Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    208 thp 110 stage 1 εξάτμιση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 208 thp 110 stage 1 εξάτμιση
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    16
    1250
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pelekakias last edited by

      καλησπέρα στο forum . ανοίγω νέο θέμα μιας και το προηγούμενο σχετικα με βλάβες κλπ έχει λυθεί. έχω το 208 110 ps puretech 2018 μοντέλο allure plus. έγινε χαρτογράφηση εγκεφάλου, αλλαγή εργοστασιακού φίλτρου με σπορ φίλτρο της kn και πλέον αποδίδει στο δυναμόμετρο 140 ps και σχεδον 28 κιλά ροπής απο 110 μαμά και 22 κιλά αντίστοιχα .. το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό, μεγάλη διαφορά στην δύναμη και δεν έχω παρατηρήσει καμια ιδιαίτερη διαφορά στο καύσιμο , ίσα ίσα σε συνθήκες cruising μπορώ να πώ ότι έχει ελαφρώς βελτιωθεί. Παρεμπιπτόντως το map είναι της brperformance. θα ήθελα τώρα και λίγο θόρυβο μιας και δεν υπάρχει καμία διαφορά πέρα του κινητήρα που ακούγετε λίγο περισσότερο. δεν σκοπεύω να δώσω πολλά χρήματα οπότε σε καμία περίπτωση δεν σκέφτομαι για ολόσωμες κλπ. θα ήθελα να κάνει ένα διακριτκό και ευχάριστο ήχο και κατα πόσο θα μπορούσε να ακούγετε το σκάσιμο τις τουρμπίνας. θα ήθελα λοιπόν τις γνώμες σας σχετικά με το πόσο μπορώ να πετύχω ένα τέτοιο αποτέλεσμα. να αναφέρω ότι η εξάτμιση μου δεν φένεται όπως στην έκδοση gtline . και θα ήθελα να μάθω εάν κάποιος γνωρίζει εάν στην gtline ακούγετε ήχος ή είναι απλά διακοσμητική η μπούκα. από εργοστασικό fiesta st line πάντως το 1000άρι με τα 125 ακούς ένα ελαφρύ σπορ ήχο και σκάσιμο της τουρμπίνας σε αλλαγή ταχύτητας και θα ήθελα κάτι αντίστοιχο .. θα μπορούσα να το πετύχω με ένα τελικό καζάνι και ίσως σκάστρα? πρέπει να παραγκείλω επώνυμο τελικό η να μου φτειάξει εξατμισάς? μιλάμε για μπάτζετ μαξ 200 ευρο. τέλος άκουσα απο γνωστό για downpipe . ποια είναι η διαφορά του ? σας ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsek last edited by

        Αν και δε γνωρίζω αυτό που ρωτάς, επέτρεψέ μου να σου δώσω 2 συμβουλές:

        1-Επειδή βλέπω μοντέλο του 2018, πρόσεξε μη βγεις εκτός εγγύησης με ότι after market θες να βάλεις.
        2- (έρχεται το γεροντίστικο από μέσα μου)Επίσης, κράτα στο πίσω μέρος του κεφαλιού σου ότι αφού επεμβαίνεις στα μηχανικά μέρη ενός αυτοκινήτου, τότε παύουν να ισχύουν οι μετρήσεις και τα δεδομένα του κατασκευαστή με ότι αυτό σημαίνει για την ασφάλεια σου. πχ, οι υπάρχουσες αναρτήσεις δε θα συμπεριφέρονται το ίδιο με τα περισσότερα άλογα κτλ. Κοινώς, μια ομάδα 1000 ατόμων εργάζονται για να σου προσφέρουν ένα ασφαλές όχημα και εσύ προσπαθείς να παρακάμψεις κάποια υποσύνολα του έργου τους με χαρτογραφήσεις κτλ.

        Φιλικά πάντα!

        P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • A
          accentwizard last edited by accentwizard

          Για pops and bangs που λενε πρεπει να επεμβεις στο αβανς,ετσι ωστε να εχεις τις εκρηξεις που θελεις,προσοχη μονο,μην σταζει βενζινη απο την εξατμιση!χαχαχα
          Το dp και γενικοτερα η εξατμιση θα προσφερουν,και στον ηχο,και στην αποδοση,και μαλιστα πολυ,το μπατζετ σου δεν φτανει ομως,υπολογιζε 350 για ενα dp και 400-450 για το cat back.
          H Br Performance ολλανδικη δεν ειναι?Πως πηρες το file,και πως το περασες?Σου στειλαν καλωδιο-cd?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • storm
            storm last edited by

            Στο 207GT είχα βάλει εργοστασιακή βαλβίδα εκτόνωσης (σχάστρα) στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Κόστος 100e. Η Peugeot το είχε σαν οδηγία για καλύτερη λειτουργία του κινητήρα. Φυσικά ακουγόταν το σφύριγμα στην εκτόνωση, αλλά ήταν μελετημένο και δεν ήταν ενοχλητικό αφού το σφύριγμα ακουγόταν σε συγκεκριμένες γκαζιές και ανέβαζε αδρεναλίνη.

            Για δες μήπως έχει βγάλει η Peugeot και για τον δικό σου κινητήρα τέτοιο ανταλλακτικό.

            υ.γ. πόσο μου λείπει το 207... 😢 πολύ... 😞

            alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • georgemit
              georgemit last edited by

              O prince δεν ήταν φουλ στα προβλήματα όμως;
              Και μετά λένε για τα vag.

              i30 160 N line!

              K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • alexandros-k
                alexandros-k @storm last edited by

                @storm said in 208 thp 110 stage 1 εξάτμιση:

                Στο 207GT είχα βάλει εργοστασιακή βαλβίδα εκτόνωσης (σχάστρα) στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Κόστος 100e. Η Peugeot το είχε σαν οδηγία για καλύτερη λειτουργία του κινητήρα.

                Τι εννοεις ? Ειχε σκαστρα εργοστασιακα, ετσι κι αλλιως και δεν εδινε κατι αλλο η Πεζω

                storm 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kkostask @georgemit last edited by

                  @georgemit said in 208 thp 110 stage 1 εξάτμιση:

                  O prince δεν ήταν φουλ στα προβλήματα όμως;
                  Και μετά λένε για τα vag.

                  Ο prince είχε φτιαχτεί σε συνεργασία με την BMW η οποία αν θυμάμαι καλά είχε το lead στο project. Όποτε αναμενόμενα τα προβλήματα…🙄

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • georgemit
                    georgemit last edited by

                    Ε ναι προφανώς και φταίει η BMW.

                    i30 160 N line!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      pelekakias @tsek last edited by

                      @tsek said in 208 thp 110 stage 1 εξάτμιση:

                      Αν και δε γνωρίζω αυτό που ρωτάς, επέτρεψέ μου να σου δώσω 2 συμβουλές:

                      1-Επειδή βλέπω μοντέλο του 2018, πρόσεξε μη βγεις εκτός εγγύησης με ότι after market θες να βάλεις.
                      2- (έρχεται το γεροντίστικο από μέσα μου)Επίσης, κράτα στο πίσω μέρος του κεφαλιού σου ότι αφού επεμβαίνεις στα μηχανικά μέρη ενός αυτοκινήτου, τότε παύουν να ισχύουν οι μετρήσεις και τα δεδομένα του κατασκευαστή με ότι αυτό σημαίνει για την ασφάλεια σου. πχ, οι υπάρχουσες αναρτήσεις δε θα συμπεριφέρονται το ίδιο με τα περισσότερα άλογα κτλ. Κοινώς, μια ομάδα 1000 ατόμων εργάζονται για να σου προσφέρουν ένα ασφαλές όχημα και εσύ προσπαθείς να παρακάμψεις κάποια υποσύνολα του έργου τους με χαρτογραφήσεις κτλ.

                      Φιλικά πάντα!

                      δυστυχώς έχω ήδη βγει εκτός εγγύησης. εκτός και αν βγάλω το πρόγραμμα που και πάλι αν το ψάξουν θεωρώ ότι μπορούν να το ανακαλύψουν. για φρένα και αναρτήσεις μου είπαν ότι δεν χρειάζεται κάποια αλλαγή σε αυτές τις ιπποδυνάμεις . αν πήγαινα παραπάνω τότε ναι θα έπρεπε να γίνουν αλλαγές.

                      @accentwizard said in 208 thp 110 stage 1 εξάτμιση:

                      Για pops and bangs που λενε πρεπει να επεμβεις στο αβανς,ετσι ωστε να εχεις τις εκρηξεις που θελεις,προσοχη μονο,μην σταζει βενζινη απο την εξατμιση!χαχαχα
                      Το dp και γενικοτερα η εξατμιση θα προσφερουν,και στον ηχο,και στην αποδοση,και μαλιστα πολυ,το μπατζετ σου δεν φτανει ομως,υπολογιζε 350 για ενα dp και 400-450 για το cat back.
                      H Br Performance ολλανδικη δεν ειναι?Πως πηρες το file,και πως το περασες?Σου στειλαν καλωδιο-cd?

                      φίλε μου νομίζω είναι βέλγικη. όχι δεν το πέρασα μόνος πήγα σε tuner στη Κρήτη που στην ουσία αγοράζει τα maps απτην brperformance και τα σετάρει σε δυναμό. ο τύπος έχει προγραμματίσει πάρα πολλά αυτοκίνητα και είναι απτούς λίγους που έχουν δυναμόμετρο στην περιοχή. μπορείς να μου εξηγήσεις τι εννοείς με το dp και το catback? σε ευχαριστώ ..

                      @storm said in 208 thp 110 stage 1 εξάτμιση:

                      Στο 207GT είχα βάλει εργοστασιακή βαλβίδα εκτόνωσης (σχάστρα) στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Κόστος 100e. Η Peugeot το είχε σαν οδηγία για καλύτερη λειτουργία του κινητήρα. Φυσικά ακουγόταν το σφύριγμα στην εκτόνωση, αλλά ήταν μελετημένο και δεν ήταν ενοχλητικό αφού το σφύριγμα ακουγόταν σε συγκεκριμένες γκαζιές και ανέβαζε αδρεναλίνη.

                      Για δες μήπως έχει βγάλει η Peugeot και για τον δικό σου κινητήρα τέτοιο ανταλλακτικό.

                      υ.γ. πόσο μου λείπει το 207... 😢 πολύ... 😞

                      θα το ρωτήσω στην αντιπροσωπεία με την πρώτη ευκαιρία.. να είσαι καλά .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thodorisls last edited by

                        με μια αλλαγή του φίλτρου με ελευθερας δεν θα ακούσεις τεράστια διάφορα στο ήχο, σίγουρα χρειάζεται φιλτροχοανη για αν ακούσεις την σκαστρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • storm
                          storm @alexandros-k last edited by

                          @alexandros-k said in 208 thp 110 stage 1 εξάτμιση:

                          @storm said in 208 thp 110 stage 1 εξάτμιση:

                          Στο 207GT είχα βάλει εργοστασιακή βαλβίδα εκτόνωσης (σχάστρα) στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Κόστος 100e. Η Peugeot το είχε σαν οδηγία για καλύτερη λειτουργία του κινητήρα.

                          Τι εννοεις ? Ειχε σκαστρα εργοστασιακα, ετσι κι αλλιως και δεν εδινε κατι αλλο η Πεζω

                          Ναι έδινε. Στο 1ο ετήσιο service στο συνεργείο μου έβαλαν μία βαλβίδα εκτόνωσης. Χωρίς αυτή το αυτοκίνητο ήταν αθόρυβο εντελώς. Δεν είχε σφύριγμα καθόλου στην εκτόνωση.
                          Έβαλαν το VIN στην βάση και το έβγαλε σαν προαιρετική επέμβαση. Έβγαλε και αναβάθμιση εγκεφάλου + κάτι δεματικά κάτω από το σασί για ένα σπαστικό θόρυβο που έβγαζε
                          Πρέπει να ψάξω να βρω τα τιμολόγια του 207 να βρω κωδικό της βαλβίδας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            pelekakias last edited by pelekakias

                            alt text
                            ορίστε και οι καμπύλες ροπής και ιπποδύναμης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • H
                              harisma23 last edited by

                              Τυπική στα 1.6 THP πρώτου σταδίου ήταν η αλλαγή της εργοστασιακής σκάστρας με την Pierburg που χρησιμοποιούσε η VAG στα δίλιτρα TSi και άντεχε πολύ περισσότερο.

                              Στα νεότερα 1.2 δεν ξέρω τι συμβαίνει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                accentwizard last edited by

                                Το downpipe ειναι το κομματι της εξατμισης απο την τουρμπινα και κατω,το cat back απο τον δευτερο καταλυτη και πισω.Η br performance δεν εχει καποιον dealer στην Ελλαδα,μετα απο επικοινωνια μας,εισαι σιγουρος οτι το προγραμμα σου ειναι δικο τους;

                                P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  pelekakias @accentwizard last edited by

                                  @accentwizard said in 208 thp 110 stage 1 εξάτμιση:

                                  Το downpipe ειναι το κομματι της εξατμισης απο την τουρμπινα και κατω,το cat back απο τον δευτερο καταλυτη και πισω.Η br performance δεν εχει καποιον dealer στην Ελλαδα,μετα απο επικοινωνια μας,εισαι σιγουρος οτι το προγραμμα σου ειναι δικο τους;

                                  φίλε μου αυτο μου είπε ο μάστορας , ότι αγοράζει απο αυτήν την εταιρία το πρόγραμμα, τον ρώτησα επίσης για αμάξι φίλου και μου είπε ότι δεν έχουν βγάλει ακόμα οπότε δεν μπορεί να το περάσει και όντως μπηκα στην σελίδα και έγραφε in development για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
                                  στο θέμα τώρα της εξάτμισης επειδή όπως είπα τόσο ψηλά δεν βγαίνω σε χρήματα με ένα τελικό μόνο δεν θα δώ κάποια διαφορά στον ήχο? ρώτησα εξατμισά και μου είπε γύρος στα 150-170 για τελικί καζάνι. απλως δεν θα ακούω σκασίματα. για το δικό μου απο χθές έχω ψάξει όλο το ίντερνετ και δεν βρίσκω σκάστρα το μόνο που βρήκα είναι αυτή εδώ η μπακαλίστικη μέθοδος που με φοβίζει όμως
                                  Youtube Video

                                  στο αμέσως επόμενο βίντεο σε πεζο 308 το οποίο απτο 2019 και μετά νομίζω έχει άλλη τουρμπίνα και φιλτροχοάνη απότι βλέπω υπάρχει σκαστρα aftermarket κανονικα

                                  https://www.youtube.com/watch?v=dafJA2QpqH8
                                  εαν παιζει ρολο η φιλτροχοάνη μπορώ να καταργήσω το φιλτροκούτι το δικό μου και να βάλω κάτι αντίστοιχο?

                                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    accentwizard @pelekakias last edited by

                                    @pelekakias said in 208 thp 110 stage 1 εξάτμιση:

                                    @accentwizard said in 208 thp 110 stage 1 εξάτμιση:

                                    Το downpipe ειναι το κομματι της εξατμισης απο την τουρμπινα και κατω,το cat back απο τον δευτερο καταλυτη και πισω.Η br performance δεν εχει καποιον dealer στην Ελλαδα,μετα απο επικοινωνια μας,εισαι σιγουρος οτι το προγραμμα σου ειναι δικο τους;

                                    φίλε μου αυτο μου είπε ο μάστορας , ότι αγοράζει απο αυτήν την εταιρία το πρόγραμμα, τον ρώτησα επίσης για αμάξι φίλου και μου είπε ότι δεν έχουν βγάλει ακόμα οπότε δεν μπορεί να το περάσει και όντως μπηκα στην σελίδα και έγραφε in development για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
                                    στο θέμα τώρα της εξάτμισης επειδή όπως είπα τόσο ψηλά δεν βγαίνω σε χρήματα με ένα τελικό μόνο δεν θα δώ κάποια διαφορά στον ήχο? ρώτησα εξατμισά και μου είπε γύρος στα 150-170 για τελικί καζάνι. απλως δεν θα ακούω σκασίματα. για το δικό μου απο χθές έχω ψάξει όλο το ίντερνετ και δεν βρίσκω σκάστρα το μόνο που βρήκα είναι αυτή εδώ η μπακαλίστικη μέθοδος που με φοβίζει όμως
                                    Youtube Video

                                    στο αμέσως επόμενο βίντεο σε πεζο 308 το οποίο απτο 2019 και μετά νομίζω έχει άλλη τουρμπίνα και φιλτροχοάνη απότι βλέπω υπάρχει σκαστρα aftermarket κανονικα

                                    https://www.youtube.com/watch?v=dafJA2QpqH8
                                    εαν παιζει ρολο η φιλτροχοάνη μπορώ να καταργήσω το φιλτροκούτι το δικό μου και να βάλω κάτι αντίστοιχο?

                                    Το τελικο ειτε το αλλαξεις ειτε οχι,ειναι ενα και το αυτο.Αν βαλεις φιλτροχοανη,θα ακους την εργοστασιακη σκαστρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr