-
Εχω παραγγειλει απο τον Οκτωβρη ενα Yaris Cross Hybrid Style με κοστος 23.500 περιπου και περιμενω ελπιζοντας για παραλαβη το καλοκαιρι.
Πριν αποφασισω να κινηθω προς τα εκει ειχα αξιολογησει και το σεναριο αγορας ηλεκτρικου επειδη μπορω να το φορτισω και στο σπιτι μου και στο εξοχικο μου (το οποιο ειναι σε νησι και παω με πλοιο), και εμενε σαν "θεμα" μονο το ταξιδι αλλου.
Εν τελει εκρινα οτι το κοστος ειναι αρκετα υψηλο ακομα και με την επιδοτηση, και οτι δε θα κανω αποσβεση απο το καυσιμο αφου πιθανολογω οτι η αξια του αυτοκινητου θα πεσει περισσοτερο απο αυτην ενος υβριδικου λογω ραδγαιας εξελιξης τα επομενα χρονια μπαταριων κλπ.
Βλεπω τωρα το νεο προγραμμα επιδοτησης το οποιο ανεβαζει το ποσο στα 8.000 και σε μικροτερο αρχικο κοστος αυτοκινητου. Δηλαδη αυτοκινητα με αρχικο κοστος τουλαχιστον 34.000 παιρνουν αυτα τα 8.000 εκτπωση. Και αναρωτιεμαι, αξιζει να το ξαναεχετασουμε?
Δηλαδη ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο με αρχικη 34.000 το παιρνεις 26.000 , αρκετα κοντα στα 23.500 που εχω δεσμευσει για το υβριδικο. Τετοια, και σε παρομοιο "σκαφος" για οικογενεια θα μπορουσε να ειναι το Hyundai Kona και το νεο Cupra Born πχ...
-
Θα πρέπει να ξέρουμε ακριβώς τις τιμές, γιατί τα 8.000 νομίζω δεν είναι flat, αλλά έχουν σχέση με την τιμή. Οπότε να σιγουρευτείς ότι τα 34.000 πάνε 26.000. Επίσης πολλές εταιρεέις δίνουν τιμές με τν επιδότηση ήδη να έχει υπολογιστεί.
Για εμένα, ηλεκτρικό σήμερα συμφέρει με leasing, ωστε να μην φας την απαξίωση μετά όπως λές. Π.χ. με €20/μήνα διαφορά παίρνεις το 2008 ηλεκτρικό αντί για το Γιάρις και το ένα έχει 22.000 και το άλλο 40.000!!!
-
@fanis75 said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
Θα πρέπει να ξέρουμε ακριβώς τις τιμές, γιατί τα 8.000 νομίζω δεν είναι flat, αλλά έχουν σχέση με την τιμή. Οπότε να σιγουρευτείς ότι τα 34.000 πάνε 26.000. Επίσης πολλές εταιρεέις δίνουν τιμές με τν επιδότηση ήδη να έχει υπολογιστεί.
Για εμένα, ηλεκτρικό σήμερα συμφέρει με leasing, ωστε να μην φας την απαξίωση μετά όπως λές. Π.χ. με €20/μήνα διαφορά παίρνεις το 2008 ηλεκτρικό αντί για το Γιάρις και το ένα έχει 22.000 και το άλλο 40.000!!!
τα 8.000 προκυπτουν ως το μεγιστο ποσο επιδοτησης, η οποια ειναι στο 30% της αξιας προ φορων. Δηλαδη το μεγιστο αυτο ποσο 8.000 αντιστοιχει σε αξια προ φορων 26.666 . Με τη σειρα της αυτη η αξια με 24% ΦΠΑ αντιστοιχει σε 33.065 ευρω. Αρα οποιοδηποτε ηλεκτρικο κοστιζει απο 33.065 και πανω, παιρνει 8.000 εκπτωση. Δυνητικα δηλαδη μπορει να πεσει ενα με ακριβως 33.065ε τιμη στα 25.065.
Το Cupra Born η βασικη εκδοση εχει τιμη καταλογου 33.900 , και το Hyundai Kona εχει τιμη καταλογου 37.290 που ομως τρεχει εκπτωση 4.002 ευρω οποτε παει στα 33.288.
Αρα και τα 2 μπορουν να πανε στα 25.300-26.000 . Ανεφερα αυτα τα 2 επειδη μπορουν να χρησιμοποιηθουν ως οικογενειακα και να συγκριθουν με το Yaris Cross.
-
Με αυτά τα δεδομένα και εφόσον μπορείς να φορτίζεις σπίτι και εξοχικό και σε καλύπτει η αυτονομία για την χρήση που κάνεις, για εμένα πάρε το ηλεκτρικό! Σαφώς ανώτερα (ειδικά το Born) από το Yaris Cross, ως εμπειρία χρήσης και οδήγησης.
-
Και ετσι να ειναι παροτι θα φας ολη την απαξιωση ως beta tester μιας νεας αγουρης τεχνολογίας, τι χρόνους παραδοσης εχουν και τα ηλεκτρικά;
-
Το Born φαινεται ελκυστικο πακετο.
Εμενα αν με φοβιζει κατι πιο πολυ ειναι οτι μπλεκεις με VAG και το σεναριο VAG+Beta tester δεν ακουγεται καλο (εχω ακουσει και διαφορα τραγελαφικα για τα ID3).Το αλλο ειναι οτι δε ξερω τι απαξιωση θα παιξει, ειδικα δε που σε αυτα τα λεφτα πας στις "μικρες" μπαταριες των 39KWh.
Σαν προσωπικη χρηση, οπως ειπα την καθημερινοτητα μου την καλυπτουν πληρως αφου μενω σε μονοκατοικια και μπορω να φορτιζω σπιτι ενω τα χιλιομετρα που κανω θα απαιτουσαν φορτιση καθε 2 εβδομαδες+ πχ. Αντιστοιχα διακοπες παω παντα στο εξοχικο σε νησι οπως ειπα οποτε ουτε διαδρομη κανω και εχω και εκει φορτιση δικη μου.
Αυτο που ειναι θεμα ειναι τυχον αλλα ταξιδια (πχ Γιαννενα που τα λατρευω) οπου θα πρεπει να κανεις ολοκληρο πλανο για το πως θα φτασεις στον προορισμο με ισως και 2 φορτισεις ενδιαμεσα. Επισης εχω παει να "μεινω" στην Ιονια οδο απο βενζινη και δε θελω να φανταστω τι θα γινοταν με ηλεκτρικο
-
Τα ερωτήματα που θέτεις μόνο εσύ μπορείς να τα απαντήσεις (επί προσωπικού) και κανείς για το μέλλον. Πιθανόν σε 3-4 χρόνια να έχουμε πολύ καλύτερες μπαταρίες και αυτονομίες και τα σημερινά ηλεκτρικά να φαίνονται όπως οι τηλεοράσεις πλάσμα του 2000. Οπότε ναι είναι ένα ρίσκο, για αυτό μίλησα για leasing.
-
@fanis75 said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
Τα ερωτήματα που θέτεις μόνο εσύ μπορείς να τα απαντήσεις (επί προσωπικού) και κανείς για το μέλλον. Πιθανόν σε 3-4 χρόνια να έχουμε πολύ καλύτερες μπαταρίες και αυτονομίες και τα σημερινά ηλεκτρικά να φαίνονται όπως οι τηλεοράσεις πλάσμα του 2000. Οπότε ναι είναι ένα ρίσκο, για αυτό μίλησα για leasing.
Δυστυχως το leasing αν δεν εχεις εταιρεια να γλιτωνεις ΦΠΑ βγαινει αρκετα ακριβο... Τουλαχιστον για καποιον που εχει το ρευστο να ψωνισει μετρητοις και δε το συγκρινει με πανοτοκια κλπ.
Αλλιως συμφωνω οτι αποτελει εξαιρετικο τροπο αποκτησης ενος ηλεκτρικου μετακυλιοντας το ρισκο στην εταιρεια.
Ενδεχομενως για ιδιωτη μια μεση λυση να ηταν ενα προγραμμα Balloon? Δεν εχω κανει την (οικονομικη) ασκηση εκει, αλλα ισως η δυνατοτητα να τους ρο γυρισεις πισω στα 4 χρονια να ειναι σωτηρια αναλογως πως εχει εξελιχθει η κατασταση. -
Όσο δελεαστική είναι η τιμή μετά την έκπτωση (για τριτεκνους και με απόσυρση θα φτάνει και τα 12000ε) άλλο τόσο απογοητευτική είναι η αυτονομία στην περίπτωση που θελήσεις να κινηθείς εκτός πόλης.
Στα site κάποιων εταιρειών, έχουν μια εφαρμογή με την οποία μπορείς να υπολογισεις την αυτονομία αλλάζοντας κάποιες παραμέτρους.
Ένα αυτοκίνητο με μπαταρία 50kwh, με οδήγηση σε eco mode στην εθνική με 120χαω, με αναμμένο καλοριφέρ και 3-4 επιβάτες, έχει αυτονομία κάτω από 200κμ. Σε 5-6 χρόνια αν μένεις Αθήνα, ούτε μέχρι Λαμία δεν θα μπορείς να πας.
Το κορυφαίο βεβαίως είναι κάποιες συμβουλές που δίνουν για αύξηση της αυτονομίας, του τύπου: να αποφεύγετε τις ανηφόρες, να μην πατάτε φρένο εκτός εάν είναι απαραίτητο, αν δείτε καμία νταλίκα μπείτε από πίσω για να απαγγιαζει, κτλ. Και όλα αυτά για να έχεις κατανάλωση 6ε/100χλμ! (Εκτός πόλης εφόσον φορτίζεις σπίτι σου).
Άρα, ηλεκτρικό μόνο για μέσα στην πολη, υπό την προϋπόθεση να έχεις θέση για να το φορτίζεις και να έχεις άλλο για εκτός.
Μετά από χρόνια, βλέπουμε... -
@osfp said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
@fanis75 said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
Τα ερωτήματα που θέτεις μόνο εσύ μπορείς να τα απαντήσεις (επί προσωπικού) και κανείς για το μέλλον. Πιθανόν σε 3-4 χρόνια να έχουμε πολύ καλύτερες μπαταρίες και αυτονομίες και τα σημερινά ηλεκτρικά να φαίνονται όπως οι τηλεοράσεις πλάσμα του 2000. Οπότε ναι είναι ένα ρίσκο, για αυτό μίλησα για leasing.
Δυστυχως το leasing αν δεν εχεις εταιρεια να γλιτωνεις ΦΠΑ βγαινει αρκετα ακριβο... Τουλαχιστον για καποιον που εχει το ρευστο να ψωνισει μετρητοις και δε το συγκρινει με πανοτοκια κλπ.
Αλλιως συμφωνω οτι αποτελει εξαιρετικο τροπο αποκτησης ενος ηλεκτρικου μετακυλιοντας το ρισκο στην εταιρεια.
Ενδεχομενως για ιδιωτη μια μεση λυση να ηταν ενα προγραμμα Balloon? Δεν εχω κανει την (οικονομικη) ασκηση εκει, αλλα ισως η δυνατοτητα να τους ρο γυρισεις πισω στα 4 χρονια να ειναι σωτηρια αναλογως πως εχει εξελιχθει η κατασταση.Καταρχήν δεν τιθεται θέμα ΦΠΑ, αλλά έκπτωσης ολου του ποσού του τιμολογίου (και δη κατά 150% για τα ηλεκτρικά) από τα έξοδα επιχείρησης.
Δευτερον ειναι τέτοιες οι τιμές και επιδοτήσεις που παιρνουν οι εταιρίες leasing και μεγαλό μερος τους στο μετακυλίουν που πραγματικά είναι η ασφαλεστερη λύση για να γλυτωσεις τη βεβαιη απαξίωση ενος νέου προιοντος!
Στα balloon τρως και τους τόκους και πληρωνεις από την τσέπη σου όλα τα εξοδα (μικτές, σερβις κλπ) -
@iceman7 said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
@osfp said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
@fanis75 said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
Τα ερωτήματα που θέτεις μόνο εσύ μπορείς να τα απαντήσεις (επί προσωπικού) και κανείς για το μέλλον. Πιθανόν σε 3-4 χρόνια να έχουμε πολύ καλύτερες μπαταρίες και αυτονομίες και τα σημερινά ηλεκτρικά να φαίνονται όπως οι τηλεοράσεις πλάσμα του 2000. Οπότε ναι είναι ένα ρίσκο, για αυτό μίλησα για leasing.
Δυστυχως το leasing αν δεν εχεις εταιρεια να γλιτωνεις ΦΠΑ βγαινει αρκετα ακριβο... Τουλαχιστον για καποιον που εχει το ρευστο να ψωνισει μετρητοις και δε το συγκρινει με πανοτοκια κλπ.
Αλλιως συμφωνω οτι αποτελει εξαιρετικο τροπο αποκτησης ενος ηλεκτρικου μετακυλιοντας το ρισκο στην εταιρεια.
Ενδεχομενως για ιδιωτη μια μεση λυση να ηταν ενα προγραμμα Balloon? Δεν εχω κανει την (οικονομικη) ασκηση εκει, αλλα ισως η δυνατοτητα να τους ρο γυρισεις πισω στα 4 χρονια να ειναι σωτηρια αναλογως πως εχει εξελιχθει η κατασταση.Καταρχήν δεν τιθεται θέμα ΦΠΑ, αλλά έκπτωσης ολου του ποσού του τιμολογίου (και δη κατά 150% για τα ηλεκτρικά) από τα έξοδα επιχείρησης.
Δευτερον ειναι τέτοιες οι τιμές και επιδοτήσεις που παιρνουν οι εταιρίες leasing και μεγαλό μερος τους στο μετακυλίουν που πραγματικά είναι η ασφαλεστερη λύση για να γλυτωσεις τη βεβαιη απαξίωση ενος νέου προιοντος!
Στα balloon τρως και τους τόκους και πληρωνεις από την τσέπη σου όλα τα εξοδα (μικτές, σερβις κλπ)μια προχειρη ματια στη Leaseplan μου εδειξε οτι (χωρις προκαταβολη) με δεσμευση 5 ετων χρεωνουν 353ε (με το ΦΠΑ) το μηνα το Yaris Cross Hybrid Active. Ειναι αστειο οτι σε 5 χρονια εχεις δωσει σε "υπηρεσια" 21.180 , δηλαδη οσο κοστιζει ολοκληρο το αυτοκινητο το οποιο σε 5 χρονια θα το πουλαγες ανετα 12 χιλιαρικα. Με τετοια ληστεια, δεν "ακουω" το μυθο των πληρωμενων service/τελων (που δεν υπαρχουν) κλπ. Σε ιδιωτη το leasing ειναι αυτοκτονια.
Δυστυχως δεν εχουν ενα συγκρισιμο ηλεκτρικο στο site τους να δω τι γινεται εκει....(δεν εχουν το Kona πχ) αλλα το πιο φτηνο που εχουν, το 500αρακι το δινουν 507ε....μιλαμε σοβαρα τωρα? 6 χιλιαρικα το χρονο? Δε βλεπω να μου μετακυλιουν καμια εκτπωση....
-
@osfp said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
μια προχειρη ματια στη Leaseplan
Ξεκινάς με λάθος εταιρεία...αχαχα...ληστρική!!
Δεν ξέρω εαν υπάρχει ακόμα, η Avis είχε €250 το e 2008 οταν το Yaris Cross Active+ είχε περί τα €200. Και μιλάμε για αυτοκίνητο με διπλάσια τιμή! Θέλει ψάξιμο το ληζινγκ γι ανα βρεις προσφορές, αλλιώς δεν αξίζει.
-
@fanis75 said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
@osfp said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
μια προχειρη ματια στη Leaseplan
Ξεκινάς με λάθος εταιρεία...αχαχα...ληστρική!!
Δεν ξέρω εαν υπάρχει ακόμα, η Avis είχε €250 το e 2008 οταν το Yaris Cross Active+ είχε περί τα €200. Και μιλάμε για αυτοκίνητο με διπλάσια τιμή! Θέλει ψάξιμο το ληζινγκ γι ανα βρεις προσφορές, αλλιώς δεν αξίζει.
δεν υπαρχουν πια αυτα στο site της Avis, αλλα πιθανον οι τιμες που λες ειναι χωρις ΦΠΑ και κυριως ΜΕ (διολου ευκαταφρονητη) προκαταβολη. Σημερα εχουν πχ Corolla hybrid και Nissan Leaf που αρχικα φαινονται στα 203ε και λες "μια χαρα" , και μολις βγαλεις την προκαταβολη και βαλεις ΦΠΑ πανε στα 389ε και 475ε αντιστοιχα..... ενταξει ΟΚ...
-
Για να μην κραταω σε αγωνία εαν είσαι ιδιώτης και ταξιδεύεις Αθήνα Γιαννενα πάρε το yaris cross και μην διαβασεις καν το υπολοιπο.
Η ιδιοκτήσια ακομη σε ένα ηλεκτρικό έχει ρισκα .
Σε επιπεδο leasing πχ το e2008 είναι πολυ πιο συμφερουσα κίνηση απο το yaris cross. Είχα κανει αναλυση για leasing 5ετιας και κοστιζε 100 ευρω το μηνα λιγοτερο απο αντιστοιχα εξοπλισμενο yaris cross/
Το e2008 ήταν ετοιμοπαράδωτο ενω το yaris cross σε πηγαίνε 8-12 μηνες.
Εξαιρετικο για μέσα στην πόλη και το ταξιδι χωρις αγχος είναι μεχρι Λουτρακι, σουνιο , Χαλκιδα. Απο εκει και μετα μαθαινεις τα application και τις ψησταριες ώστε να περναει και ευχαριστα η ώρα της αναμονής.
Για Γιαννενα μπορεί να σε βγάλει με μια φορτιση στο Ριο αλλα μαλλον θα χρειαστει να πας πολυ συντηρηντικα στην Ιονια.
Dis κατοχος e2008 με leasing.
-
@george1977 said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
Για να μην κραταω σε αγωνία εαν είσαι ιδιώτης και ταξιδεύεις Αθήνα Γιαννενα πάρε το yaris cross και μην διαβασεις καν το υπολοιπο.
Η ιδιοκτήσια ακομη σε ένα ηλεκτρικό έχει ρισκα .
Σε επιπεδο leasing πχ το e2008 είναι πολυ πιο συμφερουσα κίνηση απο το yaris cross. Είχα κανει αναλυση για leasing 5ετιας και κοστιζε 100 ευρω το μηνα λιγοτερο απο αντιστοιχα εξοπλισμενο yaris cross/
Το e2008 ήταν ετοιμοπαράδωτο ενω το yaris cross σε πηγαίνε 8-12 μηνες.
Εξαιρετικο για μέσα στην πόλη και το ταξιδι χωρις αγχος είναι μεχρι Λουτρακι, σουνιο , Χαλκιδα. Απο εκει και μετα μαθαινεις τα application και τις ψησταριες ώστε να περναει και ευχαριστα η ώρα της αναμονής.
Για Γιαννενα μπορεί να σε βγάλει με μια φορτιση στο Ριο αλλα μαλλον θα χρειαστει να πας πολυ συντηρηντικα στην Ιονια.
Dis κατοχος e2008 με leasing.
οχι δεν κανω Αθηνα-Γιαννενα συνεχεια. Θα κανω τετοια διαδρομη μια φορα στα 4 χρονια πχ. Αλλα σιγουρα περα απο το νησι θα παω και καμια πελοποννησο.
Το e2008 με τι ακριβως ορους leasing το πηρες? (προκαταβολη? Μηνιαιο?)
-
@osfp said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
@george1977 said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
Για να μην κραταω σε αγωνία εαν είσαι ιδιώτης και ταξιδεύεις Αθήνα Γιαννενα πάρε το yaris cross και μην διαβασεις καν το υπολοιπο.
Η ιδιοκτήσια ακομη σε ένα ηλεκτρικό έχει ρισκα .
Σε επιπεδο leasing πχ το e2008 είναι πολυ πιο συμφερουσα κίνηση απο το yaris cross. Είχα κανει αναλυση για leasing 5ετιας και κοστιζε 100 ευρω το μηνα λιγοτερο απο αντιστοιχα εξοπλισμενο yaris cross/
Το e2008 ήταν ετοιμοπαράδωτο ενω το yaris cross σε πηγαίνε 8-12 μηνες.
Εξαιρετικο για μέσα στην πόλη και το ταξιδι χωρις αγχος είναι μεχρι Λουτρακι, σουνιο , Χαλκιδα. Απο εκει και μετα μαθαινεις τα application και τις ψησταριες ώστε να περναει και ευχαριστα η ώρα της αναμονής.
Για Γιαννενα μπορεί να σε βγάλει με μια φορτιση στο Ριο αλλα μαλλον θα χρειαστει να πας πολυ συντηρηντικα στην Ιονια.
Dis κατοχος e2008 με leasing.
οχι δεν κανω Αθηνα-Γιαννενα συνεχεια. Θα κανω τετοια διαδρομη μια φορα στα 4 χρονια πχ. Αλλα σιγουρα περα απο το νησι θα παω και καμια πελοποννησο.
Το e2008 με τι ακριβως ορους leasing το πηρες? (προκαταβολη? Μηνιαιο?)
0 προκαταβολη
380 το μήνα , 60 μήνεςΕίναι στην εταιρία όμως και έχουμε και όφελος από αποφορολόγηση κερδών.
-
@george1977 said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
@osfp said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
@george1977 said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
Για να μην κραταω σε αγωνία εαν είσαι ιδιώτης και ταξιδεύεις Αθήνα Γιαννενα πάρε το yaris cross και μην διαβασεις καν το υπολοιπο.
Η ιδιοκτήσια ακομη σε ένα ηλεκτρικό έχει ρισκα .
Σε επιπεδο leasing πχ το e2008 είναι πολυ πιο συμφερουσα κίνηση απο το yaris cross. Είχα κανει αναλυση για leasing 5ετιας και κοστιζε 100 ευρω το μηνα λιγοτερο απο αντιστοιχα εξοπλισμενο yaris cross/
Το e2008 ήταν ετοιμοπαράδωτο ενω το yaris cross σε πηγαίνε 8-12 μηνες.
Εξαιρετικο για μέσα στην πόλη και το ταξιδι χωρις αγχος είναι μεχρι Λουτρακι, σουνιο , Χαλκιδα. Απο εκει και μετα μαθαινεις τα application και τις ψησταριες ώστε να περναει και ευχαριστα η ώρα της αναμονής.
Για Γιαννενα μπορεί να σε βγάλει με μια φορτιση στο Ριο αλλα μαλλον θα χρειαστει να πας πολυ συντηρηντικα στην Ιονια.
Dis κατοχος e2008 με leasing.
οχι δεν κανω Αθηνα-Γιαννενα συνεχεια. Θα κανω τετοια διαδρομη μια φορα στα 4 χρονια πχ. Αλλα σιγουρα περα απο το νησι θα παω και καμια πελοποννησο.
Το e2008 με τι ακριβως ορους leasing το πηρες? (προκαταβολη? Μηνιαιο?)
0 προκαταβολη
380 το μήνα , 60 μήνεςΕίναι στην εταιρία όμως και έχουμε και όφελος από αποφορολόγηση κερδών.
380 με ΦΠΑ?
Σημερα θελω 573ε στην Avis για leasing του πιο φτηνου Active e2008. Αλλος κοσμος νομιζω...
-
@osfp said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
@george1977 said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
@osfp said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
@george1977 said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
Για να μην κραταω σε αγωνία εαν είσαι ιδιώτης και ταξιδεύεις Αθήνα Γιαννενα πάρε το yaris cross και μην διαβασεις καν το υπολοιπο.
Η ιδιοκτήσια ακομη σε ένα ηλεκτρικό έχει ρισκα .
Σε επιπεδο leasing πχ το e2008 είναι πολυ πιο συμφερουσα κίνηση απο το yaris cross. Είχα κανει αναλυση για leasing 5ετιας και κοστιζε 100 ευρω το μηνα λιγοτερο απο αντιστοιχα εξοπλισμενο yaris cross/
Το e2008 ήταν ετοιμοπαράδωτο ενω το yaris cross σε πηγαίνε 8-12 μηνες.
Εξαιρετικο για μέσα στην πόλη και το ταξιδι χωρις αγχος είναι μεχρι Λουτρακι, σουνιο , Χαλκιδα. Απο εκει και μετα μαθαινεις τα application και τις ψησταριες ώστε να περναει και ευχαριστα η ώρα της αναμονής.
Για Γιαννενα μπορεί να σε βγάλει με μια φορτιση στο Ριο αλλα μαλλον θα χρειαστει να πας πολυ συντηρηντικα στην Ιονια.
Dis κατοχος e2008 με leasing.
οχι δεν κανω Αθηνα-Γιαννενα συνεχεια. Θα κανω τετοια διαδρομη μια φορα στα 4 χρονια πχ. Αλλα σιγουρα περα απο το νησι θα παω και καμια πελοποννησο.
Το e2008 με τι ακριβως ορους leasing το πηρες? (προκαταβολη? Μηνιαιο?)
0 προκαταβολη
380 το μήνα , 60 μήνεςΕίναι στην εταιρία όμως και έχουμε και όφελος από αποφορολόγηση κερδών.
380 με ΦΠΑ?
Σημερα θελω 573ε στην Avis για leasing του πιο φτηνου Active e2008. Αλλος κοσμος νομιζω...
allure e2008 380+FPA=471
Μαλλον μας ξεφορτώσανε τα τελευταία με φορτιστή 7.4
-
@george1977 said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
@osfp said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
@george1977 said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
@osfp said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
@george1977 said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
Για να μην κραταω σε αγωνία εαν είσαι ιδιώτης και ταξιδεύεις Αθήνα Γιαννενα πάρε το yaris cross και μην διαβασεις καν το υπολοιπο.
Η ιδιοκτήσια ακομη σε ένα ηλεκτρικό έχει ρισκα .
Σε επιπεδο leasing πχ το e2008 είναι πολυ πιο συμφερουσα κίνηση απο το yaris cross. Είχα κανει αναλυση για leasing 5ετιας και κοστιζε 100 ευρω το μηνα λιγοτερο απο αντιστοιχα εξοπλισμενο yaris cross/
Το e2008 ήταν ετοιμοπαράδωτο ενω το yaris cross σε πηγαίνε 8-12 μηνες.
Εξαιρετικο για μέσα στην πόλη και το ταξιδι χωρις αγχος είναι μεχρι Λουτρακι, σουνιο , Χαλκιδα. Απο εκει και μετα μαθαινεις τα application και τις ψησταριες ώστε να περναει και ευχαριστα η ώρα της αναμονής.
Για Γιαννενα μπορεί να σε βγάλει με μια φορτιση στο Ριο αλλα μαλλον θα χρειαστει να πας πολυ συντηρηντικα στην Ιονια.
Dis κατοχος e2008 με leasing.
οχι δεν κανω Αθηνα-Γιαννενα συνεχεια. Θα κανω τετοια διαδρομη μια φορα στα 4 χρονια πχ. Αλλα σιγουρα περα απο το νησι θα παω και καμια πελοποννησο.
Το e2008 με τι ακριβως ορους leasing το πηρες? (προκαταβολη? Μηνιαιο?)
0 προκαταβολη
380 το μήνα , 60 μήνεςΕίναι στην εταιρία όμως και έχουμε και όφελος από αποφορολόγηση κερδών.
380 με ΦΠΑ?
Σημερα θελω 573ε στην Avis για leasing του πιο φτηνου Active e2008. Αλλος κοσμος νομιζω...
allure e2008 380+FPA=471
Μαλλον μας ξεφορτώσανε τα τελευταία με φορτιστή 7.4
σημερα, allure με τον 7.4 φορτιστη, 477+ΦΠΑ=591ε.
https://configurator.myavis.gr/el/car/peugeot-2008-e-2008-allure-obc-7-4-kw-7ρε μπας και μας κανουν πλακα, και παιρνουμε εμεις την επιδοτηση να τους πληρωνουμε το leasing για κανα 18μηνο?
-
@osfp said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
@george1977 said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
@osfp said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
@george1977 said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
@osfp said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
@george1977 said in Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?:
Για να μην κραταω σε αγωνία εαν είσαι ιδιώτης και ταξιδεύεις Αθήνα Γιαννενα πάρε το yaris cross και μην διαβασεις καν το υπολοιπο.
Η ιδιοκτήσια ακομη σε ένα ηλεκτρικό έχει ρισκα .
Σε επιπεδο leasing πχ το e2008 είναι πολυ πιο συμφερουσα κίνηση απο το yaris cross. Είχα κανει αναλυση για leasing 5ετιας και κοστιζε 100 ευρω το μηνα λιγοτερο απο αντιστοιχα εξοπλισμενο yaris cross/
Το e2008 ήταν ετοιμοπαράδωτο ενω το yaris cross σε πηγαίνε 8-12 μηνες.
Εξαιρετικο για μέσα στην πόλη και το ταξιδι χωρις αγχος είναι μεχρι Λουτρακι, σουνιο , Χαλκιδα. Απο εκει και μετα μαθαινεις τα application και τις ψησταριες ώστε να περναει και ευχαριστα η ώρα της αναμονής.
Για Γιαννενα μπορεί να σε βγάλει με μια φορτιση στο Ριο αλλα μαλλον θα χρειαστει να πας πολυ συντηρηντικα στην Ιονια.
Dis κατοχος e2008 με leasing.
οχι δεν κανω Αθηνα-Γιαννενα συνεχεια. Θα κανω τετοια διαδρομη μια φορα στα 4 χρονια πχ. Αλλα σιγουρα περα απο το νησι θα παω και καμια πελοποννησο.
Το e2008 με τι ακριβως ορους leasing το πηρες? (προκαταβολη? Μηνιαιο?)
0 προκαταβολη
380 το μήνα , 60 μήνεςΕίναι στην εταιρία όμως και έχουμε και όφελος από αποφορολόγηση κερδών.
380 με ΦΠΑ?
Σημερα θελω 573ε στην Avis για leasing του πιο φτηνου Active e2008. Αλλος κοσμος νομιζω...
allure e2008 380+FPA=471
Μαλλον μας ξεφορτώσανε τα τελευταία με φορτιστή 7.4
σημερα, allure με τον 7.4 φορτιστη, 477+ΦΠΑ=591ε.
https://configurator.myavis.gr/el/car/peugeot-2008-e-2008-allure-obc-7-4-kw-7ρε μπας και μας κανουν πλακα, και παιρνουμε εμεις την επιδοτηση να τους πληρωνουμε το leasing για κανα 18μηνο?
Είναι ανάλογα πως θα βγει το πρόγραμμα.
Πάντως εαν δεν είναι εταιρικό δεν συμφέρει ακόμη το ηλεκτρικό.Η ιδιοκτησία πρέπει να έχει προβλεπόμενα κόστη συντήρησης και σχετική μειωμένη απαξίωση . Στα ηλεκτρικά είμαστε στο κόκκινο και στα δυο.
Από την άλλη ειναι ωραιο σαν αίσθηση και σου φιάχνει την διάθεση. Είχα yaris hybrid πριν και είναι δυο κλάσεις καλύτερο σε όλα του. Μόνο που είναι Γάλλοι και έχουν τις παραξενιές τους.
Αγορα ηλεκτρικου με τη νεα επιδοτηση?