Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-60
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-60
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    58
    13338
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin last edited by

      https://www.sport24.gr/auto24/autokinito/irthe-to-neo-mazda-cx-60-suv-stin-ellada-deite-tis-times.9776438.html

      Βλέπω να ξανα-αλλαζει ο Γάτος..

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        ggab last edited by

        Ευκαιρία...............

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          criuser last edited by

          Οπως το λες...

          2500 κυβικά και 60-70000...

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dublin last edited by

            Εδώ φτάσαμε να μιλάμε για Corollες 35-40.000!

            Είναι 4,75 μέτρα, το δυνατότερο Mazda και το πρώτο PHEV, δεν συναγωνίζεται το Bayon..

            Δεν ξέρω, η Honda και η Mazda αρχίζουν να βγάζουν πολύ καλά αυτοκίνητα, έχουν ανέβει και οι 2 μία κατηγορία πάνω από αυτό που ήταν νομίζω.

            gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by lap

              C suv είναι ..

              Ρε σύ εδώ το 208 gt βενζίνης εχει πλέον 30K+ ευρώ...

              Αντί να σχολιάσεις αυτό σχολιάζεις το φθηνότερο csuv με την υψηλότερη τεχνολογία σε κινητήριο συστημα;;;

              Τι πίνετε εκεί στην επαρχία;

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • realzeus
                realzeus last edited by

                D SUV είναι το CX-60.

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by

                  Ναι αλλά εμάς μας νοιάζουν οι πωλήσεις των Toyota.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dublin @realzeus last edited by

                    @realzeus said in Mazda CX-60:

                    D SUV είναι το CX-60.

                    Αυτό λέω, ότι εδώ που φτάσαμε, για D suv, PHEV και κορυφαία ποιότητα Mazda καλά είναι.. άλλωστε όσοι το πάρουν leasing θα το πάρουν και με φορολογικές ελαφρύνσεις για την εταιρεία τους.

                    gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by

                      Οι φορολογικές ελαφρύνσεις είναι μέχρι κάποια τιμή προ φόρων.
                      Το αμάξι μάλλον την περνάει...

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • gatoz
                        gatoz @dublin last edited by

                        @dublin said in Mazda CX-60:

                        @realzeus said in Mazda CX-60:

                        D SUV είναι το CX-60.

                        Αυτό λέω, ότι εδώ που φτάσαμε, για D suv, PHEV και κορυφαία ποιότητα Mazda καλά είναι.. άλλωστε όσοι το πάρουν leasing θα το πάρουν και με φορολογικές ελαφρύνσεις για την εταιρεία τους.

                        μεχρι 40k λτπφ

                        #milf-a-man

                        V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • gatoz
                          gatoz @dublin last edited by

                          @dublin said in Mazda CX-60:

                          Εδώ φτάσαμε να μιλάμε για Corollες 35-40.000!

                          Είναι 4,75 μέτρα, το δυνατότερο Mazda και το πρώτο PHEV, δεν συναγωνίζεται το Bayon..

                          Δεν ξέρω, η Honda και η Mazda αρχίζουν να βγάζουν πολύ καλά αυτοκίνητα, έχουν ανέβει και οι 2 μία κατηγορία πάνω από αυτό που ήταν νομίζω.

                          καλυτερα πιτογυρα

                          #milf-a-man

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            ggab last edited by

                            Ότι κατηγορία και να είναι και επειδή κάτι κουβάδες σ.μινι τα πουλάνε 30Κ €,κάνει το 60αρι προσιτό;;;
                            Μην τρελαθούμε!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vagkirk @gatoz last edited by

                              @gatoz said in Mazda CX-60:

                              @dublin said in Mazda CX-60:

                              @realzeus said in Mazda CX-60:

                              D SUV είναι το CX-60.

                              Αυτό λέω, ότι εδώ που φτάσαμε, για D suv, PHEV και κορυφαία ποιότητα Mazda καλά είναι.. άλλωστε όσοι το πάρουν leasing θα το πάρουν και με φορολογικές ελαφρύνσεις για την εταιρεία τους.

                              μεχρι 40k λτπφ

                              Και το πάνω από τις 40.000 ευρώ δεν έχει μεγάλη επιβάρυνση στο εισόδημα των στελεχών καθώς στην κλίμακα για το υπολογισμό του εισοδήματος που θα προκύψει για το στέλεχος ή μέτοχο κλπ θα πάει μόνο το υπερβάλλον ποσό και από το 0.

                              Δηλαδή αν έχει το αυτοκίνητο πχ ΛΤΠΦ 54.000 ευρώ , το εισόδημα που θα προκύψει για το στέλεχος θα είναι 14.000 x 4% δηλαδή 560€ εισόδημα, δηλαδή στην χειρότερη επιπλέον φόρος εισοδήματος 240 ευρώ ετησίως , δηλαδή 1-2 μέρες το κοστος ημιδιατροφης στο Costa Navarino.
                              Ειδικά από την στιγμή που σε τόσο μεγάλα εισοδήματα θα έχει γλιτώσει το στέλεχος 3-4 χιλιάδες ευρώ από την εισφορά αλληλεγγύης που κατήργησε η ΝΔ , συμφέρει να πάρει αυτοκίνητο και μέχρι 75.000 ΛΤΠΦ αν έχει η επιχείρηση διαθέσιμα για κάψιμο και φυσικά αν το στέλεχος είναι άριστος και τα αξίζει.
                              Οι επιπλέον φορολογικές αποσβέσεις του 25% και 50% εννοείται πως παραμένουν ως κίνητρο αναξαρτητως ΛΤΠΦ των πράσινων και οικολογικών αυτών οχημάτων.

                              gatoz D 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                              • gatoz
                                gatoz @vagkirk last edited by gatoz

                                @vagkirk said in Mazda CX-60:

                                @gatoz said in Mazda CX-60:

                                @dublin said in Mazda CX-60:

                                @realzeus said in Mazda CX-60:

                                D SUV είναι το CX-60.

                                Αυτό λέω, ότι εδώ που φτάσαμε, για D suv, PHEV και κορυφαία ποιότητα Mazda καλά είναι.. άλλωστε όσοι το πάρουν leasing θα το πάρουν και με φορολογικές ελαφρύνσεις για την εταιρεία τους.

                                μεχρι 40k λτπφ

                                Και το πάνω από τις 40.000 ευρώ δεν έχει μεγάλη επιβάρυνση στο εισόδημα των στελεχών καθώς στην κλίμακα για το υπολογισμό του εισοδήματος που θα προκύψει για το στέλεχος ή μέτοχο κλπ θα πάει μόνο το υπερβάλλον ποσό και από το 0.

                                Δηλαδή αν έχει το αυτοκίνητο πχ ΛΤΠΦ 54.000 ευρώ , το εισόδημα που θα προκύψει για το στέλεχος θα είναι 14.000 x 4% δηλαδή 560€ εισόδημα, δηλαδή στην χειρότερη επιπλέον φόρος εισοδήματος 240 ευρώ ετησίως , δηλαδή 1-2 μέρες το κοστος ημιδιατροφης στο Costa Navarino.
                                Ειδικά από την στιγμή που σε τόσο μεγάλα εισοδήματα θα έχει γλιτώσει το στέλεχος 3-4 χιλιάδες ευρώ από την εισφορά αλληλεγγύης που κατήργησε η ΝΔ , συμφέρει να πάρει αυτοκίνητο και μέχρι 75.000 ΛΤΠΦ αν έχει η επιχείρηση διαθέσιμα για κάψιμο και φυσικά αν το στέλεχος είναι άριστος και τα αξίζει.
                                Οι επιπλέον φορολογικές αποσβέσεις του 25% και 50% εννοείται πως παραμένουν ως κίνητρο αναξαρτητως ΛΤΠΦ των πράσινων και οικολογικών αυτών οχημάτων.

                                κατσε λιγο....
                                λογιστης εισαι....
                                η συμβαση με το ληζ ειναι 4 ετη
                                ΕΣΥ παιρνεις ορκο οτι δεν θα αλλαξει ο υπολογισμος, ας πουμε του χρονου?
                                καποτε ειχα ενα lancia delta di. 1750.
                                το 2012 αλλαξε ο νομος και τα πανω απο 1600 αρχισαν να βγαινουν με μικροτερο συντελεστη. 30% απο 100%. ετσι στα ξαφνικα.... και κατω απο 1600 60%.
                                τα 40000 ειναι οπως τα 2000 κυβικα. αγκιστρι.

                                #milf-a-man

                                T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dublin @vagkirk last edited by

                                  @vagkirk said in Mazda CX-60:

                                  @gatoz said in Mazda CX-60:

                                  @dublin said in Mazda CX-60:

                                  @realzeus said in Mazda CX-60:

                                  D SUV είναι το CX-60.

                                  Αυτό λέω, ότι εδώ που φτάσαμε, για D suv, PHEV και κορυφαία ποιότητα Mazda καλά είναι.. άλλωστε όσοι το πάρουν leasing θα το πάρουν και με φορολογικές ελαφρύνσεις για την εταιρεία τους.

                                  μεχρι 40k λτπφ

                                  Και το πάνω από τις 40.000 ευρώ δεν έχει μεγάλη επιβάρυνση στο εισόδημα των στελεχών καθώς στην κλίμακα για το υπολογισμό του εισοδήματος που θα προκύψει για το στέλεχος ή μέτοχο κλπ θα πάει μόνο το υπερβάλλον ποσό και από το 0.

                                  Δηλαδή αν έχει το αυτοκίνητο πχ ΛΤΠΦ 54.000 ευρώ , το εισόδημα που θα προκύψει για το στέλεχος θα είναι 14.000 x 4% δηλαδή 560€ εισόδημα, δηλαδή στην χειρότερη επιπλέον φόρος εισοδήματος 240 ευρώ ετησίως , δηλαδή 1-2 μέρες το κοστος ημιδιατροφης στο Costa Navarino.
                                  Ειδικά από την στιγμή που σε τόσο μεγάλα εισοδήματα θα έχει γλιτώσει το στέλεχος 3-4 χιλιάδες ευρώ από την εισφορά αλληλεγγύης που κατήργησε η ΝΔ , συμφέρει να πάρει αυτοκίνητο και μέχρι 75.000 ΛΤΠΦ αν έχει η επιχείρηση διαθέσιμα για κάψιμο και φυσικά αν το στέλεχος είναι άριστος και τα αξίζει.
                                  Οι επιπλέον φορολογικές αποσβέσεις του 25% και 50% εννοείται πως παραμένουν ως κίνητρο αναξαρτητως ΛΤΠΦ των πράσινων και οικολογικών αυτών οχημάτων.

                                  Πολύ χρήσιμη αυτή η επεξήγηση, ευχαριστούμε.

                                  gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostis20 last edited by

                                    Πόσο κάνουν οι ανταγωνιστές σε αυτη τη κατηγορία με διαμήκη τοποθέτηση κινητηρα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gatoz
                                      gatoz @dublin last edited by gatoz

                                      @dublin said in Mazda CX-60:

                                      @vagkirk said in Mazda CX-60:

                                      @gatoz said in Mazda CX-60:

                                      @dublin said in Mazda CX-60:

                                      @realzeus said in Mazda CX-60:

                                      D SUV είναι το CX-60.

                                      Αυτό λέω, ότι εδώ που φτάσαμε, για D suv, PHEV και κορυφαία ποιότητα Mazda καλά είναι.. άλλωστε όσοι το πάρουν leasing θα το πάρουν και με φορολογικές ελαφρύνσεις για την εταιρεία τους.

                                      μεχρι 40k λτπφ

                                      Και το πάνω από τις 40.000 ευρώ δεν έχει μεγάλη επιβάρυνση στο εισόδημα των στελεχών καθώς στην κλίμακα για το υπολογισμό του εισοδήματος που θα προκύψει για το στέλεχος ή μέτοχο κλπ θα πάει μόνο το υπερβάλλον ποσό και από το 0.

                                      Δηλαδή αν έχει το αυτοκίνητο πχ ΛΤΠΦ 54.000 ευρώ , το εισόδημα που θα προκύψει για το στέλεχος θα είναι 14.000 x 4% δηλαδή 560€ εισόδημα, δηλαδή στην χειρότερη επιπλέον φόρος εισοδήματος 240 ευρώ ετησίως , δηλαδή 1-2 μέρες το κοστος ημιδιατροφης στο Costa Navarino.
                                      Ειδικά από την στιγμή που σε τόσο μεγάλα εισοδήματα θα έχει γλιτώσει το στέλεχος 3-4 χιλιάδες ευρώ από την εισφορά αλληλεγγύης που κατήργησε η ΝΔ , συμφέρει να πάρει αυτοκίνητο και μέχρι 75.000 ΛΤΠΦ αν έχει η επιχείρηση διαθέσιμα για κάψιμο και φυσικά αν το στέλεχος είναι άριστος και τα αξίζει.
                                      Οι επιπλέον φορολογικές αποσβέσεις του 25% και 50% εννοείται πως παραμένουν ως κίνητρο αναξαρτητως ΛΤΠΦ των πράσινων και οικολογικών αυτών οχημάτων.

                                      Πολύ χρήσιμη αυτή η επεξήγηση, ευχαριστούμε.

                                      ρε συ δουβλη, ο νομος παντα ετσι ητανε.
                                      απο τοτε που βγηκανε οι κλιμακες για την επιβαρυνση της παροχης σε ειδος του cheaprus.
                                      τα φεβ και τα ηλεχτρικα ειναι τσοντες σε εκεινο τον νομο μαζι με κατι αναπροσαρμογες στις κλιμακες.
                                      μονο που διαχρονικα ειναι τυρακι.
                                      το 40αρι ειναι το οριο ασφαλειας.

                                      #milf-a-man

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dublin last edited by

                                        Ο λογιστής μου πετάει χαρταετό συνήθως..

                                        Δεν τα γνώριζα αυτά για πάνω από 40.000. πολλά στελέχη για να αποφύγουν την "πλεμπα" (καταλαβαίνεις πως το λέω) του ορίου αυτού πηγαίνουν εύκολα παραπάνω λοιπόν.. γι' αυτούς είναι τσάμπα σε σχέση με τα 2.5 και 3λιτρα που έπαιρναν κάποτε..

                                        Πάντως η X3 πάει από 68-90.000, το XC60 από
                                        από 70-80.000 και το 3008 από 46.500 - 57.500.

                                        Νομίζω ανταγωνιστικό είναι σε τιμές και για ολοκαίνουργιο μοντέλο.

                                        58-71.000 και με καλό κινητήριο σύνολο

                                        "Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει τα 327 PS και η ροπή τα 500 Nm, καθιστώντας το CX-60 το πιο ισχυρό αυτοκίνητο δρόμου που έχει κατασκευάσει ποτέ η Mazda. Οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές: 0-100 km/h σε μόλις 5,8’’, συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου μόλις 1,5 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 μόνο 33 g/km. Επίσης σημαντικό είναι πως το Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 63 km, σε ταχύτητες έως και 100 km/h."

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Σιγά σιγά το γυρίζει.....

                                          Ωραία τελικά τα phev

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            teo-mak @gatoz last edited by

                                            @gatoz said in Mazda CX-60:

                                            @vagkirk said in Mazda CX-60:

                                            @gatoz said in Mazda CX-60:

                                            @dublin said in Mazda CX-60:

                                            @realzeus said in Mazda CX-60:

                                            D SUV είναι το CX-60.

                                            Αυτό λέω, ότι εδώ που φτάσαμε, για D suv, PHEV και κορυφαία ποιότητα Mazda καλά είναι.. άλλωστε όσοι το πάρουν leasing θα το πάρουν και με φορολογικές ελαφρύνσεις για την εταιρεία τους.

                                            μεχρι 40k λτπφ

                                            Και το πάνω από τις 40.000 ευρώ δεν έχει μεγάλη επιβάρυνση στο εισόδημα των στελεχών καθώς στην κλίμακα για το υπολογισμό του εισοδήματος που θα προκύψει για το στέλεχος ή μέτοχο κλπ θα πάει μόνο το υπερβάλλον ποσό και από το 0.

                                            Δηλαδή αν έχει το αυτοκίνητο πχ ΛΤΠΦ 54.000 ευρώ , το εισόδημα που θα προκύψει για το στέλεχος θα είναι 14.000 x 4% δηλαδή 560€ εισόδημα, δηλαδή στην χειρότερη επιπλέον φόρος εισοδήματος 240 ευρώ ετησίως , δηλαδή 1-2 μέρες το κοστος ημιδιατροφης στο Costa Navarino.
                                            Ειδικά από την στιγμή που σε τόσο μεγάλα εισοδήματα θα έχει γλιτώσει το στέλεχος 3-4 χιλιάδες ευρώ από την εισφορά αλληλεγγύης που κατήργησε η ΝΔ , συμφέρει να πάρει αυτοκίνητο και μέχρι 75.000 ΛΤΠΦ αν έχει η επιχείρηση διαθέσιμα για κάψιμο και φυσικά αν το στέλεχος είναι άριστος και τα αξίζει.
                                            Οι επιπλέον φορολογικές αποσβέσεις του 25% και 50% εννοείται πως παραμένουν ως κίνητρο αναξαρτητως ΛΤΠΦ των πράσινων και οικολογικών αυτών οχημάτων.

                                            κατσε λιγο....
                                            λογιστης εισαι....
                                            η συμβαση με το ληζ ειναι 4 ετη
                                            ΕΣΥ παιρνεις ορκο οτι δεν θα αλλαξει ο υπολογισμος, ας πουμε του χρονου?
                                            καποτε ειχα ενα lancia delta di. 1750.
                                            το 2012 αλλαξε ο νομος και τα πανω απο 1600 αρχισαν να βγαινουν με μικροτερο συντελεστη. 30% απο 100%. ετσι στα ξαφνικα.... και κατω απο 1600 60%.
                                            τα 40000 ειναι οπως τα 2000 κυβικα. αγκιστρι.

                                            Άρα και σε αυτή την περίπτωση το "όριο" των 40000€ είναι ζαριά που μπορεί να αλλάξει μέσα στην στην χρονική σύμβαση του leasing.
                                            Και τσουπ το πουλάκι........
                                            alt text
                                            😆

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr