Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    34
    3595
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      Dionysis L last edited by Dionysis L

      Youtube Video

      Καλησπέρα σας,
      Έχω ενα Opel Agila 998 κυβ του 2003 και ειλικρινά έχω φτάσει σε απόγνωση.
      Είτε δεν παίρνει εύκολα μπρος,είτε αλλες φορές δεν παίρνει με τίποτα.
      Η μίζα δίνει και αναβοσβήνουν τα λαμπάκια όπως βλέπετε στο βίντεο,
      ΕPS,αμάξι με κάθετο Γαλλικό κλειδί και λαμπάκι μηχανής.
      Στο βίντεο πήρε σχετικά εύκολα μπρος,άλλες φορές παίρνει πολύ πιο δύσκολα.
      Αυτό συμβαίνει όταν το αμάξι έχει να δουλέψει απο την προηγούμενη μέρα και είναι κρύο,όταν
      είναι ζεστό παίρνει σχεδόν πάντα με την πρώτη.
      Επίσης κατα την οδήγηση κάνει περιστασιακά στιγμιαίες διακοπές του 1 δευτερολέπτου και εκείνη
      τη στιγμή ανάβουν τα λαμπάκια αμάξι με κάθετο Γαλλικό κλειδί και λαμπάκι μηχανής.
      Δεν σβήνει,συνεχίζει να κινείται κανονικά.
      Πρώτα άρχισε να κάνει αυτές τις στιγμιαίες διακοπές και μετά άρχισε όλο και πιο δύσκολα
      να παίρνει μπρος.
      Ταλαιπωρούμαι απο τα μέσα Δεκέμβρη...το έχω πάει σε 3 ηλεκτρολόγους οι οποίοι κοίταξαν και
      δοκίμασαν αρκετά πράγματα όπως εγκέφαλο,αισθητήρες,βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης,μπαταρία,μπουζί,
      μπουζοκαλώδια,γειώσεις,immobilizer κτλ.
      Πριν 2 χρόνια είχα αλλάξει τρομπάκι βενζίνης.

      Τον περασμένο Ιούλιο έγινε αλλαγή φλάτζας κεφαλής σε αντιπροσωπεία.

      Η μηχανή του ακούγεται εντάξει.

      Εχω αρχίσει και σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο της απόσυρσης.
      Έχετε εμπειρία απο κάτι ανάλογο ή ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?

      Ευχαριστώ

      A M 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • A
        andya3 @Dionysis L last edited by

        @dionysis-l said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

        Youtube Video

        Καλησπέρα σας,
        Έχω ενα Opel Agila 998 κυβ του 2003 και ειλικρινά έχω φτάσει σε απόγνωση.
        Είτε δεν παίρνει εύκολα μπρος,είτε αλλες φορές δεν παίρνει με τίποτα.
        Η μίζα δίνει και αναβοσβήνουν τα λαμπάκια όπως βλέπετε στο βίντεο,
        ΕPS,αμάξι με κάθετο Γαλλικό κλειδί και λαμπάκι μηχανής.
        Στο βίντεο πήρε σχετικά εύκολα μπρος,άλλες φορές παίρνει πολύ πιο δύσκολα.
        Αυτό συμβαίνει όταν το αμάξι έχει να δουλέψει απο την προηγούμενη μέρα και είναι κρύο,όταν
        είναι ζεστό παίρνει σχεδόν πάντα με την πρώτη.
        Επίσης κατα την οδήγηση κάνει περιστασιακά στιγμιαίες διακοπές του 1 δευτερολέπτου και εκείνη
        τη στιγμή ανάβουν τα λαμπάκια αμάξι με κάθετο Γαλλικό κλειδί και λαμπάκι μηχανής.
        Δεν σβήνει,συνεχίζει να κινείται κανονικά.
        Πρώτα άρχισε να κάνει αυτές τις στιγμιαίες διακοπές και μετά άρχισε όλο και πιο δύσκολα
        να παίρνει μπρος.
        Ταλαιπωρούμαι απο τα μέσα Δεκέμβρη...το έχω πάει σε 3 ηλεκτρολόγους οι οποίοι κοίταξαν και
        δοκίμασαν αρκετά πράγματα όπως εγκέφαλο,αισθητήρες,βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης,μπαταρία,μπουζί,
        μπουζοκαλώδια,γειώσεις,immobilizer κτλ.
        Πριν 2 χρόνια είχα αλλάξει τρομπάκι βενζίνης.

        Τον περασμένο Ιούλιο έγινε αλλαγή φλάτζας κεφαλής σε αντιπροσωπεία.

        Η μηχανή του ακούγεται εντάξει.

        Εχω αρχίσει και σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο της απόσυρσης.
        Έχετε εμπειρία απο κάτι ανάλογο ή ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?

        Ευχαριστώ

        Να το ξαναπάς στην αντιπροσωπεία που άλλαξες τη φλάτζα. Μπορεί να είναι μηχανικό το πρόβλημα, γιατί απευθύνθηκες μόνο σε ηλεκτρολόγους? Δεν αποσύρεις το αυτοκίνητο επειδή παίρνει δύσκολα μπρος. Κάτσε να δεις πρώτα αν βρεις τη βλάβη και πόσο θα κοστίσει.

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • georgemit
          georgemit last edited by georgemit

          Πιστεύω πως είναι το immobilizer. Ξεκίνα από το πιο απλό, την μπαταρία του κλειδιού ή και το ίδιο το κλειδί.
          2ο κλειδί έχεις; για δοκίμασέ το.

          i30 160 N line!

          A D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • A
            andya3 @georgemit last edited by

            @georgemit said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

            Πιστεύω πως είναι το immobilizer. Ξεκίνα από το πιο απλό, την μπαταρία του κλειδιού ή και το ίδιο το κλειδί.
            2ο κλειδί έχεις; για δοκίμασέ το.

            Δεν μπορεί να αποκλειστεί το immobilizer, αλλά δεν θα έδινε καθόλου η μίζα αν έφταιγε αυτό, άρα δύσκολο.

            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimau last edited by

              θέμα τροφοδοσίας είναι, όταν το αμάξι είναι κρύο, απλή και φτηνή βλάβη, να βγάλει ο ηλεκτρολόγος την αντλία, και να δει ποιο σωληνάκι χάνει. Μέχρι να πας, θα παίρνει με την τρίτη προσπάθεια, που θα'χει ανεβάσει πίεση. Μόλις το φτιάξει , θα παίρνει πάλι τσακμάκι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                margm @Dionysis L last edited by margm

                @dionysis-l said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

                Youtube Video

                Καλησπέρα σας,
                Έχω ενα Opel Agila 998 κυβ του 2003 και ειλικρινά έχω φτάσει σε απόγνωση.
                Είτε δεν παίρνει εύκολα μπρος,είτε αλλες φορές δεν παίρνει με τίποτα.
                Η μίζα δίνει και αναβοσβήνουν τα λαμπάκια όπως βλέπετε στο βίντεο,
                ΕPS,αμάξι με κάθετο Γαλλικό κλειδί και λαμπάκι μηχανής.
                Στο βίντεο πήρε σχετικά εύκολα μπρος,άλλες φορές παίρνει πολύ πιο δύσκολα.
                Αυτό συμβαίνει όταν το αμάξι έχει να δουλέψει απο την προηγούμενη μέρα και είναι κρύο,όταν
                είναι ζεστό παίρνει σχεδόν πάντα με την πρώτη.
                Επίσης κατα την οδήγηση κάνει περιστασιακά στιγμιαίες διακοπές του 1 δευτερολέπτου και εκείνη
                τη στιγμή ανάβουν τα λαμπάκια αμάξι με κάθετο Γαλλικό κλειδί και λαμπάκι μηχανής.
                Δεν σβήνει,συνεχίζει να κινείται κανονικά.
                Πρώτα άρχισε να κάνει αυτές τις στιγμιαίες διακοπές και μετά άρχισε όλο και πιο δύσκολα
                να παίρνει μπρος.
                Ταλαιπωρούμαι απο τα μέσα Δεκέμβρη...το έχω πάει σε 3 ηλεκτρολόγους οι οποίοι κοίταξαν και
                δοκίμασαν αρκετά πράγματα όπως εγκέφαλο,αισθητήρες,βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης,μπαταρία,μπουζί,
                μπουζοκαλώδια,γειώσεις,immobilizer κτλ.
                Πριν 2 χρόνια είχα αλλάξει τρομπάκι βενζίνης.

                Τον περασμένο Ιούλιο έγινε αλλαγή φλάτζας κεφαλής σε αντιπροσωπεία.

                Η μηχανή του ακούγεται εντάξει.

                Εχω αρχίσει και σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο της απόσυρσης.
                Έχετε εμπειρία απο κάτι ανάλογο ή ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?

                Ευχαριστώ
                Εάν φοράει ίδιο μοτέρ με το corsa c , z12xe δες το καπάκι της αντλίας καυσίμου είναι και ρυθμιστής πίεσης. ( Βέβαια πλέον έχει καταργηθεί ως ανταλλακτικό). Έχει δύο σωληνάκια με oring .
                Πάντως εάν ανάβει η ένδειξη με το γαλλικό κλειδί σημαίνει ηλεκτρολογικό θέμα . Σε διαγνωστικό επίσημο ή opcom λογικά θα έχει κουμπώθει για έλεγχο αφού το έχεις πάει και σε επίσημο.
                Με το 2ο κλειδί σου το παρουσιάζει;
                Αισθητήρα εκκεντροφόρου έχει αλλάχτει ή έχετε δοκιμάσει άλλο;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • georgemit
                  georgemit last edited by georgemit

                  To κίτρινο κλειδί που ανάβει στα opel σημαίνει βλάβη στα ηλεκτρικά του κινητήρα. Θα άναβε λόγω βλάβης αντλίας;
                  Επίσης αν η αντλία την ακούσει δε νομίζω ότι έχει σημασία αν το αυτοκίνητο είναι ζεστό ή κρύο.

                  Το corsa c που είχα μου έκανε το εξής: αν γυρνούσες το κλειδί στη θέση που ανάβουν όλα τα λαμπακια και δεν έβαζες μπροστά αλλά περίμενες για λίγα λεπτά (π.χ επειδή έπιασες την κουβέντα με κάποιον) άναβε το κίτρινο γαλλικό κλειδί και έκανε όπως ακριβώς του φίλου.
                  Αν έκλεινες διακόπτη και ξαναέδινες έπαιρνε κανονικά.

                  i30 160 N line!

                  D D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimau @georgemit last edited by

                    @georgemit said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

                    δε νομίζω ότι έχει σημασία αν το αυτοκίνητο είναι ζεστό ή κρύο.
                    ΕΧΕΙ.- λαμπάκι με κωδικό βλάβης δεν έχει το agila, απλώς δεν ανεβάζει πίεση κρύο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • georgemit
                      georgemit last edited by georgemit

                      Τι σχέση έχει δηλαδή η αντλία με τη θερμοκρασία του κινητήρα;
                      Επίσης γράφεις ότι κάποιο σωληνάκι χάνει.. που πάει αυτή η βενζίνη;

                      i30 160 N line!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimau last edited by

                        επιστρέφει στο ρεζερβουάρ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          Dionysis L @georgemit last edited by

                          @georgemit said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

                          Πιστεύω πως είναι το immobilizer. Ξεκίνα από το πιο απλό, την μπαταρία του κλειδιού ή και το ίδιο το κλειδί.
                          2ο κλειδί έχεις; για δοκίμασέ το.

                          Δυστυχώς δεν υπάρχει δεύτερο κλειδί, το κλειδί το πήγα σε κλειδαρά που ασχολείται και με κλειδιά αυτοκινήτων και μου είπε ότι το συγκεκριμένο κλειδί δεν έχει μπαταρία.
                          Το imobilizer το αποκλείουν οι ηλεκτρολόγοι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            Dionysis L @georgemit last edited by Dionysis L

                            @georgemit said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

                            To κίτρινο κλειδί που ανάβει στα opel σημαίνει βλάβη στα ηλεκτρικά του κινητήρα. Θα άναβε λόγω βλάβης αντλίας;
                            Επίσης αν η αντλία την ακούσει δε νομίζω ότι έχει σημασία αν το αυτοκίνητο είναι ζεστό ή κρύο.

                            Το corsa c που είχα μου έκανε το εξής: αν γυρνούσες το κλειδί στη θέση που ανάβουν όλα τα λαμπακια και δεν έβαζες μπροστά αλλά περίμενες για λίγα λεπτά (π.χ επειδή έπιασες την κουβέντα με κάποιον) άναβε το κίτρινο γαλλικό κλειδί και έκανε όπως ακριβώς του φίλου.
                            Αν έκλεινες διακόπτη και ξαναέδινες έπαιρνε κανονικά.

                            Επομένως να του πω για ηλεκτρικά του κινητήρα,το αμάξι είναι
                            ακόμα σε ηλεκτρολογείο.
                            Να σημειώσω ξανά ότι τον περασμένο Ιούλιο έγινε αλλαγή φλάντζας κεφαλής, κατά τον Δεκέμβρη άρχισε να κάνει περιστασιακά στιγμιαίες διακοπές στην οδήγηση και στη συνέχεια άρχισε να δυσκολεύεται να πάρει μπρος την επόμενη μέρα.
                            Δηλαδή αν σήμερα πάω μια βόλτα το πρωί και μετά του βάλω μπρος το βράδυ παίρνει,συνήθως με την πρώτη.
                            Επίσης πριν 2 χρόνια είχε γίνει αλλαγή τρόμπας βενζίνης.
                            Βέβαια τότε έσβησε στη μέση του δρόμου,τώρα δεν σβήνει όταν πάρει.

                            Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια, από τα μέσα Δεκέμβρη το αμάξι είναι
                            από συνεργείο σε συνεργείο, ταλαιπωρία και απογοήτευση.

                            M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              margm @Dionysis L last edited by

                              @dionysis-l said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

                              @georgemit said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

                              To κίτρινο κλειδί που ανάβει στα opel σημαίνει βλάβη στα ηλεκτρικά του κινητήρα. Θα άναβε λόγω βλάβης αντλίας;
                              Επίσης αν η αντλία την ακούσει δε νομίζω ότι έχει σημασία αν το αυτοκίνητο είναι ζεστό ή κρύο.

                              Το corsa c που είχα μου έκανε το εξής: αν γυρνούσες το κλειδί στη θέση που ανάβουν όλα τα λαμπακια και δεν έβαζες μπροστά αλλά περίμενες για λίγα λεπτά (π.χ επειδή έπιασες την κουβέντα με κάποιον) άναβε το κίτρινο γαλλικό κλειδί και έκανε όπως ακριβώς του φίλου.
                              Αν έκλεινες διακόπτη και ξαναέδινες έπαιρνε κανονικά.

                              Επομένως να του πω για ηλεκτρικά του κινητήρα,το αμάξι είναι
                              ακόμα σε ηλεκτρολογείο.
                              Να σημειώσω ξανά ότι τον περασμένο Ιούλιο έγινε αλλαγή φλάντζας κεφαλής, κατά τον Δεκέμβρη άρχισε να κάνει περιστασιακά στιγμιαίες διακοπές στην οδήγηση και στη συνέχεια άρχισε να δυσκολεύεται να πάρει μπρος την επόμενη μέρα.
                              Δηλαδή αν σήμερα πάω μια βόλτα το πρωί και μετά του βάλω μπρος το βράδυ παίρνει,συνήθως με την πρώτη.
                              Επίσης πριν 2 χρόνια είχε γίνει αλλαγή τρόμπας βενζίνης.
                              Βέβαια τότε έσβησε στη μέση του δρόμου,τώρα δεν σβήνει όταν πάρει.

                              Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια, από τα μέσα Δεκέμβρη το αμάξι είναι
                              από συνεργείο σε συνεργείο, ταλαιπωρία και απογοήτευση.

                              Είσαι σίγουρος για φλάντζα κεφαλής ή φλάντζα καθρέφτη; Αυτά τα μοτέρ εκεί πονάνε .
                              Το πρόβλημα σου μοιάζει περισσότερο τροφοδοσίας , σαν να μη κρατάει πίεση το καύσιμο , έτσι όπως το περιγράφεις .
                              Η ένδειξη του κλειδιού ανάβει και κατά τη διάρκεια οδήγησης ; Ανάβει μόνο όταν μιζαρεις; Εάν είχε θέμα με immobilizer πρώτα θα σου εβγαζε κωδικό βλάβης και δεν θα έπαιρνε καθόλου μπροστά.
                              Επίσης κάπου διάβασα ότι αναφέρες αλλαγή μπουζί καλώδια .
                              Το συγκεκριμένο μοτέρ έχεις ενιαίο πολλ/στη dis σαν κασέτα για όλους τους κυλίνδρους. Όντως έχουν μια ευπάθεια , και συνήθως μετά τις 100,000 αρχίζουν και δίνουν σημάδια . Από το εργοστάσιο φοράνε είτε bosch ή delphi

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                Την αντλία καυσίμου υποπτεύομαι και εγώ.

                                T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  Dionysis L @margm last edited by

                                  @margm said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

                                  @dionysis-l said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

                                  @georgemit said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

                                  To κίτρινο κλειδί που ανάβει στα opel σημαίνει βλάβη στα ηλεκτρικά του κινητήρα. Θα άναβε λόγω βλάβης αντλίας;
                                  Επίσης αν η αντλία την ακούσει δε νομίζω ότι έχει σημασία αν το αυτοκίνητο είναι ζεστό ή κρύο.

                                  Το corsa c που είχα μου έκανε το εξής: αν γυρνούσες το κλειδί στη θέση που ανάβουν όλα τα λαμπακια και δεν έβαζες μπροστά αλλά περίμενες για λίγα λεπτά (π.χ επειδή έπιασες την κουβέντα με κάποιον) άναβε το κίτρινο γαλλικό κλειδί και έκανε όπως ακριβώς του φίλου.
                                  Αν έκλεινες διακόπτη και ξαναέδινες έπαιρνε κανονικά.

                                  Επομένως να του πω για ηλεκτρικά του κινητήρα,το αμάξι είναι
                                  ακόμα σε ηλεκτρολογείο.
                                  Να σημειώσω ξανά ότι τον περασμένο Ιούλιο έγινε αλλαγή φλάντζας κεφαλής, κατά τον Δεκέμβρη άρχισε να κάνει περιστασιακά στιγμιαίες διακοπές στην οδήγηση και στη συνέχεια άρχισε να δυσκολεύεται να πάρει μπρος την επόμενη μέρα.
                                  Δηλαδή αν σήμερα πάω μια βόλτα το πρωί και μετά του βάλω μπρος το βράδυ παίρνει,συνήθως με την πρώτη.
                                  Επίσης πριν 2 χρόνια είχε γίνει αλλαγή τρόμπας βενζίνης.
                                  Βέβαια τότε έσβησε στη μέση του δρόμου,τώρα δεν σβήνει όταν πάρει.

                                  Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια, από τα μέσα Δεκέμβρη το αμάξι είναι
                                  από συνεργείο σε συνεργείο, ταλαιπωρία και απογοήτευση.

                                  Είσαι σίγουρος για φλάντζα κεφαλής ή φλάντζα καθρέφτη; Αυτά τα μοτέρ εκεί πονάνε .
                                  Το πρόβλημα σου μοιάζει περισσότερο τροφοδοσίας , σαν να μη κρατάει πίεση το καύσιμο , έτσι όπως το περιγράφεις .
                                  Η ένδειξη του κλειδιού ανάβει και κατά τη διάρκεια οδήγησης ; Ανάβει μόνο όταν μιζαρεις; Εάν είχε θέμα με immobilizer πρώτα θα σου εβγαζε κωδικό βλάβης και δεν θα έπαιρνε καθόλου μπροστά.
                                  Επίσης κάπου διάβασα ότι αναφέρες αλλαγή μπουζί καλώδια .
                                  Το συγκεκριμένο μοτέρ έχεις ενιαίο πολλ/στη dis σαν κασέτα για όλους τους κυλίνδρους. Όντως έχουν μια ευπάθεια , και συνήθως μετά τις 100,000 αρχίζουν και δίνουν σημάδια . Από το εργοστάσιο φοράνε είτε bosch ή delphi

                                  Στην αντιπροσωπεία μου είχαν πει φλάντζα κεφαλής και αυτό γράφει και το τιμολόγιο.
                                  Όπως είπα και πριν, κατά τη διάρκεια οδήγησης κάνει στιγμιαίες διακοπές σαν ένα μικρό κλώτσημα και στιγμιαία ανάβουν τα 2 λαμπάκια που βλέπεις στο βίντεο (αμάξι με κάθετο κλειδί και λαμπάκι μηχανής).
                                  Όταν συμβαίνει αυτό το αμάξι δεν σβήνει, συνεχίζει να κινείται και το
                                  κάνει περιστασιακά,πχ σε απόσταση 10 χιλ μπορεί να το κάνει 1 φορά,μπορεί 10 ή και καμία.
                                  Πρώτα ξεκίνησε να κάνει αυτές τις στιγμιαίες διακοπές και μετά να μην παίρνει μπρος.
                                  Δεν ξέρω αν σχετίζονται αυτά τα 2 πράγματα.

                                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    andya3 @Dionysis L last edited by

                                    @dionysis-l said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

                                    @margm said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

                                    @dionysis-l said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

                                    @georgemit said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

                                    To κίτρινο κλειδί που ανάβει στα opel σημαίνει βλάβη στα ηλεκτρικά του κινητήρα. Θα άναβε λόγω βλάβης αντλίας;
                                    Επίσης αν η αντλία την ακούσει δε νομίζω ότι έχει σημασία αν το αυτοκίνητο είναι ζεστό ή κρύο.

                                    Το corsa c που είχα μου έκανε το εξής: αν γυρνούσες το κλειδί στη θέση που ανάβουν όλα τα λαμπακια και δεν έβαζες μπροστά αλλά περίμενες για λίγα λεπτά (π.χ επειδή έπιασες την κουβέντα με κάποιον) άναβε το κίτρινο γαλλικό κλειδί και έκανε όπως ακριβώς του φίλου.
                                    Αν έκλεινες διακόπτη και ξαναέδινες έπαιρνε κανονικά.

                                    Επομένως να του πω για ηλεκτρικά του κινητήρα,το αμάξι είναι
                                    ακόμα σε ηλεκτρολογείο.
                                    Να σημειώσω ξανά ότι τον περασμένο Ιούλιο έγινε αλλαγή φλάντζας κεφαλής, κατά τον Δεκέμβρη άρχισε να κάνει περιστασιακά στιγμιαίες διακοπές στην οδήγηση και στη συνέχεια άρχισε να δυσκολεύεται να πάρει μπρος την επόμενη μέρα.
                                    Δηλαδή αν σήμερα πάω μια βόλτα το πρωί και μετά του βάλω μπρος το βράδυ παίρνει,συνήθως με την πρώτη.
                                    Επίσης πριν 2 χρόνια είχε γίνει αλλαγή τρόμπας βενζίνης.
                                    Βέβαια τότε έσβησε στη μέση του δρόμου,τώρα δεν σβήνει όταν πάρει.

                                    Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια, από τα μέσα Δεκέμβρη το αμάξι είναι
                                    από συνεργείο σε συνεργείο, ταλαιπωρία και απογοήτευση.

                                    Είσαι σίγουρος για φλάντζα κεφαλής ή φλάντζα καθρέφτη; Αυτά τα μοτέρ εκεί πονάνε .
                                    Το πρόβλημα σου μοιάζει περισσότερο τροφοδοσίας , σαν να μη κρατάει πίεση το καύσιμο , έτσι όπως το περιγράφεις .
                                    Η ένδειξη του κλειδιού ανάβει και κατά τη διάρκεια οδήγησης ; Ανάβει μόνο όταν μιζαρεις; Εάν είχε θέμα με immobilizer πρώτα θα σου εβγαζε κωδικό βλάβης και δεν θα έπαιρνε καθόλου μπροστά.
                                    Επίσης κάπου διάβασα ότι αναφέρες αλλαγή μπουζί καλώδια .
                                    Το συγκεκριμένο μοτέρ έχεις ενιαίο πολλ/στη dis σαν κασέτα για όλους τους κυλίνδρους. Όντως έχουν μια ευπάθεια , και συνήθως μετά τις 100,000 αρχίζουν και δίνουν σημάδια . Από το εργοστάσιο φοράνε είτε bosch ή delphi

                                    Στην αντιπροσωπεία μου είχαν πει φλάντζα κεφαλής και αυτό γράφει και το τιμολόγιο.
                                    Όπως είπα και πριν, κατά τη διάρκεια οδήγησης κάνει στιγμιαίες διακοπές σαν ένα μικρό κλώτσημα και στιγμιαία ανάβουν τα 2 λαμπάκια που βλέπεις στο βίντεο (αμάξι με κάθετο κλειδί και λαμπάκι μηχανής).
                                    Όταν συμβαίνει αυτό το αμάξι δεν σβήνει, συνεχίζει να κινείται και το
                                    κάνει περιστασιακά,πχ σε απόσταση 10 χιλ μπορεί να το κάνει 1 φορά,μπορεί 10 ή και καμία.
                                    Πρώτα ξεκίνησε να κάνει αυτές τις στιγμιαίες διακοπές και μετά να μην παίρνει μπρος.
                                    Δεν ξέρω αν σχετίζονται αυτά τα 2 πράγματα.

                                    Γιατί δεν πας το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία που έφτιαξες και τη φλάτζα? Ανησυχείς για τις χρεώσεις? Αφού δε βγάζεις άκρη όπως λες από το Δεκέμβριο με τους διάφορους ηλεκτρολόγους έξω.

                                    Κατά τη γνώμη μου επίσης από μηχανικό ξεκινάς και αν δε βγάλεις άκρη ή σε παραπέμπει αυτός ή πας μόνος σου σε ηλεκτρολόγο. Από την εμπειρία μου κιόλας τα αξιοπρεπή συνεργεία έχουν και συνεργαζόμενο ηλεκτρολόγο, ή δικό τους ή εξωτερικό συνεργάτη και τα αναλαμβάνουν όλα αυτοί, δεν χρειάζεται να τρέχεις εσύ πουθενά.

                                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      Dionysis L @andya3 last edited by

                                      @andya3 said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

                                      @dionysis-l said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

                                      @margm said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

                                      @dionysis-l said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

                                      @georgemit said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

                                      To κίτρινο κλειδί που ανάβει στα opel σημαίνει βλάβη στα ηλεκτρικά του κινητήρα. Θα άναβε λόγω βλάβης αντλίας;
                                      Επίσης αν η αντλία την ακούσει δε νομίζω ότι έχει σημασία αν το αυτοκίνητο είναι ζεστό ή κρύο.

                                      Το corsa c που είχα μου έκανε το εξής: αν γυρνούσες το κλειδί στη θέση που ανάβουν όλα τα λαμπακια και δεν έβαζες μπροστά αλλά περίμενες για λίγα λεπτά (π.χ επειδή έπιασες την κουβέντα με κάποιον) άναβε το κίτρινο γαλλικό κλειδί και έκανε όπως ακριβώς του φίλου.
                                      Αν έκλεινες διακόπτη και ξαναέδινες έπαιρνε κανονικά.

                                      Επομένως να του πω για ηλεκτρικά του κινητήρα,το αμάξι είναι
                                      ακόμα σε ηλεκτρολογείο.
                                      Να σημειώσω ξανά ότι τον περασμένο Ιούλιο έγινε αλλαγή φλάντζας κεφαλής, κατά τον Δεκέμβρη άρχισε να κάνει περιστασιακά στιγμιαίες διακοπές στην οδήγηση και στη συνέχεια άρχισε να δυσκολεύεται να πάρει μπρος την επόμενη μέρα.
                                      Δηλαδή αν σήμερα πάω μια βόλτα το πρωί και μετά του βάλω μπρος το βράδυ παίρνει,συνήθως με την πρώτη.
                                      Επίσης πριν 2 χρόνια είχε γίνει αλλαγή τρόμπας βενζίνης.
                                      Βέβαια τότε έσβησε στη μέση του δρόμου,τώρα δεν σβήνει όταν πάρει.

                                      Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια, από τα μέσα Δεκέμβρη το αμάξι είναι
                                      από συνεργείο σε συνεργείο, ταλαιπωρία και απογοήτευση.

                                      Είσαι σίγουρος για φλάντζα κεφαλής ή φλάντζα καθρέφτη; Αυτά τα μοτέρ εκεί πονάνε .
                                      Το πρόβλημα σου μοιάζει περισσότερο τροφοδοσίας , σαν να μη κρατάει πίεση το καύσιμο , έτσι όπως το περιγράφεις .
                                      Η ένδειξη του κλειδιού ανάβει και κατά τη διάρκεια οδήγησης ; Ανάβει μόνο όταν μιζαρεις; Εάν είχε θέμα με immobilizer πρώτα θα σου εβγαζε κωδικό βλάβης και δεν θα έπαιρνε καθόλου μπροστά.
                                      Επίσης κάπου διάβασα ότι αναφέρες αλλαγή μπουζί καλώδια .
                                      Το συγκεκριμένο μοτέρ έχεις ενιαίο πολλ/στη dis σαν κασέτα για όλους τους κυλίνδρους. Όντως έχουν μια ευπάθεια , και συνήθως μετά τις 100,000 αρχίζουν και δίνουν σημάδια . Από το εργοστάσιο φοράνε είτε bosch ή delphi

                                      Στην αντιπροσωπεία μου είχαν πει φλάντζα κεφαλής και αυτό γράφει και το τιμολόγιο.
                                      Όπως είπα και πριν, κατά τη διάρκεια οδήγησης κάνει στιγμιαίες διακοπές σαν ένα μικρό κλώτσημα και στιγμιαία ανάβουν τα 2 λαμπάκια που βλέπεις στο βίντεο (αμάξι με κάθετο κλειδί και λαμπάκι μηχανής).
                                      Όταν συμβαίνει αυτό το αμάξι δεν σβήνει, συνεχίζει να κινείται και το
                                      κάνει περιστασιακά,πχ σε απόσταση 10 χιλ μπορεί να το κάνει 1 φορά,μπορεί 10 ή και καμία.
                                      Πρώτα ξεκίνησε να κάνει αυτές τις στιγμιαίες διακοπές και μετά να μην παίρνει μπρος.
                                      Δεν ξέρω αν σχετίζονται αυτά τα 2 πράγματα.

                                      Γιατί δεν πας το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία που έφτιαξες και τη φλάτζα? Ανησυχείς για τις χρεώσεις? Αφού δε βγάζεις άκρη όπως λες από το Δεκέμβριο με τους διάφορους ηλεκτρολόγους έξω.

                                      Κατά τη γνώμη μου επίσης από μηχανικό ξεκινάς και αν δε βγάλεις άκρη ή σε παραπέμπει αυτός ή πας μόνος σου σε ηλεκτρολόγο. Από την εμπειρία μου κιόλας τα αξιοπρεπή συνεργεία έχουν και συνεργαζόμενο ηλεκτρολόγο, ή δικό τους ή εξωτερικό συνεργάτη και τα αναλαμβάνουν όλα αυτοί, δεν χρειάζεται να τρέχεις εσύ πουθενά.

                                      Πρώτα πήγα στην αντιπροσωπεία, έριξαν μια ματιά αλλά δεν ασχολήθηκαν, απλώς μου είπαν ότι κάπου κάτι δεν εφαρμόζει σωστά και ότι δεν μπορούν αυτοί να βρουν τι φταίει, μετά πήγα σε μηχανικό και μου είπε ότι το πρόβλημα είναι ηλεκτρολογικό, από τότε τρέχω και άκρη δεν βγαίνει...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tgd @ggab last edited by

                                        @ggab said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

                                        Την αντλία καυσίμου υποπτεύομαι και εγώ.

                                        Το αυτόματο τσοκ. Δεν δίνει αρκετά πλούσιο μίγμα στην εκκίνηση. Όταν είναι ζεστή η μηχανή δεν χρειάζεται.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimau last edited by dimau

                                          τσοκ όπως παλιά, δεν έχει το AGILA, δεν του χρειάζεται, το αντίστοιχο που έχει , το έχουν τσεκάρει. Το μοτεράκι από το τρομπάκι είναι οκ, δουλεύει, αλλά πρέπει να δει κάποιος με φακό τα 2 λαστιχένια σωληνάκια που φεύγουν από την αντλία προς μπροστά, κάποιο θαχει ελάχιστη ρωγμή...

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            Dionysis L @dimau last edited by

                                            @dimau said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

                                            τσοκ όπως παλιά, δεν έχει το AGILA, δεν του χρειάζεται, το αντίστοιχο που έχει , το έχουν τσεκάρει. Το μοτεράκι από το τρομπάκι είναι οκ, δουλεύει, αλλά πρέπει να δει κάποιος με φακό τα 2 λαστιχένια σωληνάκια που φεύγουν από την αντλία προς μπροστά, κάποιο θαχει ελάχιστη ρωγμή...

                                            Θα το πω στον μάστορα και μακάρι να είναι αυτό το πρόβλημα.
                                            Όμως αν πρόκειται για κάποιο σωληνάκι δεν θα έπαιρνε πάντα δύσκολα μπρος και όχι μόνο όταν είναι κρύο, όπως συμβαίνει στην περίπτωση μου?
                                            Επίσης δεν παίρνει πάντα με την τρίτη μπρος, κάποιες φορές έχω δώσει πολλές, δεκάδες μιζιές για να πάρει...
                                            Αυτό πάντα όταν έχει να δουλέψει απο την προηγούμενη μέρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr