-
Αγόρασα καινούργιο το Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid πέρυσι τον Ιούνιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι τώρα.
Έχω μόνο ένα μικρό πρόβλημα, στην εκκίνηση με χαμηλή ταχύτητα με 1η ή 2α συνήθως
ο κινητήρας δείχνει να διστάζει, να σκορτσάρει αν το λέω σωστά και πρέπει να πατήσεις περισσότερο το γκάζι για να προχωρήσει ομαλά.
Το πήγα στο service της Λάμδα και ο μηχανικός δεν είδε κάποιο πρόβλημα.
Τον ρώτησα μήπως είναι κάποιο θέμα ρύθμισης του συμπλέκτη αλλά μου είπε ότι αυτός ρυθμίζεται αυτόματα και δεν μπορούν να επέμβουν.
Με ρώτησε μάλιστα τι οδηγούσα πριν και μου είπε ότι αυτά τα αυτοκίνητα (Mild Hybrid)
οδηγούνται διαφορετικά.
Αντιμετωπίζει κανείς το ίδιο θέμα? Και αν ναι πως το αντιμετώπισε? -
@rstone said in Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid:
Αγόρασα καινούργιο το Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid πέρυσι τον Ιούνιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι τώρα.
Έχω μόνο ένα μικρό πρόβλημα, στην εκκίνηση με χαμηλή ταχύτητα με 1η ή 2α συνήθως
ο κινητήρας δείχνει να διστάζει, να σκορτσάρει αν το λέω σωστά και πρέπει να πατήσεις περισσότερο το γκάζι για να προχωρήσει ομαλά.
Το πήγα στο service της Λάμδα και ο μηχανικός δεν είδε κάποιο πρόβλημα.
Τον ρώτησα μήπως είναι κάποιο θέμα ρύθμισης του συμπλέκτη αλλά μου είπε ότι αυτός ρυθμίζεται αυτόματα και δεν μπορούν να επέμβουν.
Με ρώτησε μάλιστα τι οδηγούσα πριν και μου είπε ότι αυτά τα αυτοκίνητα (Mild Hybrid)
οδηγούνται διαφορετικά.
Αντιμετωπίζει κανείς το ίδιο θέμα? Και αν ναι πως το αντιμετώπισε?Δεν γνωρίζω να σε βοηθήσω για το Hyundai, απλά έχω οδηγήσει mild hybrid ford και δεν είχε καμια τέτοια συμπεριφορά. Το διαφορετικό ήταν μόνο ότι όταν άφηνα γκαζι φρέναρε περισσότερο και το μετετρεπε σε ενεργεια. αλλά αυτό που λες δεν το έκανε.
Καλύτερα βεβαια να σου απαντήσει καποιος με το ίδιο αυτοκίνητο
-
@rstone said in Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid:
Αγόρασα καινούργιο το Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid πέρυσι τον Ιούνιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι τώρα.
Έχω μόνο ένα μικρό πρόβλημα, στην εκκίνηση με χαμηλή ταχύτητα με 1η ή 2α συνήθως
ο κινητήρας δείχνει να διστάζει, να σκορτσάρει αν το λέω σωστά και πρέπει να πατήσεις περισσότερο το γκάζι για να προχωρήσει ομαλά.
Το πήγα στο service της Λάμδα και ο μηχανικός δεν είδε κάποιο πρόβλημα.
Τον ρώτησα μήπως είναι κάποιο θέμα ρύθμισης του συμπλέκτη αλλά μου είπε ότι αυτός ρυθμίζεται αυτόματα και δεν μπορούν να επέμβουν.
Με ρώτησε μάλιστα τι οδηγούσα πριν και μου είπε ότι αυτά τα αυτοκίνητα (Mild Hybrid)
οδηγούνται διαφορετικά.
Αντιμετωπίζει κανείς το ίδιο θέμα? Και αν ναι πως το αντιμετώπισε?Το έκανε απο την πρώτη μέρα;;; αν ναι,πήγαινε και σε άλλο συνεργείο,μη το αφήσεις έτσι όσο έχεις και την εγγύηση. Για μένα δεν είναι φυσιολογικό.
-
Αγαπητέ rstone έχεις ένα αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει πολύ. Και θα ήταν πολύ χρήσιμο αν μπορούσες να γράψεις γενικά τις εντυπώσεις σου καθώς και το τι αυτοκίνητο οδηγούσες πριν, για να υπάρχει μια εικόνα με τι συγκρίνεις ασυναίσθητα.
Όσον αφορά το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις, άλλο είναι διστακτικό το αυτοκίνητο στην εκκίνηση με χαμηλές στροφές, άλλο σκορτσάρει το αυτοκίνητο. Το σκορτσάρει, δηλαδή π.χ. κάνει πηδηματάκια σαν καγκουρώ προς τα μπρος, μπορεί να είναι θέμα.
Αν δε φεύγει όσο γρήγορα θέλεις, είναι άλλο και μπορεί να εξαρτάται από το στυλ οδήγησής σου ή να είναι και φυσιολογική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Έχεις οδηγήσει ξανά αυτοκίνητο με turbo? Στις χαμηλές στροφές δεν συμπεριφέρεται όπως τα ατμοσφαιρικά. Δοκίμασε να πατάς λίγο πιο πολύ το γκάζι, ή να αλλάζεις σε 2α σε πιο ψηλές στροφές. Αν πέφτεις σε πολύ χαμηλές στροφές με 2α, θέλει 1η το αυτοκίνητο, δεν ανεβάζει εύκολα με 2α σ' αυτό το φάσμα στροφών, μπορεί και να πάει να σβήσει.
Πάντως για να έχεις ξεκάθαρη εικόνα, θα πρέπει να συζητήσεις/οδηγήσεις με έναν οδηγό του ίδιου αυτοκινήτου.
Μόνο έτσι θα καταλάβεις τι γίνεται. -
@andya3 said in Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid:
Αγαπητέ rstone έχεις ένα αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει πολύ. Και θα ήταν πολύ χρήσιμο αν μπορούσες να γράψεις γενικά τις εντυπώσεις σου καθώς και το τι αυτοκίνητο οδηγούσες πριν, για να υπάρχει μια εικόνα με τι συγκρίνεις ασυναίσθητα.
Όσον αφορά το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις, άλλο είναι διστακτικό το αυτοκίνητο στην εκκίνηση με χαμηλές στροφές, άλλο σκορτσάρει το αυτοκίνητο. Το σκορτσάρει, δηλαδή π.χ. κάνει πηδηματάκια σαν καγκουρώ προς τα μπρος, μπορεί να είναι θέμα.
Αν δε φεύγει όσο γρήγορα θέλεις, είναι άλλο και μπορεί να εξαρτάται από το στυλ οδήγησής σου ή να είναι και φυσιολογική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Έχεις οδηγήσει ξανά αυτοκίνητο με turbo? Στις χαμηλές στροφές δεν συμπεριφέρεται όπως τα ατμοσφαιρικά. Δοκίμασε να πατάς λίγο πιο πολύ το γκάζι, ή να αλλάζεις σε 2α σε πιο ψηλές στροφές. Αν πέφτεις σε πολύ χαμηλές στροφές με 2α, θέλει 1η το αυτοκίνητο, δεν ανεβάζει εύκολα με 2α σ' αυτό το φάσμα στροφών, μπορεί και να πάει να σβήσει.
Πάντως για να έχεις ξεκάθαρη εικόνα, θα πρέπει να συζητήσεις/οδηγήσεις με έναν οδηγό του ίδιου αυτοκινήτου.
Μόνο έτσι θα καταλάβεις τι γίνεται.Ευχαριστώ για την απάντηση σου
Το σωστότερο θα ήταν να πω ότι είναι διστακτικό το αυτοκίνητο στην εκκίνηση με χαμηλές στροφές και αν δεν πατήσεις περισσότερο γκάζι μπορεί να σου σβήσει.
Πριν είχα Alfa Romeo GT 1.8 του 2007.
Από το i30 είμαι ευχαριστημένος, ο κινητήρας του είναι εξαιρετικός.
Η κύρια χρήση που του κάνω είναι εκτός πόλης και μπορείς να ταξιδέψεις πολύ άνετα και πολύ γρήγορα!
Ποιότητα κατασκευής πολύ καλή, όσο για ηλεκτρονικά και ευκολίες είναι βέβαια σε πολύ ανώτερο επίπεδο από την Alfa.
Η Alfa υπερέχει σε κρατήματα.
Το μοναδικό προβληματάκι που αντιμετωπίζω είναι αυτό που περιέγραψα πιο πάνω και όπως λες θα μπορούσε να βοηθήσει κάποιος που έχει το ίδιο αυτοκίνητο. -
@ggab said in Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid:
@rstone said in Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid:
Αγόρασα καινούργιο το Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid πέρυσι τον Ιούνιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι τώρα.
Έχω μόνο ένα μικρό πρόβλημα, στην εκκίνηση με χαμηλή ταχύτητα με 1η ή 2α συνήθως
ο κινητήρας δείχνει να διστάζει, να σκορτσάρει αν το λέω σωστά και πρέπει να πατήσεις περισσότερο το γκάζι για να προχωρήσει ομαλά.
Το πήγα στο service της Λάμδα και ο μηχανικός δεν είδε κάποιο πρόβλημα.
Τον ρώτησα μήπως είναι κάποιο θέμα ρύθμισης του συμπλέκτη αλλά μου είπε ότι αυτός ρυθμίζεται αυτόματα και δεν μπορούν να επέμβουν.
Με ρώτησε μάλιστα τι οδηγούσα πριν και μου είπε ότι αυτά τα αυτοκίνητα (Mild Hybrid)
οδηγούνται διαφορετικά.
Αντιμετωπίζει κανείς το ίδιο θέμα? Και αν ναι πως το αντιμετώπισε?Το έκανε απο την πρώτη μέρα;;; αν ναι,πήγαινε και σε άλλο συνεργείο,μη το αφήσεις έτσι όσο έχεις και την εγγύηση. Για μένα δεν είναι φυσιολογικό.
Ναι από την πρώτη μέρα το έκανε
-
Μήπως είναι το χειρόφρενο που ενεργοποιείται σε ανηφόρες και μέχρι να απεμπλακεί πλήρως νιώθεις αυτό το δισταγμό;;;;
-
@ggab said in Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid:
Μήπως είναι το χειρόφρενο που ενεργοποιείται σε ανηφόρες και μέχρι να απεμπλακεί πλήρως νιώθεις αυτό το δισταγμό;;;;
Όχι δεν μπορεί να είναι αυτό γιατί το κάνει και σε επίπεδο έδαφος
Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid