-
Έχω βρει για αγορά Peugeot 208 του 2012 στα 6.200
Και Toyota yaris 2012 περίπου 7.200-8000Ποια από τα δυο θα επιλέγατε τα χιλιόμετρα είναι παρόμοια και μιλάω πάντα για πετρέλαιο
-
Χρήση;
-
Το 208 είναι 1.4 68ps? Αν ναι, το yaris από μένα λόγω κινητήρα.
-
-
@vene24 said in Καλησπέρα ομάδα είναι σε δίλλημα θέλω βοήθεια:
Έχω βρει για αγορά Peugeot 208 του 2012 στα 6.200
Και Toyota yaris 2012 περίπου 7.200-8000Ποια από τα δυο θα επιλέγατε τα χιλιόμετρα είναι παρόμοια και μιλάω πάντα για πετρέλαιο
Πες μας τι κινητήρα έχει το καθένα.
-
@ggab said in Καλησπέρα ομάδα είναι σε δίλλημα θέλω βοήθεια:
@vene24 said in Καλησπέρα ομάδα είναι σε δίλλημα θέλω βοήθεια:
Έχω βρει για αγορά Peugeot 208 του 2012 στα 6.200
Και Toyota yaris 2012 περίπου 7.200-8000Ποια από τα δυο θα επιλέγατε τα χιλιόμετρα είναι παρόμοια και μιλάω πάντα για πετρέλαιο
Πες μας τι κινητήρα έχει το καθένα.
1.4 και τα δυο
-
@vene24 said in Καλησπέρα ομάδα είναι σε δίλλημα θέλω βοήθεια:
@dstou said in Καλησπέρα ομάδα είναι σε δίλλημα θέλω βοήθεια:
Χρήση;
Κορινθο Αθήνα καθημερινά..
Επειδή έχω γνωστό που το κάνει... γιατί όχι με προαστιακό?
(εκτός αν δεν μιλάμε για κέντρο Αθήνα, οπότε εντάξει) -
@antonakis said in Καλησπέρα ομάδα είναι σε δίλλημα θέλω βοήθεια:
@vene24 said in Καλησπέρα ομάδα είναι σε δίλλημα θέλω βοήθεια:
@dstou said in Καλησπέρα ομάδα είναι σε δίλλημα θέλω βοήθεια:
Χρήση;
Κορινθο Αθήνα καθημερινά..
Επειδή έχω γνωστό που το κάνει... γιατί όχι με προαστιακό?
(εκτός αν δεν μιλάμε για κέντρο Αθήνα, οπότε εντάξει)Συγκεκριμένα είναι στην Ελευσίνα και εκεί που με αφήνει ο προαστιακός χρειάζομαι ένα 10λεπτο με αμάξι έξτρα δηλαδή με τα πόδια κογικα κάνα 30 όποτε δύσκολο
-
To 208 με τους 68 ημίονους το έχει ο συνάδελφός μου στο ίδιο γραφείο. Ανεβοκατεβαίνει Κόρινθο Αθήνα με 3,8 μέση κατανάλωση, και αρκετά άνετα, πηγαίνοντας με 120 χαω. Καλό αμαξάκι. Το Γιάρις είναι πιο πρακτικό, και πιο γλήγορο, αλλά είναι και πιο θορυβώδες.
-
Το 208 σίγουρα δεν βάζει φωτιά στο δρόμο αλλά και το Yaris έχει τα γνωστά θέματα με το dpf.
-
Όποιο από τα δύο εγκρίνει ο μηχανικός σου , και τα δύο έχουν λίγο ύποπτα χαμηλή τιμή στις εποχές ανατιμήσεων των αυτοκινήτων του σήμερα, αν και η λογική τιμή τους αυτή θα έπρεπε να είναι για δεκαετίας αυτοκίνητα.
Κατά τα άλλα αν πρόκειται για το αμέσως προηγούμενο yaris , ήταν πολύ καλός ο συνδυασμός του με το πετρέλαιο και το 6τάχυτο κιβώτιο. -
Έχω το C3 με αυτόν τον κινητήρα (αν είναι τα 68 άλογα), μάλιστα το Peugeot παίρνει ευκολότερα (έχει λίγο καλύτερο turbo) και ένα μικρό πειραγματακι για +22 αλογάκια αν δεν σου φτάνει αυτό που παίρνεις (πάει κοντά στα 90 και πετάει!).
Γενικά θεωρούνται σκυλιά και δεν καίνε τίποτα. Μεταχειρισμένο PSA δεκαετίας σε βενζίνη, θα το σκεφτόμουν διπλά και τριπλά, αλλά τα πετρέλαιά τους έχουν βγεί πολύ καλά.
Επίσης έχει ένα απλό κουτάκι tuning που δίνει κάποια αλογάκια εύκολα (από 139€) και δεν θεωρείται καν πείραγμα.
Πολύ οικονομικό και μέσα στην πόλη, 99 Co2 στο C3 δεν πλήρωνε όταν το πήρα τέλη, τώρα 89€ περίπου.
12 με 22 είναι μία δεκαετία civil!
-
@kkostask said in Καλησπέρα ομάδα είναι σε δίλλημα θέλω βοήθεια:
Το 208 σίγουρα δεν βάζει φωτιά στο δρόμο αλλά και το Yaris έχει τα γνωστά θέματα με το dpf.
Δηλαδή τι θέματα ακριβώς;
-
Πολύ συχνές αναγεννήσεις,βούλωμα,γυρνούσε άκαυτο πετρέλαιο στο κάρτερ. Φίλος με 90κ χλμ σε 2 χρόνια το είχε ήδη καθαρίσει 3 φορές ώσπου το ξήλωσε εντελώς. Βασικά τότε ήταν κοινό μυστικό ότι είχε παρουσιαστεί σε πολλά το ίδιο πρόβλημα.
-
@civil357 said in Καλησπέρα ομάδα είναι σε δίλλημα θέλω βοήθεια:
Όποιο από τα δύο εγκρίνει ο μηχανικός σου , και τα δύο έχουν λίγο ύποπτα χαμηλή τιμή στις εποχές ανατιμήσεων των αυτοκινήτων του σήμερα, αν και η λογική τιμή τους αυτή θα έπρεπε να είναι για δεκαετίας αυτοκίνητα.
Κατά τα άλλα αν πρόκειται για το αμέσως προηγούμενο yaris , ήταν πολύ καλός ο συνδυασμός του με το πετρέλαιο και το 6τάχυτο κιβώτιο.Έχεις δικιο σε αυτό που λες για τις τιμές το yaris δεν το θεωρώ τόσο ύποπτοι τιμή να σ πω την αλήθεια στο car περίπου 7.500-8000 και πάνω έχουν
ΑΛΛΑ το Peugeot μου φαίνεται φθηνό αρκετά γιατί μου το έδινε 6.000 και επειδή θα το έδινε σε μια μάντρα 5.700 μου είπε αν το θέλω τώρα εγώ 5.700 και μ κάνει εντύπωση βέβαια γνωριζει πως πρώτα θα το πάμε σε μηχανικό δεν θα το πάρω έτσι -
Πολλοί αποφεύγουν πλέον τα πετρέλαια, γι' αυτό και οι χαμηλές τιμές.
-
@dstou said in Καλησπέρα ομάδα είναι σε δίλλημα θέλω βοήθεια:
Πολλοί αποφεύγουν πλέον τα πετρέλαια, γι' αυτό και οι χαμηλές τιμές.
Καμία σχέση, ίσα ίσα που έχουν και ζήτηση. 11-12.000 έκανε τότε, ανάλογα και την έκδοση γιατί είχε και ακριβές, πόσο να το δώσουν;
Ποσταρα πρόσφατα παράδειγμα για τα τελευταία QQ που έχουν χάσει μόνο μερικές χιλιάδες € στην 5ετια, και αυτοκίνητα σαν τα S Cross diesel και άλλα Ιαπωνικά τα κρατάνε σφιχτά οι κάτοχοί τους και δεν βρίσκεις καλές τιμές (εξίσου και οι ακριβές τιμές του Yaris, αφού είναι Yaris και έχει σχεδόν 2 γενιές να βγάλει πετρέλαιο, ενώ το Peugeot βγάζει ακόμη) ούτε καν αυτοκίνητα.
-
Πιστεύω και εγώ ότι τα καλά πετρέλαια μεταχειρισμενα είναι ελάχιστα (βγάζω εκτός οτιδήποτε leasing). Σε αυτό αν προσθέσουμε ότι έχει μειωθεί και η προσφορά σε καινούργια diesel συν τους χρόνους παράδοσης των νέων αυτοκινήτων νομίζω ότι οι τιμές τους θα παραμείνουν ψηλά για πολλά χρόνια. Γενικά το 2019 αρχές 2020 ήταν η ιδανική στιγμή για αγορά. Τώρα υπάρχει μόνο στρεβλωση.
-
Έχουμε πήξει στο εισαγόμενο πετρέλαιο γιατί οι ευρωπαίοι τα παρατάνε με υψηλούς ρυθμούς. Εμείς είμαστε πάντα σε μια διαφορά φάσης.
-
Αν δει κάποιος την βεβαίωση μισθοδοσίας του και τις τιμές καυσίμων καταλήγει οτι μόνη λύση είναι ενα diesel εισαγωγής (που πετάνε οι ευρωπαίοι ) γιατί οι Έλληνες που τα εχουν απο καινούργια δεν τα δίνουν .
Οταν οι Νταλίκες τα ΚΤΕΛ τα Τρακτέρ και τα Ταξί γίνουν ηλεκτρικά ή υδρογονοκίνητα τότε θα αρχίσει ο κόσμος να εγκαταλείπει το ντίζελ γιατί δεν πρέπει απλώς να εξισωθούν οι τιμές με την βενζίνη αλλα να γίνει τουλάχιστον 30% ακριβότερο και λίγα λεω ...
Καλησπέρα ομάδα είναι σε δίλλημα θέλω βοήθεια