-
Καλησπέρα σας. Θέλω να αγοράσω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Μπορώ να διαθεσω μέχρι 8000€.
Δε σκοπεύω να το χρησιμοποιώ εντός της πόλης και θα ήθελα να έχει μια άνεση χώρου. Το μοντέλο που είχα ξεχωρίσει και ήμουν έτοιμος να αγοράσω (αφού είχα βρει μια καλη περίπτωση στα 6χιλ, μοντέλο του 2008 με κάτω απο 100χιλ χλμ) ηταν το Kia Ceed. Δυστυχώς λόγω κάποιων θεμάτων δεν μπορούσα να ασχοληθώ εκτενώς με το θέμα για ενα διαστημα και το όχημα που είχα βάλει στο μάτι πουλήθηκε. Γενικά ψάχνω κυρίως Ceed/i30 (διότι έχω γενικά θετική εμπειρία απο το γκρουπ) αλλά είμαι ανοιχτός και σε κάτι άλλο εφόσον το θεωρήσω αξιόλογη ευκαιρία. Μου αρέσει πολύ και το Focus. Υπάρχουν άλλα μοντέλα που αξιζει να κοιτάξω; ιδανικά θέλω να είναι απο 2008 και έπειτα. Εκτός απο χώρους, πόσο χάνω σε αλλους τομείς (κυρίως σε ποιότητα κατασκευής και εξοπλισμό) αν πάω σε κατηγορία Fiesta, Corsa κ.λπ.;Ευχαριστώ.
-
@knockedloose19 said in Μεταχειρισμένο έως 8κ.:
Καλησπέρα σας. Θέλω να αγοράσω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Μπορώ να διαθεσω μέχρι 8000€.
Δε σκοπεύω να το χρησιμοποιώ εντός της πόλης και θα ήθελα να έχει μια άνεση χώρου. Το μοντέλο που είχα ξεχωρίσει και ήμουν έτοιμος να αγοράσω (αφού είχα βρει μια καλη περίπτωση στα 6χιλ, μοντέλο του 2008 με κάτω απο 100χιλ χλμ) ηταν το Kia Ceed. Δυστυχώς λόγω κάποιων θεμάτων δεν μπορούσα να ασχοληθώ εκτενώς με το θέμα για ενα διαστημα και το όχημα που είχα βάλει στο μάτι πουλήθηκε. Γενικά ψάχνω κυρίως Ceed/i30 (διότι έχω γενικά θετική εμπειρία απο το γκρουπ) αλλά είμαι ανοιχτός και σε κάτι άλλο εφόσον το θεωρήσω αξιόλογη ευκαιρία. Μου αρέσει πολύ και το Focus. Υπάρχουν άλλα μοντέλα που αξιζει να κοιτάξω; ιδανικά θέλω να είναι απο 2008 και έπειτα. Εκτός απο χώρους, πόσο χάνω σε αλλους τομείς (κυρίως σε ποιότητα κατασκευής και εξοπλισμό) αν πάω σε κατηγορία Fiesta, Corsa κ.λπ.;Ευχαριστώ.
Η δική μου άποψη είναι, μακριά από Ford. Μείνε kia/Hyundai. Να προσέχεις μόνο γιατί είναι νούμερο ένα σε κλοπές για ανταλλακτικά.
Επίσης ξεκίνησε να διαβάζεις στο forum γνώμες για τις εταιρίες που σε ενδιαφέρουν για να δεις μερικές απόψεις.
-
This post is deleted! -
@groover1972 said in Μεταχειρισμένο έως 8κ.:
@knockedloose19 said in Μεταχειρισμένο έως 8κ.:
Η δική μου άποψη είναι, μακριά από Ford. Μείνε kia/Hyundai. Να προσέχεις μόνο γιατί είναι νούμερο ένα σε κλοπές για ανταλλακτικά.
Ευχαριστώ για την απάντηση. Η αλήθεια είναι οτι όσο το έχω ψάξει σε ελληνικά και ξένα φόρουμ, τα Φορντ φαίνεται να είναι διχαστικά στο θέμα της αξιοπιστίας. Η μόνη εμπειρία που έχω απο αυτά όμως είναι απο αυτόματο Φιέστα του 14 που οδηγησα λιγες φορές, οπότε δεν μπορω να έχω άποψη. Με Hyundai έχω αρκετή εμπειρία με το i10, που έχει αποδειχθεί εξαιρετικά αξιόπιστο, γι αυτό και προσανατολίστηκα προς τα κει, στο δε Ceed κατεληξα απλα επειδή μου έκανε το κλικ. Θα ήθελα να ακούσω απόψεις και για Opel Astra, καθώς φαίνεται να υπάρχουν σε αφθονια στην αγορά, βέβαια στην οικογένεια δεν υπάρχει καλη άποψη για τα Όπελ λόγω ενος Βέκτρα του 2000, όμως ίσως τα Άστρα μιας 10ετιας αργότερα είναι αλλη ιστορία.
-
Εγώ θα κοιτούσα ποια αυτοκίνητα από ιδιώτες θα ήταν στην καλύτερη κατάσταση/πιο καινούρια/λιγότερα χιλιόμετρα, και τότε ανάμεσα στα διαθέσιμα θα έπαιζε ρόλο η φήμη αξιοπιστίας.
Αν επικεντρωνεσαι μόνο σε ένα μοντέλο, περιορίζεις τις επιλογές σου. -
@knockedloose19 said in Μεταχειρισμένο έως 8κ.:
@groover1972 said in Μεταχειρισμένο έως 8κ.:
@knockedloose19 said in Μεταχειρισμένο έως 8κ.:
Η δική μου άποψη είναι, μακριά από Ford. Μείνε kia/Hyundai. Να προσέχεις μόνο γιατί είναι νούμερο ένα σε κλοπές για ανταλλακτικά.
Ευχαριστώ για την απάντηση. Η αλήθεια είναι οτι όσο το έχω ψάξει σε ελληνικά και ξένα φόρουμ, τα Φορντ φαίνεται να είναι διχαστικά στο θέμα της αξιοπιστίας. Η μόνη εμπειρία που έχω απο αυτά όμως είναι απο αυτόματο Φιέστα του 14 που οδηγησα λιγες φορές, οπότε δεν μπορω να έχω άποψη. Με Hyundai έχω αρκετή εμπειρία με το i10, που έχει αποδειχθεί εξαιρετικά αξιόπιστο, γι αυτό και προσανατολίστηκα προς τα κει, στο δε Ceed κατεληξα απλα επειδή μου έκανε το κλικ. Θα ήθελα να ακούσω απόψεις και για Opel Astra, καθώς φαίνεται να υπάρχουν σε αφθονια στην αγορά, βέβαια στην οικογένεια δεν υπάρχει καλη άποψη για τα Όπελ λόγω ενος Βέκτρα του 2000, όμως ίσως τα Άστρα μιας 10ετιας αργότερα είναι αλλη ιστορία.
Όπως έγραψα και πιο πριν, καλύτερα να πάρεις απόψεις από κατόχους στο φόρουμ (μπορείς να ρωτήσεις κιόλας) και να αποφασίσεις από διαφορετικές μάρκες, δηλαδή μακριά από Ford.
-
Σαν κάτοχος Ford λέω ότι είναι μια χαρά. Υπάρχουν πολύ πιο ζημιάρικα από αυτά.
-
@realzeus said in Μεταχειρισμένο έως 8κ.:
Σαν κάτοχος Ford λέω ότι είναι μια χαρά. Υπάρχουν πολύ πιο ζημιάρικα από αυτά.
Μακάρι να ήσουν τόσο τυχερός και εγώ τόσο άτυχος. Δηλαδή δεν σου έχει κάνει κιχ? Πρέπει να είσαι μέσα στους 4 κατόχους απο τους 100 πού δεν έχει θέμα.
-
Αντικείμενο που δεν κάνει κιχ δεν υπάρχει, ακόμα και τα Mazda χαλάνε, και οι βράχοι διαβρώνονται. Το θέμα είναι ότι τα Ford είναι στον μέσο όρο αξιοπιστίας, ή και λίγο παραπάνω. Από εκεί και πέρα έχουν άλλες χάρες όμως, όπως εξαιρετική οδική συμπεριφορά!
Επειδή με ρώτησες προσωπικά όμως, στα 272.000 χλμ, που έχω τώρα οι βλάβες ήταν οι εξής:
- Αλλαγή συμπλέκτη στις 120.000 χλμ. Που ο συμπλέκτης είναι αναλώσιμο ουσιαστικά.
- Έκανα επισκευή κεφαλής (αλλαγή βαλβίδων κλπ) στα 223.000 χλμ, και αυτό ήταν από δικό μου λάθος καθώς στράβωσα βαλβίδες σε ένα απότομο κατέβασμα που έστειλε τις στροφές στον θεό.
- Αλλαγή πολλαπλασιαστή με την παραπάνω επισκευή, γιατί είχε αρχίσει να ρετάρει. Τώρα θέλω μάλλον και μπουζοκαλώδια, αλλά έχει και 270.000 χλμ όπως είπα.
- Κόλληση πολλαπλής εξαγωγής που είχε ραγίσει, μαζί με την επισκευή της κεφαλής. Τώρα έχει τρυπήσει εντελώς και θέλει αντικατάσταση όλη η εξάτμιση και ο καταλύτης. Ε λογικό το βρίσκω μετά από τόσα χρόνια και χλμ.
- Αντικατάσταση αντλίας βενζίνης κάπου στα 250.000 χλμ.
Αυτά από βλάβες (δεν βάζω μέσα τα ατυχήματα προφανώς). Κατά τα άλλα η καθιερωμένη συντήρηση μόνο (λαδόξυδα, φίλτρα, τακάκια, δίσκοι, υγρά φρένων, παραφλού, σύμφωνα με το πρόγραμμα του κατασκευαστή και την φθορά).
-
@piliourits said in Μεταχειρισμένο έως 8κ.:
Εγώ θα κοιτούσα ποια αυτοκίνητα από ιδιώτες θα ήταν στην καλύτερη κατάσταση/πιο καινούρια/λιγότερα χιλιόμετρα, και τότε ανάμεσα στα διαθέσιμα θα έπαιζε ρόλο η φήμη αξιοπιστίας.
Αν επικεντρωνεσαι μόνο σε ένα μοντέλο, περιορίζεις τις επιλογές σου.Δεν επικεντρώνομαι πλεον σε ενα μοντέλο, γι αυτο και ζήτησα βοήθεια εδώ, έχει ανοίξει πολύ η αναζήτηση και θέλω παλι να μαζευτεί κάπως, έστω αποκλείοντας επιλογές.
Ίσως να μην το τόνισα όπως θα έπρεπε στο αρχικό ποστ, αλλά είναι ενα σημαντικό δίλημμα για μένα το αν αξίζει να θυσιάσω άνεση και ποιότητα κατασκευής (αν πράγματι θυσιάζεται η ποιότητα) για να πάω σε ελαφρώς πιο καινούριο μικρότερο. Απλα δε θέλω πολύ μικρό γιατί το i10 πχ δεν με χωράει καλά και δεν μου αρέσει και η αίσθηση του στο δρόμο.
-
Εφόσον ψάχνεις για μεταχειρισμένο και με περιορισμένο budget 8k, δεν έχεις και πολλά περιθώρια επιλογών. Κοιτάς στην αγορά μεταχειρισμένων και ότι βρεις σε καλύτερη κατάσταση στα λεφτά σου.
Δεν έχει νόημα η συζήτηση για μάρκες κλπ μ' αυτά τα δεδομένα, δεν πας να διαλέξεις καινούργιο αυτοκίνητο. -
@knockedloose19 said in Μεταχειρισμένο έως 8κ.:
@piliourits said in Μεταχειρισμένο έως 8κ.:
Εγώ θα κοιτούσα ποια αυτοκίνητα από ιδιώτες θα ήταν στην καλύτερη κατάσταση/πιο καινούρια/λιγότερα χιλιόμετρα, και τότε ανάμεσα στα διαθέσιμα θα έπαιζε ρόλο η φήμη αξιοπιστίας.
Αν επικεντρωνεσαι μόνο σε ένα μοντέλο, περιορίζεις τις επιλογές σου.Δεν επικεντρώνομαι πλεον σε ενα μοντέλο, γι αυτο και ζήτησα βοήθεια εδώ, έχει ανοίξει πολύ η αναζήτηση και θέλω παλι να μαζευτεί κάπως, έστω αποκλείοντας επιλογές.
Ίσως να μην το τόνισα όπως θα έπρεπε στο αρχικό ποστ, αλλά είναι ενα σημαντικό δίλημμα για μένα το αν αξίζει να θυσιάσω άνεση και ποιότητα κατασκευής (αν πράγματι θυσιάζεται η ποιότητα) για να πάω σε ελαφρώς πιο καινούριο μικρότερο. Απλα δε θέλω πολύ μικρό γιατί το i10 πχ δεν με χωράει καλά και δεν μου αρέσει και η αίσθηση του στο δρόμο.
Αν θες να σου προτείνουμε αυτοκίνητα, ίσως θα πρεπε να περιγράψεις και το σενάριο χρήσης, κυβικά, χλμ το χρόνο, ανάγκες/προτίμηση σε καύσιμο κλπ.
Με μια πρόχειρη αναζήτηση είδα για παράδειγμα:
-
Το αυτοκίνητο το θέλω κυρίως για μετακινήσεις εκτός πόλης, ταξίδια δλδ 150+ χλμ. Θέλω να έχει καλό πάτημα στο δρόμο και να μπορεί άνετα να μεταφέρει 3 ή 4 άτομα (2 ενήλικες). Δε θέλω να ξεπερνά τα 1600cc και ιδανικά να έχει 95+ άλογα. Αυτό με περιορίζει ουσιαστικά στα 1400-1600 αφού τα 1.0-1.2 με τούρμπο με βγάζουν εκτός μπάτζετ. Απο καύσιμο βενζίνη ή βενζίνη/lpg. Με τη χρηση που σκοπεύω να κάνω υπολογιζω οτι θα του προσθέτω γύρω στα 7 χιλ χλμ το χρονο.
-
@realzeus said in Μεταχειρισμένο έως 8κ.:
Αντικείμενο που δεν κάνει κιχ δεν υπάρχει, ακόμα και τα Mazda χαλάνε, και οι βράχοι διαβρώνονται. Το θέμα είναι ότι τα Ford είναι στον μέσο όρο αξιοπιστίας, ή και λίγο παραπάνω. Από εκεί και πέρα έχουν άλλες χάρες όμως, όπως εξαιρετική οδική συμπεριφορά!
Επειδή με ρώτησες προσωπικά όμως, στα 272.000 χλμ, που έχω τώρα οι βλάβες ήταν οι εξής:
- Αλλαγή συμπλέκτη στις 120.000 χλμ. Που ο συμπλέκτης είναι αναλώσιμο ουσιαστικά.
- Έκανα επισκευή κεφαλής (αλλαγή βαλβίδων κλπ) στα 223.000 χλμ, και αυτό ήταν από δικό μου λάθος καθώς στράβωσα βαλβίδες σε ένα απότομο κατέβασμα που έστειλε τις στροφές στον θεό.
- Αλλαγή πολλαπλασιαστή με την παραπάνω επισκευή, γιατί είχε αρχίσει να ρετάρει. Τώρα θέλω μάλλον και μπουζοκαλώδια, αλλά έχει και 270.000 χλμ όπως είπα.
- Κόλληση πολλαπλής εξαγωγής που είχε ραγίσει, μαζί με την επισκευή της κεφαλής. Τώρα έχει τρυπήσει εντελώς και θέλει αντικατάσταση όλη η εξάτμιση και ο καταλύτης. Ε λογικό το βρίσκω μετά από τόσα χρόνια και χλμ.
- Αντικατάσταση αντλίας βενζίνης κάπου στα 250.000 χλμ.
Αυτά από βλάβες (δεν βάζω μέσα τα ατυχήματα προφανώς). Κατά τα άλλα η καθιερωμένη συντήρηση μόνο (λαδόξυδα, φίλτρα, τακάκια, δίσκοι, υγρά φρένων, παραφλού, σύμφωνα με το πρόγραμμα του κατασκευαστή και την φθορά).
Όντως είσαι τυχερός, τότε. Υποκλίνομαι. Αν θα έπρεπε να κάνω απολογισμό για το cmax θα πήγαινε μακριά η κουβέντα.
-
@groover1972 said in Μεταχειρισμένο έως 8κ.:
@realzeus said in Μεταχειρισμένο έως 8κ.:
Αντικείμενο που δεν κάνει κιχ δεν υπάρχει, ακόμα και τα Mazda χαλάνε, και οι βράχοι διαβρώνονται. Το θέμα είναι ότι τα Ford είναι στον μέσο όρο αξιοπιστίας, ή και λίγο παραπάνω. Από εκεί και πέρα έχουν άλλες χάρες όμως, όπως εξαιρετική οδική συμπεριφορά!
Επειδή με ρώτησες προσωπικά όμως, στα 272.000 χλμ, που έχω τώρα οι βλάβες ήταν οι εξής:
- Αλλαγή συμπλέκτη στις 120.000 χλμ. Που ο συμπλέκτης είναι αναλώσιμο ουσιαστικά.
- Έκανα επισκευή κεφαλής (αλλαγή βαλβίδων κλπ) στα 223.000 χλμ, και αυτό ήταν από δικό μου λάθος καθώς στράβωσα βαλβίδες σε ένα απότομο κατέβασμα που έστειλε τις στροφές στον θεό.
- Αλλαγή πολλαπλασιαστή με την παραπάνω επισκευή, γιατί είχε αρχίσει να ρετάρει. Τώρα θέλω μάλλον και μπουζοκαλώδια, αλλά έχει και 270.000 χλμ όπως είπα.
- Κόλληση πολλαπλής εξαγωγής που είχε ραγίσει, μαζί με την επισκευή της κεφαλής. Τώρα έχει τρυπήσει εντελώς και θέλει αντικατάσταση όλη η εξάτμιση και ο καταλύτης. Ε λογικό το βρίσκω μετά από τόσα χρόνια και χλμ.
- Αντικατάσταση αντλίας βενζίνης κάπου στα 250.000 χλμ.
Αυτά από βλάβες (δεν βάζω μέσα τα ατυχήματα προφανώς). Κατά τα άλλα η καθιερωμένη συντήρηση μόνο (λαδόξυδα, φίλτρα, τακάκια, δίσκοι, υγρά φρένων, παραφλού, σύμφωνα με το πρόγραμμα του κατασκευαστή και την φθορά).
Όντως είσαι τυχερός, τότε. Υποκλίνομαι. Αν θα έπρεπε να κάνω απολογισμό για το cmax θα πήγαινε μακριά η κουβέντα.
Δεν θα έλεγα ότι είμαι τυχερός. Μάλλον εσύ ήσουν άτυχος. Μετά από τόσα χρόνια μέσα σε συνεργεία Ford, και στο Focus Club, τις βλάβες που είχες περιγράψει δεν τις είχα δει ποτέ μαζεμένες.
-
@knockedloose19 said in Μεταχειρισμένο έως 8κ.:
Το αυτοκίνητο το θέλω κυρίως για μετακινήσεις εκτός πόλης, ταξίδια δλδ 150+ χλμ. Θέλω να έχει καλό πάτημα στο δρόμο και να μπορεί άνετα να μεταφέρει 3 ή 4 άτομα (2 ενήλικες). Δε θέλω να ξεπερνά τα 1600cc και ιδανικά να έχει 95+ άλογα. Αυτό με περιορίζει ουσιαστικά στα 1400-1600 αφού τα 1.0-1.2 με τούρμπο με βγάζουν εκτός μπάτζετ. Απο καύσιμο βενζίνη ή βενζίνη/lpg. Με τη χρηση που σκοπεύω να κάνω υπολογιζω οτι θα του προσθέτω γύρω στα 7 χιλ χλμ το χρονο.
Όπως τα περιγράφεις θα κάνεις περίπου 2 φορές τον μήνα ταξίδι 200χλμ ή παραπάνω... και με κάποιο κατηγορίας "Polo" γίνεται καθώς έχουν μεγαλώσει αρκετά, αλλά καλύτερα κατηγορία "Golf"...
(τα γερμανικά σαν παράδειγμα, καθώς δεν θα συνιστώ ως μεταχειρισμένα) τώρα αν θες βενζίνη ή ντίζελ (η μετατροπή σε αέριο σε μεταχειρισμένο δεν ξέρω) καθώς δεν κάνεις και πολλά πολλά χλμ αλλά ακριβαίνουν τα καύσιμα, εσύ θα αποφασίσεις...Εγώ έβαλα και είδα αυτοκίνητα ιδιωτών, με 1 ιδιοκτήτη, ελληνικής αντιπροσωπείας μέχρι 9,000€ τα οποία θα τα πάρεις κοντά στα λεφτά σου, εφόσον τα ελέγξεις πολύ προσεκτικά και είναι αυτό που δείχνουν.
Θα έλεγα πως σε αυτή την κατηγορία, τα μικρά κρατάνε περισσότερο τιμή απ τα μεγαλύτερα. Βλέπω πάντως αυτοκίνητα, όχι ιδιαίτερα παλιά, που εφόσον ελεγχθούν κι είναι "καθαρά" θα έκαναν μια χαρά π.χ. βλέπω https://www.car.gr/classifieds/cars/view/322607681-renault-meganehttps://www.car.gr/classifieds/cars/view/324324116-citroen-c4
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/324238858-fiat-sedici
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/324814098-volkswagen-golf
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/322907084-kia-ceed
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/317140114-opel-insignia
-
Ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις, ορισμένες απο τις αγγελίες φαίνονται πολύ καλες περιπτώσεις. Έχω σταμπαρει και 2 Οκταβια με κάτω 100 χιλ χλμ (του 08 και 09) αλλά δεν έχω καμία εικόνα για την αξιοπιστία τους,
-
Όταν μιλάμε για αυτοκίνητα 10-12 ετών και παραπάνω, μόνο το να έχουν καλό παρελθόν έχει σημασία και έπειτα η διαθεσιμότητα και το κόστος ανταλλακτικών και συνεργείων και το κόστος τους, παρά οι καφενειακες φήμες.
Στο κάτω κάτω σκέψου πως αμάξι που είναι σκυλί με 0 βλάβες δεν το αλλάζει εύκολα κανείς, κι αν το αλλάξει, θα φύγει αμέσως δεν θα το βάλει αγγελία. Οπότε το να ψάχνεις το άγιο δισκοπότηρο δεν χρειάζεται. Κι αν πχ ένα δυσεύρετο αξιόπιστο γιαπωνέζικο το βρεις και το πληρώσεις παραπάνω, θα είναι τραχύ στο ταξίδι και με πολύ χειρότερο πάτημα κι άνεση από ένα ευρωπαϊκό. Εσυ όμως 2 ταξιδια τον μήνα θα κάνεις, οχι 100χλμ τη μέρα.
Απλά ζυγίζεις υπέρ και κατά και κόστος και ψωνίζεις. -
@piliourits said in [Μεταχειρισμένο έως 8κ
Κι αν πχ ένα δυσεύρετο αξιόπιστο γιαπωνέζικο το βρεις και το πληρώσεις παραπάνω, θα είναι τραχύ στο ταξίδι και με πολύ χειρότερο πάτημα κι άνεση από ένα ευρωπαϊκό.
Υπερβολες
-
@alexandros-k said in Μεταχειρισμένο έως 8κ.:
@piliourits said in [Μεταχειρισμένο έως 8κ
Κι αν πχ ένα δυσεύρετο αξιόπιστο γιαπωνέζικο το βρεις και το πληρώσεις παραπάνω, θα είναι τραχύ στο ταξίδι και με πολύ χειρότερο πάτημα κι άνεση από ένα ευρωπαϊκό.
Υπερβολες
Εντάξει τότε, με λίγο χειρότερα πάτημα κι άνεση, για να μην υπερβάλουμε.
Μεταχειρισμένο έως 8κ.