Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    26
    56
    5005
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimgeo last edited by

      Κανένα απο τα αυτοκίνητα που εχω οδηγήσει δεν πλησιάζει κάν τις θεωρητικές τιμές κατανάλωσης που δίνει ο κατασκευαστής. Τελευταίο παράδειγμα: Fiesta 1.0 125ps. Η Ford δίνει 4,3 λιτρα/100χλμ μέση κατανάλωση. Δική μου μέτρηση (γέμισμα με γέμισμα, οχι τα αναξιοπιστα του trip computer): 7,5 λιτρα για 100 χιλιόμετρα, τα περισσότερα εντός πολης και τα υπολοιπα εθνική/αττικη οδο, και πηγαίνοτας σε κανονικό ρυθμό, ούτε σαν κότα, ούτε σανιδώνοντας το γκαζι. Μιλάμε για 40% απόκλιση. Ειμαι ο μόνος που το θεωρεί απάτη;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • babisstinson
        babisstinson last edited by

        Όχι, γιατί τα συγκεριμένα test ώστε να βγουν οι μετρήσεις έχουν γίνει σε ειδικές ιδανικές συνθήκες που δεν θα είναι ποτέ πραγματικότητα στον κανονικό δρόμο. Εγώ πολύ χοντρικά απ' ότι ανακοινώνεται πάντως έχω στο μυαλό μου +1.5-2.0 λίτρα και είμαι οκ.

        2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
        2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Γνωστό χρόνια αυτό τώρα...δεν είναι απάτη, εφόσον αναφέρουν τις συνθήκες μέτρησης. Είναι ουτοπικό κάποιος να περιμένει να δει τις εργοστιασιακές καταναλώσεις στην πράξη...ακόμα και στα υβριδικά υπάρχει απόκλιση, απλά είναι πολύ μικρότερη.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimgeo @babisstinson last edited by dimgeo

            @babisstinson said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

            Όχι, γιατί τα συγκεριμένα test ώστε να βγουν οι μετρήσεις έχουν γίνει σε ειδικές ιδανικές συνθήκες που δεν θα είναι ποτέ πραγματικότητα στον κανονικό δρόμο. Εγώ πολύ χοντρικά απ' ότι ανακοινώνεται πάντως έχω στο μυαλό μου +1.5-2.0 λίτρα και είμαι οκ.

            Ποιες ειναι αυτες οι"ειδικές συνθήκες" ; Μονο σε κατηφόρα αν το πάς τσουλώντας μπορεί να βγάλει 100 χιλιόμετρα με 4,3 λίτρα. Και το οδηγησα συγκρατημένα. Με βαρύ πόδι ξεπερνα τα 8 λτ/100χλμ. Και τι τον ενδιαφέρουν αυτόν που το αγοραζει για να μετακινηθεί σε πραγματικα οδικά δικτυα καποιες θεωρητικές συνθηκες που μόνο σε εργαστήριο ή σε πίστα μπορουν να επιτευχθουν; Δεν ειναι υποχρεωμένοι να γράφουν τις πραγματικές καταλώσεις ;

            realzeus H fanis75 3 Replies Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus @dimgeo last edited by

              @dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

              @babisstinson said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

              Όχι, γιατί τα συγκεριμένα test ώστε να βγουν οι μετρήσεις έχουν γίνει σε ειδικές ιδανικές συνθήκες που δεν θα είναι ποτέ πραγματικότητα στον κανονικό δρόμο. Εγώ πολύ χοντρικά απ' ότι ανακοινώνεται πάντως έχω στο μυαλό μου +1.5-2.0 λίτρα και είμαι οκ.

              Ποιες ειναι αυτες οι"ειδικές συνθήκες" ; Μονο σε κατηφόρα αν το πάς τσουλώντας μπορεί να βγάλει 100 χιλιόμετρα με 4,3 λίτρα. Και το οδηγησα συγκρατημένα. Με βαρύ πόδι ξεπερνα τα 8 λτ/100χλμ. Και τι τον ενδιαφέρουν αυτόν που το αγοραζει για να μετακινηθεί σε πραγματικα οδικά δικτυα καποιες θεωρητικές συνθηκες που μόνο σε εργαστήριο ή σε πίστα μπορουν να επιτευχθουν; Δεν ειναι υποχρεωμένοι να γράφουν τις πραγματικές καταλώσεις ;

              Οι συνθήκες μετρήσεων ορίζονται από τα αρμόδια ρυθμιστικά όργανα. Υπάρχουν πολύ συγκεκριμένες διαδικασίες που ακολουθούνται στις μετρήσεις, δεν αποφασίζει ο κάθε κατασκευαστής μόνος του τι θα κάνει. Πληροφορίες εδώ: https://www.wltpfacts.eu/what-is-wltp-how-will-it-work/

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • H
                harisma23 @dimgeo last edited by harisma23

                @dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                @babisstinson said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                Όχι, γιατί τα συγκεριμένα test ώστε να βγουν οι μετρήσεις έχουν γίνει σε ειδικές ιδανικές συνθήκες που δεν θα είναι ποτέ πραγματικότητα στον κανονικό δρόμο. Εγώ πολύ χοντρικά απ' ότι ανακοινώνεται πάντως έχω στο μυαλό μου +1.5-2.0 λίτρα και είμαι οκ.

                Ποιες ειναι αυτες οι"ειδικές συνθήκες" ; Μονο σε κατηφόρα αν το πάς τσουλώντας μπορεί να βγάλει 100 χιλιόμετρα με 4,3 λίτρα. Και το πήγα και συγκρατημένα. Με βαρύ πόδι ξεπερνα τα 8 λτ/100χλμ. Και τι τον ενδιαφέρουν αυτόν που το αγοραζει για να μετακινηθεί σε πραγματικα οδικά δικτυα καποιες θεωρητικές συνθηκες που μόνο σε εργαστήριο ή σε πίστα μπορουν να επιτευχθουν; Δεν ειναι υποχρεωμένοι να γράφουν τις πραγματικές καταλώσεις ;

                Αν λοιπόν αντί για εργοστασιακή μέση κατανάλωση σου έγραφε ο κατασκευαστής ελάχιστη δυνατή μέση κατανάλωση, θα ήσουν ευχαριστημένος;

                Και εφόσον εσύ έχεις δει ότι σε όλα τα αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τα χέρια σου έχεις π.χ. ένα 50% απόκλιση από την εργοστασιακή τιμή, πόσο δύσκολο είναι να υπολογίσεις την κατανάλωση που περίπου θα έχεις σε ένα αυτοκίνητο που σε ενδιαφέρει να αγοράσεις;

                Πριν πεις ότι οι εργοστασιακές τιμές είναι ανέφικτες, το spritmonitor (και οι άλλες εφαρμογές καταγραφής και μέτρησης κατανάλωσης) έχουν σε όλα τα αυτοκίνητα ένα σχετικά μικρό αλλά όχι αμελητέο ποσοστό χρηστών που έχουν πραγματική (μετρημένη στην αντλία) μέση κατανάλωση χαμηλότερη και από την εργοστασιακή.

                Και για να τελειώνουμε, ποιες πιστεύεις ότι είναι οι πραγματικές μέσες καταναλώσεις; Οι δικές σου, κάποιου που ζει στην Αθήνα και κάνει μόνο ένα ταξίδι το χρόνο, κάποιου που έχει πάρει σύνταξη και ζει στο χωριό του, ενός πωλητή που αλωνίζει την Ελλάδα; Ακριβώς επειδή το ερώτημα δεν μπορεί να απαντηθεί, έχει επιλεχθεί ένας συγκεκριμένος κύκλος δοκιμών που δίνει αξιόπιστα, επαναλαμβανόμενα και συγκρίσιμα αποτελέσματα για όλους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • fanis75
                  fanis75 moderator @dimgeo last edited by

                  @dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                  Ποιες ειναι αυτες οι"ειδικές συνθήκες" ; Μονο σε κατηφόρα αν το πάς τσουλώντας μπορεί να βγάλει 100 χιλιόμετρα με 4,3 λίτρα. Και το οδηγησα συγκρατημένα. Με βαρύ πόδι ξεπερνα τα 8 λτ/100χλμ. Και τι τον ενδιαφέρουν αυτόν που το αγοραζει για να μετακινηθεί σε πραγματικα οδικά δικτυα καποιες θεωρητικές συνθηκες που μόνο σε εργαστήριο ή σε πίστα μπορουν να επιτευχθουν; Δεν ειναι υποχρεωμένοι να γράφουν τις πραγματικές καταλώσεις ;

                  Τις αναφέρουν, π.χ. σταθερή πορεία με 90 χ.α.ω.

                  Όχι δεν είναι υποχρεωμένοι, γιατί οι μετρήσεις γίνονται με συγκεκριμένα πρότυπα (NEDC παλιά WLTP πλέον) που είναι ίδια για ΟΛΟΥΣ τους κατασκευαστές. Χρησιμεύνουν μόνο συγκριτικά και όχι ως απόλυτα νούμερα. Η πραγματική κατανάλωση διαφέρει ανάλογα με τις συνθήκες και τον οδηγό...δεν υπάρχει παγκοσμίως πραγματική κατανάλωση εξ ου και έχουν γίνει στάνταρ οι τρόποι μέτρησεις.

                  Περισσότερα εδώ: https://el.wikipedia.org/wiki/WLTP

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimgeo last edited by dimgeo

                    Και πάλι θεωρώ οτι είναι στα όρια της απάτης, εφόσον επηρεάζει την απόφαση αγοράς κάποιου που δεν μπαίνει στην διαδικασία να ψαξει ορισμούς, αστερίσκους και ακρωνύμια. Ας εγραφαν εμφανώς "ειδική" , "τυποποιημένη"ή "θεωρητική" μετρηση, οχι απλα "μεση κατανάλωση" γιατι αυτό λειτουργεί ως sales pitch. Και ξαναρωτω: TI τον ενδιαφέρει τον αγοραστή αυτή η τιμή; Οπως εφτιαξαν αυτή την μετρηση, ας φτιαξουν και μια τυποποιημενη πραγματική διαδρομη που να την τεστάρουν όλοι οι κατασκευαστές. Οχι απαραίτητα φυσική διαδρομη, αλλά με εξομειωση φυσικων συνθηκων. ΑΥΤΟ ενδιαφερει τον αγοραστη. Τα υπολοιπα ειναι εκ του πονηρού.

                    H S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Μα αυτό είναι το WLTP, εξομοίωση πραγματικών συνθηκών.

                      "Το νέο πρωτόκολλο βασίζεται σε πιο ρεαλιστικές συνθήκες οδήγησης και έχει ως στόχο να παρέχει δεδομένα που αντανακλούν καλύτερα την καθημερινή χρήση ενός οχήματος."

                      Και όχι δεν είναι απάτη...είναι το ίδιο με τις ετικέτες ενέργειας των ηλεκτρικών συσκευών και κατανάλωσης νερού και ρεύματος.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • H
                        harisma23 @dimgeo last edited by

                        @dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                        Και πάλι θεωρώ οτι είναι στα όρια της απάτης, εφόσον επηρρεάζει την απόφαση αγοράς κάποιου που δεν μπαίνει στην διαδικασία να ψαξει ορισμούς, αστερίσκους και ακρωνύμια. Ας εγραφαν εμφανώς "ειδική" , "τυποποιημένη"ή "θεωρητική" μετρηση, οχι απλα "μεση κατανάλωση" γιατι αυτό λειτουργεί ως sales pitch. Και ξαναρωτω: TI τον ενδιαφέρει τον αγοραστή αυτή η τιμή; Οπως εφτιαξαν αυτή την μετρηση, ας φτιαξουν και μια τυποποιημενη πραγματική διαδρομη που να την τεστάρουν όλοι οι κατασκευαστές. Οχι απαραίτητα φυσική διαδρομη, αλλά με εξομειωση φυσικων συνθηκων. ΑΥΤΟ ενδιαφερει τον αγοραστη. Τα υπολοιπα ειναι απατεωνιες.

                        Σου ξαναλέω λοιπόν ότι υπάρχει πιθανώς ένα 10% των οδηγών που επιτυγχάνουν τις εργοστασιακές τιμές. Με τα πιο πρόσφατα πρότυπα ίσως και πολύ παραπάνω. Αυτό που επαναλαμβάνεις είτε το λες "πραγματική" διαδρομή είτε φυσικές συνθήκες, ΔΕΝ υπάρχει!

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dimgeo @harisma23 last edited by dimgeo

                          @harisma23 said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                          @dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                          Και πάλι θεωρώ οτι είναι στα όρια της απάτης, εφόσον επηρρεάζει την απόφαση αγοράς κάποιου που δεν μπαίνει στην διαδικασία να ψαξει ορισμούς, αστερίσκους και ακρωνύμια. Ας εγραφαν εμφανώς "ειδική" , "τυποποιημένη"ή "θεωρητική" μετρηση, οχι απλα "μεση κατανάλωση" γιατι αυτό λειτουργεί ως sales pitch. Και ξαναρωτω: TI τον ενδιαφέρει τον αγοραστή αυτή η τιμή; Οπως εφτιαξαν αυτή την μετρηση, ας φτιαξουν και μια τυποποιημενη πραγματική διαδρομη που να την τεστάρουν όλοι οι κατασκευαστές. Οχι απαραίτητα φυσική διαδρομη, αλλά με εξομειωση φυσικων συνθηκων. ΑΥΤΟ ενδιαφερει τον αγοραστη. Τα υπολοιπα ειναι απατεωνιες.

                          Σου ξαναλέω λοιπόν ότι υπάρχει πιθανώς ένα 10% των οδηγών που επιτυγχάνουν τις εργοστασιακές τιμές. Με τα πιο πρόσφατα πρότυπα ίσως και πολύ παραπάνω. Αυτό που επαναλαμβάνεις είτε το λες "πραγματική" διαδρομή είτε φυσικές συνθήκες, ΔΕΝ υπάρχει!

                          10% ;;;;; Οποιος καταφέρει να κάνει με το Fiesta 100 χιλιόμετρα στην Αθήνα με 4,3 λίτρα θα του το χαρίσω, ειλικρινά.

                          babisstinson H panos2171 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • babisstinson
                            babisstinson @dimgeo last edited by babisstinson

                            @dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                            @harisma23 said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                            @dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                            Και πάλι θεωρώ οτι είναι στα όρια της απάτης, εφόσον επηρρεάζει την απόφαση αγοράς κάποιου που δεν μπαίνει στην διαδικασία να ψαξει ορισμούς, αστερίσκους και ακρωνύμια. Ας εγραφαν εμφανώς "ειδική" , "τυποποιημένη"ή "θεωρητική" μετρηση, οχι απλα "μεση κατανάλωση" γιατι αυτό λειτουργεί ως sales pitch. Και ξαναρωτω: TI τον ενδιαφέρει τον αγοραστή αυτή η τιμή; Οπως εφτιαξαν αυτή την μετρηση, ας φτιαξουν και μια τυποποιημενη πραγματική διαδρομη που να την τεστάρουν όλοι οι κατασκευαστές. Οχι απαραίτητα φυσική διαδρομη, αλλά με εξομειωση φυσικων συνθηκων. ΑΥΤΟ ενδιαφερει τον αγοραστη. Τα υπολοιπα ειναι απατεωνιες.

                            Σου ξαναλέω λοιπόν ότι υπάρχει πιθανώς ένα 10% των οδηγών που επιτυγχάνουν τις εργοστασιακές τιμές. Με τα πιο πρόσφατα πρότυπα ίσως και πολύ παραπάνω. Αυτό που επαναλαμβάνεις είτε το λες "πραγματική" διαδρομή είτε φυσικές συνθήκες, ΔΕΝ υπάρχει!

                            10% ;;;;; Οποιος καταφέρει να κάνει με το Fiesta 100 χιλιόμετρα στην Αθήνα με 4,3 λίτρα θα του το χαρίσω, ειλικρινά.

                            Αν το βγαλεις Αττικη Οδο πανω κατω με 6η και 70-80 χλμ την ωρα στην δεξια λωριδα ποσο θα καψει;

                            Κουβέντα να γίνεται εν τω μεταξύ, δεν θα τα πιάσουμε ποτέ αυτά τα νούμερα 😛

                            2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                            2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • H
                              harisma23 @dimgeo last edited by harisma23

                              @dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                              @harisma23 said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                              Σου ξαναλέω λοιπόν ότι υπάρχει πιθανώς ένα 10% των οδηγών που επιτυγχάνουν τις εργοστασιακές τιμές. Με τα πιο πρόσφατα πρότυπα ίσως και πολύ παραπάνω. Αυτό που επαναλαμβάνεις είτε το λες "πραγματική" διαδρομή είτε φυσικές συνθήκες, ΔΕΝ υπάρχει!

                              10% ;;;;; Οποιος καταφέρει να κάνει με το Fiesta 100 χιλιόμετρα στην Αθήνα με 4,3 λίτρα θα του το χαρίσω, ειλικρινά.

                              Κατ' αρχάς η μέση εργοστασιακή κατανάλωση δεν αναφέρεται αποκλειστικά σε χρήση εντός πόλης. Και κατά δεύτερον, υπάρχουν άνθρωποι που οι συνθήκες οδήγησης τους επιτρέπουν να βλέπουν νούμερα αντίστοιχα με τα επίσημα. Αν π.χ. έμενα στη Βέροια και δούλευα στη Νάουσα (δηλαδή 20 Km επαρχιακού δρόμου) θα μπορούσα εύκολα να έχω μέση κατανάλωση ίση ή και μικρότερη σε σχέση με την εργοστασιακή.

                              Γενικά ότι οι δικές σου συνθήκες οδήγησης δεν επιτρέπουν, δε σημαίνει ότι αποκλείεται για όλους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                super-t last edited by

                                alt text

                                alt text

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • L
                                  lakisof last edited by

                                  Το δικό μου πάντως 4.9 λίτρα ανά 100 χλμ κατά WLTP έλεγε και τόσο έχω όντως πραγματική.
                                  ( αρκετές φορές κι αρκετά λιγότερο ).

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Γατάκια..... Νιαου νιάου

                                    https://www.honestjohn.co.uk/realmpg/suzuki/swift-2017

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      antoniokon @lap last edited by

                                      @lap said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                                      Γατάκια..... Νιαου νιάου

                                      https://www.honestjohn.co.uk/realmpg/suzuki/swift-2017

                                      Και για όσους δεν κατάλαβαν το λινκ...
                                      Τα 62 miles per gallon αντιστοιχούν σε 3,8 λίτρα ανά 100 χλμ...

                                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • panos2171
                                        panos2171 @dimgeo last edited by

                                        @dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                                        @harisma23 said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                                        @dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                                        Και πάλι θεωρώ οτι είναι στα όρια της απάτης, εφόσον επηρρεάζει την απόφαση αγοράς κάποιου που δεν μπαίνει στην διαδικασία να ψαξει ορισμούς, αστερίσκους και ακρωνύμια. Ας εγραφαν εμφανώς "ειδική" , "τυποποιημένη"ή "θεωρητική" μετρηση, οχι απλα "μεση κατανάλωση" γιατι αυτό λειτουργεί ως sales pitch. Και ξαναρωτω: TI τον ενδιαφέρει τον αγοραστή αυτή η τιμή; Οπως εφτιαξαν αυτή την μετρηση, ας φτιαξουν και μια τυποποιημενη πραγματική διαδρομη που να την τεστάρουν όλοι οι κατασκευαστές. Οχι απαραίτητα φυσική διαδρομη, αλλά με εξομειωση φυσικων συνθηκων. ΑΥΤΟ ενδιαφερει τον αγοραστη. Τα υπολοιπα ειναι απατεωνιες.

                                        Σου ξαναλέω λοιπόν ότι υπάρχει πιθανώς ένα 10% των οδηγών που επιτυγχάνουν τις εργοστασιακές τιμές. Με τα πιο πρόσφατα πρότυπα ίσως και πολύ παραπάνω. Αυτό που επαναλαμβάνεις είτε το λες "πραγματική" διαδρομή είτε φυσικές συνθήκες, ΔΕΝ υπάρχει!

                                        10% ;;;;; Οποιος καταφέρει να κάνει με το Fiesta 100 χιλιόμετρα στην Αθήνα με 4,3 λίτρα θα του το χαρίσω, ειλικρινά.

                                        Mα εντός πόλης το δίνουν 5.9

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          super-t @dimgeo last edited by

                                          @dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                                          ... Οπως εφτιαξαν αυτή την μετρηση, ας φτιαξουν και μια τυποποιημενη πραγματική διαδρομη που να την τεστάρουν όλοι οι κατασκευαστές. Οχι απαραίτητα φυσική διαδρομη, αλλά με εξομειωση φυσικων συνθηκων. ΑΥΤΟ ενδιαφερει τον αγοραστη. Τα υπολοιπα ειναι εκ του πονηρού.

                                          RDE* λέγεται αυτό που ψάχνεις και πάλι δεν είναι τόσο τυποποιημένο.

                                          *είναι για τα υπόλοιπα καυσαέρια αλλά αφού μετράνε CO2 είναι σαν να μετράνε και κατανάλωση.

                                          alt text

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            super-t @antoniokon last edited by

                                            @antoniokon said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                                            @lap said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                                            Γατάκια..... Νιαου νιάου

                                            https://www.honestjohn.co.uk/realmpg/suzuki/swift-2017

                                            Και για όσους δεν κατάλαβαν το λινκ...
                                            Τα 62 miles per gallon αντιστοιχούν σε 3,8 λίτρα ανά 100 χλμ...

                                            4,6 λίτρα ανά 100 χλ. Είναι UK gallon.

                                            L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr