-
Καλησπερα παιδια ειμαι νεος στο φορουμ οποτε δεν ξερω αν το εχω τοποθετηση στο σωστο νημα.Εχω να κανω μια ερωτηση λοιπον,ειμαι 18 και λεω να παρω το πρωτο μου αυτοκινητο εχω σχετικη εμπειρια στο τιμονη,θα ηθελα να γνωριζω ποσο κοιμενονται οι τιμες στις μεταφορες σιγουρα ποικιλουν αναλογα το τι θελεις να κανεις αλλα αν για παραδειγμα παρεις ενα αμαξι και θελεις να του αυξησεις τους ιππους γυρω στους 50 να το πας δλδ 160.
-
@nikostz99 said in Βελτιωση πρωτου αυτοκινητου:
Καλησπερα παιδια ειμαι νεος στο φορουμ οποτε δεν ξερω αν το εχω τοποθετηση στο σωστο νημα.Εχω να κανω μια ερωτηση λοιπον,ειμαι 18 και λεω να παρω το πρωτο μου αυτοκινητο εχω σχετικη εμπειρια στο τιμονη,θα ηθελα να γνωριζω ποσο κοιμενονται οι τιμες στις μεταφορες σιγουρα ποικιλουν αναλογα το τι θελεις να κανεις αλλα αν για παραδειγμα παρεις ενα αμαξι και θελεις να του αυξησεις τους ιππους γυρω στους 50 να το πας δλδ 160.
Καλησπέρα Νίκο,
Για αρχή δώσε μας τα φώτα σου για τι αμάξι μιλάς, με τι κινητήρα για να σου δώσουμε κάποιες ιδέες.
Βέβαια καλό θα ήταν να μην κάνεις ήδη τις αναβαθμίσεις ως 1ο αμάξι.
Κράτα το ''μαμά'' όπως είναι για κανα 1-2 χρόνια ίσως και παραπάνω (να υπάρξει μεγαλύτερη οδηγική εμπειρία) και αν μπορείς και θέλεις αργότερα να κάνεις κάποια αναβάθμιση μηχανικά πάνω του ΟΚ. -
νν σιγουρα δεν θελω να κανω μετατροπες απο την πρωτη κιολλας μερα,σκεφτομαι ωστοσο 2 εναλακτικες η μια ειναι να επερνα ενα αμαξι πισωκινητο κατα προτημιση για να εκανα καμια παντα κανα χειροφρενο κτλ(σε παρκινγκ εννοειτε)να το κακομεταχειρουσα με λιγα λογια για να το μαθω γιαυτο τον λογο δεν θελω να δωσω πολλα λεφτα εχω δει κατι bmw 316,e30 που ειναι καπου στα 2 χιλιαρικα και εινια και πισωκουνες.Η αλλη εναλακτικη ειναι να επερνα ενα αμαξι καπου στα 1600cc παλι και να του εβαζα μετατροπες με το χρονο και με τα χρηματα που διαθετω να του εκανα καμια αυξηση στους ιππους πχ τωρα για να σας πω για αμαξια δεν εχω τοσο εμπειρεια στο να διαλεγο μονο να οδηγαω ξερω (οσο μπορει να ξερει ενας 18χρονος) οποτε ακουω προτασεις.Εχω ακουσει οτι πειραζουν και καρινα
-
Όλα βελτιώνονται αλλά το βασικότατο για να γίνει αυτό είναι το χρήμα, είτε πολύ είτε λίγο. Για να βελτιώσεις πχ ένα 1600 με 110 άλογα μπορεί να θες πάνω από 3000€ για τούρμπισμα ή κομπρέσορα και να πάρεις 70-80 άλογα με αμφίβολη αξιοπιστία.
Από την άλλη με λιγότερα από 1500€ μπορείς να πάρεις 100 άλογα για πλάκα σε ένα 2λιτρο Εvo απλά αλλάζοντας μια εισαγωγή και μια εξαγωγή.
Ένα σύγχρονο diesel απλά με ένα πρόγραμμα των 500€ μπορεί να πάρει 40-50 άλογα.
Με λίγα λόγια ένα ατμοσφαιρικό κάτω των 1800κε θέλει πολύ χρήμα για αξιοπρεπή βελτίωση άρα δεν αξίζει. Εκτός αν πάρεις ένα 316 και του βάλεις πάνω έναν εξακύλινδρο.
Βελτιωση πρωτου αυτοκινητου