Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επισκευή πατώματος cabrio
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επισκευή πατώματος cabrio
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    11
    1399
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • nikolas_mk2
      nikolas_mk2 last edited by nikolas_mk2

      Καλησπέρα σε όλους,

      αν και το ποστ δεν εμπίπτει ακριβώς στο κεφάλαιο "βελτίωση" αλλά στην γενικότερη φροντίδα εσωτερικού αμαξώματος, με την σύζυγο αποφασίσαμε στις διακοπές να λύσουμε το εσωτερικό του κάμπριο που διαθέτουμε ( Fiat Barchetta),προκειμένου να τρίψουμε το πάτωμα που είχε μαζέψει υγρασία και να προλάβουμε τυχόν σκουριές κτλ...περάσαμε κατόπιν νέο chassis coat και στο τέλος ηχομονωτικα φύλλα αυτοκινήτου 8mm αντί για τα κλασσικά πισόχαρτα.

      Αναλυτικά, έφυγαν καθίσματα, ολόκληρη η κεντρική κονσόλα,πλευρικά πλαστικα και στο τέλος η μονοκόμματη μπανιέρα που περιλαμβάνει τον κετσε( ο οποίος αφέθηκε για μέρες στον καυτό Θεσσαλικό ήλιο να στεγνώσει).....

      IMG-80999c88b9863b2b93ed2ab128f8bbfe-V.jpg

      IMG-cd6f0b7017efb01900925fd466f1bc53-V.jpg

      Αυτό αντικρίσαμε αρχικά:

      IMG-72a7a4a477269798f3ec87ecacf0ce76-V.jpg

      IMG_20220807_170755.jpg

      Μετά από αρκετό τρίψιμο καταλήξαμε εδώ:

      IMG-94e238efa6c2e85dbf0a3eedd693389e-V.jpg

      IMG-b602cb1dab09f79c77be9b4ba54ea9e8-V.jpg

      IMG-e61ba0cdd119d7419590907389746858-V.jpg

      Και τέλος:

      IMG-551d70f308c01ca266e78dc977ecbeae-V.jpg

      IMG-7aa67de20fd1f59275ce76f52df077df-V.jpg

      IMG-65508d5b9391c6547a02ad3efece34a5-V.jpg

      Αν και δεν πρόκειται για ιδιαίτερα δύσκολη δουλειά, εντούτοις θέλει προσοχή στα ξηλωματα μιας και πρόκειται για πλαστικά +20ετων που ψοφανε για παρεξήγηση! Καλό σημαδεμα και βέβαια πολλές φωτό από κάθε βήμα. Νομίζω είναι ενδεικτικό της φροντίδας που μπορεί να τύχει ένα όχημα από τον άνθρωπο του, με την προϋπόθεση βέβαια ότι υπάρχει η απαιτούμενη διάθεση και (λίγος) χρόνος!

      1 Reply Last reply Reply Quote 12
      • yem
        yem last edited by

        Ωραίος , έχεις φώτο από τα μονωτικά υλικά που έβαλες στο πάτωμα ?

        Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

        nikolas_mk2 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • W
          w202-amg last edited by

          Εγώ πάντως για να μην ξεφεύγει το βάρος βάζω ορυκτοβαμβακα 5 Άρι που δεν παίρνει και φωτιά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • panos2171
            panos2171 last edited by

            Υγρασία από τι, πήρε νερά από κάπου;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • johanndelta
              johanndelta last edited by

              Άψογοι!!!

              Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • georgekn
                georgekn last edited by

                Ωραία δουλειά σε ένα ενδιαφέρον αυτοκίνητο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • mastoras78
                  mastoras78 last edited by

                  Φανταστικό, μπράβο στον μερακλή!

                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                  #tsekourato_ksevrakoma

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • nikolas_mk2
                    nikolas_mk2 @yem last edited by nikolas_mk2

                    Παιδια σας ευχαριστούμε πολύ!

                    @yem said in Επισκευή πατώματος cabrio:

                    Ωραίος , έχεις φώτο από τα μονωτικά υλικά που έβαλες στο πάτωμα ?

                    Φώτο από τα κομμάτια πάνω στο αμάξι όχι γιατί μόλις τα βάλαμε το κλείσαμε βιαστικά για να προχωρήσει, βάλαμε τα CTK tempofix8 40x50cm.

                    @panos2171 said in Επισκευή πατώματος cabrio:

                    Υγρασία από τι, πήρε νερά από κάπου;

                    Τα καμπριο μαλακής οροφής έχουν κάποια θέματα στεγανοποιησης κυρίως στο σημείο που το τζάμι τερματίζει στο λάστιχο που στεγανοποιεί την κουκούλα, στα συγκεκριμένα έχουν ένα παραπάνω γιατι οι βάσεις στην πόρτα που κρατάνε και ρεγουλαρουν το τζάμι είναι πλαστικές και με τα χρόνια ανοίγουν οπότε και δημιουργείτε ενα μικρό κενό αναμεσα στο λάστιχο και το τζάμι βάζοντας σιγα-σιγα νερα σε βροχές αλλά και θόρυβο. Αφού αλλάξαμε τις βάσεις με νέες βελτιωμένες και τα λάστιχα της κουκούλας κάναμε και το πάτωμα για να είμαστε σίγουροι οτι δεν θα γίνει μεγαλύτερη ζημιά.

                    nikolas_mk2 panos2171 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                    • nikolas_mk2
                      nikolas_mk2 @nikolas_mk2 last edited by

                      This post is deleted!
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • panos2171
                        panos2171 @nikolas_mk2 last edited by

                        @nikolas_mk2 said in Επισκευή πατώματος cabrio:

                        Παιδια σας ευχαριστούμε πολύ!

                        @yem said in Επισκευή πατώματος cabrio:

                        Ωραίος , έχεις φώτο από τα μονωτικά υλικά που έβαλες στο πάτωμα ?

                        Φώτο από τα κομμάτια πάνω στο αμάξι όχι γιατί μόλις τα βάλαμε το κλείσαμε βιαστικά για να προχωρήσει, βάλαμε τα CTK tempofix8 40x50cm.

                        @panos2171 said in Επισκευή πατώματος cabrio:

                        Υγρασία από τι, πήρε νερά από κάπου;

                        Τα καμπριο μαλακής οροφής έχουν κάποια θέματα στεγανοποιησης κυρίως στο σημείο που το τζάμι τερματίζει στο λάστιχο που στεγανοποιεί την κουκούλα, στα συγκεκριμένα έχουν ένα παραπάνω γιατι οι βάσεις στην πόρτα που κρατάνε και ρεγουλαρουν το τζάμι είναι πλαστικές και με τα χρόνια ανοίγουν οπότε και δημιουργείτε ενα μικρό κενό αναμεσα στο λάστιχο και το τζάμι βάζοντας σιγα-σιγα νερα σε βροχές αλλά και θόρυβο. Αφού αλλάξαμε τις βάσεις με νέες βελτιωμένες και τα λάστιχα της κουκούλας κάναμε και το πάτωμα για να είμαστε σίγουροι οτι δεν θα γίνει μεγαλύτερη ζημιά.

                        Το ξέρω ότι τα cabrio μπάζουν, απλά έτσι όπως το πες πως ξεκίνησες την όλη διαδικασία για να φύγει η υγρασία θεώρησα ότι πλημμύρησε κατά κάποιον τρόπο. Στο λύσιμο αντιλήφθηκες καθόλου υγρασίες;
                        Πάντως για τα χρόνια του καλά στάθηκε, τώρα με αυτή την επέμβαση θα πάει άλλα τόσα.

                        nikolas_mk2 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • nikolas_mk2
                          nikolas_mk2 @panos2171 last edited by

                          @panos2171 said in Επισκευή πατώματος cabrio:

                          @nikolas_mk2 said in Επισκευή πατώματος cabrio:

                          Παιδια σας ευχαριστούμε πολύ!

                          @yem said in Επισκευή πατώματος cabrio:

                          Ωραίος , έχεις φώτο από τα μονωτικά υλικά που έβαλες στο πάτωμα ?

                          Φώτο από τα κομμάτια πάνω στο αμάξι όχι γιατί μόλις τα βάλαμε το κλείσαμε βιαστικά για να προχωρήσει, βάλαμε τα CTK tempofix8 40x50cm.

                          @panos2171 said in Επισκευή πατώματος cabrio:

                          Υγρασία από τι, πήρε νερά από κάπου;

                          Τα καμπριο μαλακής οροφής έχουν κάποια θέματα στεγανοποιησης κυρίως στο σημείο που το τζάμι τερματίζει στο λάστιχο που στεγανοποιεί την κουκούλα, στα συγκεκριμένα έχουν ένα παραπάνω γιατι οι βάσεις στην πόρτα που κρατάνε και ρεγουλαρουν το τζάμι είναι πλαστικές και με τα χρόνια ανοίγουν οπότε και δημιουργείτε ενα μικρό κενό αναμεσα στο λάστιχο και το τζάμι βάζοντας σιγα-σιγα νερα σε βροχές αλλά και θόρυβο. Αφού αλλάξαμε τις βάσεις με νέες βελτιωμένες και τα λάστιχα της κουκούλας κάναμε και το πάτωμα για να είμαστε σίγουροι οτι δεν θα γίνει μεγαλύτερη ζημιά.

                          Το ξέρω ότι τα cabrio μπάζουν, απλά έτσι όπως το πες πως ξεκίνησες την όλη διαδικασία για να φύγει η υγρασία θεώρησα ότι πλημμύρησε κατά κάποιον τρόπο. Στο λύσιμο αντιλήφθηκες καθόλου υγρασίες;
                          Πάντως για τα χρόνια του καλά στάθηκε, τώρα με αυτή την επέμβαση θα πάει άλλα τόσα.

                          Τα νερα βρέθηκαν τον χειμώνα που ξηλώσαμε για ψυγείο καλοριφέρ, ανασηκωσε τον κετσε και τα είδαμε να λιμνάζουν από κάτω καθώς μεταξύ άλλων ήταν κλειστά και τα λουκια που υπάρχουν στο πάτωμα γι'αυτό το λόγο εκτός από ένα στον οδηγό τα υπόλοιπα πέντε ήταν κλειστά, πιθανά δεν τα άνοιξαν ποτέ γιατί τα οχήματα αυτά της πρώτης γενιάς συναρμολογήθηκαν στο χέρι εκτός γραμμής fiat...Όταν το ξηλώσαμε όλα ήταν πλέον στεγνά εκτός από τον κετσε που είχε τραβήξει αρκετα νερά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr