Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τρέμουλο στο ρελαντί mini r56
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τρέμουλο στο ρελαντί mini r56
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    11
    1861
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos g. 0 last edited by christos g. 0

      Καλησπέρα, έχω πρόβλημα με τρέμουλο στο ρελαντί στο mini 1.6 r56 του 2007.
      Αρχικά πήγα στον Σίττα, εξειδικευμένο συνεργείο, μου λέει μπουζί & πολλαπλασιάστες είναι. Τους αλλάζω, 310€ και πάλι τα ίδια στο επόμενο στενό. Γύρισα και μου είπε πάμε για μοτέρ. Ασ´το 15 μέρες και βλέπουμε οικονομικά.
      Έφυγα, το πήγα σε 2 συνεργεία και μου είπαν για επισκευή μοτέρ, πληρώνω 1000€, πάλι τα ίδια. Όταν ζεσταίνεται, πέφτουν λίγο οι στροφές και τρέμει.
      Βγάζει πρόβλημα στον πρώτο κύλινδρο, το οποιο δε διορθώθηκε ούτε με το πλανάρισμα.
      Έχει κανεις καμία ιδέα ή έστω έναν μηχανικό να πάω να το κοιτάξει;
      Δεν πάει άλλο, ένα σωρό λεφτά και είμαι και χωρίς αμάξι!

      O A 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • O
        otokomae @christos g. 0 last edited by

        @christos-g-0 said in Τρέμουλο στο ρελαντί mini r56:

        Καλησπέρα, έχω πρόβλημα με τρέμουλο στο ρελαντί στο mini 1.6 r56 του 2007.
        Αρχικά πήγα στον Σίττα, εξειδικευμένο συνεργείο, μου λέει μπουζί & πολλαπλασιάστες είναι. Τους αλλάζω, 310€ και πάλι τα ίδια στο επόμενο στενό. Γύρισα και μου είπε πάμε για μοτέρ. Ασ´το 15 μέρες και βλέπουμε οικονομικά.
        Έφυγα, το πήγα σε 2 συνεργεία και μου είπαν για επισκευή μοτέρ, πληρώνω 1000€, πάλι τα ίδια. Όταν ζεσταίνεται, πέφτουν λίγο οι στροφές και τρέμει.
        Βγάζει πρόβλημα στον πρώτο κύλινδρο, το οποιο δε διορθώθηκε ούτε με το πλανάρισμα.
        Έχει κανεις καμία ιδέα ή έστω έναν μηχανικό να πάω να το κοιτάξει;
        Δεν πάει άλλο, ένα σωρό λεφτά και είμαι και χωρίς αμάξι!

        Πες μας τι εργασίες έγιναν πρώτα από όλα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          andya3 @christos g. 0 last edited by

          @christos-g-0 said in Τρέμουλο στο ρελαντί mini r56:

          Καλησπέρα, έχω πρόβλημα με τρέμουλο στο ρελαντί στο mini 1.6 r56 του 2007.
          Αρχικά πήγα στον Σίττα, εξειδικευμένο συνεργείο, μου λέει μπουζί & πολλαπλασιάστες είναι. Τους αλλάζω, 310€ και πάλι τα ίδια στο επόμενο στενό. Γύρισα και μου είπε πάμε για μοτέρ. Ασ´το 15 μέρες και βλέπουμε οικονομικά.
          Έφυγα, το πήγα σε 2 συνεργεία και μου είπαν για επισκευή μοτέρ, πληρώνω 1000€, πάλι τα ίδια. Όταν ζεσταίνεται, πέφτουν λίγο οι στροφές και τρέμει.
          Βγάζει πρόβλημα στον πρώτο κύλινδρο, το οποιο δε διορθώθηκε ούτε με το πλανάρισμα.
          Έχει κανεις καμία ιδέα ή έστω έναν μηχανικό να πάω να το κοιτάξει;
          Δεν πάει άλλο, ένα σωρό λεφτά και είμαι και χωρίς αμάξι!

          Τι σημαίνει πρόβλημα στον 1ο κύλινδρο? Χαμηλή συμπίεση μάλλον? Όταν άνοιξαν το μοτέρ δεν το είδαν, δεν το έφτιαξαν? Στράβωσε οδηγός? Βαλβίδα? Δε ζητάς πρώτα το λόγο από το συνεργείο που σου πήρε το χιλιάρικο?

          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by

            Ξεκινάς από το συνεργείο που στο "έφτιαξε" και πλήρωσες τόσα χρήματα. Γενικά όμως δύσκολη υπόθεση.

            Εξαιρετικό συνεργείο ο Μπαϊλας στα Γλ. Νερά.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christos g. 0 last edited by

              Σχετικά με τις εργασίες, άλλαξα μπουζί, πολλαπλασιαστές, υποτίθεται ότι έφτιαξε οδηγούς και βαλβίδες στο μοτέρ.

              Σωστά, χαμηλή συμπίεση, γύρω στα 500.

              Θα επισκεφτώ το συνεργείο στα γλυκά νερά.

              Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια!

              O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                otokomae @christos g. 0 last edited by

                @christos-g-0 said in Τρέμουλο στο ρελαντί mini r56:

                Σχετικά με τις εργασίες, άλλαξα μπουζί, πολλαπλασιαστές, υποτίθεται ότι έφτιαξε οδηγούς και βαλβίδες στο μοτέρ.

                Σωστά, χαμηλή συμπίεση, γύρω στα 500.

                Θα επισκεφτώ το συνεργείο στα γλυκά νερά.

                Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια!

                Την επισκευή την έκανε ο Σιττας; Η ένα από τα επόμενα συνεργεία που πήγες; Ρωτάω γιατί εδώ μιλάμε για μεγάλο μπέρδεμα. Όταν εμπιστευόμαστε το κάθε τυχάρπαστο συνεργείο στο τέλος το αμάξι γίνεται π@τανα. Και χίλια ευρώ για την παραπάνω επισκευή είναι σκισιμο κανονικό. Και μετά θα πας αλλού; Τι είσαι; Η χαρά των συνεργείων;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos g. 0 last edited by christos g. 0

                  Πραγματικά φίλε @otokomae!
                  Έχεις δίκιο!
                  Δεν υπάρχει αυτό το πράγμα! Ο Σίττας μου άλλαξε μόνο πολλαπλασιαστές και μπουζί 300€ θεωρώντας ότι το τρέμουλο οφειλόταν σε αυτά.
                  Πρέπει να το πάω κι αλλού τώρα γιατί έχω μείνει χωρίς αμάξι, έστω να βρω μια λύση!

                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    andya3 @christos g. 0 last edited by

                    @christos-g-0 said in Τρέμουλο στο ρελαντί mini r56:

                    Πραγματικά φίλε @otokomae!
                    Έχεις δίκιο!
                    Δεν υπάρχει αυτό το πράγμα! Ο Σίττας μου άλλαξε μόνο πολλαπλασιαστές και μπουζί 300€ θεωρώντας ότι το τρέμουλο οφειλόταν σε αυτά.
                    Πρέπει να το πάω κι αλλού τώρα γιατί έχω μείνει χωρίς αμάξι, έστω να βρω μια λύση!

                    Φίλε μου το τρέμουλο στο ρελαντί είναι μια βλάβη που μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους, δεν θα σου βρει κανείς μαγική λύση με την πρώτη. Καλά έκανε ο Σίττας και ξεκίνησε από πολλαπλασιαστές-μπουζί, είναι το πιο απλό. Με επιφύλαξη το λέω βέβαια, γιατί εξαρτάται και τι έδειξε το διαγνωστικό και τι άλλες ενδείξεις έχει βγάλει το αυτοκίνητο, ανέφερες νομίζω ότι άναψε λαμπάκι για πρόβλημα στον κύλινδρο 1. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν επανέρχεσαι για το θέμα στο συνεργείο που πλήρωσες ένα σωρό λεφτά να σου επισκευάσουν το μοτέρ και δουλειά δεν έγινε. Το άνοιγμα μοτέρ έχει μια "άτυπη" εγγύηση από 6 μήνες έως 1 χρόνο. Πάλι "άτυπα" είναι υποχρεωμένοι να ελέγξουν εκ νέου το αυτοκίνητο. Το έχεις πληρώσει αυτό, πρέπει να το απαιτήσεις.

                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos g. 0 last edited by

                      @andya3 συμφωνώ! Αυτό έκανα, όπως μου προτείνατε, πήγα πάλι στον μηχανικό μου, τελικά άλλαξε καπάκι μηχανής καθώς το δικό μου μού είπε ότι πιθανότατα είχε εσωτερικό ρήγμα που δε φαινόταν.
                      Το καπάκι που έβαλε μου είπε ότι ήταν ελεγμένο με εγγύηση καλής ποιότητας. Εγγύηση για χιλιόμετρα δε μου έδωσε. Κόστισε 500€.
                      Πάντως το αμάξι δουλεύει κομπλέ τώρα, το θέμα είναι τι μου επιφυλάσσει στο μέλλον.
                      Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια!

                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        andya3 @christos g. 0 last edited by

                        @christos-g-0 said in Τρέμουλο στο ρελαντί mini r56:

                        @andya3 συμφωνώ! Αυτό έκανα, όπως μου προτείνατε, πήγα πάλι στον μηχανικό μου, τελικά άλλαξε καπάκι μηχανής καθώς το δικό μου μού είπε ότι πιθανότατα είχε εσωτερικό ρήγμα που δε φαινόταν.
                        Το καπάκι που έβαλε μου είπε ότι ήταν ελεγμένο με εγγύηση καλής ποιότητας. Εγγύηση για χιλιόμετρα δε μου έδωσε. Κόστισε 500€.
                        Πάντως το αμάξι δουλεύει κομπλέ τώρα, το θέμα είναι τι μου επιφυλάσσει στο μέλλον.
                        Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια!

                        Πραγματικά χαίρομαι που το έλυσες το θέμα, είναι πολύ γ.. περίπτωση το τρέμουλο στο ρελαντί. Στην ουσία είναι η "γκρίνια" της μηχανής ότι κάτι δυσλειτουργεί, κι αν δε βοηθήσει το διαγνωστικό για τον εντοπισμό της βλάβης, είναι δύσκολο να βρεθεί.
                        Φίλος με α3 τράβηξε ταλαιπωρία για μήνες μέχρι να βγάλει άκρη, αν σου γράψω τι του είχαν αλλάξει μέχρι να πάρουν απόφαση ν' ανοίξουν το μοτέρ θ' ανατριχιάσεις!
                        Και το ακόμα χειρότερο είναι ότι όσο το αφήνεις άφτιαχτο, το τρέμουλο μπορεί να προκαλέσει κι άλλες ζημιές.
                        Το μέλλον κανείς δεν το ξέρει, αλλά κοίτα να χαρείς το αυτοκίνητό σου και εύχομαι απροβλημάτιστο από δω και πέρα.

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos g. 0 last edited by

                          @andya3 ευχαριστώ πολύ φίλε!
                          Φαντάζομαι τι τράβηξε κι ο φίλος σου...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr