-
Καλησπέρα ομαδάρα ήμουν ανάμεσα σε πολλά αμάξια και πλέον έχω καταλήξει σε δυο kia xceed 1.6D και στο Peugeot 308 diesel πιο θα προτείνατε και γιατί (βέβαια το Peugeot δεν έχει έρθει ακόμα στην Ελλάδα για ολοκληρωμένη άποψη)
-
Το 308 diesel ειδικά σε συνδυασμό με το ΕΑΤ8 πιστεύω θα είναι αμαξάρα.
Περίμενε όμως να δεις την τιμή,μη δεις κανα 30+ και σου φύγει κανά κλαπέτο -
Μήπως πρέπει να πάει σε άλλη ενότητα?
-
@vene24 said in Kia xceed 1.6D vs Peugeot 308:
Καλησπέρα ομαδάρα ήμουν ανάμεσα σε πολλά αμάξια και πλέον έχω καταλήξει σε δυο kia xceed 1.6D και στο Peugeot 308 diesel πιο θα προτείνατε και γιατί (βέβαια το Peugeot δεν έχει έρθει ακόμα στην Ελλάδα για ολοκληρωμένη άποψη)
Οποιο σου αρέσει και σου φτάνουν τα χρήματα να το αγοράσεις...απλό είναι!!
-
27600 το 308 active plus σε αυτόματο....
-
Το καινούριο; Βγήκαν τιμές;
Edit: Τώρα το είδα στον διαμορφωτή.
-
@georgemit said in Kia xceed 1.6D vs Peugeot 308:
Το καινούριο; Βγήκαν τιμές;
Edit: Τώρα το είδα στον διαμορφωτή.
Που το είδες εγώ δεν το βρίσκω;
-
Δεν είναι με τα υπόλοιπα μοντέλα.
Πας στο νέο 308 και έχει από κάτω κουμπάκι διαμόρφωση.
Αυτόματο πετρέλαιο από 26.700 στην active +.
Οι επόμενες εκδόσεις από 30 και βάλε. -
Είναι αμαξάρα πάντως. 308 και astra diesel 130 EAT8. Πιστεύεις δεν είναι ρίσκο το πετρέλαιο;
-
Όσο και η βενζίνη....
-
Περίμενε λίγο και το Astra, μήπως συμφέρει λίγο περισσότερο καθώς είναι ουσιαστικά το ίδιο αυτοκίνητο.
Από την άλλη το Xceed είναι πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο σε όλα του και η dynamic στα 26κ+ και 28 αυτόματο λογικά θα είναι καλύτερα εξοπλισμένη από το Peugeot. Σε βενζίνη χειροκίνητο Titanium τούμπανο στα 26.300 πάντως το λες και ευκαιρία εκεί που έχουν πάει οι τιμές.PS. Βρέθηκα πρόσφατα σε επαρχιακή στροφοδιαδρομη με αρκετά σβέλτη οδήγηση πίσω από ένα ταπεινό 308 με 16αρες ζαντούλες και μου άρεσε τόσο πολύ το πάτημα του έτσι όπως το έβλεπα , να μένει υπό έντονη πίεση ανάμεσα στις διαγραμμισεις της λωρίδας του στις στροφές χωρίς φρένα , και κλίσεις που δηλώνουν αναποφασιστικότητα και ανασφάλεια και ηλίθιες αγωνιστικές γραμμές κλείνοντας τις στροφές όπως το 99% των οδηγών κάνουν , είναι κάτι που συμβαίνει πολύ σπάνια.
Το φαινόμενο αυτό το έχω παρατηρήσει πάμπολλες φορές σε focus mk1 , σε κάποιες alfa , και πλέον σε 3-4 308 σε λεωφόρους και ΕΟ σε ελαφρύ κυνηγητό.
Φαίνεται πως πρέπει να είναι ένα καλοφτιαγμένο αμαξάκι από πλευράς γεωμετρίας και αποτελεσματικοτητας που δίνει εμπιστοσύνη στον οδηγό του να πιέσει στα όρια της πρόσφυσης των ελαστικών του. Έφερε κάτι πίσω από το DNA των παλιών γαλλικών η Peugeot με αυτό το 308 νομίζω και πέρασε και στην οδηγική συμπεριφορά και του 3008 πιστεύω. -
Το 308 το τελευταίο όχι το ολοκαίνουργιο που δεν ήρθε ακόμα , ήταν μικρό διαμάντι και εξαιρετικό vfm. Ήταν σαν τρολαρισμα από την peugeot συγκρίνοντας τις σημερινές τιμές των άλλων μοντέλων της.
-
Συμφωνώ Lap , άσε που το καινούριο όπως όλα τα καινούρια Peugeot ,θα χάνει πάρα πολύ εμφανισιακά σε απλές εκδόσεις.
Βλέπω τα 208 και 2008 που κυκλοφορούν και είναι αλλά αυτοκίνητα σε σχέση με αυτά που βλέπω στα βίντεο και σε φωτογραφίες που είναι allure και πάνω. -
Εγώ που κοιτώ τις βασικές του νέου 308 , μέχρι εκεί φτάνει το πάπλωμα μου και τα όνειρα μου μετά από καλό φαγοπότι και..... Δεν το βρήκα άσχημο!!!
-
Εντάξει είναι η active pack και όχι η active, άρα πρέπει να πω τα κάλαντα τα Χριστούγεννα, αλλά γενικά θα μείνει κάπου χαμηλά η τιμή.
Μια χαρά δε είναι; -
Μια διαμόρφωση που έκανα το active plus μια χαρά δείχνει με τις 16αρες. Βέβαια ο διαμορφωτης δε με αφήνει να αλλάξω χρώμα.
Ο hdi σε συνδυασμό με το ΕΑΤ8 πρέπει να ναι όλα τα λεφτά. Νεα ΑSTRA και 308 δε τα βάζω δίπλα σε κανένα σουβοπερίπτερο. -
@georgemit said in Kia xceed 1.6D vs Peugeot 308:
Είναι αμαξάρα πάντως. 308 και astra diesel 130 EAT8. Πιστεύεις δεν είναι ρίσκο το πετρέλαιο;
Ως προς ποια άποψη; Επειδή λένε πως θα καταργήσει το 2030 θεωρώ πως ότι λένε πουε δεν γίνεται στα χρονικά περιθώρια που λένε…ο μόνος λόγος που παίρνω πετρέλαιο είναι η οικονομία του…έχω ένα opel insignia 1.4 αυτήν την στιγμή που καεί 9.2 στα 100…σε αντίθεση με ένα πετρέλαιο που καίει περίπου 5-6…σκεφτόμουν το γκολ αλλά ο λόγος που δεν το παίρνω είναι λόγω βενζίνης
-
@vagkirk said in Kia xceed 1.6D vs Peugeot 308:
Περίμενε λίγο και το Astra, μήπως συμφέρει λίγο περισσότερο καθώς είναι ουσιαστικά το ίδιο αυτοκίνητο.
Από την άλλη το Xceed είναι πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο σε όλα του και η dynamic στα 26κ+ και 28 αυτόματο λογικά θα είναι καλύτερα εξοπλισμένη από το Peugeot. Σε βενζίνη χειροκίνητο Titanium τούμπανο στα 26.300 πάντως το λες και ευκαιρία εκεί που έχουν πάει οι τιμές.PS. Βρέθηκα πρόσφατα σε επαρχιακή στροφοδιαδρομη με αρκετά σβέλτη οδήγηση πίσω από ένα ταπεινό 308 με 16αρες ζαντούλες και μου άρεσε τόσο πολύ το πάτημα του έτσι όπως το έβλεπα , να μένει υπό έντονη πίεση ανάμεσα στις διαγραμμισεις της λωρίδας του στις στροφές χωρίς φρένα , και κλίσεις που δηλώνουν αναποφασιστικότητα και ανασφάλεια και ηλίθιες αγωνιστικές γραμμές κλείνοντας τις στροφές όπως το 99% των οδηγών κάνουν , είναι κάτι που συμβαίνει πολύ σπάνια.
Το φαινόμενο αυτό το έχω παρατηρήσει πάμπολλες φορές σε focus mk1 , σε κάποιες alfa , και πλέον σε 3-4 308 σε λεωφόρους και ΕΟ σε ελαφρύ κυνηγητό.
Φαίνεται πως πρέπει να είναι ένα καλοφτιαγμένο αμαξάκι από πλευράς γεωμετρίας και αποτελεσματικοτητας που δίνει εμπιστοσύνη στον οδηγό του να πιέσει στα όρια της πρόσφυσης των ελαστικών του. Έφερε κάτι πίσω από το DNA των παλιών γαλλικών η Peugeot με αυτό το 308 νομίζω και πέρασε και στην οδηγική συμπεριφορά και του 3008 πιστεύω.Έχει πολλά θετικά το xceed όπως 5 χρόνια δωρεάν σέρβις και 7 χρόνια εγγύηση και αυτό που είπες εσυ πιο πάνω 28K κάνει η φπυλ έξτρα έκδοση πετρέλαιο αυτόματο σε αντίθεση με αλλά η τιμή του είναι πολύ καλη
-
Δε φοβάμαι ότι δε θα βρίσκω πετρέλαιο ούτε η είσοδος στις μεγάλες πόλεις με ενδιαφέρει.
Εννοώ Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Φοβάμαι ότι μόλις το πάρω το ντίζελ κίνησης θα γίνει ακριβότερο από τη βενζίνη και μπορεί να φάω και τίποτα περιβαλλοντικα χαράτσια στο κεφάλι που να κάνουν ασύμφορη την αγορά του και να εξανεμισουν το όποιο οικονομικό όφελος. -
Δεν είναι εύκολο να αυξηθεί η τιμή του πετρελαίου γιατί το χρησιμοποιούν ταξί και φορτηγά .
Εγώ πάντως που άλλαξα το ίδιο αμάξι από βενζίνη σε ντίζελ και έκανα σε 5 μήνες 10000 χλμ , έχω όφελος 500 ευρώ. Αρα για διαφορές 1-2000 ευρώ , μιλάμε για 20-40000.
Kia xceed 1.6D vs Peugeot 308