-
Από επικοινωνία με επίσημη αντιπροσωπεία για έλεγχο μεταχειρισμένου:
Από τη συζήτηση καταλαβαίνω οτι ο έλεγχος δεν περιέχει 2-3 πράγματα επιπλέον που θέλω εγώ . Oπότε και τα ζητάω έξτρα.
Με ενημερώνουν οτι δεν γίνεται καν έλεγχος γίοκ. Oτι δεν υπάρχει έλεγχος πχ για κατάσταση δίσκων.
Μετά από διάλογο το δεν γίνεται αλλάζει σε "δεν περιέχεται στον τεχνικό έλεγχο"
Το προχωράω και με ενημέρωνουν οτι θα χρειαστούν το όχημα κάποιες ώρες θα το ελέγξουν ΚΑΙ ΜΕΤΑ θα έρθουν να με ενημερώσουν. Δηλαδή θα είμαι αλλού και όχι στο συνεργείο ρωτάω;
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να είστε στo συνεργείο μην ανησυχείτε κτλ.
Είναι δυνατόν?
-
@minusgr said in Aπαγορεύεται η είσοδος σε συνεργείο;:
Από επικοινωνία με επίσημη αντιπροσωπεία για έλεγχο μεταχειρισμένου:
Από τη συζήτηση καταλαβαίνω οτι ο έλεγχος δεν περιέχει 2-3 πράγματα επιπλέον που θέλω εγώ . Oπότε και τα ζητάω έξτρα.
Με ενημερώνουν οτι δεν γίνεται καν έλεγχος γίοκ. Oτι δεν υπάρχει έλεγχος πχ για κατάσταση δίσκων.
Μετά από διάλογο το δεν γίνεται αλλάζει σε "δεν περιέχεται στον τεχνικό έλεγχο"
Το προχωράω και με ενημέρωνουν οτι θα χρειαστούν το όχημα κάποιες ώρες θα το ελέγξουν ΚΑΙ ΜΕΤΑ θα έρθουν να με ενημερώσουν. Δηλαδή θα είμαι αλλού και όχι στο συνεργείο ρωτάω;
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να είστε στo συνεργείο μην ανησυχείτε κτλ.
Είναι δυνατόν?
πραγματι απαγορευεται να εισαι στο συνεργειο!
για λογους ασφαλειας πρωτιστα.
και ειναι νομικα κατοχυρωμενοι.
και ειναι και σωστο. -
@minusgr said in Aπαγορεύεται η είσοδος σε συνεργείο;:
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να είστε στo συνεργείο μην ανησυχείτε κτλ.
Είναι δυνατόν?
Κανονικά για λόγους ασφαλείας ναι απαγορεύεται η παραμονή πελατών στον χώρο του συνεργείου. Τώρα το ότι ορισμένα συνεργεία άφηναν (ή αφήνουν ακόμα) είναι άλλο θέμα και φυσικά εαν γίνει κάποιο ατύχημα το νομικό μπλέξιμο είναι τεράστιο. Σε ΜΗ εξουσιοδοτημένο τα πράγματα είναι πιο εύκολα/απλά.
-
Δεν καταλαβαίνω τι έλεγχος θα είναι αυτός που δεν βλέπεις τι κάνει, τι ελέγχει και το αντικείμενο το ίδιο που ελέγχει ο μηχανικός. Δηλαδή τι μου πεί το αμάξι ειναι οκ τι μου πεί ξέρεις θέλει δίσκο πλατό ιμάντα κτλ γιατί απλά πρέπει να δουλέψει το μαγαζάκι το ίδιο είναι..
Επίσης νομικό μπλέξιμο δεν τίθεται καθώς με μια αποποίηση ευθυνής αναρτημένη κάπου τα πράγματα λήγουν.
Και αν ηταν νομικό θα μπορούσαν να μου το προτείνουν. Κύριε με δική σας ευθύνη, γραπτώ με υπευθυνη δηλωση με συγκεκριμενο κείμενο ναι να ρθείτε..
-
Σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο μην περιμένεις και πολλά πράγματα στον έλεγχο. Τα τυπικά κάνουν γιατί οι δουλειές τρέχουν, οι πελάτες περιμένουν, το ταμείο πρέπει να γεμίσει και δεν τους ενδιαφέρει ιδιαίτερα ο έλεγχος των μεταχειρισμένων.
Όχι ότι και στα μη εξουσιοδοτημένα κάνουν καλύτερο έλεγχο. Μπούρδες. Μόνο αν έχεις φίλο ή γνωστό που έχει συνεργείο θα δώσει σημασία και θα κάνει σωστό έλεγχο.
-
Kαι στα εξουσιοδοτημενα μπαινω μεσα , και απο κατω απο το αμαξι μπαινω και χερι βαζω στο αμαξι (μου) αμα λαχει .Και δεν μου ειπε κανεις ποτέ τιποτα αν και μερικες φορες το εχω παρακανει, το αναγνωριζω . Το κανω μονο και μονο γιατι θελω να εχω αμεση επαφη με το αμαξι και να ξερω απο πρωτο χερι σε τι κατασταση βρισκεται. Δυσκολα εμπιστευομαι με κλειστα ματια τα λεγομενα και τους μηχανικους των συνεργείων. Αν δεν με θελουν , παω αλλου (που δεν μου ετυχε μεχρι τωρα) . Ουτε θα ζητησω ευθυνες αν γινει καποιο ατυχημα με υπαιτιοτητα δικια μου, οσο βρισκομαι μεσα στο συνεργειο
-
στο πρώτο σερβις του yaris είχα ζητήσει απο το τηλ να το βλέπω οταν έκαναν τις εργασίες ...όταν πήγα ο υπεύθυνος με έβαλε να κάτσω σε ενα καναπέ απέναντι απο μια τζαμαρία μετα απο λίγο φέραν το αμάξι στο αναβατόριο ήταν 1 μέτρο απο την άλλη πλευρά του τζαμιού
και για να έρθω στους ελέγχους μεταχειρισμένων πριν δυο χρόνια που αγόρασε συγγενής μεταχειρισμένη BMW μας έβαλε ο τεχνικός σε επίσημο συνεργείο απο κάτω να μας δείξει διαρροές τζόγους κλπ σημεία ενδιαφέροντος σε δυο αυτοκίνητα που του πήγαμε ,αυτός μας φώναξε και μας έβαλε απο κάτω και μας έκανε και εκτίμηση για αποκατάσταση των ελλείψεων ,γραπτή 65 € πληρώσαμε αλλα τουλάχιστον αυτό που αγοράστηκε τελικά βγήκε αστερι για bmw με 200.000 χλμ το λες βέβαια και λαχείο...
-
Δυστυχώς αρκετά "old school" συνεργεία, δεν έχουν αίθουσες αναμονής, οπότε οι πελάτες και από βαρεμάρα αλλά και ανασφάλεια («θα το φτιάξει σωστά;») γυρνάνε ανάμεσα στα αυτοκίνητα, αλλά αν γίνει κάποιο ατύχημα;
Είχα σηκώσει το δικό μου για κάποια επισκευή, και ο μηχανικός κοπάναγε με σφυρί, τον ένα κρίκο ρυμούλκησης για να ισιώσει (κάπου τον είχα στραβώσει) εγώ παρακολουθούσα σε μικρή απόσταση πίσω από αυτόν, όταν σε κάποια στιγμή ξεκολλάει το μεταλικό μέρος από την ξύλινη λαβή, και πέρασε ξυστά από κεφάλι μου!
-
Εμένα μια φορά μου έδωσαν link σε βίντεο online όπου ο μηχανικός από κάτω μου έδειχνε το αμάξι και εξηγούσε!
-
Είναι χυμαδιά τα συνεργεία. Δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος νόμος που να απαγορεύει την παρουσία των πελατών κατά τη διάρκεια των εργασιών.
Ισχύει όμως η υπάρχουσα νομοθεσία που εφαρμόζεται π.χ. για την είσοδο στα εργοτάξια. Πρακτικά ο υπεύθυνος του συνεργείου είναι υπεύθυνος να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας για να μην προκληθεί ατύχημα.
Ή με άλλα λόγια αν κάποιος παρακολουθεί από κοντά τις εργασίες και συμβεί κάτι και χτυπήσει, ο υπεύθυνος του συνεργείου τον πληρώνει. -
@tgd said in Aπαγορεύεται η είσοδος σε συνεργείο;:
Εμένα μια φορά μου έδωσαν link σε βίντεο online όπου ο μηχανικός από κάτω μου έδειχνε το αμάξι και εξηγούσε!
Peugeot ?
-
@bassstarlet said in Aπαγορεύεται η είσοδος σε συνεργείο;:
Δυστυχώς αρκετά "old school" συνεργεία, δεν έχουν αίθουσες αναμονής, οπότε οι πελάτες και από βαρεμάρα αλλά και ανασφάλεια («θα το φτιάξει σωστά;») γυρνάνε ανάμεσα στα αυτοκίνητα, αλλά αν γίνει κάποιο ατύχημα;
Στο εξουσιοδοτημένο που πήγα το δικό μου καρούλι πρόσφατα, είχα την ελπίδα ότι θα έχει κάποιο χώρο αναμονής. Ένα τουλάχιστον σημείο να κάτσω, έστω και όρθιος. Που να ήξερα ότι υπάρχουν ακόμη συνεργεία εποχής 1980. Πήγα ξεβράκωτος στα αγγούρια.
Δύο ώρες με πρόβλημα υγείας, καθόμουν έξω στο δρόμο και έβρεχε. Θα μου πεις: "Ρε Storm δεν αντέχεις δύο ώρες μέσα στη βροχή;" Αντέχω, αλλά όχι τα μάτια μου... Και χωρίς μάτια κανείς δεν μπορεί να οδηγήσει.
Α ρε Ωμέγα! Καμιά σχέση. Πολυθρόνες με θέα το συνεργείο και βλέπεις όλες τις εργασίες. Σαν κινηματογράφος.
Μόνο για την Ωμέγα Αγίας Παρασκευής αξίζει η αγορά Citroen.
-
@alexandros-k said in Aπαγορεύεται η είσοδος σε συνεργείο;:
@tgd said in Aπαγορεύεται η είσοδος σε συνεργείο;:
Εμένα μια φορά μου έδωσαν link σε βίντεο online όπου ο μηχανικός από κάτω μου έδειχνε το αμάξι και εξηγούσε!
Peugeot ?
BMW.
Την καλύτερη θέα που έχω βρει είναι στο ΚΤΕΟ στις Μικροθήβες. Έχουν μια μεγάλη τζαμαρία, περιοδικά αυτοκινήτου, κερνάνε καφέ, και χαζεύεις τον έλεγχο.
Aπαγορεύεται η είσοδος σε συνεργείο;