-
-
H μεσαία έκδοση 21800, σχεδόν 4000 πιο φτηνό από την βασική του Γιάρις κρός, που έχουν σχεδόν το ίδιο μεταξόνιο.
Πως δικαιολογείται το ακριβό.
Αυτόματο και μεσαίο υβριδικό είναι.
-
@criuser said in CarTalk.gr:
H μεσαία έκδοση 21800, σχεδόν 4000 πιο φτηνό από την βασική του Γιάρις κρός, που έχουν σχεδόν το ίδιο μεταξόνιο.
Πως δικαιολογείται το ακριβό.
Αυτόματο και μεσαίο υβριδικό είναι.
Τι σχέση έχουν μεταξύ τους τα 2 υβριδικά συστήματα ?
-
Δεν είπα ότι έχουν σχέση μεταξύ τους.
Στην πόλη είναι πολύ καλύτερο το Γιάρις, στους επαρχιακούς και αυτοκινητόδρομο είναι λίγο καλύτερο το Πάντα ως προς τα υβριδικά συστήματα.Κατά τα άλλα χώρους έχουν παρόμοιους, καλύτερο πορτμπαγκάζ το γιάρις, λίγο καλύτερο για τους επιβάτες το πάντα.
Η διαφορά των 4000 είναι μεγάλη πάντως. Είναι κάπου 18 %.
-
Κάνεις λάθος κατά την άποψη μου να το συγκρίνεις με το Yaris Cross και όχι με το Yaris.
Το Yaris Cross καλώς η κακώς έχει άλλη παγιωμένη αντίληψη στην συνείδηση του καταναλωτή ως καθεαυτό BSUV ενώ C3 και Panda είναι Supermini Crossover, δεν θα αλλάξει με κόλπα μάρκετινγκ την πραγματικότητα η Stellantis.
Όπως και ότι το C3 Aircross ως ένα τραβηγμένο κατά μήκος C3 μπορεί να συγκριθεί με οποιοδήποτε CSUV , ούτε με το Duster δεν μπορεί να συγκριθεί κατά την άποψη μου , αν τα δεις δίπλα δίπλα το Dacia μοιάζει...με Range Rover μπροστά του , το ίδιο και το Vitara, και ακόμη περισσότερο το MG ZS που στα 28.000€ σβήνει εντελώς το αντίστοιχο Aircross από εξοπλισμό, επιδόσεις κλπ.
Τα ίδια επίσης και χειρότερα για το υβριδικό σύστημα των C3 / Panda, για ποιο λόγο να είναι πιο οικονομικό εκτός πόλης σε σχέση με το Yaris / Yaris Cross , 115 άλογα βγάζουν και τα Toyota με ένα κιβώτιο ποίημα που κρατάει σε βέλτιστες στροφές τον κινητήρα στις ευθείες.
-
-
@criuser said in CarTalk.gr:
H μεσαία έκδοση 21800, σχεδόν 4000 πιο φτηνό από την βασική του Γιάρις κρός,
Η σχέση που έχει με το Γιάρις Κρος είναι η ίδια που έχει η φλορέτα με την Σουπερ Τενερέ ή ο λαπάς με το rib eye.
-
Σεμνά με τον λαπα
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Δεν είπα ότι έχουν σχέση μεταξύ τους.
Στην πόλη είναι πολύ καλύτερο το Γιάρις, στους επαρχιακούς και αυτοκινητόδρομο είναι λίγο καλύτερο το Πάντα ως προς τα υβριδικά συστήματα.Κατά τα άλλα χώρους έχουν παρόμοιους, καλύτερο πορτμπαγκάζ το γιάρις, λίγο καλύτερο για τους επιβάτες το πάντα.
Η διαφορά των 4000 είναι μεγάλη πάντως. Είναι κάπου 18 %.
αν το υβριδικό σύστημα του πάντα είναι αυτό που φαντάζομαι είναι πολύ χειρότερη από του γιαρις, είναι ντροπή να τα συγκρίνουμε μεταξύ τους !
Ασε που όπως λέει ο φίλος βαγκιστας, είναι άλλη κατηγορία !
-
Εγώ έβαλα βίντεο από συγκριτικά του αιρκρος με το νταστερ και εμτζι.
Άλλα βγάζουν στο τέστ.
-
-
-
-
το tavascan πρεπει να ειναι αμαξαρα!
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Δεν είπα ότι έχουν σχέση μεταξύ τους.
Στην πόλη είναι πολύ καλύτερο το Γιάρις, στους επαρχιακούς και αυτοκινητόδρομο είναι λίγο καλύτερο το Πάντα ως προς τα υβριδικά συστήματα.Κατά τα άλλα χώρους έχουν παρόμοιους, καλύτερο πορτμπαγκάζ το γιάρις, λίγο καλύτερο για τους επιβάτες το πάντα.
Η διαφορά των 4000 είναι μεγάλη πάντως. Είναι κάπου 18 %.
Εγω δεν μπορω να καταλαβω πως ειναι καλυτερο το mild απ το full hybrid στον επαρχιακο και στον αυτοκινητοδρομο..ειδικα στον επαρχιακο μεχρι τα 90 στο 80% πας ηλεκτρικα..
2,5-3 λιτρα μ.ο καιει το δικο μου πηγαινε-ελα τσεκαρισμενο αρκετες φορες σε τετοιες καταστασεις με ταχυτητες +10 απ τα ορια.. -
Μπορώ να σου βάλω αρκετές διαδρομές από 1,5 λ/100 μέχρι 4,5 από το ντίζελ μου που σε συνδυασμό με την διαφορά τιμής είμαι πολύ φτηνότερος από όλους.
Αλλά για το συγκεκριμένο θέμα έχει γίνει σύγκριση κυρίως με το φουλ υβριδικό Νταστερ αλλά και άλλα ίδια που στον ανοικτό δρόμο οι θερμικοί κινητήρες δεν είναι αρκετοί.
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Μπορώ να σου βάλω αρκετές διαδρομές από 1,5 λ/100 μέχρι 4,5 από το ντίζελ μου που σε συνδυασμό με την διαφορά τιμής είμαι πολύ φτηνότερος από όλους.
Αλλά για το συγκεκριμένο θέμα έχει γίνει σύγκριση κυρίως με το φουλ υβριδικό Νταστερ αλλά και άλλα ίδια που στον ανοικτό δρόμο οι θερμικοί κινητήρες δεν είναι αρκετοί.
Ρε φιλε τι συγκρινεις τωρα. Οταν λεμε φουλ υβριδικο εννοουμε τογιοτα..αντε και κανα χοντα..τα νουμερα αυτα ειναι μ.ο ξαναγραφω..εχω κανει και 27 χλμ με 0,5 λιτρο σε γκρεμο και 14χλμ συνεχομενα ηλεκτρικα στην Αθηνα..μ.ο λεμε και κανενα πετρελαιο δεν καιει λιγοτερα σε χρηματα παρα μονο αν πας μονο εθνικη και εκτος οριων δλδ 130+..τα χουμε πει πολλακις δεν θελετε να τα πιστεψετε!!
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Τι οδηγεί ο Lewandowski και η παρέα του; Προφανώς ό,τι δώσει ο χορηγός.
Ο τίτλος τα σπάει
-
@tolisk20 said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Μπορώ να σου βάλω αρκετές διαδρομές από 1,5 λ/100 μέχρι 4,5 από το ντίζελ μου που σε συνδυασμό με την διαφορά τιμής είμαι πολύ φτηνότερος από όλους.
Αλλά για το συγκεκριμένο θέμα έχει γίνει σύγκριση κυρίως με το φουλ υβριδικό Νταστερ αλλά και άλλα ίδια που στον ανοικτό δρόμο οι θερμικοί κινητήρες δεν είναι αρκετοί.
Ρε φιλε τι συγκρινεις τωρα. Οταν λεμε φουλ υβριδικο εννοουμε τογιοτα..αντε και κανα χοντα..τα νουμερα αυτα ειναι μ.ο ξαναγραφω..εχω κανει και 27 χλμ με 0,5 λιτρο σε γκρεμο και 14χλμ συνεχομενα ηλεκτρικα στην Αθηνα..μ.ο λεμε και κανενα πετρελαιο δεν καιει λιγοτερα σε χρηματα παρα μονο αν πας μονο εθνικη και εκτος οριων δλδ 130+..τα χουμε πει πολλακις δεν θελετε να τα πιστεψετε!!
τα στελαντις παντα καινε λιγοτερο. Οτι και αν καινε... εκτος απο εγκεφαλικα κυτταρα που καινε περισσοτερα
-
Το ντίζελ στον ανοικτό δρόμο καίει λιγότερο από όλα, πρώτο γιατί είναι φτηνότερο το καύσιμο.
CarTalk.gr