-
Ξέρει κάποιος με βεβαιότητα, ποιος έχει προτεραιότητα σε κυκλικό κόμβο στην Ιταλία; Αυτός που εισέρχεται ή αυτός που ήδη κινείται στον κυκλικό κόμβο. Το Googl-αρα αλλά δεν μπορώ να βγάλω άκρη.
-
ROUNDABOUT ITALY
Most roundabouts in Italy have priority signs and shark teeth, which means that drivers approaching a roundabout should give priority to drivers who are already at the roundabout.
However, if there are no priority signs and / or other traffic signs at a roundabout, drivers of right take precedence, just like on an ordinary intersection. Be extra careful with this type of roundabout, because not all road users are aware of this rule -
Απλό είναι….αν είσαι νότια από την Ρώμη δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Κανείς ότι γουστάρεις. Από εκεί και βόρεια κοιτάς αν η είσοδος έχει στοπ ή σήμα προτεραιότητας στην είσοδο και αναλόγως πράττεις.
-
@andreas72 said in Προτεραιότητα σε κυκλικό κόμβο στην Ιταλία:
Ξέρει κάποιος με βεβαιότητα, ποιος έχει προτεραιότητα σε κυκλικό κόμβο στην Ιταλία; Αυτός που εισέρχεται ή αυτός που ήδη κινείται στον κυκλικό κόμβο. Το Googl-αρα αλλά δεν μπορώ να βγάλω άκρη.
Επιβίωσα πέρυσι , και από ότι θυμάμαι , προτεραιότητα όταν δεν υπάρχει σήμανση είχε ο εισερχόμενος.
Πρόβλημα δεν αντιμετώπισα , πουθενά, έκοβα πριν φτάσω, ήμουν προσεχτικός και βουρ!
Κινήθηκα όσο μπορούσα σε επαρχιακούς , έχουν πάρα πολλούς κόμβους......
-
Κανονικά σε κυκλικό κόμβο πάντα προτεραιότητα έχει ο εισερχόμενος,εκτός και αν υπάρχει σήμανση σε κάποιο δρόμο που εισέρχεται και δίνει προτεραιότητα σε αυτόν που κινείται ήδη μέσα στον κόμβο.
-
@ggab said in Προτεραιότητα σε κυκλικό κόμβο στην Ιταλία:
Κανονικά σε κυκλικό κόμβο πάντα προτεραιότητα έχει ο εισερχόμενος,εκτός και αν υπάρχει σήμανση σε κάποιο δρόμο που εισέρχεται και δίνει προτεραιότητα σε αυτόν που κινείται ήδη μέσα στον κόμβο.
Έτσι το έκαναν οι χαζοί Γάλλοι (γιατί αντέστρεψαν την φορά - καθώς οδηγούμε από την άλλη μεριά του δρόμου - και έτσι εφάρμοσαν την εκ δεξιών προτεραιότητα). Στην Αγγλία, όπου και εφευρέθηκε το roundabout, προτεραιότητα έχει αυτός που είναι ήδη μέσα. Ευτυχώς το πήραν χαμπάρι και αλλού και πλέον σχεδόν παντού έχει Stop στις εισόδους, δίνοντας προτεραιότητα στους μέσα.
-
Σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Απλώς, στα μισά αποτελέσματα του googl-αρισματος που έκανα έλεγε αυτά που γράφετε παραπάνω και στα άλλα μισά έλεγε:
"At roundabouts, yield to traffic that is already in the roundabout. The driver in the roundabout always has the right of way"
ή κάτι παρόμοιο.
Ίσως παλιότερα να ίσχυε ότι και στην Ελλάδα, αλλά πλέον να έχουν όντως προτεραιότητα αυτοί που κινούνται ήδη στον κόμβο. -
Πέρα από αυτά που σου έγραψαν (και πολλά είναι λάθος) έχε υπόψιν σου ότι σχεδόν παντού στην Ευρώπη, όταν δεν υπάρχει σήμανση, στις κυκλικές πλατείες έχει προτεραιότητα ο κινούμενος εντός της πλατείας και όχι ο εισερχόμενος. Έτσι είναι και το σωστό άλλωστε για την καλύτερη ροή της κυκλοφορίας.
-
Εδώ ίσχυε πάντα η εκ δεξιών προτεραιότητα, οπότε αν δεν έχει stop στην είσοδο, πρέπει αυτός που κινείται μέσα στην πλατεία, να δώσει προτεραιότητα (λάθος).
Εκεί που το συζητάμε ελαφρώς, είναι, όταν οι δρόμοι έχουν μεγάλη κλήση, οπότε δίνουμε τόπο στην οργή, και δίνουμε προτεραιότητα σε αυτούς (έχω τέτοια περίπτωση στη γειτονιά μου).
Αυτό όμως, μπορεί να μπερδεύει κάποιους οδηγούς.Με την ευκαιρία, βέβαια, πρέπει να πούμε και για την χονδροιδέστατη ηλιθιότητα στην πλατεία
Αγίας Σοφίας στο Ψυχικό, όπου έχουν βάλει φανάρια!
Προτεραιότητα σε κυκλικό κόμβο στην Ιταλία