-
Καλησπέρα σε όλους, πριν λίγους μήνες αγόρασα ένα μεταχειρισμένο peugeot 207 (2008, 1400 κυβ., 95 άλογα) και αυτή τη στιγμή έχει πάνω του 184.000 χλμ. Το πρόβλημα ξεκίνησε με τα λάδια που έκαιγε, ο μηχανικός μου σύστησε να το πουλήσω όπως είναι, γιατί φοράει τη μηχανή της bmw, οι οποίες είναι ζημιάρικες. Στην πορεία ανακαλύψαμε ότι το ψυγείο του αυτοκινήτου χάνει νερά, αυτή τη φορά ο μηχανικός σύστησε να συμπληρώνω όταν πέφτει το παραφλού και να συνεχίσω έτσι, μετά από κάμποσα χιλιόμετρα σε αυτή την κατάσταση (1500 περίπου) άρχισε να τσιμπάει θερμοκρασία 97-100, ενώ η θερμοκρασία του ήταν πάντα γύρω στο 90 εκτός και εντός πόλης. Επιπλέον, το πρωί ρετάρει η μηχανή, θα πρέπει να δουλέψει για λίγο να ζεσταθεί και έπειτα να κινήσω το αυτοκίνητο, διαφορετικά μόλις σταματήσω και βάλω νεκρά το αυτοκίνητο σβήνει. Βέβαια αφού κλείσω και ανοίξω ξανά τη μηχανή το αυτοκίνητο πάει μια χαρά σα να μην συνέβη τίποτα. Για αρχή σίγουρα θα πρέπει να αλλαχτεί το ψυγείο, ρώτησα διάφορους μηχανικούς και οι περισσότεροι μου μίλησαν για επισκευή μηχανής με κόστος κοντά 2.000€ και ένας (που θεωρητικά ασχολείται με τις συγκεκριμένες μηχανές) μου είπε μάλλον φλάντζα με κόστος γύρω στα 600 - 700€ και σε περίπτωση που ανοίξει η μηχανή και βρει και άλλα θέματα το κόστος θα ανέβει... Σκέφτομαι μήπως τα κοψίματα της μηχανής προέρχονται από τα μπουζί, ενώ για τη θερμοκρασία η μη καλή λειτουργία του ψυγείου... Κάποια γνώμη μήπως και σώσουμε το αυτοκινητάκι και κανένα ευρώ; Δυστυχώς το μεταχειρισμένο μου βγήκε λαχείο (όχι από τα καλά...)
-
Φλατζα και ψυγειο για αρχη. Οκ δε χαθηκε ο κοσμος. Αν μεινει εκει καλως. Στα χλμ και χρονια τετοια πραγματα συμβαινουν.
Εφοσον το επισκευασεις βαλε στο προγραμμα σου επομενα βηματα ωστε να διατηρηθει σε καλα επιπεδα λειτουργιας.
Πχ μαρκουτσια μηχανης, σωληνακια και υγρα φρενων, παγουρι εκτονωσης, φουσκες ημιαξωνιων, αμορτισερ και σινεμπλοκ, βαση μηχανης, μεγαλο σερβις, δισκοπλακες ταμπουρα. Ολα σε μια σειρα.
Δες το αμαξι σα φιλο σου. Σου ζητα μα και σου προσφερει. Αν το αφησεις σε αφηνει. Ερωτηση. Εξωτερικα το χρωμα σε τι κατασταση ειναι? Το αμαξι αυτο ειναι ομορφο και με λιγη υπομονη μπορει να κυκλοφορει διχως να χει να ζηλεψει τπτ απο τον σημερινο ανταγωνισμο. Τελος ριξε μια ματια σε πολλαπλασιαστες. -
Έχει κάτι ιδιαίτερο αυτό το μοτέρ κ θέλει 700€ για φλάντζα συνήθως γύρω στα 400€ δεν παίζουν οι τιμές?
-
Έπεσες σε περίπτωση. Πεζω με τόσα χλμ πάνω του είναι όχι λαχείο, αλλά σχεδόν σίγουρος κουβάς. Ελπίζω να το πήρες ελάχιστα χρήματα τουλάχιστον.
Δεν το τσέκαρες πριν το πάρεις;
Βρες μάστορα έμπιστο κ ξεκινά να επενδύεις ή δωστο νύχτα. -
Αυτό πάει για ολική επισκευή μηχανής, θα σου βγει 2-3k με τα υπόλοιπα μαζέματα που θα χρειαστεί.
Τελικά όλα επισκευάσιμα είναι, δική σου είναι η απόφαση τι χρήματα θες να ρίξεις και αν αξίζει να το κρατήσεις. -
@xenos said in Πρόβλημα με peugeot 207 2008:
Έπεσες σε περίπτωση. Πεζω με τόσα χλμ πάνω του είναι όχι λαχείο, αλλά σχεδόν σίγουρος κουβάς. Ελπίζω να το πήρες ελάχιστα χρήματα τουλάχιστον.
Δεν το τσέκαρες πριν το πάρεις;
Βρες μάστορα έμπιστο κ ξεκινά να επενδύεις ή δωστο νύχτα.Eχεις καθολου ιδεα απο πεζω ή απλα γραφεις τα γνωστα που γραφουν οσοι δεν εχουν επαφη με την εταιρεια?
Ο συγκεκριμενος κινητηρας ειχε σοβαρα θεματα με καταναλωση λαδιου και πολυ πριν τα 180κ που εχει ο φιλος, οπως κι ο αντιστοιχος 1600αρης vti που ειναι κατασκευης bmw κι εμπαινε και στα mini cooper.
Η προηγουμενη γενια ατμοσφαιρικων κινητηρων ομως, ιδιως οι 1600αρηδες tu5, ηταν μασιφ και ισως οι πιο αξιοπιστοι κινητηρες της αγορας στα κυβικα αυτα.
Οποτε μη γραφουμε ο,τι να'ναι.
Εγω πχ εχω το 1400αρι 207 με τον προηγουμενο απ'του φιλου ΕΤ3 και περα απο μια φλατζα στις 45.000 χλμ που ειχε διαρροη (δεν ειχε καει) εχω τωρα 170.000 χλμ χωρις κανενα προβλημα. Kι αν το πουλουσα (που δεν σκοπευω) σιγουρα δεν θα το εδινα ελαχιστα χρηματα αφου ειναι ευκολα στα καλυτερα αυτοκινητα της κατηγοριας του. Το 1600αρι ειχε και μεταλλικη φλατζα οποτε ουτε αυτο το προβλημα δεν εβγαζε οπως και κανενα αλλο, τουλαχιστον κατα κανονα.
Aρα μια χαρα ηταν τα ατμοσφαιρικα 207 πριν τον κινητηρα αυτον του φιλου κι αρκετα αξιοπιστα.Ως προς το θεμα, αν χανει νερα κι ανεβαζει λιγη θερμοκρασια λογικα φλατζα ειναι και περναει νερα στον κινητηρα, ιδιως αν δεν εχεις εμφανη διαρροη παραφλου. Αν παλι εχεις διαρροη τοτε απλα βρες την κι επισκευασε τη. Δεν υπαρχει λογος να κανεις ρεκτιφιε στον κινητηρα αυτο γιατι γενικα εχει σοβαρα θεματα και το κοστος θα ειναι δυσαναλογο. Συμπληρωνε λαδι, 5-40 κατα προτιμηση, κι οσο σε βγαλει.
-
Με λίγα λόγια πούλα το φίλε μου και πάρε κάτι άλλο, άσε τον επόμενο να προβληματιστεί πώς θα το μαζέψει.
-
Το πουλάς και δεν ασχολείσαι άλλο.Η συνεργασία με την BMW στους κινητήρες έκανε τα συγκεκριμένα Peugeot να έχουν αξιοπιστία mini cooper...Στο γενικότερο χαμό ξεχωρίζουν η κατανάλωση λαδιού από πολύ λίγα χιλιομετρα και τα συνεχή προβλήματα με το σύστημα ψύξης.
-
Πολυς κοσμος κρατα ενα παλιο οχημα γιατι δε μπορει να δωσει οτι ζητουν τα καινουργια. Κατω απο αυτο το πρισμα ενα παλαιοτερο μα πρακτικα εξισου καλο οχημα που με επισκευες και κοστος αγορας μπορει να φτασει πχ στα 10000 μπορει να ειναι καλη κινηση εναντι ενος καινουργιου με τιμη εκκινησης πχ τα 22000.
Εξαρταται επισης και απο το σκοπο της χρησης που θελει να κανει ο ιδιοκτητης. -
Και πολύ κόσμος (π.χ. εγώ) θα ήθελαν άμεσα ένα παλιό αυτοκίνητο για τις επαγγελματικές τους μετακινήσεις.
π.χ. και τι δεν θα έδινα για να είχα ένα μικρό αυτοκίνητο (π.χ. ένα Citroen C1) για να πάω σήμερα σε δύο πελάτες; Είμαι με το δίκυκλο. Έξω έχει πλακώσει κρύο και ψιλόβροχο, εγώ γεμάτος προβλήματα υγείας, αλλά πρέπει να οργώσω δύο φορές την Αθήνα μέχρι το απόγευμα. Και τα ίδια και τις επόμενες ημέρες.
Συμπέρασμα. Αν κάτι φτιάχνεται (σε λογικά πλαίσια κόστους) και καλύπτει τις ανάγκες... δεν αξίζει το σπρώξιμο.
-
Τα αυτοκίνητα, ειδικά αν είναι καλοδιατηρημένα, δεν πεθαίνουν εύκολα. Με μια επένδυση 2-3k σε ένα Β ή C 15ετίας μπορείς να το κρατήσεις για αρκετά χρόνια ακόμα.
Αυτό παλιά δεν συνέφερε οικονομικά. Με τις τιμές όμως των σημερινών αυτοκινήτων σε δυσθεώρητα ύψη, φαίνεται σαν καλή λύση σε πολύ κόσμο.
Προβλέπω να αναβιώνουν τα ρεκτιφιέ και τα μηχανουργεία και το βρίσκω και πολύ θετικό. Πρέπει και οι αυτοκινητοβιομηχανίες να πάρουν το μάθημά τους.
Οι τιμές είναι παράλογες, δεν μπορεί να ζητάνε 27-28k για αυτοκίνητα 1.000cc και 100 άλογα, είναι τραγικό. Και για όποιον πει ότι αυτά είναι τα κόστη τους, θα απαντήσω πρόβλημά τους, να βρουν τρόπο να τα ρίξουν ή αλλιώς να μας φέρουν Κινέζικα αυτοκίνητα στην Ευρώπη.Δεν νιώθω ότι χρωστάω λεφτά σε καμιά αυτοκινητοβιομηχανία, τα βγάζω με πολύ κόπο και δεν τα έχω για πέταμα. Φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και για τον περισσότερο κόσμο.
-
@andya3 said in Πρόβλημα με peugeot 207 2008:
Προβλέπω να αναβιώνουν τα ρεκτιφιέ και τα μηχανουργεία και το βρίσκω και πολύ θετικό. Πρέπει και οι αυτοκινητοβιομηχανίες να πάρουν το μάθημά τους.
Αυτό ξέχασε το , ακόμη και αυτοκίνητα 15ετίας έχουν αλουμινένια μοτέρ με πολύ μικρές ανοχές .
Κανένας δεν έχει την τεχνική ικανότητα και τα μηχανήματα για ανακατασκευή μοτέρ ιδίως αν πέσουν πλανίσματα σε κεφαλές και κυλίνδρους αυτό που θα πάρεις δεν θα είναι αυτό που είχες .
Το μόνο που θα έκανα για φρεσκάρισμα μοτέρ θα ήταν καμία αλλαγή καδένας , αντλία νερού /βενζίνης ,ψυγείου ,κολάρων , μέχρι εκεί ...Παθών μαθών! -
Σωστό αυτό. Ειδικά με τις επιστρώσεις που έχουν από μέσα οι κύλινδροι.
Επίσης ξαναλέω το συγκεκριμένο 207 ενδέχεται να μη σταματήσει καθόλου να βγάζει προβλήματα. Σαν τα MINI. -
@monman2 said in Πρόβλημα με peugeot 207 2008:
@andya3 said in Πρόβλημα με peugeot 207 2008:
Προβλέπω να αναβιώνουν τα ρεκτιφιέ και τα μηχανουργεία και το βρίσκω και πολύ θετικό. Πρέπει και οι αυτοκινητοβιομηχανίες να πάρουν το μάθημά τους.
Αυτό ξέχασε το , ακόμη και αυτοκίνητα 15ετίας έχουν αλουμινένια μοτέρ με πολύ μικρές ανοχές .
To πρόβλημα δεν είναι τα μηχανολογικά. Όσο υπάρχουν ανταλλακτικά και μάστορες θα φτιάχνονται. Άμα αρχίσουν τα ηλεκτρονικά όμως... κλαύτα όλα.
Ήδη είναι δύσκολα τα πράγματα για να βρίσκεις ανταλλακτικά σε αυτοκίνητα 20ετίας...Αν το συγκεκριμένο αμάξι του φίλου είναι πένα σε όλα τα άλλα, ένα ρεκτιφιέ μοτέρ δεν είναι μεγάλο κόστος αν θέλει να το κρατήσει 5+ χρόνια ακόμα.
Αν όμως έχει κιάλλα κόστη να έρχονται, π.χ. συμπλέκτης/αναρτήσεις, ίσως σκεφτεί το αν αξίζει η συνολική επένδυση. -
@monman2 said in Πρόβλημα με peugeot 207 2008:
@andya3 said in Πρόβλημα με peugeot 207 2008:
Προβλέπω να αναβιώνουν τα ρεκτιφιέ και τα μηχανουργεία και το βρίσκω και πολύ θετικό. Πρέπει και οι αυτοκινητοβιομηχανίες να πάρουν το μάθημά τους.
Αυτό ξέχασε το , ακόμη και αυτοκίνητα 15ετίας έχουν αλουμινένια μοτέρ με πολύ μικρές ανοχές .
Κανένας δεν έχει την τεχνική ικανότητα και τα μηχανήματα για ανακατασκευή μοτέρ ιδίως αν πέσουν πλανίσματα σε κεφαλές και κυλίνδρους αυτό που θα πάρεις δεν θα είναι αυτό που είχες .
Το μόνο που θα έκανα για φρεσκάρισμα μοτέρ θα ήταν καμία αλλαγή καδένας , αντλία νερού /βενζίνης ,ψυγείου ,κολάρων , μέχρι εκεί ...Παθών μαθών!Δεν είναι όπως τα λες, αλλά δεν θα επεκτείνω τη συζήτηση, θα βγούμε εκτός θέματος.
Καταρχάς σπάνια χρειάζεται ρεκτιφιέ σε κυλίνδρους. Αλλά φυσικά γίνεται και σε αλουμινένια μπλοκ. Το αλουμίνιο είναι απλώς λίγο πιο μαλακό απ' το χάλυβα, και κάνεις μια απλή λείανση. Υπάρχουν και οι σύγχρονες cnc μηχανές και τα ειδικά κοπτικά γι' αυτό.Τις περισσότερες φορές κάποιες επεμβάσεις σε κυλινδροκεφαλή, βαλβίδες, οδηγούς, ελατήρια είναι αρκετές.
Το πρόβλημα σ' όλα αυτά είναι αν αξίζει το κόστος. Όσο πιο πολύ ακριβαίνουν τα καινούργια, τόσο πιο συμφέρων γίνεται.
Και για τους ψαγμένους με Γερμανικά αυτοκίνητα δεν χρειάζεται να μπλέξεις καθόλου μ' όλα αυτά. Φέρνεις ολόκληρη ανακατασκευασμένη μηχανή από Γερμανία με περίπου 3k και εγγύηση 1 χρόνο και βγάζεις άνετα άλλα 100k Km με το παλιό αυτοκίνητο.
Αυτά όλα θα τα βγάλει στην επιφάνεια μόνη της η αγορά, αν καταστούν οικονομικά συμφέροντα.
-
@andya3 said in Πρόβλημα με peugeot 207 2008:
@monman2 said in Πρόβλημα με peugeot 207 2008:
@andya3 said in Πρόβλημα με peugeot 207 2008:
Προβλέπω να αναβιώνουν τα ρεκτιφιέ και τα μηχανουργεία και το βρίσκω και πολύ θετικό. Πρέπει και οι αυτοκινητοβιομηχανίες να πάρουν το μάθημά τους.
Αυτό ξέχασε το , ακόμη και αυτοκίνητα 15ετίας έχουν αλουμινένια μοτέρ με πολύ μικρές ανοχές .
Κανένας δεν έχει την τεχνική ικανότητα και τα μηχανήματα για ανακατασκευή μοτέρ ιδίως αν πέσουν πλανίσματα σε κεφαλές και κυλίνδρους αυτό που θα πάρεις δεν θα είναι αυτό που είχες .
Το μόνο που θα έκανα για φρεσκάρισμα μοτέρ θα ήταν καμία αλλαγή καδένας , αντλία νερού /βενζίνης ,ψυγείου ,κολάρων , μέχρι εκεί ...Παθών μαθών!Φέρνεις ολόκληρη ανακατασκευασμένη μηχανή από Γερμανία με περίπου 3k και εγγύηση 1 χρόνο και βγάζεις άνετα άλλα 100k Km με το παλιό αυτοκίνητο.
Ούτε εγώ την επεκτείνω γιατί δίνεις μόνο σου την ορθή λύση
-
Όλα σχετικά ειναι.
Βλέπω από τον πατέρα μου, θέλει τουλάχιστον €1.000/έτος συντήρηση (ίσως να λέω και λίγα) και άλλα €800 τέλη και βενζίνη τουλαχιστον +€1.000 από το να είχε ένα άλλο πιο νέο αμάξι και πιο οικονομικό. Αλλά το θέμα είναι ότι μπορεί στα 10 χρόνια αυτά να είναι +€25-30.000 αλλά δεν τα έχει μαζεμένα για να αλλάξει αμάξι τώρα. Οπότε αναγκαστικά μένει και το 18ετιας και πληρώνει κερατιάτικα κάθε χρόνο.
Σήμερα το πήγε για σέρβις/μάζεμα. Σε 1-2 ημέρες θα μάθω την λυπητερή για το 2022...χαχα!!
-
@antonakis said in Πρόβλημα με peugeot 207 2008:
@monman2 said in Πρόβλημα με peugeot 207 2008:
@andya3 said in Πρόβλημα με peugeot 207 2008:
Προβλέπω να αναβιώνουν τα ρεκτιφιέ και τα μηχανουργεία και το βρίσκω και πολύ θετικό. Πρέπει και οι αυτοκινητοβιομηχανίες να πάρουν το μάθημά τους.
Αυτό ξέχασε το , ακόμη και αυτοκίνητα 15ετίας έχουν αλουμινένια μοτέρ με πολύ μικρές ανοχές .
To πρόβλημα δεν είναι τα μηχανολογικά. Όσο υπάρχουν ανταλλακτικά και μάστορες θα φτιάχνονται. Άμα αρχίσουν τα ηλεκτρονικά όμως... κλαύτα όλα.
Ήδη είναι δύσκολα τα πράγματα για να βρίσκεις ανταλλακτικά σε αυτοκίνητα 20ετίας...Αν το συγκεκριμένο αμάξι του φίλου είναι πένα σε όλα τα άλλα, ένα ρεκτιφιέ μοτέρ δεν είναι μεγάλο κόστος αν θέλει να το κρατήσει 5+ χρόνια ακόμα.
Αν όμως έχει κιάλλα κόστη να έρχονται, π.χ. συμπλέκτης/αναρτήσεις, ίσως σκεφτεί το αν αξίζει η συνολική επένδυση.Παροτι γενικα συμφωνω, το συγκεκριμενο μοτερ του φιλου ειναι ρημαδι. Και να προσπαθησει να το φτιαξει, λεφτα θα πεταξει και παλι θεματα θα εχει. Το καλυτερο που μπορει να κανει ειναι πουλημα και να αγορασει ενα 207 με τον 1.6 TU5 και θα εχει αυτοκινητο για αλλα 10 χρονια χωρις ρεκτιφιε, πλανισματα ή οτιδηποτε αλλο σοβαρο μηχανολογικο θεμα.
Γενικα παντως ενας καλοσυντηρημενος κινητηρας χωρις σοβαρα θεματα κατασκευης δε βρισκω τον λογο να χρειαστει ρεκτιφιε μεχρι και τουλαχιστον 300.000 χλμ. Ε αν καποιος σκοεπυει να κρατησει πολυ περισσοτερο ενα καθημερινο αυτοκινητο τοτε δεν ξερω αν συμφερει. Περισσοτερο θα συνεφερε να δωσεις κανα 6χιλιαρο να παρεις κατι με 150κ και να κανεις αλλα τοσα χιλιομετρα, παρα να δινεις μια περιουσια για να επαναφερεις κατι που εχει φαει τα ψωμια του σε μεγαλο βαθμο. Γιατι ενα αμαξι με 300.000χλμ+ και σε κινητηρα θα εχει "κουραστει" και σε πλαισιο και παντου.
Υπαρχει λοιπον η χρυση τομη μεταξυ κοστους, χιλιομετρων και παλαιοτητας. Και πιστευω οτι ειναι καπου αναμεσα στα 150 με τα 250.000 χλμ. Οσο απομακρυνεσαι απο αυτα τοσο ανεβαινει δυσαναλογα ειτε το κοστος αγορας ειτε το χρησης-συντηρησης. -
Την επόμενη εβδομάδα το αυτοκίνητο θα πάει σε μηχανικό που ασχολείται με τις συγκεκριμένες μηχανές να δούμε τι θα βρει... το αυτοκίνητο το είχε δει μηχανικός, αλλά δεν εντόπισε τίποτα, μάλιστα του έκανα και γενικό service και πάλι δεν φάνηκε τίποτα, μόλις έκλεισα 5.000 χλμ άρχισε να μου τα εμφανίζει ένα ένα τα θέματα. Σκέφτομαι σοβαρά να το δώσω, αλλά σε τι να πάω μετά; (το μπάτζετ είναι περιοερισμένο, γύρω στις 4.000€). Έχετε καμία πρόταση; (Θέλω ένα σταθερό αυτοκίνητο για ταξίδια εκτός Αθηνών - 1 με 2 κάθε μήνα με 800χλμ το κάθε ταξίδι). Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στα θετικά του είναι ότι έχει πολύ καλά κρατήματα και είναι ξεκούραστο στα ταξίδια...
-
@vassog said in Πρόβλημα με peugeot 207 2008:
Την επόμενη εβδομάδα το αυτοκίνητο θα πάει σε μηχανικό που ασχολείται με τις συγκεκριμένες μηχανές να δούμε τι θα βρει... το αυτοκίνητο το είχε δει μηχανικός, αλλά δεν εντόπισε τίποτα, μάλιστα του έκανα και γενικό service και πάλι δεν φάνηκε τίποτα, μόλις έκλεισα 5.000 χλμ άρχισε να μου τα εμφανίζει ένα ένα τα θέματα. Σκέφτομαι σοβαρά να το δώσω, αλλά σε τι να πάω μετά; (το μπάτζετ είναι περιοερισμένο, γύρω στις 4.000€). Έχετε καμία πρόταση; (Θέλω ένα σταθερό αυτοκίνητο για ταξίδια εκτός Αθηνών - 1 με 2 κάθε μήνα με 800χλμ το κάθε ταξίδι). Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στα θετικά του είναι ότι έχει πολύ καλά κρατήματα και είναι ξεκούραστο στα ταξίδια...
Nα παρεις το ιδιο με τον 1600 ΤU5.
Θα εχεις ολα τα πλεονεκτηματα του 207 με τον πιο αξιοπιστο κινητηρα που εβγαινε για το μοντελο αυτο και γενικα εναν απ'τους καλυτερους ατμοσφαιρικους 1.6 που εχουν κυκλοφορησει. Ειναι λιγο σπανια βεβαια τα 207 με τον κινητηρα αυτο αλλα με γυρω στα 5 χιλιαρικα μπορεις να βρεις ενα καλο.
Πρόβλημα με peugeot 207 2008