Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μια Βοήθεια σας παρακαλώ για τα φρένα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μια Βοήθεια σας παρακαλώ για τα φρένα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    14
    1574
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xaris910 last edited by xaris910

      Καλησπέρα σε όλους. Μου έτυχε σήμερα ένα περιστατικό και με ανησύχησε πολύ. Είμαι σταματημένος σε μια αναφορά και επειδή δεν έδωσα αρκετό Γκάζι το αμάξι μου έσβησε(οκ μέχρι εδώ). Πάτησα φρένο ανέβασα χειρόφρενο και ειμαι έτοιμος να πατήσω συμπλέκτη Γκάζι για να ανάψω την μηχανή. Συνειδητοποίησα όμως ότι το πεντάλ του φρένου με σβηστή την μηχανή έχει κοκκαλώσει στο τέρμα και όχι στην θέση αδράνειας που είναι όταν είναι αναμμένο. Άλλες φορές που με σβήνει το αμάξι με σβηστή τη μηχανή το πεντάλ έρχεται μόνο του μπροστά ενώ σήμερα έμεινε στο τέρμα. Όταν έβαλα μπρος επανήλθε στην κανονική του θέση και γενικά δούλευε κανονικά χωρίς πρόβλημα. Ξέρετε γιατί κοκκαλωσε στο τέρμα και δεν πήγε στην αρχική του θέση το πεντάλ? Το αμάξι είναι opel corsa 04 και ο μάστορας που το είχα πάει όταν το αγόρασα μου είπε ότι μηχανικά είναι πολύ καλό

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • mastoras78
        mastoras78 last edited by

        Το αμάξι έχει σωας τας φρένας, μην ανησυχείς..

        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
        #tsekourato_ksevrakoma

        X 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          driver-m @xaris910 last edited by

          @xaris910 said in Μια Βοήθεια σας παρακαλώ για τα φρένα:

          Καλησπέρα σε όλους. Μου έτυχε σήμερα ένα περιστατικό και με ανησύχησε πολύ. Είμαι σταματημένος σε μια αναφορά και επειδή δεν έδωσα αρκετό Γκάζι το αμάξι μου έσβησε(οκ μέχρι εδώ). Πάτησα φρένο ανέβασα χειρόφρενο και ειμαι έτοιμος να πατήσω συμπλέκτη Γκάζι για να ανάψω την μηχανή. Συνειδητοποίησα όμως ότι το πεντάλ του φρένου με σβηστή την μηχανή έχει κοκκαλώσει στο τέρμα και όχι στην θέση αδράνειας που είναι όταν είναι αναμμένο. Άλλες φορές που με σβήνει το αμάξι με σβηστή τη μηχανή το πεντάλ έρχεται μόνο του μπροστά ενώ σήμερα έμεινε στο τέρμα. Όταν έβαλα μπρος επανήλθε στην κανονική του θέση και γενικά δούλευε κανονικά χωρίς πρόβλημα. Ξέρετε γιατί κοκκαλωσε στο τέρμα και δεν πήγε στην αρχική του θέση το πεντάλ? Το αμάξι είναι opel corsa 04 και ο μάστορας που το είχα πάει όταν το αγόρασα μου είπε ότι μηχανικά είναι πολύ καλό

          Οταν δε λειτουργει ο κινητηρας τα σωληνακια των φρενων δεν φερνουν υγρο φρενων με αποτελεσμα μετα απο 1-2 πατηματα του φρενου αυτο να μη λειτουργει. Οταν βαλεις μπρος η λειτουργια επανερχεται. Αυτο εγινε λογικα.

          X I 3 Replies Last reply Reply Quote 1
          • X
            xaris910 @driver-m last edited by

            @driver-m said in Μια Βοήθεια σας παρακαλώ για τα φρένα:

            @xaris910 said in Μια Βοήθεια σας παρακαλώ για τα φρένα:

            Καλησπέρα σε όλους. Μου έτυχε σήμερα ένα περιστατικό και με ανησύχησε πολύ. Είμαι σταματημένος σε μια αναφορά και επειδή δεν έδωσα αρκετό Γκάζι το αμάξι μου έσβησε(οκ μέχρι εδώ). Πάτησα φρένο ανέβασα χειρόφρενο και ειμαι έτοιμος να πατήσω συμπλέκτη Γκάζι για να ανάψω την μηχανή. Συνειδητοποίησα όμως ότι το πεντάλ του φρένου με σβηστή την μηχανή έχει κοκκαλώσει στο τέρμα και όχι στην θέση αδράνειας που είναι όταν είναι αναμμένο. Άλλες φορές που με σβήνει το αμάξι με σβηστή τη μηχανή το πεντάλ έρχεται μόνο του μπροστά ενώ σήμερα έμεινε στο τέρμα. Όταν έβαλα μπρος επανήλθε στην κανονική του θέση και γενικά δούλευε κανονικά χωρίς πρόβλημα. Ξέρετε γιατί κοκκαλωσε στο τέρμα και δεν πήγε στην αρχική του θέση το πεντάλ? Το αμάξι είναι opel corsa 04 και ο μάστορας που το είχα πάει όταν το αγόρασα μου είπε ότι μηχανικά είναι πολύ καλό

            Οταν δε λειτουργει ο κινητηρας τα σωληνακια των φρενων δεν φερνουν υγρο φρενων με αποτελεσμα μετα απο 1-2 πατηματα του φρενου αυτο να μη λειτουργει. Οταν βαλεις μπρος η λειτουργια επανερχεται. Αυτο εγινε λογικα.

            Ευχαριστώ για την απάντηση . Απλώς το θέμα είναι ότι ενώ έσβησε η μηχανή το πεντάλ του φρένου το είχα πατημένο τέρμα. Όταν το άφησα έμεινε εκεί και δεν ήρθε μπροστά. Αυτό γιατί έγινε? Δεν θα έπρεπε να έρθει μπροστά μόνο του?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • X
              xaris910 @mastoras78 last edited by xaris910

              @mastoras78 said in Μια Βοήθεια σας παρακαλώ για τα φρένα:

              Το αμάξι έχει σωας τας φρένας, μην ανησυχείς..

              Ευχαριστώ για την απάντηση. Απλώς γνωρίζεις γιατί έμεινε(κοκκάλωσε)στο τέρμα και δεν ήρθε μπροστά όπως τις άλλες φορές?

              mastoras78 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • monman2
                monman2 last edited by

                Λογικά αυτά που γίναν, πάτησες τέρμα φρένο (ίσως και λιγο παραπάνω λόγω ανηφόρας) και μετα τράβηξες χειρόφρενο με σβηστή την μηχανή .
                Το ΣΚ που θα είμαι στο χωριό θα το κάνω στο corsa cdti του ΄05 να δω αλλα είμαι σίγουρος οτι έτσι κάνει οταν πατας φρενο και ταυτόχρονα τραβάς το χειρόφρενο.

                Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                X 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • mastoras78
                  mastoras78 @xaris910 last edited by

                  @xaris910 said in Μια Βοήθεια σας παρακαλώ για τα φρένα:

                  @mastoras78 said in Μια Βοήθεια σας παρακαλώ για τα φρένα:

                  Το αμάξι έχει σωας τας φρένας, μην ανησυχείς..

                  Ευχαριστώ για την απάντηση. Απλώς γνωρίζεις γιατί έμεινε(κοκκάλωσε)στο τέρμα και δεν ήρθε μπροστά όπως τις άλλες φορές?

                  Ότι σου είπαν τα παιδιά φίλος. Λογικά το πάτησες με σβηστή τη μηχανή

                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                  #tsekourato_ksevrakoma

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • X
                    xaris910 @driver-m last edited by

                    @driver-m said in Μια Βοήθεια σας παρακαλώ για τα φρένα:

                    @xaris910 said in Μια Βοήθεια σας παρακαλώ για τα φρένα:

                    Καλησπέρα σε όλους. Μου έτυχε σήμερα ένα περιστατικό και με ανησύχησε πολύ. Είμαι σταματημένος σε μια αναφορά και επειδή δεν έδωσα αρκετό Γκάζι το αμάξι μου έσβησε(οκ μέχρι εδώ). Πάτησα φρένο ανέβασα χειρόφρενο και ειμαι έτοιμος να πατήσω συμπλέκτη Γκάζι για να ανάψω την μηχανή. Συνειδητοποίησα όμως ότι το πεντάλ του φρένου με σβηστή την μηχανή έχει κοκκαλώσει στο τέρμα και όχι στην θέση αδράνειας που είναι όταν είναι αναμμένο. Άλλες φορές που με σβήνει το αμάξι με σβηστή τη μηχανή το πεντάλ έρχεται μόνο του μπροστά ενώ σήμερα έμεινε στο τέρμα. Όταν έβαλα μπρος επανήλθε στην κανονική του θέση και γενικά δούλευε κανονικά χωρίς πρόβλημα. Ξέρετε γιατί κοκκαλωσε στο τέρμα και δεν πήγε στην αρχική του θέση το πεντάλ? Το αμάξι είναι opel corsa 04 και ο μάστορας που το είχα πάει όταν το αγόρασα μου είπε ότι μηχανικά είναι πολύ καλό

                    Οταν δε λειτουργει ο κινητηρας τα σωληνακια των φρενων δεν φερνουν υγρο φρενων με αποτελεσμα μετα απο 1-2 πατηματα του φρενου αυτο να μη λειτουργει. Οταν βαλεις μπρος η λειτουργια επανερχεται. Αυτο εγινε λογικα.

                    Σήμερα το δοκίμασα πάλι αλλά όχι σε ανηφόρα. Πατούσα δηλαδή το φρένο έσβησα την μηχανή από την μίζα και ανέβαζα χειρόφρενο. Παρατήρησα ότι το πεντάλ ερχόταν στην κανονική του θέση. Μόνο εχθές έμεινε κολλημένο στο τέρμα. Μήπως γνωρίζεις γιατί?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • X
                      xaris910 @monman2 last edited by

                      @monman2 said in Μια Βοήθεια σας παρακαλώ για τα φρένα:

                      Λογικά αυτά που γίναν, πάτησες τέρμα φρένο (ίσως και λιγο παραπάνω λόγω ανηφόρας) και μετα τράβηξες χειρόφρενο με σβηστή την μηχανή .
                      Το ΣΚ που θα είμαι στο χωριό θα το κάνω στο corsa cdti του ΄05 να δω αλλα είμαι σίγουρος οτι έτσι κάνει οταν πατας φρενο και ταυτόχρονα τραβάς το χειρόφρενο.

                      Το πρόβλημα μου είναι για ποιο λόγο έμεινε στο τέρμα το πεντάλ ενώ άλλες φορές επανερχόταν στην αρχική του θέση

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • bassstarlet
                        bassstarlet last edited by

                        @xaris910 said in Μια Βοήθεια σας παρακαλώ για τα φρένα:

                        Είμαι σταματημένος σε μια αναφορά
                        δεν έδωσα αρκετό Γκάζι
                        Άλλες φορές που με σβήνει
                        ενώ σήμερα έμεινε στο τέρμα

                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          andya3 last edited by

                          Νομίζω ότι υπάρχει ένα ελατήριο που επαναφέρει το πεντάλ του φρένου. Απ' ότι φαίνεται στην περίπτωσή σου κόλλησε.
                          Εκτός αν έγινε κάτι κουφό, π.χ. είχε πιαστεί το πατάκι και δεν επανερχόταν πίσω το πεντάλ.
                          Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να πας το αυτοκίνητο για έλεγχο.

                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                          X 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • X
                            xaris910 @andya3 last edited by

                            @andya3 said in Μια Βοήθεια σας παρακαλώ για τα φρένα:

                            Νομίζω ότι υπάρχει ένα ελατήριο που επαναφέρει το πεντάλ του φρένου. Απ' ότι φαίνεται στην περίπτωσή σου κόλλησε.
                            Εκτός αν έγινε κάτι κουφό, π.χ. είχε πιαστεί το πατάκι και δεν επανερχόταν πίσω το πεντάλ.
                            Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να πας το αυτοκίνητο για έλεγχο.

                            Το πατακι το αποκλείω γιατί με το που έβαλα μπρος την μηχανή ήρθε μπροστά το πεντάλ. Ναι ίσως να κόλλησε αυτό το ελατήριο που λες. Μέχρις στιγμής λειτουργεί καλά το φρένο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ilias-a @driver-m last edited by

                              @driver-m said in Μια Βοήθεια σας παρακαλώ για τα φρένα:

                              Οταν δε λειτουργει ο κινητηρας τα σωληνακια των φρενων δεν φερνουν υγρο φρενων με αποτελεσμα μετα απο 1-2 πατηματα του φρενου αυτο να μη λειτουργει. Οταν βαλεις μπρος η λειτουργια επανερχεται. Αυτο εγινε λογικα.

                              Πως εχεις βγαλει αυτο το συμπερασμα αραγε?

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                driver-m @ilias-a last edited by

                                @ilias-a said in Μια Βοήθεια σας παρακαλώ για τα φρένα:

                                @driver-m said in Μια Βοήθεια σας παρακαλώ για τα φρένα:

                                Οταν δε λειτουργει ο κινητηρας τα σωληνακια των φρενων δεν φερνουν υγρο φρενων με αποτελεσμα μετα απο 1-2 πατηματα του φρενου αυτο να μη λειτουργει. Οταν βαλεις μπρος η λειτουργια επανερχεται. Αυτο εγινε λογικα.

                                Πως εχεις βγαλει αυτο το συμπερασμα αραγε?

                                Το εχω βγαλει επειδη με κλειστο κινητηρα, μετα απο 2, το πολυ 3 πατηματα του πεταλ του φρενου, τα φρενα μετα κοκκαλωνουν και δε λειτουργουν.
                                Κο ο λογος ειναι αυτος που ανεφερα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr