-
Γειά σας,
Αγόρασα στις 13/10/21 ολοκαίνουριο ένα Fiat Tipo 1.6 130cv diesel. Από το πρώτο χιλιόμετρο το αυτοκίνητο παρουσιάζει τρέμουλο μετά τα 90 Km/h. Πρόσφατα προστέθηκε και δυσλειτουργία του επιλογέα ταχυτήτων στην αριστερή κίνηση(βαραίνει).
Αντιμετωπίζει κάποιος αντίστοιχα προβλήματα;
Δυστυχώς η FIAT προσπαθεί να τα κουκουλώσει όπως θα δείτε στο ιστορικό που παραθέτω παρακάτω.
Ιστορικό του ΕΙΧ οχήματος, FIAT TIPO,με αριθμό πλαισίου ZFACF7CS3M6V*****,- 13/10/21 Έκδοση άδειας κυκλοφορίας και ασφαλιστηρίου οχήματος
- 13/10/21(μεσημέρι) Παραλαβή οχήματος
- 13/10/21(20΄μετά την παραλαβή) Διαπίστωση ότι το όχημα παρουσιάζει τρέμουλο και άμεση ενημέρωση τεχνικού τμήματος αντιπροσωπείας FIAT Δ.Α********** ΑΕ. Στο ερώτημα αν θα έπρεπε να επιστρέψω με το όχημα για αυτοψία, μου είπαν να λειτουργήσω το όχημα για λίγες ημέρες διότι, ενδεχομένως να μην έχουν πατήσει σωστά τα λάστιχα ή να θέλει το όχημα ξανά ζυγοστάθμιση.
- 25/10/21 Προσκόμιση του οχήματος στο συνεργείο της Δ.Αντωνόπουλος. Ζυγοστάθμιση τροχών. Διαπίστωση ότι υπάρχουν στραβές ζάντες. Παραλαβή οχήματος και εκ νέου τηλεφωνική ενημέρωση ότι το όχημα τρέμει.
- 17/11/21 Εισαγωγή αυτοκινήτου για αντικατάσταση ελαττωματικής ζάντας(4490Km).
- 08/12/21 Αντικατάσταση μίας ζάντας και ζυγοστάθμιση. Το πρόβλημα εξακολουθεί.
- 21/12/21 Παραγγελία επιπλέον 3 ζάντες.
- 03/01/21 Αλλαγή λαδιών & Φ.Λαδιού
- 13/01/22 Αντικατάσταση των υπόλοιπων 3 ζαντών και ζυγοστάθμιση. Διαπιστώνω και το επιβεβαιώνουν ο υπεύθυνος συνεργείου και ο μηχανικός, πως οι νέες ζάντες είναι στραβές(περιστρέφονται παράκεντρα και φαίνονται δια γυμνού οφθαλμού).
- 13/01/22 Αρνούμαι να παραλάβω το όχημα, ανοίγει φάκελος στο Fiat Customer Care.
- 13/01/22 Εκ νέου παραγγελία 4 ζάντες. Άνοιγμα ticket No1146783/13-01-22 στο customer care
- 14/01/22 Παραλαμβάνω όχημα αντικατάστασης
- 28/01/22 Παραλαβή, τοποθέτηση ζάντες και ζυγοστάθμιση. Το πρόβλημα παραμένει.
- 31/01/22 Εκ νέου παραγγελία 4 ζάντες.
- 15/02/22 Εκ νέου τοποθέτηση ζάντες και ζυγοστάθμιση. Το πρόβλημα επιμένει.
- 21/02/22 Εκ νέου παραγγελία 4 ζάντες αλουμινίου.
- 03/03/22 Τοποθέτηση και ζυγοστάθμιση ζαντών αλουμινίου.
- 21/03/22 Παραλαβή και διαπίστωση ότι το πρόβλημα επιμένει.
- 22/03/22 Ενημέρωση οτι το πρόβλημα επιμένει.
- 23/03/22 Επαναπροσκόμιση του οχήματος στο συνεργείο της αντιπροσωπείας.
- 28/03/22 Ενημέρωση ότι μετά από όλα τα πήγαινε έλα, το πρόβλημα λύθηκε με εκ νέου ζυγοστάθμιση(8η φορά συμπεριλαμβανόμενης της αρχικής από το εργοστάσιο)!!!!
- 29/03/22 Άρνηση παραλαβής οχήματος εάν δεν αντικατασταθεί με ένα μη ελαττωματικό.
- 29/03/22 Ενημέρωση από Fiat Customer Care ότι θα σταματήσουν την μίσθωση του οχήματος αντικατάστασης(εκβιασμός για την παραλαβή του ελαττωματικού οχήματος), κάτι το οποίο δεν είναι εφικτό με δεδομένο ότι δεν έχω άλλον τρόπο να μετακινηθώ, μένοντας σε ένα μέρος το οποίο δεν υπάρχει τακτική συγκοινωνία.
- 04/04/22 Αντικατάσταση ελαστικών και ζυγοστάθμιση. Το πρόβλημα επιμένει. Παραλαβή οχήματος με επιφύλαξη προς δοκιμή
- 19/05/22 Σέρβις, Αλλαγή λαδιών, Φ.Λαδιού, Φ.Καμπίνας
- 03/06/22 Εκ νέου Άνοιγμα ticket No01291922/03-06-22 στο customer care. Παραπομπή από Customer Care σε αντιπροσωπεία του Ν.Αττικής και αντίστοιχη διευθέτηση ραντεβού στην Β***** Ν.*******
- 22/06/22 Προσκόμιση οχήματος στην Β***** Ν.*******, διαπίστωση προβλήματος(τρέμουλο οχήματος) και διευθέτηση εκ νέου ραντεβού επανελέγχου παρουσία Τεχνικού από FCA
- 05/07/22 Επανέλεγχος παρουσία του Τεχνικού από FCA Κου Φ****** Α*******, διαπίστωση προβλήματος(τρέμουλο οχήματος) και διευθέτηση εκ νέου ραντεβού για αποκατάσταση ελαττώματος. Σε καμία κάρτα παράδοσης-παραλαβής του οχήματος δεν καταγράφεται η διαπίστωση του προβλήματος, παρότι το ζήτησα επίμονα.
- 01/08/22 Παράδοση οχήματος σε Β***** Ν.******* για αποκατάσταση ελαττώματος, επιπλέον το όχημα παρουσιάζει δυσλειτουργία(δυσκολία στην αριστερή κίνηση του επιλογέα ταχυτήτων), την οποία αναφέρω. Παροχή οχήματος διευκόλυνσης.
- 04/08/22 Ειδοποίηση από τεχνικό τμήμα Β***** Ν.******* για δοκιμή οχήματος. Δοκιμή και διαπίστωση ότι τα προβλήματα δεν αποκαταστάθηκαν.
- 05/08/22 Ειδοποίηση από τεχνικό τμήμα Β***** Ν.******* για παραλαβή οχήματος χωρίς να έχουν αποκατασταθεί οι βλάβες. Ενημέρωση ότι έχει γίνει παραγγελία ανταλλακτικού το οποίο δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, για τον λόγο αυτό να επαναπροσκομιστεί το όχημα όταν ειδοποιηθούμε για την διαθεσιμότητα του εξαρτήματος.
- 09/08/22 Παραλαβή και διαπίστωση ότι τα προβλήματα δεν αποκαταστάθηκαν. Επιστροφή οχήματος διευκόλυνσης. Ενημέρωση Β***** Ν.******* και εκ νέου άνοιγμα ticket με Νο:01360987/10-08-22
- 05/09/22 Παράδοση οχήματος σε Β***** Ν.******* για αποκατάσταση ελαττωμάτων: α)τρέμουλο σε ταχύτητες άνω των 90 Km/h, β)δυσκολία στην αριστερή κίνηση του επιλογέα των ταχυτήτων και γ) Ένδειξη πίεσης ελαστικών άναψε 2η φορά χωρίς να υπάρχει χαμηλή πίεση ή διαφορά πίεσης μεταξύ των ελαστικών (τα ελαστικά είχαν ελεγχτεί κρύα πριν την προσκόμιση του οχήματος στο συνεργείο και οι πιέσεις ήταν σύμφωνα με τις οδηγίες του βιβλίου συντηρήσεως) . Παροχή οχήματος διευκόλυνσης.
- 09/09/22 Τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπεύθυνο του service Fiat της Β***** Ν.******* Κο Π******* Γ*******, ο οποίος μου αναφέρει ότι δεν μπορεί να εντοπιστεί από που προέρχεται το τρέμουλο και αντίστοιχα να αποκατασταθεί η βλάβη, όπως επίσης δεν μπορεί να εντοπιστεί και αντίστοιχα να αποκατασταθεί η δυσλειτουργία του επιλογέα των ταχυτήτων. Σε ερώτηση για το αν θα λάβω τα λεγόμενα εγγράφως, η απάντηση ήταν ότι θα αναφερθούν γραπτώς στο FCA CUSTOMER CARE.
Ωστόσο το email του CUSTOMER CARE της FCA το απόγευμα της ίδιας ημέρας αναγράφει:
"Αξιότιμε κύριε Μ****,
Σε συνέχεια της επικοινωνίας που μας αποστείλατε μέσω email όπου και ανοίχτηκε η υπόθεση με αριθμό 01360987 στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της FCA Greece ΜΑΕ, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα ακόλουθα.
Κατόπιν τεχνικού ελέγχου ο οποίος πραγματοποιήθηκε στο αυτοκίνητο σας Fiat Tipo με αριθμό πλαισίου ZFACF7CS3M6V**** από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της εταιρείας Β***** Ν.******* το οποίο αποτελεί επίσημο μέλος του εξουσιοδοτημένου δικτύου της FCA Greece ΜΑΕ, και είναι αρμόδιο για την παροχή όλων των τεχνικών υπηρεσιών προς τους πελάτες σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχουν καθοριστεί από τον κατασκευαστή, θέτουμε υπόψιν σας τα ακόλουθα.
α) Τρέμουλο μετά τα 90 Km/h. Πραγματοποιήθηκε οδική δοκιμή συνολικής διανυθείσας απόστασης 90 χιλιομέτρων όπου δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα.
β) Σφίγγει ο επιλογέας των ταχυτήτων στην αριστερή κίνηση. Κατά την διάρκεια της προαναφερθείσας οδικής δοκιμής, ελέγχθηκε επίσης η λειτουργία του επιλογέα ταχυτήτων όπου δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα στην λειτουργία του.
γ) Ένδειξη πίεσης ελαστικών άναψε 2η φορά χωρίς να υπάρχει χαμηλή πίεση ή διαφορά πίεσης μεταξύ των ελαστικών. Ελέγχθηκε και αποκαταστάθηκε η πίεση των ελαστικών η οποία βρέθηκε να είναι μικρότερη από την ελάχιστη συνιστώμενη από τον κατασκευαστή. Επίσης διαπιστώθηκε διαφορά πίεσης μεταξύ ελαστικών του ιδίου άξονα.
Σύμφωνα με τα προαναφερθέντα, το αυτοκίνητό σας είναι καθ' όλα εντάξει χωρίς να υπολείπεται της αξίας του αλλά και της χρήσης για την οποίαν τούτο προορίζεται.
Κλείνοντας σας διαβεβαιώνουμε εκ νέου ότι ενεργώντας με αποκλειστικό γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών, η FCA Greece ΜΑΕ και το δίκτυο Επισήμων Διανομέων της παραμένουν στη διάθεσή σας για να ανταποκριθούν στις ανάγκες σας και σας δηλώνουμε ότι για όλα αυτά προσφερόμαστε ανεπιφύλακτα και απεριόριστα μέσα στα πλαίσια του νόμου, των συμβατικών υποχρεώσεών μας και της σχέσης εμπιστοσύνης που μας συνδέει.
Με εκτίμηση,
Customer Care
FCA EMEA"Εύκολα γίνεται αντιληπτό από τα παραπάνω, ότι έχω υποστεί μεγάλη ταλαιπωρία και τεράστια οικονομική ζημιά, καθώς και ότι το εν λόγω όχημα δεν είναι αξιόπιστο, και χωρίς να υπάρχει διάγνωση βλάβης με ότι αυτό συνεπάγεται(ενδεχομένως ραγδαία επιδείνωση των προβλημάτων με κίνδυνο ατυχήματος ή ακόμη και δυστυχήματος).
Τα συμπεράσματα δικά σας....
ΣΩΤΗΡΗΣ
-
Σωτήρη. Η απάντηση τους μετα την παραλαβη, δείχνει μάλλον ότι γνώριζαν ότι το αμάξι είχε κάποιο ατύχημα κατά τη μεταφορά του φόρτωση εκφόρτωση. Άλλωστε πολλές φορές οδηγούνται από τα κεντρικά προς τα υποκαταστήματα για παράδοση στο πελάτη από στέλεχος της εταιρείας.
Σε κάθε περίπτωση εγώ θα πήγαινα από την αρχή και σε ένα δικό μου συνεργείο απλά και μόνο για μια διαπίστωση περί της αιτίας. Δεν ξέρεις τι αλλά κουσούρια μπορεί να έχει σε ψαλίδια ακρομπαρα ημιμπαρα αμορτισέρ ημιαξωνια και άλλα. -
Πρεπει να βρεθει που ειναι το προβλημα. Δεν νομιζω οτι το τρεμουλο υποθετει οτι ειχε καποιο ατυχημα, πρεπει να κοιταχτει απο κατω το αμαξι και μεσα να δει καποιος αν υπαρχουν σημαδια επισκευων.
Για τις στραβιες ζαντες δεν γνωριζω αλλα ειναι ευκολο να αλλαχτουν με σωστες.
Παντως αν δεν το εχουν χτυπησει δεν βλεπω το λογο να μην μπορει να φτιαχτει το αμαξι.
Ευθυγραμμιση εκαναν? Ελεχτηκε η αναρτηση?
-
Πραγματικά κρίμα φίλε για όλη αυτή την ταλαιπωρία.
Το 2006 δούλευα σε τεχνική εταιρεία και μου είχαν δώσει με leasing ένα Suzuki Jimny με 0 χλμ.Από τα πρώτα χλμ το αυτοκίνητο μετά τα 90 έτρεμε σαν τρελό. Το τιμόνι από τη θέση 3-9 πήγαινε 2-4 και 8- 10.
Όταν ξεπερνούσε τα 110χλμ ηρεμούσε αρκετά το τρέμουλο.Είχα γυρίσει πολλά συνεργεία , κανένα δεν μπόρεσε να το στρώσει. Στο τέλος απλά μου απάντησαν ότι όλα τα τζιμνι έτσι κάνουν.
Στην εταιρεία υπήρχαν άλλα 2-3 τζιμνι και όντως και τα άλλα είχαν το ίδιο θέμα. Αλλα λιγότερο, αλλά το ίδιο. -
Σε ολα αυτοκίνητα σε μια χ ταχύτητα παράγονται δονήσεις όπου η ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης τρέμει λόγω ιδιοσυχνότητας όλης της ανάρτησης κατά την κίνηση των τροχών. Είναι αναπόφευκτο αυτό σε όλας τα αυτοκίνητα.
Στο jimny λόγω άκαμπτου άξονα και πλαισίου τύπου σκάλας οι δονήσεις αυτές δεν περνούσαν στο αμάξωμα όπως σε αυτοκίνητα με ανεξάρτητη ανάρτηση και αυτοφερομενο πλαίσιο ή το υποπλαίσιο της αναρτησης, όπου εκεί θα μπορούσαν να απομονωθούν από την καμπίνα επιβατών και από το σύστημα διεύθυνσης και για αυτό έτρεμε.Αλλο αυτό βέβαια και άλλο αυτό που ζει ο νηματοθετης. Απλά ένιωσα την ανάγκη να υπερασπιστω τη Σουζούκι. Μπα σε καλό μου.
-
Εγώ δεν θέλω να υπερασπίζομαι καμία εταιρεία.
Όλοι δίνουμε τα λεφτά που με κόπο βγάζουμε για έχουμε ένα καλό προϊόν.
Το τζίμνι λοιπόν ήταν σκυλί για τη δουλειά που το ήθελα αλλά μόλις έβγαινα σε άσφαλτο και ανέβαιναν λίγο οι ταχύτητες ήθελα να το ριξω σε γκρεμό.
Είχε τρομερά ενοχλητικό τρέμουλο, το τιμόνι πήγαινε πέρα δώθε, πάνω κάτω, Πάρκινσον είχε λέμε.... -
Καλά εδώ έχουμε πολλούς σουζουκολάγνους....
-
Όταν διαπιστώνεται ότι καινούριο αυτοκίνητο έχει στραβές ζάντες (όχι στραβή ζάντα) κάτι "βρωμάει στο βασίλειο της δανιμαρκίας"...
Προφανώς έχει κάποιο ιστορικό το συγκεκριμένο "καινούριο" αυτοκίνητο.
Και εγώ την έχω πατήσει με τέτοια "καινούρια" αυτοκίνητα.
-
Φίλε μου, το διάστημα είναι μεγάλο και θεωρώ το λιγότερο κοροϊδία να αλλάζονται ζάντες συνεχώς.
Μάλλον θα πρέπει να βρεις δικηγόρο να ασχοληθεί με το θέμα σου.
-
+1 στο να επισκεφτείς δικηγόρο και να μην το καθυστερείς. Αν μη τι άλλο, θα σοβαρευτούν λίγο οι της αντιπροσωπείας.
Αυτός θα σε κατευθύνει και αν χρειάζεται να πας σε κάποιον 3ο που θα πιστοποιήσει την κατάσταση. -
αυτό με την μετακίνηση του λεβιέ μπορείς να το περιγράψεις λίγο?
-
@gtsartsal said in FIAT TIPO HATCHBACK 1,6 D 130CV ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ:
Πραγματικά κρίμα φίλε για όλη αυτή την ταλαιπωρία.
Το 2006 δούλευα σε τεχνική εταιρεία και μου είχαν δώσει με leasing ένα Suzuki Jimny με 0 χλμ.Από τα πρώτα χλμ το αυτοκίνητο μετά τα 90 έτρεμε σαν τρελό. Το τιμόνι από τη θέση 3-9 πήγαινε 2-4 και 8- 10.
Όταν ξεπερνούσε τα 110χλμ ηρεμούσε αρκετά το τρέμουλο.Είχα γυρίσει πολλά συνεργεία , κανένα δεν μπόρεσε να το στρώσει. Στο τέλος απλά μου απάντησαν ότι όλα τα τζιμνι έτσι κάνουν.
Στην εταιρεία υπήρχαν άλλα 2-3 τζιμνι και όντως και τα άλλα είχαν το ίδιο θέμα. Αλλα λιγότερο, αλλά το ίδιο.Aυτο παντως ειναι κλασικο προβλημα ημιαξονιου.
Αν ολα εκαναν ετσι τοτε καλα ρημαδια ειναι κι αυτα. Και καποιοι πινουν και νερο στ'ονομα τους επειδη ειναι καλα off road λες και τα εχουν μονο για τα βουνα. Τοτε ας επαιρναν lada niva να γλιτωναν κι ενα καρο λεφτα. -
@driver-m said in FIAT TIPO HATCHBACK 1,6 D 130CV ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ:
@gtsartsal said in FIAT TIPO HATCHBACK 1,6 D 130CV ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ:
Πραγματικά κρίμα φίλε για όλη αυτή την ταλαιπωρία.
Το 2006 δούλευα σε τεχνική εταιρεία και μου είχαν δώσει με leasing ένα Suzuki Jimny με 0 χλμ.Από τα πρώτα χλμ το αυτοκίνητο μετά τα 90 έτρεμε σαν τρελό. Το τιμόνι από τη θέση 3-9 πήγαινε 2-4 και 8- 10.
Όταν ξεπερνούσε τα 110χλμ ηρεμούσε αρκετά το τρέμουλο.Είχα γυρίσει πολλά συνεργεία , κανένα δεν μπόρεσε να το στρώσει. Στο τέλος απλά μου απάντησαν ότι όλα τα τζιμνι έτσι κάνουν.
Στην εταιρεία υπήρχαν άλλα 2-3 τζιμνι και όντως και τα άλλα είχαν το ίδιο θέμα. Αλλα λιγότερο, αλλά το ίδιο.Aυτο παντως ειναι κλασικο προβλημα ημιαξονιου.
Αν ολα εκαναν ετσι τοτε καλα ρημαδια ειναι κι αυτα. Και καποιοι πινουν και νερο στ'ονομα τους επειδη ειναι καλα off road λες και τα εχουν μονο για τα βουνα. Τοτε ας επαιρναν lada niva να γλιτωναν κι ενα καρο λεφτα.Το σημαντικό είναι τι μπορεί να κάνει το παλικάρι που έχει το πρόβλημα.
Το πρόβλημα ημιαξονιου λύνεται; διορθώνεται; -
@gtsartsal said in FIAT TIPO HATCHBACK 1,6 D 130CV ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ:
@driver-m said in FIAT TIPO HATCHBACK 1,6 D 130CV ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ:
@gtsartsal said in FIAT TIPO HATCHBACK 1,6 D 130CV ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ:
Πραγματικά κρίμα φίλε για όλη αυτή την ταλαιπωρία.
Το 2006 δούλευα σε τεχνική εταιρεία και μου είχαν δώσει με leasing ένα Suzuki Jimny με 0 χλμ.Από τα πρώτα χλμ το αυτοκίνητο μετά τα 90 έτρεμε σαν τρελό. Το τιμόνι από τη θέση 3-9 πήγαινε 2-4 και 8- 10.
Όταν ξεπερνούσε τα 110χλμ ηρεμούσε αρκετά το τρέμουλο.Είχα γυρίσει πολλά συνεργεία , κανένα δεν μπόρεσε να το στρώσει. Στο τέλος απλά μου απάντησαν ότι όλα τα τζιμνι έτσι κάνουν.
Στην εταιρεία υπήρχαν άλλα 2-3 τζιμνι και όντως και τα άλλα είχαν το ίδιο θέμα. Αλλα λιγότερο, αλλά το ίδιο.Aυτο παντως ειναι κλασικο προβλημα ημιαξονιου.
Αν ολα εκαναν ετσι τοτε καλα ρημαδια ειναι κι αυτα. Και καποιοι πινουν και νερο στ'ονομα τους επειδη ειναι καλα off road λες και τα εχουν μονο για τα βουνα. Τοτε ας επαιρναν lada niva να γλιτωναν κι ενα καρο λεφτα.Το σημαντικό είναι τι μπορεί να κάνει το παλικάρι που έχει το πρόβλημα.
Το πρόβλημα ημιαξονιου λύνεται; διορθώνεται;Δεν ξερω αν ο φιλος εχει παρομοιο προβλημα γιατι το τρεμουλο του ημιαξονιου προκυπτει σε συγκεκριμενες ταχυτητες μονο.
Παντως ναι προφανως και λυνεται με αλλαγη ημιαξονιου. -
@lap said in FIAT TIPO HATCHBACK 1,6 D 130CV ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ:
Σε ολα αυτοκίνητα σε μια χ ταχύτητα παράγονται δονήσεις όπου η ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης τρέμει λόγω ιδιοσυχνότητας όλης της ανάρτησης κατά την κίνηση των τροχών. Είναι αναπόφευκτο αυτό σε όλας τα αυτοκίνητα.
Στο jimny λόγω άκαμπτου άξονα και πλαισίου τύπου σκάλας οι δονήσεις αυτές δεν περνούσαν στο αμάξωμα όπως σε αυτοκίνητα με ανεξάρτητη ανάρτηση και αυτοφερομενο πλαίσιο ή το υποπλαίσιο της αναρτησης, όπου εκεί θα μπορούσαν να απομονωθούν από την καμπίνα επιβατών και από το σύστημα διεύθυνσης και για αυτό έτρεμε.Αλλο αυτό βέβαια και άλλο αυτό που ζει ο νηματοθετης. Απλά ένιωσα την ανάγκη να υπερασπιστω τη Σουζούκι. Μπα σε καλό μου.
Ευτυχώς εμένα αυτό το συντονισμό τον έχει μετά τα 240χλμ και ευτυχώς που έχω τελική 200χλμ!!!!!
Ο παθών επέδειξε τεράστια υπομονή με το ελαττωματικό ΦΙΑΤ. Νομίζω ότι πρέπει να ζητήσει άμεσα αντικατάσταση οχήματος,μέσω δικηγόρου........ -
Συγνώμη, είχε στραβές ζάντες, παραγγέλθηκαν νέες, και ήταν και αυτές στραβές;
Τώρα μιλάμε σοβαρά; -
Ίσως ήταν στραβός κι ο γιαλός.
-
@bassstarlet said in FIAT TIPO HATCHBACK 1,6 D 130CV ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ:
Συγνώμη, είχε στραβές ζάντες, παραγγέλθηκαν νέες, και ήταν και αυτές στραβές;
Τώρα μιλάμε σοβαρά;Εντάξει,για ΦΙΑΤ μιλάμε...........
-
@ggab said in FIAT TIPO HATCHBACK 1,6 D 130CV ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ:
@bassstarlet said in FIAT TIPO HATCHBACK 1,6 D 130CV ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ:
Συγνώμη, είχε στραβές ζάντες, παραγγέλθηκαν νέες, και ήταν και αυτές στραβές;
Τώρα μιλάμε σοβαρά;Εντάξει,για ΦΙΑΤ μιλάμε...........
Και συναρμολόγηση από τους λατρεμένους γειτονές μας!!!
-
Μέσα στο κατεβατο δεν διάβασα (;)για αντικατάσταση ελαστικών.
Έχω ταλαιπωρηθεί στο παρελθόν με τρέμουλο και είχα γυρίσει αρκετά συνεργεία με το καθένα να βγάζει το πόρισμα του.
Τελικά με την αλλαγή των ελαστικών το πρόβλημα εξαφανίστηκε.
FIAT TIPO HATCHBACK 1,6 D 130CV ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ