-
Είναι ο 8ος μεγαλύτερος κινέζος κατασκευαστής, παρόλο που είναι από τους παλιότερους. Ετήσια παραγωγή 1,3 εκ. αυτοκινήτων. Μάρκες που προμοτάρει :
Great wall (η αρχική, τώρα το έχει ρίξει στα pick up)
Ηaval (ξεκίνησε ως μοντέλο, τώρα το έκανε υπομάρκα σουβ)
ORA (μόνο ηλεκτρικά)
WEY (Jack Wey είναι ο ιδρυτής, σούβλες πολυτελείας, για να ξεχωρίζουν από τα απλά σουβ. Latte, mocha, macchiato και coffee είναι τα ονόματα των μοντέλων της...)
ΤΑΝΚ (τζιπ πολυτελείας)Προετοιμάζει επέκταση στην εε. Εδώ και χρόνια είχε μικρή παραγωγή στη Βουλγαρία. Το μακρυνό 2012 (!) είχε πάρει την αντιπροσωπεία η Αγκριπάν (Νταιχάτσου, Μαχίντρα, αλλά τελικά δεν ξεκίνησε δοσοληψίες).
Άντε να δούμε ποιός θα πρωτοπουλήσει..https://www.wey-eu.com/de/en/coffee01.html
https://www.newsauto.gr/news/tora-ke-stin-evropi-o-protos-kafes-tis-wey/
https://www.4troxoi.gr/agora/i-great-wall-stin-ellada/ -
56.000 στη Γερμανία.
-
Ο πρώτος καφές. Πολύ καλά για φευ με 150χλμ. εύρος αυτονομίας και λούξουρυ εσωτερικό.
-
32.000 λίρες στην Αγγλία (δηλ. ~36.000 γιούρος) η 1st edition, με αυτονομία λίγο πάνω από τα 300χλμ. (λέει πως θα κυκλοφορήσει και με μεγαλύτερη μπαταρία). 5 αστέρια EuroNCAP.
Προσωπικά (αλλά κι η δημοσιογράφος το επισημαίνει),βλέπω πως ακόμη οι Κινέζοι έχουν δρόμο να διαβούν.
Ακόμη και το ατού της καλύτερης τιμολόγησης τους σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές τους,δε φαίνεται να είναι -προς το παρόν- σε ισχύ.. -
Πάντως έχω δει τεστς στο YouTube με υπότιτλους που και οι ίδιοι στην χώρα τους δεν το έχουν στα πολύ καλά.
Το mg4, αναφέρουν πως είναι πολύ καλύτερο. Τώρα τι ισχύει...δεν ξέρω.
Great Wall motors forum