-
Καλησπέρα σε όλους,
καμιά γνώμη για άμεση αγορά Audi A1 sportback 35TFSI 150 ps αυτόματο sline full extra στις 33.000 ευρώ (για λίγο ακόμη διαθέσιμο) ή νέο Ford Fiesta ST2 στις 25000 ευρώ περίπου? Γνωστή η αξία του fiesta ως απόδοση κινητήρα και αρκετά πιο οικονομικό αλλά διάβασα εδώ ότι ακούγονται τριγμοί ακόμη και απο πρώτα χιλιόμετρα (σε πόρτες και πλαστικά εντός). Γνωστή επίσης και η ποιότητα audi (και πιό όμορφο από προσωπική εκτίμηση). ευχαριστώ όποιον πάρει θέση.. -
Δεν υπάρχει καν δίλλημα για μένα
FIESTA καλοστημένο μικρο και μηχάνημα ευχαρίστησης με μπλοκέ διαφορικό. Πλήρωσε 300-400 ευρώ σε κάποιο κατάστημα με ηχοσυστήματα για ηχομόνωση και λύνεται το πρόβλημα που όντως υπάρχει.
Α1 όμορφο μικρό με ένα καλο κινητήρα. Να έλεγα ότι η ποιότητα ήταν ανάλογη των audi πριν 10 χρόνια να έλεγα οκ. Εγω που πήγα και το είδα σκληρά πλαστικά έχει και καμία απολύτως ποιοτητα πλαστικών που να δικαιολογεί αυτή την τιμή και να φαίνεται premium. όμορφο είναι μέσα έξω αλλά μέχρι εκεί. Με αυτά τα χρήματα παίρνεις καλό αυτοκίνητο όχι μικρό με μέτρια πλαστικά
-
ST με μπλοκέ διαφορικό. Τι να συζητήσουμε τώρα;
Την διαφορά φάτην σε λάστιχα και trackday και εκδρομές! -
εγώ με a1 30 εχω να σου πω οτι εχω τριγμούς από τον πρώτο χρόνο, βέβαια το αυτοκίνητο είναι συμπαγές και σφιχτό με ουδέτερη οδική συμπεριφορά. αν με ενδιέφερε η ταχύτητα/άνεση θα πηγαινα στο a1 λόγω dct αλλιώς στο fiesta λόγω χειροκίνητου.
-
Και το Α1 τρίζει για πλάκα. Πάνε πάτησε απαλά την πλαστική φασα στο ταμπλό και θα καταλάβεις. Πιο ψεύτικο δεν υπάρχει στην αγορά. Και το λέω χωρίς υπερβολή.
Κατά τα άλλα φιέστα εννοείται...δεν υπάρχει θέμα συζήτησης.
-
άρα συμπεραίνω ότι τρίξιμο υπάρχει! παίζει στα καινούρια, τώρα που ξεκινά η κατασκευή τους, κι επειδή το πρόβλημα είναι γνωστό στη ford να εκλείψει αυτό?
-
@akey said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
άρα συμπεραίνω ότι τρίξιμο υπάρχει! παίζει στα καινούρια, τώρα που ξεκινά η κατασκευή τους, κι επειδή το πρόβλημα είναι γνωστό στη ford να εκλείψει αυτό?
Μπα....
Στο δικό μου PUMA ST πάντως μετα την ηχομόνωση που έκανα δεν τρίζει τίποτα 20-400 ευρώ είναι και αξίζει πιστεψε με
-
@cirus said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
@akey said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
άρα συμπεραίνω ότι τρίξιμο υπάρχει! παίζει στα καινούρια, τώρα που ξεκινά η κατασκευή τους, κι επειδή το πρόβλημα είναι γνωστό στη ford να εκλείψει αυτό?
Μπα....
Στο δικό μου PUMA ST πάντως μετα την ηχομόνωση που έκανα δεν τρίζει τίποτα 20-400 ευρώ είναι και αξίζει πιστεψε με
δήλαδή καινούριο και τρίζει και το puma? η ηχομόνωση πού γίνεται στη ford? λύνει το πρόβλημα?
-
€33.000 για Α1 γελάνε και οι πέτρες…ουτε ως ανέκδοτο δεν στέκει!! Σαφως Φιεστα δεν υπαρχει σύγκριση…καμία όμως!
-
Σε πειράζει που -κακώς βέβαια- τρίζει το ford των 25.000, αλλά όχι όταν τρίζει -όπως είπαν παραπάνω δύο συμφορουμίτες- των 33.000 audi?
Πάρε το a1. Για μένα έχεις ήδη κατασταλάξει,αφού όπως λες σου φαίνεται και πιο όμορφο,δεν υπάρχει λόγος να πάρεις κάτι που δεν σ'αρέσει.
-
@panormus772 said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
Σε πειράζει που -κακώς βέβαια- τρίζει το ford των 25.000, αλλά όχι όταν τρίζει -όπως είπαν παραπάνω δύο συμφορουμίτες- των 33.000 audi?
Πάρε το a1. Για μένα έχεις ήδη κατασταλάξει,αφού όπως λες σου φαίνεται και πιο όμορφο,δεν υπάρχει λόγος να πάρεις κάτι που δεν σ'αρέσει.
δεν έχω κατασταλλάξει γιαυτό ρωτάω, το fiesta θα πάρω υπερτερούν τα οδηγικά κριτήρια απτα εμφανισιακά, απλώς δεν είχα ξανακούσει ότι τρίζουν και τα audi!! ούτε για τα ford το ξερα, αλλά διάβασα πολλούς εδώ να το αναφέρουν.
-
Όλα τα αυτοκίνητα τρίζουν αργά η γρήγορα. Για αυτό αγόρασε όποιο είναι το καλύτερο στα χρήματα που δινεις και τα υπόλοιπα δώσε τα σε καύσιμο, σέρβις, και σπρευ σιλικόνης
-
@akey said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
δεν είχα ξανακούσει ότι τρίζουν και τα audi!!
- Φυσικά και τρίζουν, ειδικα τα μικρά.
- Δεν ειναι αουδι το Α1, ενα Πολο ειναι με αλλο σήμα.. Δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητα των μεγάλων Αουντι.
-
Αν σ'ενδιαφέρουν περισσότερο τα οδηγικά,το fiesta είναι μονόδρομος και σε ιπποδύναμη και κράτημα. Αν κοιτάς περισσότερο το αισθητικό (υποκειμενικό αυτό,αλλά για μένα το st είναι και πιο όμορφο) τότε θα πάρεις το a1 που σ'αρέσει,όπως κι αν θες αυτόματο. (αν και με το dct του group θα ήμουν επιφυλακτικός).
-
Κανένας υποψήφιος αγοραστής Fiesta ST δεν ενδιαφέρεται για τριγμούς. Αν δίνεις βάση σε τέτοια κριτήρια κοιτάς λάθος αυτοκίνητο. Ούτε θα ήταν σε δίλλημα μεταξύ των δύο που ανέφερες. Αν έπρεπε να διάλεγες υποχρεωτικά ανάμεσα σε αυτά τα δύο πιστεύω το Audi σου ταιριάζει περισσότερο...
-
Καλησπέρα. Εγώ θα έπαιρνα το fiesta. Δεν θα ρωτούσα καν πόσο κοστίζει το audi, αφού δεν με απασχολεί καν η ύπαρξή του.
Ομως λες ότι σου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά και αυτό μετράει...
Λάβε υπ'όψιν σου τι λένε αυτοί που τα έχουν, δες αν κάποιο από τα δύο έχει κάποια χτυπητή αντένδειξη για τα προσωπικά σου γούστα και ότι αποφασίσεις καλοτάξιδο.
Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να σου αρέσει πολύ περισσότερο για τα οχτώ χιλιάρικα διαφορά που γράφεις... -
Αγαπητέ Akey 33k για το Α1, κρίμα, ένα μικρό αυτοκινητάκι είναι κι ας έχει το σήμα της Audi. Το μοτέρ βέβαια το 1.5 κορυφαίο στην κατηγορία του και το Α1 συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο από το fiesta, αλλά όχι γι' αυτά τα λεφτά.
Κατά τα άλλα προφανώς δικά σου είναι τα χρήματα, εσύ ξέρεις τι σ' αρέσει, εσύ αποφασίζεις. -
Το ένα είναι ένα μουρατο premium αυτοκινητάκι (στην αντίληψη των πολλών), πολύ όμορφο και μοντέρνο , με φανταστικό εσωτερικό , ενώ το άλλο είναι ένα κορυφαίο οδηγικά διαβολάκι με 200 άλογα που το παίρνεις για να το ευχαριστηθείς κυρίως εσύ σε ιδιαίτερες διαδρομές ( και θα γυρίζει κεφάλια αυτών που γνωρίζουν από αυτοκίνητα)
Αλλά 33κ είναι πολλά ρε γμτ, γιατί όχι ένα Α3 ας είναι λιγότερα εξοπλισμένο σε αυτά τα χρήματα που είναι πολύ περισσότερο αυτοκίνητο και πραγματικά premium και μουρατο σε σχέση με το Α1
Παίζει και σειρά 1 στα χρήματα , δεόντως premium στην κατηγορία.
Και αν ήταν δικά μου τα λεφτά ...golf τούμπανο και υπερεξοπλισμενο σε αυτή την τιμή!
( Εν τω μεταξύ βλέπω πως σε σχέση με τον 8/2020 το golf έχει τσιμπήσει 2 με 3 χιλιαρικακια 27.300 τότε το DSG e tsi style 150 , 30.300 σήμερα , 31κ έχει το RLine και πάλι φτηνότερο από το Α1, μια χαρά! ) -
Πάρε ένα i30N και τέλος αν θες να δώσεις 33χιλ.
-
Λίγο"άκυρη" η σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων.
Το ένα πλασάρεται ως ένα μικρό"πρεμιουμ"(ο θεός να το κάνει...) και το άλλο είναι ένα γνήσιο σπορ αυτοκίνητο με ότι συνεπάγεται αυτό.
Πρέπει να κατασταλάξεις στο τι θες από το αυτοκίνητο.
Άνεση;
Επιδόσεις;Edit:
Με πρόλαβε ο vagkirk
AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS