Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περίεργο πρόβλημα σε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περίεργο πρόβλημα σε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    4
    878
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      totallycrazy last edited by

      Καλησπέρα τσακάλια.

      Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα κάπως περίεργο το οποίο κοντεύει να με τρελάνει τελείως, οπότε το γράφω εδώ μήπως έχει τύχει σε κάποιον άλλο.
      Έχω ένα seat Ibiza του 2006 1400, 101hp.
      Λοιπόν το πρόβλημα μου το έχει παρουσιάσει μόνο όταν έχει θερμοκρασία περιβάλλοντος περίπου 39 βαθμούς κελσίου και άνω. Εκεί που πηγαίνω σταθερά για παράδειγμα με 70-80 χλμ και με 3-3μιση χιλιάδες στροφές ξαφνικά το αυτοκίνητο «πνίγεται». Είναι σαν να κόβεται τελείως η παροχή αέρα ή η παροχή καυσίμου, βουτάει. Και τελικά σβήνει, ακόμα και να συμπλεκτάρω ή να κατεβάσω ταχύτητα στο τέλος θα σβήσει. Μετά αν βάλω μποστά παίρνει αλλά και πάλι θα ξανασβήσει δεν παίρνει σωστά είτε αέρα είτε καύσιμο. Αν το αφήσω να πέσει η θερμοκρασία ή είναι σε σκιά μετά από ώρα λειτουργεί κανονικά. Μου το έκανε πέρσι σε μια διαδρομή 2 ωρών που είχε 42 βαθμούς στο περιβάλλον και φέτος ξανά άλλη μία φορά με 39-40 βαθμούς μετά από 1 ώρα. Αν έχει χαμηλότερη θερμοκρασία θεωρώ πως και 10 ώρες διαδρομή να κάνω δεν θα παρουσιαστεί. Στο αυτοκίνητο ΔΕΝ ανάβει κάποιο λαμπάκι και ΔΕΝ ανεβαίνει η θερμοκρασία του. Στο διαγνωστικό δεν γράφει τίποτα και το πήγα σε 2 διαφορετικούς μαστόρους. Έναν πέρσι μετά που μου το παρουσίασε και φέτος δοκίμασα αλλού μήπως μου βρει ο καινούργιος τί φταίει. Κανένας δεν κατέληξε τί φταίει, ούτε πάει κάπου το μυαλό του και το θέμα είναι πως δεν θα το βγάλει στα χέρια τους εφόσον πρέπει να έχω οδηγήσει αρκετή ώρα και μόνο με θερμοκρασίες στους 40. Να σημειώσω ότι έκανα ταξίδι 4 ώρες που είχε 32-35 βαθμούς και το αμάξι δεν ζορίστηκε πουθενά.

      Κάθε ιδέα ευπρόσδεκτη.

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • cirus
        cirus @totallycrazy last edited by

        @totallycrazy said in Περίεργο πρόβλημα σε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος:

        Καλησπέρα τσακάλια.

        Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα κάπως περίεργο το οποίο κοντεύει να με τρελάνει τελείως, οπότε το γράφω εδώ μήπως έχει τύχει σε κάποιον άλλο.
        Έχω ένα seat Ibiza του 2006 1400, 101hp.
        Λοιπόν το πρόβλημα μου το έχει παρουσιάσει μόνο όταν έχει θερμοκρασία περιβάλλοντος περίπου 39 βαθμούς κελσίου και άνω. Εκεί που πηγαίνω σταθερά για παράδειγμα με 70-80 χλμ και με 3-3μιση χιλιάδες στροφές ξαφνικά το αυτοκίνητο «πνίγεται». Είναι σαν να κόβεται τελείως η παροχή αέρα ή η παροχή καυσίμου, βουτάει. Και τελικά σβήνει, ακόμα και να συμπλεκτάρω ή να κατεβάσω ταχύτητα στο τέλος θα σβήσει. Μετά αν βάλω μποστά παίρνει αλλά και πάλι θα ξανασβήσει δεν παίρνει σωστά είτε αέρα είτε καύσιμο. Αν το αφήσω να πέσει η θερμοκρασία ή είναι σε σκιά μετά από ώρα λειτουργεί κανονικά. Μου το έκανε πέρσι σε μια διαδρομή 2 ωρών που είχε 42 βαθμούς στο περιβάλλον και φέτος ξανά άλλη μία φορά με 39-40 βαθμούς μετά από 1 ώρα. Αν έχει χαμηλότερη θερμοκρασία θεωρώ πως και 10 ώρες διαδρομή να κάνω δεν θα παρουσιαστεί. Στο αυτοκίνητο ΔΕΝ ανάβει κάποιο λαμπάκι και ΔΕΝ ανεβαίνει η θερμοκρασία του. Στο διαγνωστικό δεν γράφει τίποτα και το πήγα σε 2 διαφορετικούς μαστόρους. Έναν πέρσι μετά που μου το παρουσίασε και φέτος δοκίμασα αλλού μήπως μου βρει ο καινούργιος τί φταίει. Κανένας δεν κατέληξε τί φταίει, ούτε πάει κάπου το μυαλό του και το θέμα είναι πως δεν θα το βγάλει στα χέρια τους εφόσον πρέπει να έχω οδηγήσει αρκετή ώρα και μόνο με θερμοκρασίες στους 40. Να σημειώσω ότι έκανα ταξίδι 4 ώρες που είχε 32-35 βαθμούς και το αμάξι δεν ζορίστηκε πουθενά.

        Κάθε ιδέα ευπρόσδεκτη.

        Του 2007 ibiza ακριβώς το ίδιο έχει η γυναίκα μου.

        Δεν έχουμε κανενα τέτοιο θέμα βεβαια αλλά αφου μιλάς για ηψηλες θερμοκρασίες που το κάνει μου κάνει τα εξης.

        κοιτα παραφλού. Κοιτα μην έχει θεμα ο αισθητήρας της θερμοκασίας και η θερμοκρασία ανεβαίνει παραπάνω από το όριο απλά δεν βγάζει σφάλμα λόγω ελατωματικού αισθητήρα.

        κοιτα αν λειτουργεί το βερντιλατερ και σε τι κατάσταση είναι το ψυγείο σου.

        Αν και δεν έχει σχέση με την θερμοκρασία κοίτα την τρόμπα βενζίνης σου

        Cirus the virus

        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          totallycrazy @cirus last edited by

          @cirus said in Περίεργο πρόβλημα σε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος:

          @totallycrazy said in Περίεργο πρόβλημα σε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος:

          Καλησπέρα τσακάλια.

          Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα κάπως περίεργο το οποίο κοντεύει να με τρελάνει τελείως, οπότε το γράφω εδώ μήπως έχει τύχει σε κάποιον άλλο.
          Έχω ένα seat Ibiza του 2006 1400, 101hp.
          Λοιπόν το πρόβλημα μου το έχει παρουσιάσει μόνο όταν έχει θερμοκρασία περιβάλλοντος περίπου 39 βαθμούς κελσίου και άνω. Εκεί που πηγαίνω σταθερά για παράδειγμα με 70-80 χλμ και με 3-3μιση χιλιάδες στροφές ξαφνικά το αυτοκίνητο «πνίγεται». Είναι σαν να κόβεται τελείως η παροχή αέρα ή η παροχή καυσίμου, βουτάει. Και τελικά σβήνει, ακόμα και να συμπλεκτάρω ή να κατεβάσω ταχύτητα στο τέλος θα σβήσει. Μετά αν βάλω μποστά παίρνει αλλά και πάλι θα ξανασβήσει δεν παίρνει σωστά είτε αέρα είτε καύσιμο. Αν το αφήσω να πέσει η θερμοκρασία ή είναι σε σκιά μετά από ώρα λειτουργεί κανονικά. Μου το έκανε πέρσι σε μια διαδρομή 2 ωρών που είχε 42 βαθμούς στο περιβάλλον και φέτος ξανά άλλη μία φορά με 39-40 βαθμούς μετά από 1 ώρα. Αν έχει χαμηλότερη θερμοκρασία θεωρώ πως και 10 ώρες διαδρομή να κάνω δεν θα παρουσιαστεί. Στο αυτοκίνητο ΔΕΝ ανάβει κάποιο λαμπάκι και ΔΕΝ ανεβαίνει η θερμοκρασία του. Στο διαγνωστικό δεν γράφει τίποτα και το πήγα σε 2 διαφορετικούς μαστόρους. Έναν πέρσι μετά που μου το παρουσίασε και φέτος δοκίμασα αλλού μήπως μου βρει ο καινούργιος τί φταίει. Κανένας δεν κατέληξε τί φταίει, ούτε πάει κάπου το μυαλό του και το θέμα είναι πως δεν θα το βγάλει στα χέρια τους εφόσον πρέπει να έχω οδηγήσει αρκετή ώρα και μόνο με θερμοκρασίες στους 40. Να σημειώσω ότι έκανα ταξίδι 4 ώρες που είχε 32-35 βαθμούς και το αμάξι δεν ζορίστηκε πουθενά.

          Κάθε ιδέα ευπρόσδεκτη.

          Του 2007 ibiza ακριβώς το ίδιο έχει η γυναίκα μου.

          Δεν έχουμε κανενα τέτοιο θέμα βεβαια αλλά αφου μιλάς για ηψηλες θερμοκρασίες που το κάνει μου κάνει τα εξης.

          κοιτα παραφλού. Κοιτα μην έχει θεμα ο αισθητήρας της θερμοκασίας και η θερμοκρασία ανεβαίνει παραπάνω από το όριο απλά δεν βγάζει σφάλμα λόγω ελατωματικού αισθητήρα.

          κοιτα αν λειτουργεί το βερντιλατερ και σε τι κατάσταση είναι το ψυγείο σου.

          Αν και δεν έχει σχέση με την θερμοκρασία κοίτα την τρόμπα βενζίνης σου

          έκανα μεγάλο service. Δεν θα έχει ελέγξει όλα τα παραπάνω ο μάστορας; Επίσης το διαγνωστικό δεν έπρεπε να έχει βγάλει κάτι; Τί λέω και γω τώρα θα μου πεις...

          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • cirus
            cirus @totallycrazy last edited by

            @totallycrazy said in Περίεργο πρόβλημα σε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος:

            @cirus said in Περίεργο πρόβλημα σε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος:

            @totallycrazy said in Περίεργο πρόβλημα σε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος:

            Καλησπέρα τσακάλια.

            Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα κάπως περίεργο το οποίο κοντεύει να με τρελάνει τελείως, οπότε το γράφω εδώ μήπως έχει τύχει σε κάποιον άλλο.
            Έχω ένα seat Ibiza του 2006 1400, 101hp.
            Λοιπόν το πρόβλημα μου το έχει παρουσιάσει μόνο όταν έχει θερμοκρασία περιβάλλοντος περίπου 39 βαθμούς κελσίου και άνω. Εκεί που πηγαίνω σταθερά για παράδειγμα με 70-80 χλμ και με 3-3μιση χιλιάδες στροφές ξαφνικά το αυτοκίνητο «πνίγεται». Είναι σαν να κόβεται τελείως η παροχή αέρα ή η παροχή καυσίμου, βουτάει. Και τελικά σβήνει, ακόμα και να συμπλεκτάρω ή να κατεβάσω ταχύτητα στο τέλος θα σβήσει. Μετά αν βάλω μποστά παίρνει αλλά και πάλι θα ξανασβήσει δεν παίρνει σωστά είτε αέρα είτε καύσιμο. Αν το αφήσω να πέσει η θερμοκρασία ή είναι σε σκιά μετά από ώρα λειτουργεί κανονικά. Μου το έκανε πέρσι σε μια διαδρομή 2 ωρών που είχε 42 βαθμούς στο περιβάλλον και φέτος ξανά άλλη μία φορά με 39-40 βαθμούς μετά από 1 ώρα. Αν έχει χαμηλότερη θερμοκρασία θεωρώ πως και 10 ώρες διαδρομή να κάνω δεν θα παρουσιαστεί. Στο αυτοκίνητο ΔΕΝ ανάβει κάποιο λαμπάκι και ΔΕΝ ανεβαίνει η θερμοκρασία του. Στο διαγνωστικό δεν γράφει τίποτα και το πήγα σε 2 διαφορετικούς μαστόρους. Έναν πέρσι μετά που μου το παρουσίασε και φέτος δοκίμασα αλλού μήπως μου βρει ο καινούργιος τί φταίει. Κανένας δεν κατέληξε τί φταίει, ούτε πάει κάπου το μυαλό του και το θέμα είναι πως δεν θα το βγάλει στα χέρια τους εφόσον πρέπει να έχω οδηγήσει αρκετή ώρα και μόνο με θερμοκρασίες στους 40. Να σημειώσω ότι έκανα ταξίδι 4 ώρες που είχε 32-35 βαθμούς και το αμάξι δεν ζορίστηκε πουθενά.

            Κάθε ιδέα ευπρόσδεκτη.

            Του 2007 ibiza ακριβώς το ίδιο έχει η γυναίκα μου.

            Δεν έχουμε κανενα τέτοιο θέμα βεβαια αλλά αφου μιλάς για ηψηλες θερμοκρασίες που το κάνει μου κάνει τα εξης.

            κοιτα παραφλού. Κοιτα μην έχει θεμα ο αισθητήρας της θερμοκασίας και η θερμοκρασία ανεβαίνει παραπάνω από το όριο απλά δεν βγάζει σφάλμα λόγω ελατωματικού αισθητήρα.

            κοιτα αν λειτουργεί το βερντιλατερ και σε τι κατάσταση είναι το ψυγείο σου.

            Αν και δεν έχει σχέση με την θερμοκρασία κοίτα την τρόμπα βενζίνης σου

            έκανα μεγάλο service. Δεν θα έχει ελέγξει όλα τα παραπάνω ο μάστορας; Επίσης το διαγνωστικό δεν έπρεπε να έχει βγάλει κάτι; Τί λέω και γω τώρα θα μου πεις...

            Με τα θα έπρεπε δεν κανουμε δουλίτσα....

            Ισως να έπρεπε αλλα τώρα τι ρωτάς? δεν τα ξέρεις......

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr