Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 9
    • 10
    • 1 / 10
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    31
    191
    10809
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sotirisdi last edited by

      Καλησπέρα σας,

      Δυστυχώς το αυτοκίνητο μου τα έπαιξε. Πράγμα πολύ παράξενο όμως. Skoda fabia 1.2 tdi 1ο χέρι από εμένα 6 χρόνων με 75.000 χλμ, τα έπαιξε το μοτέρ

      Σέρβις στην ώρα τους βλάβη καμία μέχρι στιγμής λάδια δεν έχανε ούτε είχε ανάψει κάποιο λαμπάκι ποτέ.

      Ξαφνικά μπαίνω στο αμάξι να γυρίσω από δουλειά και οι στροφές έπαιζαν στην νεκρά χωρίς να κάνω τίποτα. Ξεκινάω κανω 2χλμ και όταν με πιάνει φανάρι και σταματάω το αμάξι πάει να σβήσει. Ανάβει πράσινο ξεκινάω και η μηχανή έκανε σαν τρακτέρ σαν σπασμένο κάτι να χτυπάει δυνατά. Κάνω στο πλάι και παίρνω οδική.

      Πάω στο πρώτο συνεργείο το αυτοκίνητο και μου λέει δεν ακούγεται καλά το μοτέρ τα έφτυσε. Του λέω τι και πώς από πού και ως που. Δεν ήξερε μου λέει αλλά ακούγεται σαν να τα έπαιξε και δεν έχω χρόνο να το ανοίξω να δω κλείνω σε 2 μέρες για Αύγουστο. Καλά λέω θα έτυχε δεν θα ήθελε να ανοίξει εργασίες λόγω διακοπών.

      Το πάω σε δεύτερο συνεργείο όπου εκεί μου λένε πιο αναλυτικά το ίδιο πράγμα. Ότι έχουν ακριβώς μια άλλη ίδια περίπτωση αυτή την στιγμή και είναι η μηχανή από άλλη μάρκα με ίδιο μοτέρ όμως. Μου λένε ότι είναι ακριβώς το ίδιο και μου δίνουν δύο εναλλακτικές.

      Τελικά επειδή παρόλο που στην αρχή έδειξαν προθημεία να το κοιτάξουν, ξαφνικά το άφησαν για μέρες το πήρα απο εκεί και το πήγα σε 3ο συνεργείο και σε ένα από τα καλύτερα της Αθήνας. Ανοίχτηκε η μηχανή και τελικά έχει βαρεσει στρόφαλο.

      Σε ερώτηση μου αν έφταιγαν τα λάδια που μπήκαν στο σέρβις μου λέει όχι τα συγκεκριμένα μοτέρ τα 3κυλινδρα πετρελαίου δεν ήταν από την αρχή καλά και είχαν προβλήματα.

      Το αποτέλεσμα είναι να μου μείνει το μοτέρ στα 75κ χλμ. 6 χρονων αυτοκίνητο.

      Μου είπε ότι η λύση είναι μεταχειρισμένη μηχανή εφόσον θέλω να το κρατήσω.

      Όπως το ακούω δεν ακούγεται αξιόπιστη λύση. Εάν έγινε στα 75κ χιλιόμετρο ποιο το νόημα να βάλω ίδιο μοτέρ που πιθανόν να έχει παραπάνω χιλιόμετρα μεταχειρισμένο;

      Τι πιστεύετε ότι αξίζει περισσότερο; Αλλαγή μηχανή; Η πώληση για ανταλλακτικά και αγορά κάποιου άλλου;

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        otokomae last edited by

        Η γνώμη μου είναι να ψάξεις για 1400αρι μοτέρ. Είναι πιο αξιόπιστο. Αυτό που φοράει το tdi με τα 90ps

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          driver-m @sotirisdi last edited by

          @sotirisdi said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:

          Καλησπέρα σας,

          Δυστυχώς το αυτοκίνητο μου τα έπαιξε. Πράγμα πολύ παράξενο όμως. Skoda fabia 1.2 tdi 1ο χέρι από εμένα 6 χρόνων με 75.000 χλμ, τα έπαιξε το μοτέρ

          Σέρβις στην ώρα τους βλάβη καμία μέχρι στιγμής λάδια δεν έχανε ούτε είχε ανάψει κάποιο λαμπάκι ποτέ.

          Ξαφνικά μπαίνω στο αμάξι να γυρίσω από δουλειά και οι στροφές έπαιζαν στην νεκρά χωρίς να κάνω τίποτα. Ξεκινάω κανω 2χλμ και όταν με πιάνει φανάρι και σταματάω το αμάξι πάει να σβήσει. Ανάβει πράσινο ξεκινάω και η μηχανή έκανε σαν τρακτέρ σαν σπασμένο κάτι να χτυπάει δυνατά. Κάνω στο πλάι και παίρνω οδική.

          Πάω στο πρώτο συνεργείο το αυτοκίνητο και μου λέει δεν ακούγεται καλά το μοτέρ τα έφτυσε. Του λέω τι και πώς από πού και ως που. Δεν ήξερε μου λέει αλλά ακούγεται σαν να τα έπαιξε και δεν έχω χρόνο να το ανοίξω να δω κλείνω σε 2 μέρες για Αύγουστο. Καλά λέω θα έτυχε δεν θα ήθελε να ανοίξει εργασίες λόγω διακοπών.

          Το πάω σε δεύτερο συνεργείο όπου εκεί μου λένε πιο αναλυτικά το ίδιο πράγμα. Ότι έχουν ακριβώς μια άλλη ίδια περίπτωση αυτή την στιγμή και είναι η μηχανή από άλλη μάρκα με ίδιο μοτέρ όμως. Μου λένε ότι είναι ακριβώς το ίδιο και μου δίνουν δύο εναλλακτικές.

          Τελικά επειδή παρόλο που στην αρχή έδειξαν προθημεία να το κοιτάξουν, ξαφνικά το άφησαν για μέρες το πήρα απο εκεί και το πήγα σε 3ο συνεργείο και σε ένα από τα καλύτερα της Αθήνας. Ανοίχτηκε η μηχανή και τελικά έχει βαρεσει στρόφαλο.

          Σε ερώτηση μου αν έφταιγαν τα λάδια που μπήκαν στο σέρβις μου λέει όχι τα συγκεκριμένα μοτέρ τα 3κυλινδρα πετρελαίου δεν ήταν από την αρχή καλά και είχαν προβλήματα.

          Το αποτέλεσμα είναι να μου μείνει το μοτέρ στα 75κ χλμ. 6 χρονων αυτοκίνητο.

          Μου είπε ότι η λύση είναι μεταχειρισμένη μηχανή εφόσον θέλω να το κρατήσω.

          Όπως το ακούω δεν ακούγεται αξιόπιστη λύση. Εάν έγινε στα 75κ χιλιόμετρο ποιο το νόημα να βάλω ίδιο μοτέρ που πιθανόν να έχει παραπάνω χιλιόμετρα μεταχειρισμένο;

          Τι πιστεύετε ότι αξίζει περισσότερο; Αλλαγή μηχανή; Η πώληση για ανταλλακτικά και αγορά κάποιου άλλου;

          To group vag συνεχιζει να μ'εκπλησσει αρνητικα με τα χαλια του. Κινητηρα να διαλυεται στα 75.000 χλμ σε συγχρονο αμαξι δεν εχω ξανακουσει.

          Παντως σιγουρα δεν εχει νοημα να ξαναβαλεις τον ιδιο κινητηρα. Αν μπαινει ο αλλος που σου προτεινε ο απο πανω χωρις πολλα πολλα (δηλαδη κιβωτια, εγκεφαλους κλπ) και ειναι πιο αξιοπιστος, τοτε ισως αξιζει τον κοπο.
          Αλλιως πουλα την καροτσα και αλλαξε μαρκα να σωθεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg last edited by

            Βάλε ένα κινητήρα ότι βρεις και πούλα το.
            Και μην ξαναγορασεις ντίζελ σε αυτά τα κυβικά και μάλιστα 3κυλινδρο.....

            M 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Γνωστό προβληματικό μοτέρ ο 1.2TDi, βγάζει πολλά προβλήματα και εαν δεν τα προσέξεις διαλύεται....όταν έψαχνα για μικρό ντήζελ μου είχαν πει να τον αποφύγω παση θυσία. Εαν μπορείς βάλει 1.4 TDi είναι πιο της προκοπής και ιδανικά τον 1.6 TDi με τα 105 άλογα όμως, είναι σκυλί.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                andya3 last edited by

                Μα 3κύλινδρο ντίζελ και με τόσο χαμηλά cc? Κρίμα που αγοράζετε τέτοια πράγματα και ντροπή και στη vag που το έβγαλε.

                Δεν αξίζει να βάλεις μεγαλύτερο μοτέρ, θα θέλει πολλές μετατροπές και θα έρθει πολύ ακριβά. Άσε τη γραφειοκρατία στο υπουργείο, πολλές αβεβαιότητες σε αξιοπιστία και απόδοση και δεν θα μπορείς να το πουλήσεις μετά, θα το κοιτάνε με μισό μάτι.

                Φτιάξε το αυτοκίνητο με το μικρότερο δυνατό κόστος και ξεφορτώσου το όσο πιο σύντομα μπορείς.

                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                W 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Εγώ θα το πουλούσα για ανταλλακτικά. Έτσι κι αλλιώς είναι κακό αυτοκίνητο με αυτόν τον κινητήρα και είναι ευκαιρία να πάρεις κάτι καλύτερο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • W
                    w202-amg @andya3 last edited by

                    @andya3 said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:

                    Μα 3κύλινδρο ντίζελ και με τόσο χαμηλά cc? Κρίμα που αγοράζετε τέτοια πράγματα και ντροπή και στη vag που το έβγαλε.

                    Δεν αξίζει να βάλεις μεγαλύτερο μοτέρ, θα θέλει πολλές μετατροπές και θα έρθει πολύ ακριβά. Άσε τη γραφειοκρατία στο υπουργείο, πολλές αβεβαιότητες σε αξιοπιστία και απόδοση και δεν θα μπορείς να το πουλήσεις μετά, θα το κοιτάνε με μισό μάτι.

                    Φτιάξε το αυτοκίνητο με το μικρότερο δυνατό κόστος και ξεφορτώσου το όσο πιο σύντομα μπορείς.

                    Ντροπή αρχικά στο αγοραστικό κοινό, τη μπαρουφα της οικολογίας και στα κράτη που κυβερνούν κομπλεξικοι πολιτικοί. Μετά ντροπή στη vw που έβγαλε ένα κινητήρα που είναι πιο τραγικός από όσο θα ήταν ήδη σαν ιδέα. Τεσπα μιλάμε για κινητήρα που σε νορμάλ χώρα δεν θα τον επέλεγαν ούτε για να φτάσουν στο σούπερ μάρκετ. Εδώ έχουμε σταθερά κυβέρνησεις με κόμπλεξ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      teo-mak last edited by teo-mak

                      Τι ντροπή ρε μάγκες;
                      Σιγά μη του ρίξουμε και κανένα φουτσο τον άνθρωπο από πάνω,που διάλεξε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.....
                      Προφανώς μέχρι εκεί έφτανε το πορτοφόλι του.

                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • W
                        w202-amg @teo-mak last edited by

                        @teo-mak said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:

                        Τι ντροπή ρε μάγκες;
                        Σιγά μου του ρίξουμε και κανένα φουτσο τον άνθρωπο από πάνω,που διάλεξε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.....
                        Προφανώς μέχρι εκεί έφτανε το πορτοφόλι του.

                        Προφανώς δεν αναφέρομαι στον άνθρωπο που έχει το θέμα με το αυτοκίνητο αυτό. Το αγοραστικό κοινό συνεχώς διαμορφώνει την κατεύθυνση που κινείται η αυτοκίνηση πριν καν αγοράσει ένα αυτοκίνητο του γούστου του. Ο άνθρωπος παραπάνω απλά έπεσε θύμα της όλης κατάστασης δεν ήταν υποχρεωμένος να γνωρίζει μηχανολογία

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sotirisdi last edited by

                          Το πήρα απόφαση ότι θα το δώσω το αυτοκίνητο είτε το φτιάξω είτε όχι. Ανάλογα τι αξίζει περισσότερο σε κόστος. Δυστυχώς έγινε το θέμα είναι από εδώ και πέρα τι;
                          Ποιο αμάξι να εμπιστευτείς μετά με κάτι suv 1000 κυβικά που βγάζουν; Οι τιμές μεταχειρισμένων είναι στον Θεό οπότε αξίζει κάτι καινούργιο έστω και με δόσεις πιστεύω. Αλλά όλα τα μοντέλα τα βλέπω με μικρές σε κυβικά μηχανές. Ποιο μοντέλο να κοιτάξω; Έχετε να προτείνετε κάτι;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο κυβισμός δεν έχει σημασία στην αξιοπιστία. Απλά το συγκεκριμένο μοτέρ ήταν προβληματικό. Υπάρχουν και μεγάλα προβληματικά μοτέρ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              civil357 last edited by

                              Πάντως και οι κορεάτες έβγαλαν 1,1 τρικιλυνδρο πετρέλαιο,το οποίο πούλησε πολύ Ελλάδα και δεν έβγαλαν προβλήματα. Δεν έχει σχέση ο κυβισμός.

                              Γνώμη μου και εμένα, προσπάθησε να το φτιάξεις και να το φτιάξεις και να το πουλήσεις με όσο το δυνατόν μικρότερη χασουρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • O
                                otokomae last edited by

                                Ένα group που ξέρει πολύ καλά να κάνει αυτοκίνητο παράγει βιομηχανικά σκουπίδια εν γνώση του σε αρκετές περιπτώσεις. Εμείς δε μπορούμε παρά να το στειλουμε σε ένα μακρυνό ραντεβού.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  w202-amg last edited by

                                  Πάρε ένα μεταχειρισμένο και βάλτο αέριο αρκεί να μην είναι από βούτυρο. Σε 3-4 χρόνια στο καινούργιο θα χεις χάσει στην καλύτερη τα μισά σου χρήματα . Βέβαια εξαρτάται και πως το αντιλαμβάνεται ο καθένας . Εγώ το αντιλαμβάνομαι 100.000κμ = -50% της αρχικής αξίας ( χειρότερα είναι στα ακριβά αυτοκίνητα αλλά τεσπά). Άλλοι λένε οκ χάνω χρήματα αλλά τουλάχιστον δεν πονοκέφαλιαζω από βλάβες, διότι υπάρχουν και αυτοί που αν τύχει στραβή τους καταβάλει ή δεν έχουν χρόνο ή όχι ο χρόνος τους είναι πιο ακριβός αν στερηθεί από τη δουλειά τούς.
                                  Στο θέμα μας βρες ένα φθηνό κινητήρα και πούλα το, έτσι με θέμα οι μαντραδες θα σε φάνε λες και είναι τρακαρισμένο θα σου το παρουν

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    ggab last edited by

                                    Δεν φταίει η VW και η κάθε εταιρεία υπό την σκέπη της που πουλάνε τέτοια μοτέρ. Αυτοί καλά κάνουν και θα συνεχίσουν να πουλάνε όσο βρίσκονται αγοραστές,αντί να έχουν βάλει λουκέτο απο τότε που ξεκίνησαν τα γλέντια με τις φριτεζες τσι,τις καδένες και τα ντιεςτζι......

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • cirus
                                      cirus last edited by

                                      Το συγκεκριμένο μοτερ που έβγαλε η VW είναι ΓΤΠΚ

                                      δεν σημαίνει αυτό ούτε ότι όλοι οι άλλοι 3κιλυνδροί είναι προβληματικοί

                                      δεν σημαίνει αυτό οτι όλοι οι κινητήρες σε αυτά τα κυβικα είναι προβληματικοί

                                      σταματήστε να τσουβαλιάζετε και να βγάζετε αυθαίρετα συμπερασματα από μια αποτυχία της VW για όλους τους κινητήρες ολων των κατασκευαστών.

                                      και τετρακίλυνδροι με μεγάλο κυβισμό έχουν βγάλει πρόβλημα στο παρελθόν από άλλες εταιρείες. Ολοι οι τετρακίλυνδροι με μεγάλο κυβισμό είναι ελατωματικοί????

                                      Cirus the virus

                                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • W
                                        w202-amg @cirus last edited by

                                        @cirus said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:

                                        Το συγκεκριμένο μοτερ που έβγαλε η VW είναι ΓΤΠΚ

                                        δεν σημαίνει αυτό ούτε ότι όλοι οι άλλοι 3κιλυνδροί είναι προβληματικοί

                                        δεν σημαίνει αυτό οτι όλοι οι κινητήρες σε αυτά τα κυβικα είναι προβληματικοί

                                        σταματήστε να τσουβαλιάζετε και να βγάζετε αυθαίρετα συμπερασματα από μια αποτυχία της VW για όλους τους κινητήρες ολων των κατασκευαστών.

                                        και τετρακίλυνδροι με μεγάλο κυβισμό έχουν βγάλει πρόβλημα στο παρελθόν από άλλες εταιρείες. Ολοι οι τετρακίλυνδροι με μεγάλο κυβισμό είναι ελατωματικοί????

                                        Ίδιο προσδόκιμο ζωής έχουν οι 3κυλινδροι με τους 4κυλινδρους?!

                                        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • realzeus
                                          realzeus @w202-amg last edited by

                                          @w202-amg said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:

                                          @cirus said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:

                                          Το συγκεκριμένο μοτερ που έβγαλε η VW είναι ΓΤΠΚ

                                          δεν σημαίνει αυτό ούτε ότι όλοι οι άλλοι 3κιλυνδροί είναι προβληματικοί

                                          δεν σημαίνει αυτό οτι όλοι οι κινητήρες σε αυτά τα κυβικα είναι προβληματικοί

                                          σταματήστε να τσουβαλιάζετε και να βγάζετε αυθαίρετα συμπερασματα από μια αποτυχία της VW για όλους τους κινητήρες ολων των κατασκευαστών.

                                          και τετρακίλυνδροι με μεγάλο κυβισμό έχουν βγάλει πρόβλημα στο παρελθόν από άλλες εταιρείες. Ολοι οι τετρακίλυνδροι με μεγάλο κυβισμό είναι ελατωματικοί????

                                          Ίδιο προσδόκιμο ζωής έχουν οι 3κυλινδροι με τους 4κυλινδρους?!

                                          Ναι

                                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • W
                                            w202-amg @realzeus last edited by

                                            @realzeus said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:

                                            @w202-amg said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:

                                            @cirus said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:

                                            Το συγκεκριμένο μοτερ που έβγαλε η VW είναι ΓΤΠΚ

                                            δεν σημαίνει αυτό ούτε ότι όλοι οι άλλοι 3κιλυνδροί είναι προβληματικοί

                                            δεν σημαίνει αυτό οτι όλοι οι κινητήρες σε αυτά τα κυβικα είναι προβληματικοί

                                            σταματήστε να τσουβαλιάζετε και να βγάζετε αυθαίρετα συμπερασματα από μια αποτυχία της VW για όλους τους κινητήρες ολων των κατασκευαστών.

                                            και τετρακίλυνδροι με μεγάλο κυβισμό έχουν βγάλει πρόβλημα στο παρελθόν από άλλες εταιρείες. Ολοι οι τετρακίλυνδροι με μεγάλο κυβισμό είναι ελατωματικοί????

                                            Ίδιο προσδόκιμο ζωής έχουν οι 3κυλινδροι με τους 4κυλινδρους?!

                                            Ναι

                                            Οκ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 1 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr