Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προτεραιότητα σε κυκλικό κόμβο στην Ιταλία
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Προτεραιότητα σε κυκλικό κόμβο στην Ιταλία
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    8
    9
    1975
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andreas72 last edited by

      Ξέρει κάποιος με βεβαιότητα, ποιος έχει προτεραιότητα σε κυκλικό κόμβο στην Ιταλία; Αυτός που εισέρχεται ή αυτός που ήδη κινείται στον κυκλικό κόμβο. Το Googl-αρα αλλά δεν μπορώ να βγάλω άκρη. 🙄

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros75 last edited by

        ROUNDABOUT ITALY
        Most roundabouts in Italy have priority signs and shark teeth, which means that drivers approaching a roundabout should give priority to drivers who are already at the roundabout.
        However, if there are no priority signs and / or other traffic signs at a roundabout, drivers of right take precedence, just like on an ordinary intersection. Be extra careful with this type of roundabout, because not all road users are aware of this rule

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kkostask last edited by

          Απλό είναι….αν είσαι νότια από την Ρώμη δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Κανείς ότι γουστάρεις. Από εκεί και βόρεια κοιτάς αν η είσοδος έχει στοπ ή σήμα προτεραιότητας στην είσοδο και αναλόγως πράττεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            civil357 @andreas72 last edited by

            @andreas72 said in Προτεραιότητα σε κυκλικό κόμβο στην Ιταλία:

            Ξέρει κάποιος με βεβαιότητα, ποιος έχει προτεραιότητα σε κυκλικό κόμβο στην Ιταλία; Αυτός που εισέρχεται ή αυτός που ήδη κινείται στον κυκλικό κόμβο. Το Googl-αρα αλλά δεν μπορώ να βγάλω άκρη. 🙄

            Επιβίωσα πέρυσι , και από ότι θυμάμαι , προτεραιότητα όταν δεν υπάρχει σήμανση είχε ο εισερχόμενος.

            Πρόβλημα δεν αντιμετώπισα , πουθενά, έκοβα πριν φτάσω, ήμουν προσεχτικός και βουρ!

            Κινήθηκα όσο μπορούσα σε επαρχιακούς , έχουν πάρα πολλούς κόμβους......

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              ggab last edited by

              Κανονικά σε κυκλικό κόμβο πάντα προτεραιότητα έχει ο εισερχόμενος,εκτός και αν υπάρχει σήμανση σε κάποιο δρόμο που εισέρχεται και δίνει προτεραιότητα σε αυτόν που κινείται ήδη μέσα στον κόμβο.

              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus @ggab last edited by realzeus

                @ggab said in Προτεραιότητα σε κυκλικό κόμβο στην Ιταλία:

                Κανονικά σε κυκλικό κόμβο πάντα προτεραιότητα έχει ο εισερχόμενος,εκτός και αν υπάρχει σήμανση σε κάποιο δρόμο που εισέρχεται και δίνει προτεραιότητα σε αυτόν που κινείται ήδη μέσα στον κόμβο.

                Έτσι το έκαναν οι χαζοί Γάλλοι (γιατί αντέστρεψαν την φορά - καθώς οδηγούμε από την άλλη μεριά του δρόμου - και έτσι εφάρμοσαν την εκ δεξιών προτεραιότητα). Στην Αγγλία, όπου και εφευρέθηκε το roundabout, προτεραιότητα έχει αυτός που είναι ήδη μέσα. Ευτυχώς το πήραν χαμπάρι και αλλού και πλέον σχεδόν παντού έχει Stop στις εισόδους, δίνοντας προτεραιότητα στους μέσα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  andreas72 last edited by

                  Σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Απλώς, στα μισά αποτελέσματα του googl-αρισματος που έκανα έλεγε αυτά που γράφετε παραπάνω και στα άλλα μισά έλεγε:
                  "At roundabouts, yield to traffic that is already in the roundabout. The driver in the roundabout always has the right of way"
                  ή κάτι παρόμοιο.
                  Ίσως παλιότερα να ίσχυε ότι και στην Ελλάδα, αλλά πλέον να έχουν όντως προτεραιότητα αυτοί που κινούνται ήδη στον κόμβο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • H
                    harisma23 last edited by

                    Πέρα από αυτά που σου έγραψαν (και πολλά είναι λάθος) έχε υπόψιν σου ότι σχεδόν παντού στην Ευρώπη, όταν δεν υπάρχει σήμανση, στις κυκλικές πλατείες έχει προτεραιότητα ο κινούμενος εντός της πλατείας και όχι ο εισερχόμενος. Έτσι είναι και το σωστό άλλωστε για την καλύτερη ροή της κυκλοφορίας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • bassstarlet
                      bassstarlet last edited by

                      Εδώ ίσχυε πάντα η εκ δεξιών προτεραιότητα, οπότε αν δεν έχει stop στην είσοδο, πρέπει αυτός που κινείται μέσα στην πλατεία, να δώσει προτεραιότητα (λάθος).
                      Εκεί που το συζητάμε ελαφρώς, είναι, όταν οι δρόμοι έχουν μεγάλη κλήση, οπότε δίνουμε τόπο στην οργή, και δίνουμε προτεραιότητα σε αυτούς (έχω τέτοια περίπτωση στη γειτονιά μου).
                      Αυτό όμως, μπορεί να μπερδεύει κάποιους οδηγούς.

                      Με την ευκαιρία, βέβαια, πρέπει να πούμε και για την χονδροιδέστατη ηλιθιότητα στην πλατεία
                      Αγίας Σοφίας στο Ψυχικό, όπου έχουν βάλει φανάρια!

                      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr