Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μηχανικός αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Μηχανικός αυτοκινήτου
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    7
    10
    1261
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsero last edited by

      Καλησπερα παιδιά
      Αξίζει κάποιος στις μέρες μας να σπουδάσει και φυσικά μετά το χαρτί να αφιερώσει χρόνο να γίνει μηχανικός αυτοκινήτου ;
      Η είναι μια δουλειά που σιγά σιγά θα εκλείψει διότι θα γίνουν όλα ηλεκτρικά όποτε οι μηχανικοί αυτοκινήτου θα είναι άχρηστοι και θα μείνουν χωρίς δουλειά και θα υπάρχουν απλά σε αντιπροσωπείες μόνο οι εκάστοτε μηχανικοί που θα κάνουν αυτόν τον τυπικό έλεγχο και όλα τα συνεργεία που ξέρουμε σήμερα που υπάρχουν σε κάθε γωνία θα κλείσουν και θα μείνουν όλοι χωρίς δουλειά ;

      piliourits georgemit 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by lap

        Που να σπουδάσει; Σε πολυτεχνικές σχολές μηχανολογίας; Θέλει και ερώτημα; Φυσικά και ναι. Πολυτεχνική σχολή είναι αυτή, παντού χρειάζεται στον σύγχρονο κόσμο. Το πρόγραμμα σπουδών των μηχανολόγων προσαρμόζεται με την εκάστοτε εποχή. Τα αυτοκίνητα είναι ένα μικρό κομμάτι της βεντάλιας τους.
        Το θέμα με την ηλεκτροκίνηση είναι στην αρχή του. Κανείς δεν ξέρει πως θα εξελιχθεί. Τα βιοκαύσιμα ξαναπαίρνουν τα πάνω τους, γίνονται επενδύσεις με ΑΠΕ για την παραγωγή τους.
        Το πρόβλημα της συσσώρευσης της ενέργειας είναι το πιο δύσκολο και κοστοβορο στην εποχή μας. Οπότε ίσως στο μεσοπροθεσμο μέλλον μιας 15-20 ετίας ίσως ο συνδιασμός ηλεκτροκίνησης και βιοκαυσίμων να είναι η νέα πραγματικότητα. Οπότε σε αυτό το σενάριο θα υπάρχουν θερμικοί κινητήρες, ίσως σε υβριδική μορφή.

        Σε κάθε περίπτωση ότι και να κάνεις θα πρέπει να το αγαπάς. Είναι κλισέ φράση αλλά είναι το μοναδικό και αιώνιο μυστικό του να γίνεις καλός και ίσως και πλούσιος από την εργασία σου. Αν σου αρέσουν τα αυτοκίνητα, όλη μέρα διαβάζεις για κινητήρες, πατέντες, εξελίξεις, σκέφτεσαι τρόπους επισκευής ή βελτιωσης κτλ τότε ναι σπούδασε το και γίνε καλός φοιτητής. Ποτέ δεν ξέρεις πως θα είναι το μέλλον. Ένας καλός επαγγελματίας πάντα θα έχει δουλειά σε κάθε εποχή.

        Τι ηλικία έχεις;

        T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • piliourits
          piliourits @tsero last edited by

          @tsero said in Μηχανικός αυτοκινήτου:

          Καλησπερα παιδιά
          Αξίζει κάποιος στις μέρες μας να σπουδάσει και φυσικά μετά το χαρτί να αφιερώσει χρόνο να γίνει μηχανικός αυτοκινήτου ;
          Η είναι μια δουλειά που σιγά σιγά θα εκλείψει διότι θα γίνουν όλα ηλεκτρικά όποτε οι μηχανικοί αυτοκινήτου θα είναι άχρηστοι και θα μείνουν χωρίς δουλειά και θα υπάρχουν απλά σε αντιπροσωπείες μόνο οι εκάστοτε μηχανικοί που θα κάνουν αυτόν τον τυπικό έλεγχο και όλα τα συνεργεία που ξέρουμε σήμερα που υπάρχουν σε κάθε γωνία θα κλείσουν και θα μείνουν όλοι χωρίς δουλειά ;

          Επειδή δεν ξέρω τί προγράμματα σπουδών έχει η κάθε σχολή και σε ποιο επίπεδο θέλεις να σπουδάσεις, αν γουστάρεις τα αυτοκίνητα και θέλεις να ασχοληθείς με αυτά ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ (κι όχι σήμερα, που τα αυτοκίνητα, ειδικά στην Ελλάδα είναι 5-20 ετών) θα πρότεινα να ειδικευτείς σε σπουδές σχετικές με Mechatronics επειδή τα αυτοκίνητα έχουν γίνει ήδη περίπλοκες ηλεκτρομηχανικές κατασκευές και θα εξακολουθήσουν να γίνονται ακόμη περισσότερο.

          Αν απλά θέλεις να εργαστείς σαν "μηχανικός αυτοκινήτων" με την έννοια που έχει αυτό σήμερα, σημαντικό είναι να πας μαθητευόμενος και να μάθεις στην πράξη περί βασικής συντήρησης κι επισκευών που θα φέρουν μεροκάματο.

          Mountains all around me, reaching out to heaven...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tsero @lap last edited by tsero

            @lap said in Μηχανικός αυτοκινήτου:

            Χαχα φίλε όχι για πολυτεχνικές σχολές …
            Έτσι και αλλιώς δεν υπάρχει πανεπιστήμιο ποσό μάλλον Πολυτεχνείο για να γίνεις μάστορας
            Εγώ έλεγα όπως είπε και ο φίλος από κάτω για «τεχνικός μηχανοτρονικης» σε κάποια ιδιωτική η δημόσια σχολή

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tgd last edited by

              Το αστείο είναι ότι υπήρχε, ΤΕΙ στην Κοζάνη, δεν πάταγε κανένας και έτσι την αναβάθημσαν σε ΑΕΙ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser last edited by

                Στην Θεσσαλονίκη ήταν το ΤΕΙ, αλλά το επάγγελμα του μηχανοσυνθέτη οχημάτων, ήταν από τις μέσες τεχνικές σχολές, τις παλιές σχολές εργοδηγών, που η χώρα τις έκανε τεχνικά λύκεια, χωρίς εργαστήρια και κοινωνική καταξίωση όμως, αφού 10πλασίασε τους εισακτέους στην τριτοβάθμια μέσα σε 20-25 χρόνια.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • georgemit
                  georgemit @tsero last edited by

                  @tsero said in Μηχανικός αυτοκινήτου:

                  Καλησπερα παιδιά
                  Αξίζει κάποιος στις μέρες μας να σπουδάσει και φυσικά μετά το χαρτί να αφιερώσει χρόνο να γίνει μηχανικός αυτοκινήτου ;
                  Η είναι μια δουλειά που σιγά σιγά θα εκλείψει διότι θα γίνουν όλα ηλεκτρικά όποτε οι μηχανικοί αυτοκινήτου θα είναι άχρηστοι και θα μείνουν χωρίς δουλειά και θα υπάρχουν απλά σε αντιπροσωπείες μόνο οι εκάστοτε μηχανικοί που θα κάνουν αυτόν τον τυπικό έλεγχο και όλα τα συνεργεία που ξέρουμε σήμερα που υπάρχουν σε κάθε γωνία θα κλείσουν και θα μείνουν όλοι χωρίς δουλειά ;

                  Αξίζει πιστεύω, θα ξεχωρίζεις σαν τη μύγα μεσα στο γάλα, με την καλή έννοια.
                  Το 98% των μηχανικών είναι άσχετοι και αμόρφωτοι. Οι περισσότεροι είναι και απατεώνες.

                  i30 160 N line!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    andya3 @tsero last edited by

                    @tsero said in Μηχανικός αυτοκινήτου:

                    @lap said in Μηχανικός αυτοκινήτου:

                    Χαχα φίλε όχι για πολυτεχνικές σχολές …
                    Έτσι και αλλιώς δεν υπάρχει πανεπιστήμιο ποσό μάλλον Πολυτεχνείο για να γίνεις μάστορας
                    Εγώ έλεγα όπως είπε και ο φίλος από κάτω για «τεχνικός μηχανοτρονικης» σε κάποια ιδιωτική η δημόσια σχολή

                    Υπάρχει σχολή για τεχνικούς μηχατρονικής στην Ελλάδα? Αν υπάρχει στη συστήνω ανεπιφύλακτα. Κι στο Ελλαδιστάν να μη βγάλεις άκρη δουλεύεις παντού στην Ευρώπη. Είναι περιζήτητη ειδικότητα και σε συνεχή ανοδική πορεία.

                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                    piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • piliourits
                      piliourits @andya3 last edited by

                      @andya3 said in Μηχανικός αυτοκινήτου:

                      @tsero said in Μηχανικός αυτοκινήτου:

                      @lap said in Μηχανικός αυτοκινήτου:

                      Χαχα φίλε όχι για πολυτεχνικές σχολές …
                      Έτσι και αλλιώς δεν υπάρχει πανεπιστήμιο ποσό μάλλον Πολυτεχνείο για να γίνεις μάστορας
                      Εγώ έλεγα όπως είπε και ο φίλος από κάτω για «τεχνικός μηχανοτρονικης» σε κάποια ιδιωτική η δημόσια σχολή

                      Υπάρχει σχολή για τεχνικούς μηχατρονικής στην Ελλάδα? Αν υπάρχει στη συστήνω ανεπιφύλακτα. Κι στο Ελλαδιστάν να μη βγάλεις άκρη δουλεύεις παντού στην Ευρώπη. Είναι περιζήτητη ειδικότητα και σε συνεχή ανοδική πορεία.

                      Γενικά, πρέπει να σπουδάσει σε κάποιο αντικείμενο που συνήθως περιγράφεται στην Ελλάδα ως "Αυτοματισμού", Automation στο εξωτερικό, που να μην αφορά μόνο σε θεωρία και μαθηματικά αλλά να έχει hands-on που λένε και στο χωριό μου...
                      Κι εγώ τέτοιο πράγμα σπούδασα αλλά το αντικείμενο εργασίας μου έπεσε πολύ παρά δίπλα, αν και οι γενικές γνώσεις που πήρα χρήσιμες ήταν.

                      Παλιά ήταν τελείως διαφορετική η γνώση του μηχανικού αυτοκινήτων και αφορούσε "μαστοράντζα". Εντάξει, φαντάζομαι ημιαξόνια και αμορτισέρ κι άλλα που θέλουν μουντζούρα θα συνεχίσουν να έχουν τα αυτοκίνητα, αλλά σε 20 χρόνια δεν θα διαφέρει και πολύ ένας τεχνίτης οχημάτων από έναν τεχνίτη παραϊατρικού εξοπλισμού ή έναν ινστρουμεντά της βιομηχανίας... Τώρα αν θα βρει την ειδικευμένη σχολή που ζητάει ο φίλος, όλα στην Ελλάδα δύσκολα... έτσι κι αλλιώς, και στην υπάρχουσα Βιομηχανία στον τομέα αυτό απασχολούν από ηλεκτροτεχνίτες μέχρι ψυκτικούς, γι αυτό και δεν υπάρχει σοβαρή βιομηχανική παραγωγή και έτσι δεν παράγονται ειδικευμένοι τεχνίτες και συνεχίζει ο φαύλος κύκλος...

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        This post is deleted!
                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr