-
Καλησπέρα ενδιαφέρομαι για αγορά ενός εκ των δυο. Το Yaris υβριδικό και το Clio lpg. Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει θα ήθελα να μάθω σαν ποιότητα κατασκευής, κόστος συντήρησης και πραγματικη κατανάλωση.
-
Καλησπέρα,
εγώ οδηγώ το clio,αυτόματο,βενζίνη καί έχει χαμηλή κατανάλωση.Γύρω στα 6 μεικτά.Έχω κάνει γύρω στις 43000 χλμ και αν εξαιρέσεις κάτι χαζοτριξίματα στη θέση της οθόνης θα έλεγα οτί είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο.Το lpg θα είναι σίγουρα πολύ πιο οικονομικό.Το νέο yaris δεν το έχω οδηγήσει αλλό το προηγούμενο ήταν πολύ οικονομικό(για το hybrid μιλάω).Τα θετικά για μένα σταμάταγαν εκεί. -
Γούστα ειναι αυτά. Το Γιάρις είναι αυτόματο που είναι τεράστιο πλεονέκτημα ειδικά εντός πόλης. Το Κλιο είναι πιο αργό και λιγότερο οικονομικό. Αγοράζει όποιο σου αρέσει περισσότερο και ανάλογα με την χρήση που θες. Εαν σε ενδιαφέρει η οικονομία εντός πόλης, το Γιάρις δεν έχει αντίπαλο.
-
Αν το σημαντικότερο όλων είναι οικονομία μέσα σε πολή δεν υπάρχει δίλημα πήγαινε σε YARIS
Αν δεν είναι το πιο σημαντικό και συζητιώνται και άλλα πες τι σε ενδιαφέρει περισσότερο ωστε να πω την γνώμη μου αναλόγως τι θες
-
Είδα ένα ωραίο βίντεο με το νέο Μάζντα 2 hybrid, δηλαδή το yaris. Το αυτοκίνητο είναι τοοοοοσο καλό τελικά που απορώ γιατί αγοράζουν τα υπόλοιπα της κατηγορίας του. Εκτός από κάποιο Σουζούκι που είναι πιο φθηνό.
Ακόμα και σε αυτοκινητόδρομο μεταξύ 100-110χλμ/ώρα και πάλι γράφει νούμερα σαν diesel. Μέσα στην πόλη γράφει κυριολεκτικά απίστευτα χαμηλά νούμερα.
Είδα και ένα βιντεάκι με δοκιμή του νέου fabia, σε όλα τα τεχνικά νούμερα της συγκριτικής δοκιμής καλύτερο της κατηγορίας έβγαινε το .....yaris. Νομίζω εκτός του φρεναρίσματος που ήταν λίγο πιο κακό σε απόσταση ακινητοποίησης.
-
@lap said in Yaris vs Clio:
Είδα ένα ωραίο βίντεο με το νέο Μάζντα 2 hybrid, δηλαδή το yaris. Το αυτοκίνητο είναι τοοοοοσο καλό τελικά που απορώ γιατί αγοράζουν τα υπόλοιπα της κατηγορίας του.
Γιατι σε κάποιους άλλα πράγματα είναι πιο σημαντικά από την οικονομία καυσίμου σε πόλη οπότε υπάρχουν πολύ καλύτερα σε διαφορους τομείς
πχ σε ευρυχωρία ενα Fabia είναι πολύ πιο ευρύχωρο και πρακτικό. Φαντασου ένα οικογενειάρχη που δεν τον παίρνει να πάρει μεγαλύτερο μοντέλο και θα είναι το μοναδικό του όχημα, αλλά πρέπει να κουβαλάει καροτσάκια και ένα σωρο πράγματα. Το FABIA θα του προσφέρει πολύ μεγαλύτερους χώρους από το yaris και ας είναι λιγότερο οικονομικό. Η ευρυχωρία στο παράδειγμα είναι η μεγιστη έννοια του εν λόγω αγοραστή. Τον ενδιαφέρει και η οικονομία αλλά μπορεί να συμβιβαστεί με λίγο χειρότερη αν είναι να είναι ευρύχωρο το νεο του απόκτημα.
ενα diesel οποιασδήπωτε μάρκας σε μεγάλες αποστάσεις εκτός πόλης είναι πιο οικονομικο
σπορ μοντέλα υπάρχουν πολλά καλύτερα από το yaris
οπότε πάντα έχει να κάνει με το τι θες. Επιλογές υπάρχουν πολλές για όλες τις ανάγκες
-
Πάνε δες ξανά το fabia. Έχω την αίσθηση πως γράφεις χωρίς να έχεις ιδία άποψη στο θέμα.
Στην δοκιμή στο τοπικό του toyota , το yaris έχει μεγαλύτερο πορτπαγκαζ στην πράξη. 300 λιτρα έγραψε το yaris, 292 το fabia. Οι χώροι για επιβάτες είναι σχεδόν ίδιοι, δεν έχει διαφορά.
Σε ηχομονωση, ρεπριζ και γενικότερα επιδόσεις το yaris είναι σε άλλο επίπεδο συγκριτικα με το fabia
Έχεις οδηγήσει το νέο yaris, έχει κλείσει εντυπωσιακά τη ψαλίδα στον ορό σπορτίφ οδήγηση και κρατήματος με το φιέστα. Το φιέστα εξακολουθεί να έχει πιο καλό feedback απο το σύστημα διεύθυνσης και το toyota χάνει αρκετά από τον θόρυβο του cvt
Σαν αίσθηση όμως πλατφόρμας και αναρτήσεων η ψαλίδα έχει κλείσει πάρα πολύ. Δεν αξίζει ούτε το φιέστα εκτός αν το παρεις σε κάποια εξτριμ έκδοση για οδηγικη απόλαυση.
Είναι πιο οικονομικό το diesel επειδή το πληρώνουμε όλοι εμείς από τους φόρους μας και γυρίζει ως επιδότηση στην αντλία.
Επίσης τα νέα diesel με το σύστημα adblue όλα έχουν θέμα. Όχι μόνο στην psa. Όλες οι εταιρίες έχουν θέματα. Μίλησα με προϊστάμενο μηχανικό κάθετης μονάδας, μου έλεγε απ' έξω απ' έξω.....να αφήσω τα diesel στην άκρη λόγω του adblue, μέχρι να βρεθεί κάποια λύση και αν βρεθεί. -
@lap said in Yaris vs Clio:
Πάνε δες ξανά το fabia. Έχω την αίσθηση πως γράφεις χωρίς να έχεις ιδία άποψη στο θέμα.
αλήθεια είναι αυτό αλλά έχουν πει για μεγάλους χώρους.
οκ ξέχνα το fabia. Το Yaris δεν φημίζεται για την ευριχωρία του ούτε για το άνοιγμα των πίσω πορτών και της πρακτικότητας του. Όπου fabia βάλε ένα άλλο της κατηγορίας με μεγαλύτερους χώρους μην κολλάς στο fabia
η απάντηση ήταν στο ερώτημα γιατι να προτιμήσει κάποιος κάποιο άλλο και εκεί εστίασα φέρνοντας το fabia σαν παράδειγμα
καλα αυτό με το fiesta δεν το δέχομαι καθόλου, αστο
το diesel είναι πιο οικονομικο και για χιλιομετροφάγους γιατι ενας diesel κινητήρας αντέχει στατιστικά πολύ περισσότερο από έναν βενζινης οπότε το οικονομικό έχει και αυτή την έννοια. Ισχυει και αυτό που είπες αλλά δεν εξετάζουμε τους λόγους που επιδοτείται το diesel εξετάζουμε την οικονομία στον κάτοχο
-
Πήγα και το είδα το Φαμπια. Έψαχνα να βρω τους χώρους που λένε. Πιο άνετο ήταν το sandero.
Το θέμα με το yaris είναι ότι ακουμπά σε κάθε τομέα που τα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα έχουν καλή παρουσία.
Και σε χώρο αποσκευών, και σε ηχομόνωση, και σε επιδόσεις, και σε κόστος μετακίνησης, και σε εξοπλισμό ασφαλείας, και σχεδίαση.Εντάξει οι πίσω πόρτες έχουν μικρό άνοιγμα, μικρό το κακό για να παραβλέπεις όλα τα άλλα προτέρηματα.
Δεν ισχύει αυτό με την αξιοπιστία diesel εδώ και δεκαετίες. Αν ένα μοτέρ βενζίνης είναι αξιόπιστο έχει ίδιο κύκλο ζωής. Χαλάνε όλα τα περιφερειακά στα diesel που είναι πολλά πλέον και πανάκριβα. Ο μύθος αυτός υπήρχε λόγω των παλαιών diesel που δεν είχαν περιφερειακά, καταλύτες, φίλτρα, turbo, αντλίες υψηλής, και είχαν πιο βαριά μπλοκ λόγω των υψηλότερων πιέσεων κατά την καύση...
-
@lap said in Yaris vs Clio:
Πήγα και το είδα το Φαμπια. Έψαχνα να βρω τους χώρους που λένε. Πιο άνετο ήταν το sandero.
Το θέμα με το yaris είναι ότι ακουμπά σε κάθε τομέα που τα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα έχουν καλή παρουσία.
Και σε χώρο αποσκευών, και σε ηχομόνωση, και σε επιδόσεις, και σε κόστος μετακίνησης, και σε εξοπλισμό ασφαλείας, και σχεδίαση.Εντάξει οι πίσω πόρτες έχουν μικρό άνοιγμα, μικρό το κακό για να παραβλέπεις όλα τα άλλα προτέρηματα.
Βάλε το santero τότε στο παράδειγμά μου, δεν έχει σημασια το αυτοκίνητο σημασία έχει ότι υπάρχουν λόγοι που ρώτησες να προτιμήσεις άλλο. Αυτό ήταν το ερώτημα που απάντησα
δεν ακουμπα σε όλους κατα την ταπεινή μου άποψη. Πιστεύω όμως ότι είναι τοπ στην κατηγορία του σε τομείς
Το μικρό ανοιγμα σε πόρτες πίσω μην το λες σε μένα πες το σε οικογενειάρχη με παιδικά καθίσματα ότι δεν είναι σημαντικό
μην κρίνουμε με τις δικές μας ανάγκες και προτιμήσεις, υπάρχουν ανθρωποι με διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις
-
Τα παιδικά καθίσματα τα βάζεις μια φορά όχι κάθε μέρα. Χωρούν να μπουν παιδιά στις πίσω θέσεις μη λέμε και ότι θέλουμε
-
@lap said in Yaris vs Clio:
Τα παιδικά καθίσματα τα βάζεις μια φορά όχι κάθε μέρα. Χωρούν να πουν παιδιά μη λέμε και ότι θέλουμε
Εξαρτάται lap,
Μπορεί να μπαίνει το μωρό με το καθισματάκι τύπου αυγό πάνω σε βάση στο αμάξι. Εκεί αν δεν ανοίγει πλήρως η πόρτα είναι μέγα πρόβλημα -
Οκ δεκτόν, Είναι μια μικρή χρονική περίοδο που ίσως δυσκολέψει, μετά που θα μεγαλώσει το παιδί και καθετε σε άλλα καρεκλακια,χαίρεσαι όλα τα προτερήματα του αυτοκινήτου
-
@lap said in Yaris vs Clio:
Τα παιδικά καθίσματα τα βάζεις μια φορά όχι κάθε μέρα. Χωρούν να μπουν παιδιά στις πίσω θέσεις μη λέμε και ότι θέλουμε
εντάξει lap δεν ξανααπαντώ σε ερωτήματα σου. ρωτησες κάτι σου απάντησα την γνώμη μου και με επιχειρήματα
Δεν θες να καταλάβεις και τα απαξιώνεις. οκ. Δεν είναι πρόβλημα το μικρό ανοιγμα στις πόρτες και είναι το καλύτερο σε όλα το Yaris αφού είναι έτσι και τέλος
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρεις άλλο αυτοκίνητο στην κατηγορία.
-
Κάνε το απλό.... Πάνε αγόρασε αυτοκίνητο της κατηγορίας. Αν δεν καταλήξεις στο yaris τότε θα έχεις κάνει παραχωρήσεις σε κάποιους τομείς.
Αν δεν έχεις τα λεφτά για το yaris υπάρχουν και τα φθηνά Σουζούκι.
Εσύ ο ίδιος διαπίστωσες πως έψαχνες ένα αυτοκίνητο πόλης για να κάνεις τις δουλειές σου.. πάνε κάνε τεστ το yaris να δεις την ευκολία συμβίωσης και όλα τα άλλα και θα ήταν ενδιαφέρον να μας γράψεις.
Και δεν έχω yaris, αλλά παραδέχομαι το πόσο καλό προϊόν είναι.
Οικονομοτεχνικα συμφέρει το swift ακόμα και το cvt, αλλά αν θες να δώσεις 21.000ευρω μάλλον όλα καταλήγουν στο Yaris.
Πάντα μιλώ για την σημερινή περίοδο. Το τι θα βγάλουν οι ανταγωνιστές στο μέλλον δεν το ξέρω. -
@lap said in Yaris vs Clio:
Κάνε το απλό.... Πάνε αγόρασε αυτοκίνητο της κατηγορίας. Αν δεν καταλήξεις στο yaris τότε θα έχεις κάνει παραχωρήσεις σε κάποιους τομείς.
Αν δεν έχεις τα λεφτά για το yaris υπάρχουν και τα φθηνά Σουζούκι.
Εσύ ο ίδιος διαπίστωσες πως έψαχνες ένα αυτοκίνητο πόλης για να κάνεις τις δουλειές σου.. πάνε κάνε τεστ το yaris να δεις την ευκολία συμβίωσης και όλα τα άλλα και θα ήταν ενδιαφέρον να μας γράψεις.
εκανα και πήγα και εκανα και το yaris και το swift και το fiesta και το ignis και το picando και το i10 και το aygo και άλλα.
Δυστηχώς η γυναίκα κατέληξε ότι δεν θέλει καινούργιο (της φαινόντουσταν πολλά τα χρήματα για μικρά αμάξια) και πήρε μεταχειρισμένο opel corsa από πολυ φίλο μου που πήραμε σε τιμή χάρισμα και δεν προχωρίσαμε σε αγορα καινούργιου τελικα. τσαμπα τα Test drive. Το αμάξι αντικατέστησε ένα πολύ παλιό ford fiesta Του 2000 και το έχει κυρίως ο πεθερός μου.
εκείνη ακόμα έχει ενα ibiza του 2007 και θα πάρει λέει όταν γίνουν πιο φτηνα τα αμάξια γιατι μας κοροιδεύουν. Μετάφραση θα πάρει όταν της χαλάσει το ibiza ή ποτέ.
πήρα και για μένα ενα μεταχειρισμένο diesel ka. μια χαρά οικονομικό είναι και πάει μια χαρά μέχρι στιγμής ευχαριστημένος είμαι
-
@lap said in Yaris vs Clio:
Είδα ένα ωραίο βίντεο με το νέο Μάζντα 2 hybrid, δηλαδή το yaris. Το αυτοκίνητο είναι τοοοοοσο καλό τελικά που απορώ γιατί αγοράζουν τα υπόλοιπα της κατηγορίας του. Εκτός από κάποιο Σουζούκι που είναι πιο φθηνό.
Ακόμα και σε αυτοκινητόδρομο μεταξύ 100-110χλμ/ώρα και πάλι γράφει νούμερα σαν diesel. Μέσα στην πόλη γράφει κυριολεκτικά απίστευτα χαμηλά νούμερα.
Είδα και ένα βιντεάκι με δοκιμή του νέου fabia, σε όλα τα τεχνικά νούμερα της συγκριτικής δοκιμής καλύτερο της κατηγορίας έβγαινε το .....yaris. Νομίζω εκτός του φρεναρίσματος που ήταν λίγο πιο κακό σε απόσταση ακινητοποίησης.
Το 2αρι τρώει άκυρο απο τα αποδυτήρια. Ντροπή για τη μαζντα ο κανίβαλος του γιαρις!
-
@ggab said in Yaris vs Clio:
@lap said in Yaris vs Clio:
Είδα ένα ωραίο βίντεο με το νέο Μάζντα 2 hybrid, δηλαδή το yaris. Το αυτοκίνητο είναι τοοοοοσο καλό τελικά που απορώ γιατί αγοράζουν τα υπόλοιπα της κατηγορίας του. Εκτός από κάποιο Σουζούκι που είναι πιο φθηνό.
Ακόμα και σε αυτοκινητόδρομο μεταξύ 100-110χλμ/ώρα και πάλι γράφει νούμερα σαν diesel. Μέσα στην πόλη γράφει κυριολεκτικά απίστευτα χαμηλά νούμερα.
Είδα και ένα βιντεάκι με δοκιμή του νέου fabia, σε όλα τα τεχνικά νούμερα της συγκριτικής δοκιμής καλύτερο της κατηγορίας έβγαινε το .....yaris. Νομίζω εκτός του φρεναρίσματος που ήταν λίγο πιο κακό σε απόσταση ακινητοποίησης.
Το 2αρι τρώει άκυρο απο τα αποδυτήρια. Ντροπή για τη μαζντα ο κανίβαλος του γιαρις!
νταξει συνηθισμένη πρακτική και από αλλους κατασκευαστές είναι αυτό που έγινε. δεν είναι δα πρώτη φορά που το βλέπουμε
-
@cirus said in Yaris vs Clio:
@ggab said in Yaris vs Clio:
@lap said in Yaris vs Clio:
Είδα ένα ωραίο βίντεο με το νέο Μάζντα 2 hybrid, δηλαδή το yaris. Το αυτοκίνητο είναι τοοοοοσο καλό τελικά που απορώ γιατί αγοράζουν τα υπόλοιπα της κατηγορίας του. Εκτός από κάποιο Σουζούκι που είναι πιο φθηνό.
Ακόμα και σε αυτοκινητόδρομο μεταξύ 100-110χλμ/ώρα και πάλι γράφει νούμερα σαν diesel. Μέσα στην πόλη γράφει κυριολεκτικά απίστευτα χαμηλά νούμερα.
Είδα και ένα βιντεάκι με δοκιμή του νέου fabia, σε όλα τα τεχνικά νούμερα της συγκριτικής δοκιμής καλύτερο της κατηγορίας έβγαινε το .....yaris. Νομίζω εκτός του φρεναρίσματος που ήταν λίγο πιο κακό σε απόσταση ακινητοποίησης.
Το 2αρι τρώει άκυρο απο τα αποδυτήρια. Ντροπή για τη μαζντα ο κανίβαλος του γιαρις!
νταξει συνηθισμένη πρακτική και από αλλους κατασκευαστές είναι αυτό που έγινε. δεν είναι δα πρώτη φορά που το βλέπουμε
Ακριβώς το αντίστροφο γίνονταν στις ΗΠΑ όπου η προηγούμενη γενιά του Mazda 2 πωλούνταν ως Toyota Yaris.
-
@realzeus said in Yaris vs Clio:
@cirus said in Yaris vs Clio:
@ggab said in Yaris vs Clio:
@lap said in Yaris vs Clio:
Είδα ένα ωραίο βίντεο με το νέο Μάζντα 2 hybrid, δηλαδή το yaris. Το αυτοκίνητο είναι τοοοοοσο καλό τελικά που απορώ γιατί αγοράζουν τα υπόλοιπα της κατηγορίας του. Εκτός από κάποιο Σουζούκι που είναι πιο φθηνό.
Ακόμα και σε αυτοκινητόδρομο μεταξύ 100-110χλμ/ώρα και πάλι γράφει νούμερα σαν diesel. Μέσα στην πόλη γράφει κυριολεκτικά απίστευτα χαμηλά νούμερα.
Είδα και ένα βιντεάκι με δοκιμή του νέου fabia, σε όλα τα τεχνικά νούμερα της συγκριτικής δοκιμής καλύτερο της κατηγορίας έβγαινε το .....yaris. Νομίζω εκτός του φρεναρίσματος που ήταν λίγο πιο κακό σε απόσταση ακινητοποίησης.
Το 2αρι τρώει άκυρο απο τα αποδυτήρια. Ντροπή για τη μαζντα ο κανίβαλος του γιαρις!
νταξει συνηθισμένη πρακτική και από αλλους κατασκευαστές είναι αυτό που έγινε. δεν είναι δα πρώτη φορά που το βλέπουμε
Ακριβώς το αντίστροφο γίνονταν στις ΗΠΑ όπου η προηγούμενη γενιά του Mazda 2 πωλούνταν ως Toyota Yaris.
ναι και όχι μόνο αυτό πολλοί κατασκευαστές κατα καιρούς εχουν κάνει τα ιδια ακριβώς.
για οικονομία εξέλιξης προφανώς και όχι μόνο
Yaris vs Clio