-
Γεια σας !
Είμαι νέος στην ομάδα και μου τη σύστησε καλός φίλος που βρήκε παλιότερα βοήθεια σε σας.
Λοιπόν, αγόρασα πριν 3 χρόνια ένα FIAT STRADA μεταχειρισμένο, στην Κόρινθο, που το είχαν φέρει από Γερμανία. Είναι σε καλή κατάσταση. Όμως πριν από λίγο καιρό βγήκαν κάποια προβλήματα.
Το αυτοκίνητο μυρίζει άκαφτο πετρέλαιο σε πολύ έντονο βαθμό, ανυπόφορο θα έλεγα.
Μέχρι τώρα έχω κάνει τις εξής ενέργειες :- Άλλαξα στην Fiat τον αισθητήρα εξάτμισης ή κάτι τέτοιο.
- Έβαλα καινούριο φίλτρο μικροσωματιδίων, αφού πρώτα έγινε καθαρισμός στο παλιό χωρίς αποτέλεσμα.
- Μπήκε ένα καινούριο ΜΠΕΚ και άλλαξαν ακροφύσια στα άλλα.
Όμως παρά τις πολυέξοδες αυτές προσπάθειες το πρόβλημα παραμένει. Η έντονη μυρουδιά συνεχίζει και ο κινητήρας βρυχάται-ασθμαίνει , ενώ μερικές φορές σβήνει στο ρελαντί.
Στις υψηλές στροφές το αυτοκίνητο έχει ισχύ και με άνεση ανεβάζει ταχύτητα μέχρι 170 Κh/Η
Πληροφοριακά , μένω στη Χαλκίδα .
Κάθε υπόδειξη ή πρόταση, εδώ ή με προσωπικό μήνυμα, που θα αφορούσε κάποιες ενέργειες ή κάτι άλλο θα είναι πολύτιμη βοήθεια και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
@γιάννης-παπαλουκάς said in Fiat Strada 1300 multi jet (model 2012-Euro5):
Γεια σας !
Είμαι νέος στην ομάδα και μου τη σύστησε καλός φίλος που βρήκε παλιότερα βοήθεια σε σας.
Λοιπόν, αγόρασα πριν 3 χρόνια ένα FIAT STRADA μεταχειρισμένο, στην Κόρινθο, που το είχαν φέρει από Γερμανία. Είναι σε καλή κατάσταση. Όμως πριν από λίγο καιρό βγήκαν κάποια προβλήματα.
Το αυτοκίνητο μυρίζει άκαφτο πετρέλαιο σε πολύ έντονο βαθμό, ανυπόφορο θα έλεγα.
Μέχρι τώρα έχω κάνει τις εξής ενέργειες :- Άλλαξα στην Fiat τον αισθητήρα εξάτμισης ή κάτι τέτοιο.
- Έβαλα καινούριο φίλτρο μικροσωματιδίων, αφού πρώτα έγινε καθαρισμός στο παλιό χωρίς αποτέλεσμα.
- Μπήκε ένα καινούριο ΜΠΕΚ και άλλαξαν ακροφύσια στα άλλα.
Όμως παρά τις πολυέξοδες αυτές προσπάθειες το πρόβλημα παραμένει. Η έντονη μυρουδιά συνεχίζει και ο κινητήρας βρυχάται-ασθμαίνει , ενώ μερικές φορές σβήνει στο ρελαντί.
Στις υψηλές στροφές το αυτοκίνητο έχει ισχύ και με άνεση ανεβάζει ταχύτητα μέχρι 170 Κh/Η
Πληροφοριακά , μένω στη Χαλκίδα .
Κάθε υπόδειξη ή πρόταση, εδώ ή με προσωπικό μήνυμα, που θα αφορούσε κάποιες ενέργειες ή κάτι άλλο θα είναι πολύτιμη βοήθεια και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Τη βαλβίδα egr να υποθέσω τη έχετε κοιτάξει .
-
@γιάννης-παπαλουκάς said in Fiat Strada 1300 multi jet (model 2012-Euro5):
...Μέχρι τώρα έχω κάνει τις εξής ενέργειες :
- Άλλαξα στην Fiat τον αισθητήρα εξάτμισης ή κάτι τέτοιο.
- Έβαλα καινούριο φίλτρο μικροσωματιδίων, αφού πρώτα έγινε καθαρισμός στο παλιό χωρίς αποτέλεσμα.
- Μπήκε ένα καινούριο ΜΠΕΚ και άλλαξαν ακροφύσια στα άλλα.
...
Αν θες να μπείς στον κόπο να μου πεις κόστος ξεχωριστά για την κάθε μία εργασία και αν τις έκανες αντιπροσωπεία ή σε εξωτερικό συνεργείο , ευχαριστώ
-
@margm said in Fiat Strada 1300 multi jet (model 2012-Euro5):
@γιάννης-παπαλουκάς said in Fiat Strada 1300 multi jet (model 2012-Euro5):
Γεια σας !
Είμαι νέος στην ομάδα και μου τη σύστησε καλός φίλος που βρήκε παλιότερα βοήθεια σε σας.
Λοιπόν, αγόρασα πριν 3 χρόνια ένα FIAT STRADA μεταχειρισμένο, στην Κόρινθο, που το είχαν φέρει από Γερμανία. Είναι σε καλή κατάσταση. Όμως πριν από λίγο καιρό βγήκαν κάποια προβλήματα.
Το αυτοκίνητο μυρίζει άκαφτο πετρέλαιο σε πολύ έντονο βαθμό, ανυπόφορο θα έλεγα.
Μέχρι τώρα έχω κάνει τις εξής ενέργειες :- Άλλαξα στην Fiat τον αισθητήρα εξάτμισης ή κάτι τέτοιο.
- Έβαλα καινούριο φίλτρο μικροσωματιδίων, αφού πρώτα έγινε καθαρισμός στο παλιό χωρίς αποτέλεσμα.
- Μπήκε ένα καινούριο ΜΠΕΚ και άλλαξαν ακροφύσια στα άλλα.
Όμως παρά τις πολυέξοδες αυτές προσπάθειες το πρόβλημα παραμένει. Η έντονη μυρουδιά συνεχίζει και ο κινητήρας βρυχάται-ασθμαίνει , ενώ μερικές φορές σβήνει στο ρελαντί.
Στις υψηλές στροφές το αυτοκίνητο έχει ισχύ και με άνεση ανεβάζει ταχύτητα μέχρι 170 Κh/Η
Πληροφοριακά , μένω στη Χαλκίδα .
Κάθε υπόδειξη ή πρόταση, εδώ ή με προσωπικό μήνυμα, που θα αφορούσε κάποιες ενέργειες ή κάτι άλλο θα είναι πολύτιμη βοήθεια και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Τη βαλβίδα egr να υποθέσω τη έχετε κοιτάξει .
Καλησπερα!
Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Την βαλβιδα αυτη την αλλαξα αρχη αρχη στην Fiat.
Δυστυχως το θεμα οχι μονο δεν ηταν εκει αλλα ουτε στα επομενα σημεια που ελεχθηκαν ή αλλαξαν.
Καθε αλλη υποδειξη ειναι ευπροσδεκτη.
Καλη βδομαδα! -
@yem said in Fiat Strada 1300 multi jet (model 2012-Euro5):
@γιάννης-παπαλουκάς said in Fiat Strada 1300 multi jet (model 2012-Euro5):
...Μέχρι τώρα έχω κάνει τις εξής ενέργειες :
- Άλλαξα στην Fiat τον αισθητήρα εξάτμισης ή κάτι τέτοιο.
- Έβαλα καινούριο φίλτρο μικροσωματιδίων, αφού πρώτα έγινε καθαρισμός στο παλιό χωρίς αποτέλεσμα.
- Μπήκε ένα καινούριο ΜΠΕΚ και άλλαξαν ακροφύσια στα άλλα.
...
Αν θες να μπείς στον κόπο να μου πεις κόστος ξεχωριστά για την κάθε μία εργασία και αν τις έκανες αντιπροσωπεία ή σε εξωτερικό συνεργείο , ευχαριστώ
Καλησπερα!
Καποιες εργασιες οπως πχ η αλλαγη του egr εγιναν στη Fiat.
Οι αλλες εγιναν σε ενα συνεργειο που προφανως συνεργαστηκε σε καποιες εργασιες με αλλους συναδελφους.
Μεχρι τωρα πρεπει το κοστος των εργασιων να προσεγγιζει συνολικα τα 1500 Ευρω, καθολου ευκαταφρονητο ποσο. Το αναφερω μονο και μονο για να εμαι ειλικρινης μαζι σου, γιατι δεν ξερω πως μπορει να βοηθησει αυτη η πληροφορια.
Παντως η αναζητηση της βλαβης συνεχιζεται.
Αν θες κατι αλλο μπορεις να στειλεις
προσωπικο μηνυμα και θα σου απαντησω.
Καλο βραδυ. -
Ευχαριστώ πολύ, οι πληροφορίες μπορούν να βοηθήσουν ώστε να υπάρχει γνώση για το κόστος τέτοιων βλαβών και σύγκριση με άλλους κατασκευαστες και συνεργεία τους. Πρόσφατα για QQ ζητήθηκαν 1500 για dpf. Και βέβαια τα ποσά αυτά δεν είναι καθόλου αμελητέα.
-
@γιάννης-παπαλουκάς said in Fiat Strada 1300 multi jet (model 2012-Euro5):
@margm said in Fiat Strada 1300 multi jet (model 2012-Euro5):
@γιάννης-παπαλουκάς said in Fiat Strada 1300 multi jet (model 2012-Euro5):
Γεια σας !
Είμαι νέος στην ομάδα και μου τη σύστησε καλός φίλος που βρήκε παλιότερα βοήθεια σε σας.
Λοιπόν, αγόρασα πριν 3 χρόνια ένα FIAT STRADA μεταχειρισμένο, στην Κόρινθο, που το είχαν φέρει από Γερμανία. Είναι σε καλή κατάσταση. Όμως πριν από λίγο καιρό βγήκαν κάποια προβλήματα.
Το αυτοκίνητο μυρίζει άκαφτο πετρέλαιο σε πολύ έντονο βαθμό, ανυπόφορο θα έλεγα.
Μέχρι τώρα έχω κάνει τις εξής ενέργειες :- Άλλαξα στην Fiat τον αισθητήρα εξάτμισης ή κάτι τέτοιο.
- Έβαλα καινούριο φίλτρο μικροσωματιδίων, αφού πρώτα έγινε καθαρισμός στο παλιό χωρίς αποτέλεσμα.
- Μπήκε ένα καινούριο ΜΠΕΚ και άλλαξαν ακροφύσια στα άλλα.
Όμως παρά τις πολυέξοδες αυτές προσπάθειες το πρόβλημα παραμένει. Η έντονη μυρουδιά συνεχίζει και ο κινητήρας βρυχάται-ασθμαίνει , ενώ μερικές φορές σβήνει στο ρελαντί.
Στις υψηλές στροφές το αυτοκίνητο έχει ισχύ και με άνεση ανεβάζει ταχύτητα μέχρι 170 Κh/Η
Πληροφοριακά , μένω στη Χαλκίδα .
Κάθε υπόδειξη ή πρόταση, εδώ ή με προσωπικό μήνυμα, που θα αφορούσε κάποιες ενέργειες ή κάτι άλλο θα είναι πολύτιμη βοήθεια και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Τη βαλβίδα egr να υποθέσω τη έχετε κοιτάξει .
Καλησπερα!
Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Την βαλβιδα αυτη την αλλαξα αρχη αρχη στην Fiat.
Δυστυχως το θεμα οχι μονο δεν ηταν εκει αλλα ουτε στα επομενα σημεια που ελεχθηκαν ή αλλαξαν.
Καθε αλλη υποδειξη ειναι ευπροσδεκτη.
Καλη βδομαδα!Γενικά θέλει ψάξιμο , και προφανώς εδώ υποθέσεις γίνονται.
Τη τρόμπα πετρέλαιου , και το αισθητήρα πίεσης καυσίμου τα έχετε δει ;
Πρέπει να βρεις κάποιο συνεργείο με ειδικεύεται με diesel και να γνωρίζει τα fiat . -
@margm said in Fiat Strada 1300 multi jet (model 2012-Euro5):
@γιάννης-παπαλουκάς said in Fiat Strada 1300 multi jet (model 2012-Euro5):
@margm said in Fiat Strada 1300 multi jet (model 2012-Euro5):
@γιάννης-παπαλουκάς said in Fiat Strada 1300 multi jet (model 2012-Euro5):
Γεια σας !
Είμαι νέος στην ομάδα και μου τη σύστησε καλός φίλος που βρήκε παλιότερα βοήθεια σε σας.
Λοιπόν, αγόρασα πριν 3 χρόνια ένα FIAT STRADA μεταχειρισμένο, στην Κόρινθο, που το είχαν φέρει από Γερμανία. Είναι σε καλή κατάσταση. Όμως πριν από λίγο καιρό βγήκαν κάποια προβλήματα.
Το αυτοκίνητο μυρίζει άκαφτο πετρέλαιο σε πολύ έντονο βαθμό, ανυπόφορο θα έλεγα.
Μέχρι τώρα έχω κάνει τις εξής ενέργειες :- Άλλαξα στην Fiat τον αισθητήρα εξάτμισης ή κάτι τέτοιο.
- Έβαλα καινούριο φίλτρο μικροσωματιδίων, αφού πρώτα έγινε καθαρισμός στο παλιό χωρίς αποτέλεσμα.
- Μπήκε ένα καινούριο ΜΠΕΚ και άλλαξαν ακροφύσια στα άλλα.
Όμως παρά τις πολυέξοδες αυτές προσπάθειες το πρόβλημα παραμένει. Η έντονη μυρουδιά συνεχίζει και ο κινητήρας βρυχάται-ασθμαίνει , ενώ μερικές φορές σβήνει στο ρελαντί.
Στις υψηλές στροφές το αυτοκίνητο έχει ισχύ και με άνεση ανεβάζει ταχύτητα μέχρι 170 Κh/Η
Πληροφοριακά , μένω στη Χαλκίδα .
Κάθε υπόδειξη ή πρόταση, εδώ ή με προσωπικό μήνυμα, που θα αφορούσε κάποιες ενέργειες ή κάτι άλλο θα είναι πολύτιμη βοήθεια και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Τη βαλβίδα egr να υποθέσω τη έχετε κοιτάξει .
Καλησπερα!
Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Την βαλβιδα αυτη την αλλαξα αρχη αρχη στην Fiat.
Δυστυχως το θεμα οχι μονο δεν ηταν εκει αλλα ουτε στα επομενα σημεια που ελεχθηκαν ή αλλαξαν.
Καθε αλλη υποδειξη ειναι ευπροσδεκτη.
Καλη βδομαδα!Γενικά θέλει ψάξιμο , και προφανώς εδώ υποθέσεις γίνονται.
Τη τρόμπα πετρέλαιου , και το αισθητήρα πίεσης καυσίμου τα έχετε δει ;
Πρέπει να βρεις κάποιο συνεργείο με ειδικεύεται με diesel και να γνωρίζει τα fiat .Ευχαριστω πολυ.
Το ψαξιμο συνεχιζεται.Θα ελεγξω παλι τη βαλβιδα egr και μετα αυτα που μου ειπες στο μηνυμα.
Θα σας πω σχετικα, αν βρω ακρη.
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!
Fiat Strada 1300 multi jet (model 2012-Euro5)