-
Ακολουθεί σεντόνι - πόνημα. Αναζητώ τετρακίνητο suv, το οποίο προορίζεται για τη χρήση που τα διαφημίζουν , κοινώς θα κουβαλάει καθισματάκια, θα πηγαίνει για μεροκάματο (τοπογραφικά κ.λπ.), θα μπει σε δασικό , θα κάνει πολύ ορεινό επαρχιακό , αρκετό αυτοκινητόδρομο και ελάχιστη πόλη (τι πόλη δηλαδή επαρχεία ζω). Χιλιόμετρα κάπου στα 20.000 , τιμή θα ήθελα γύρω στα 35 χιλιάδες όσο παραπάνω τόσο πιο υπερβολικό το βρίσκω να έχω τέτοιας αξίας αυτοκίνητο στο δρόμο.
Είδα από καινούργια :
-Tuscon, η προφανής επιλογή , όλα καλά αλλά ούτε εξωτερικά μου αρέσει ούτε ταιριάξαμε οδηγικά , με είδε και ο πωλητής έτσι , οπότε άρχισε τα κλείστο τώρα γιατί σε λίγο καιρό ούτε ξέρεις πότε θα παραλάβεις.Έχει και διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο.
-Tiguan, αν δεν είχε το dsg , θα ήταν πιο ψηλά στη λίστα , επίσης όσο καλό και να είναι ως αυτοκίνητο , δε μου αρέσει η συντηρητικότητα του μέσα-έξω. Δεν άρεσε και στη σύζυγο.
-CX5 , που να το δω ακριβώς ; μόνο στο ίντερνετ, τρομάζει η τόσο σπανιότητα του μοντέλου, επίσης αλλάζει σύντομα.
-Kodiaq , δεν είδα γιατί μου φαίνεται αχρείαστα μεγάλο, πρέπει να το οδηγάει και η σύζυγος.
-Q3 Sportback , είδα ,αλλά στα λεφτά που φτάνει θα έπαιρνα stelvio.
-3008, οδήγησα το πετρέλαιο , το ξέρω ότι είναι δικίνητο, εδώ πλέον μιλάμε για leasing phev (αλλά αυτό είχε η αντιπροσωπεία), λίγο το λεοντόφιλο παρελθόν μου , λίγο ο ενθουσιασμός της συζύγου, μου άρεσε αρκετά. Ευτυχώς συγκρατήθηκα και δεν υπέγραψα παραγγελία δικίνητο , τόσο κοντά με έφτασε.
Μεταχειρισμένα:
-Χ1, μεταχειρισμένη, γιατί 54 που τη δίνει ο διαμορφωτής δε δίνω (είπαμε θα έπαιρνα stelvio), επίσης πόσο σκόντο να κάνουν;. Οδήγησα φίλου, το μικρό πετρέλαιο, μου άρεσε, μπορώ να ζήσω και με το εσωτερικό της. Κοιτάω μόνο τα περιβόητα premium selection , είτε ελληνικά είτε εισαγωγής. Την εισαγωγή δε τη φοβάμαι , έχω γνωστό που βιοπορίζεται από αυτό, αλλά θα φτάσει κάπου στα 37-38 (30-31 αγορά για μετά του 19 μοντέλα και κάπου 4,5-5 τελωνείο + λοιπά έξοδα σε τιμή φιλική).
Εντέλει , μπέρδεμα, οι λογικές επιλογές δε με ενθουσιάζουν ως αγορά , το leasing με συμφέρει φορολογικά (ενέκρινε ο λογιστής, τα βρήκα και με την εταιρία leasing) , αλλά δεν μπορεί να το επεξεργαστεί ο εγκέφαλός μου ότι θα ενοικιάζω αυτοκίνητο, άσε που αν δεν αποφασίσω μέσα στο μήνα θα χάσω πολύ φορολογικά γιατί δε θα προλάβω τη χρονιά , οπότε καταλήγουμε στο προαιώνιο δίλημμα ολοκαίνουργιο ή μεταχειρισμένο.
Ερωτήσεις:
-Αξίζει τα λεφτά που ζητάει μεταχειρισμένη η X1; θα έμπαινε κανείς σε παρόμοιο δίλημμα;
-Η εγγύηση των επιλεγμένων μεταχειρισμένων bmw, γράφει 2 χρόνια με πανευρωπαϊκή κάλυψη, ισχύει ή είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό;
-Υπάρχει κάποιο άλλο σε μεταχειρισμένο; Τα tiguan κρατάνε τιμή δεν έχει νόημα να μην το πάρω καινούργιο, το compass πριν το φλ ,μου φαίνεται γερασμένο, αγγλικά δεν αγγίζω...δε βρίσκω άλλο.
-Μου διαφεύγει κάποιο άλλο μοντέλο; ( το XC40 , δεν βγαίνει πια πετρέλαιο)
Αυτά τα λίγα, ελπίζω να μην κούρασα , αλλά λίγο η αναβλητικότητά μου , λίγο η έλλειψη ενθουσιασμού με αυτά που βρίσκω, με βλέπω το τοπικ να μην καταλήγει κάπου και απλά να το έχω ανοίξει για να πω τον "πόνο" μου, περιμένοντας μάταια νέες αφίξεις.
Υ.Γ.1 Το vitara , το είδα, ωραίο αυτοκίνητο , θα ήθελα όμως κάτι άλλης κατηγορίας , άσε που δεν είναι πετρέλαιο και το σημαντικότερο , το απορρίπτει η σύζυγος το όλο σενάριο. Παρόμοια με duster, εδώ το απορρίπτω εγώ γιατί φίλος το πήρε 21 πριν 2-3 χρόνια και έμενα μου έβγαλε προσφορά για εγκεφαλικό.
Υ.Γ.2. Αν υπήρχε XV πετρέλαιο manual , δε θα σας έπρηζα και εσάς.
Υ.Γ.3. Πόσο να σε περιμένω πια ρε alfa για την tonale; -
Αυτά τα αυτοκίνητα που λες, δεν κάνουν, μάλλον είναι πολύ κρίμα να μπαίνουν σε δασικό δρόμο ενώ να τα πληρώνεις απ τη τσέπη σου, και μετά να βάζεις και τα παιδιά σου μέσα.
Οπότε αν θες κάτι τόσο ακριβό, κι εφόσον σε συμφέρει φορολογικά, δεν βλέπω το λόγο να μην πάρεις leasing.Ή να διαχωρισεις την επαγγελματική και οικογενειακή χρήση, σε δύο οχήματα.
Vitara και Duster είναι τα δύο επιβατικά που δεν θα μετανιώσεις να τα βάλεις σε χωματόδρομο συστηματικά, κι οποιο άλλο σου αρέσει για την οικογένεια. Ή οποιοδήποτε leasing, καθώς τις μακροχρόνιες επιπτώσεις δεν θα τις νιώσεις στη τσέπη σου ποτέ.Επίσης να προτείνω και τα Aircross & Grandland με τα καλά αυτόματα κιβώτια που μπορούν να σε βολέψουν σε πολλά πράγματα, χωρίς τετρακίνηση, αλλά τουλάχιστον με το grip σαν παρηγοριά.
-
Έτσι όπως περιγράφεται η καθημερινότητα σου,σε βλέπω καρφί για διπλοκαμπινο με έξτρα κλειστή συρόμενη καρότσα.
-
Χ1; Εκτός δρόμου με το ύψος που έχει;
Μάλλον το Βιτάρα θα ήταν η καλύτερη λύση από αυτά.Σε μεταχειρισμένα θα βρεις διάφορα καλά, μα γενικά μεγάλα. Πχ φίλος τοπογράφος έχει ένα αθάνατο Volvo XC90 εδώ και 15 χρόνια.
-
#mono_vitara
και εχω το τριοοχτω το φευ το τετρα
ουδεμια σχεση εκτος, ουδεμια. οκ, ουτε και εντος βεβαια αλλα αναποδα.
χι ενα ειναι για γελια στο χωμα, το φεβ της ειναι σαυρα στα 14 εκατοστα, ουτε καν μηκος πεους κορεατη που ειναι μικροτσουτσουνοι
οτιδηποτε διπλοσυμπλεχτο επισης οχι.
επειδη καταλαβαινω ταλαιπωρια θα πηγαινα με κλειστα ματια σε vitara 1.4 S auto εισαγωγη απο γερμανια, με τα παντα ολα στα 20 μεχρι 22 κομπλε με κλειδι στο χερι. θα ριξεις και αλλο ενα χιλιαρικακι λαστιχα και ελατηρια και εισαι αρχων.
δεν το ξερεις τωρα, αλλα μετα απο μια εβδομας με βιτ θα εχεις παθει ερωτα μεγαλο. -
Πάρε νταστερ ,βιταρα ,τζιμνι , κάνα μεταχειρισμένο xtrail, pick up 4καμπινο hilux ,navara ,ford ακόμα και merc μπορείς σε αυτά τα λεφτά αλλά τοπογραφικά στα βουνά μέσα στα νεροφαγωματα με τα αμάξια που λες θα γελάσουν όλοι οι γιδοβοσκοι που θα συναντήσεις !
Δεν κάνει κανένα αμάξι από αυτά που κοιτάς για μεροκάματο.
Σου μιλάω εμπειρικά. Το βουνό είναι σκληρό και δεν συγχωρεί ντεμεκιες και κλαιν τετρακινησεις ή τσιτσιπωπω πλαστικά....
Προσωπικά με τζιμνι έχω ανέβει σε απιστευτα οδοιπορικά του έλειπε μόνο η δύναμη είναι όμως κοντό ελαφρύ με απίστευτη τετρακίνηση .
Με hilux με 200-300κιλα φορτωμένα πίσω πραγματικά πας παντού....
Το βουνό θέλει αργά μεγάλα λάστιχα με τρακτέρωτο πελμα , ιπποδύναμη , απόσταση από έδαφος και ποδιές και πατώματα που όταν θα πάρουν καμιά κοτρώνα από κάτω να μην κλαίς.
Τα νέα pick up είναι τρομερά σαν κούρσες και στον δρόμο βαράς 160 χωρίς να πάρεις χαμπάρι αλλά είναι πανάκριβα , φυσικά είναι εργαλεία δουλειάς. -
Συνφορουμίτες , μάλλον με παρεξηγήσατε, εγώ φταίω. Έχω πολλά χιλιόμετρα εκτός δρόμου τόσο για λόγους δουλειάς όσο και αναψυχής. Λατρεύω τα βουνά και ζω και βγάζω τα προς το ζειν στην ήπειρο, κυρίως στην ευρύτερη πίνδο.
Έμαθα επίσης μετά από πολλά κολλήματα ότι αυτός που ανέστρεψε , κοιμήθηκε στο κρεβατάκι του και οχι στις λασπουριές, οπότε έχω πλεον την αρμόζουσα αυτογνωσία και εμπειρία.
Τρέχων στόλος ένα μικρα πετρέλαιο που γράφει την εβδομάδα 400 χλμ (αναλόγως του γκρουπ) , για τη δουλειά της γυναίκας , οπότε δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως οικογενειακό, ένα maverick το οποίο αργοπεθαίνει και θα μείνει για τα σχετικά δύσκολα μεροκάμματα, ένα saxo vts το οποίο θα πάει στο χωριό να ξεκουραστεί και όσο και να θέλει η γυναίκα δεν πωλείται.Τέλος στο οικογενειακό περιβάλλον ένα ναβάρα με συνεχώς δίπλα του το έρμα για να σκαρφαλώνει.
Κοινώς ψάχνω το κυρίως οικογενειακό μας , το οποίο θα πηγαίνει ταξίδια είτε αναψυχής είτε επαγγελματικά , το σκ θα πάει στο δασικό και θα πηγαίνει και σε εύκολες δουλειές. Όλα αυτά προσφέροντας και μια κάποια οδηγική αίσθηση.
Το διπλοκάμπινο δε βολεύει για αυτά , επίσης ακόμα και ολοκαίνουργιο που οδήγησα , ε αγροτικό μου φάνηκε.
Το βιτάρα, καλό χρυσό , ποτέ δεν αγόρασα αυτοκίνητο για τα πλαστικά του , αλλά μόλις βγήκα για λίγο παράδρομο ιονίας, εκεί η σχέση μας χάλασε. Άσε που γκρίνιαξε η γυναίκα ότι δεν έχει χώρους.
Τέλος δεν αναφέρθηκα καθόλου σε εξοπλισμό, εκτός από Led και πλοήγηση , μου είναι σχεδόν αδιάφορα όλα τα άλλα , δε τα είχα για αυτό και δε μπορώ να τα εκτιμήσω μάλλον. -
Το tuscon hybrid ;;;;
Τι κιβώτιο έχει; -
@lap said in Μάταιη προσπάθεια αγοράς τετρακίνητου SUV:
Το tuscon hybrid ;;;;
Τι κιβώτιο έχει;6AT μετατροπέα ροπής, αν εννοούμε το κανονικό hybrid όχι το 48V.
-
Αν βγαίνει τςτρακουνα μια χαρά πρόταση
-
@lap said in Μάταιη προσπάθεια αγοράς τετρακίνητου SUV:
Αν βγαίνει τςτρακουνα μια χαρά πρόταση
Βγαίνει τετρακίνητο , θα το φέρουν μάλιστα και σε phev, αλλά αν δεν αλλάζει κάτι αρκετά σε σχέση με το βενζινοκίνητο που οδήγησα, δεν με ενθουσιάζει. Δεν μου αρέσει καθόλου εξωτερικά (αυτό δεν αλλάζει) και μου φάνηκε τεχνηέντως βαρύ (δε μπορώ να το εξηγήσω) και με μέτριο τιμόνι. Κατά τα άλλα πολύ καλό οικογενειακό αυτοκίνητο. Άραγε να υπάρχει πουθενά το υβριδικό για τεστ;
-
Εγώ το είδα βράδυ και κόντεψα να τρακαρω. Με την καλή έννοια. Το αυτοκίνητο είναι μια γενιά μπροστά σε σχεδίαση φώτων κτλ Μ αρέσει πάρα πολύ. Αλλά οκ γούστα είναι αυτά.
Αν βγαίνει και phev στα 35000 τότε μη το συζητάς...
Σε τιμόνι κανένα hyundai δεν είναι καλό. Όλα το ίδιο τεχνικο τιμόνι έχουν. Οκ έχουν αλλά προτερήματα. Δηλαδή αν μπεις από Φορντ σε hyundai νομίζεις ότι έχει χαλάσει το τιμόνι στο hyundai. Μάλλον δεν είναι εξαίρεση το tushon. Ούτε τα Σουζούκι εχουν καλό τιμόνι...μετριοΕίχα δει ένα βίντεο του χιουνται που μου άρεσε αρκετά. Θα το ψάξω
Υ.γ Ειδικά πολύ τυχερός. Φτου φτου. Στα καλύτερα μέρη της Ευρώπης ζεις και ίσως δεν το ξέρεις.
-
@civil357 said in Μάταιη προσπάθεια αγοράς τετρακίνητου SUV:
@lap said in Μάταιη προσπάθεια αγοράς τετρακίνητου SUV:
Αν βγαίνει τςτρακουνα μια χαρά πρόταση
Βγαίνει τετρακίνητο , θα το φέρουν μάλιστα και σε phev, αλλά αν δεν αλλάζει κάτι αρκετά σε σχέση με το βενζινοκίνητο που οδήγησα, δεν με ενθουσιάζει. Δεν μου αρέσει καθόλου εξωτερικά (αυτό δεν αλλάζει) και μου φάνηκε τεχνηέντως βαρύ (δε μπορώ να το εξηγήσω) και με μέτριο τιμόνι. Κατά τα άλλα πολύ καλό οικογενειακό αυτοκίνητο. Άραγε να υπάρχει πουθενά το υβριδικό για τεστ;
τετρα γτπ... ηταν να το παρω στον δ.πωλησεων μου το φευ πριμιο εκδοση στα 48.5 αλλα εσκασε στα γελια οταν το ειδε, ειναι μαλακες οι κορεατες και καταστρεφουν την εξαιρετη μηχανολογια τους και βιομηχανικη προσοχη στη λεπτομερεια με ξεφτιλισμενα σχεδια, πλεον περιμενω ενα κομπας. που δεν ειναι κακο μεν, ειναι πολυ καλο, αλλα κοστιζει οσο το 3008/4 χωρις να ειναι ικανοτερο εκτος, σαυρα το εχουν, το ειδα απο κοντα και επαθα σοκ, και ειναι και αργοτερο. και να σου πω. τα υψη που δινουν στα φευ ειναι γτπ. εβαλα το δικο μου διπλα σε αλλο 3008 και ειναι 5 εκατοστα κατω! τι 21 και παπαριες λενε, 16 ειναι. και αν.
αφου εισαι εν επαρχια
και αφου παιζεις και με γιουρο 4
μουτουχου ενα γκραντ βιταρα 1.9 που τα κανει ολα και συμφερει.
και θα αφησει και γιουρα καλα για χλιδοσουκου με τζακουζι σε σαλε, γυμνος με την αλλη. οχι το στεφανι, την αλλη.
παντως ατυχως, αν δεν χωσεις παρα πολλα, βλεπε αυτα που αρχιζουν απο λαντ και μπριτις και τζαπαν, #mono_vitara
και εγω πολυ θα ηθελα ενα σκληροτραχηλο που ταξιδευει με 150αρες, χωραει φερ φορζε, αρεσει στη γυναικα και μπαινει στο ματι της γειτονιας και μου κανει και γουστα εκτος.
δεν. εντελως δεν.
το μονο εναλλακτικο, κατα καποιο παραλογο τροπο, το πηρα. και σιγουρα ενω βγαζει πολυ γουστο χλιδογκαζου, ειναι έιτζις πισω απο βιτ σε ευχρηστια και ικανοτητες εκτος.
αχ εκεινα τα 2.7 λιτρα στα μτχ λαντκουζερ, χαθηκε ενας 1.9? -
Εγώ πάλι το βρίσκω ωραίο.
Το εσωτερικό του πολύ ωραίο.Γούστα είναι αυτά.
Ωραίο βιντεάκι με καλή μουσικουλα.
Το αυτοκίνητο θεωρώ πως κρύβει το τετράγωνο όγκο του και είναι μοντέρνο
-
-
Γάτε, τα 2.7 τα είχαμε σε hilux που η χρήση τους ήταν πέρα δώθε 3-4χλμ μέσα στο εργοστάσιο... τα Λαντκρούζερ στο πάρκινγκ ήταν κατά κανόνα 5.7 V8 δεν έχω δει μικρότερο...
-
@civil357 said in Μάταιη προσπάθεια αγοράς τετρακίνητου SUV:
@lap said in Μάταιη προσπάθεια αγοράς τετρακίνητου SUV:
Αν βγαίνει τςτρακουνα μια χαρά πρόταση
Βγαίνει τετρακίνητο , θα το φέρουν μάλιστα και σε phev, αλλά αν δεν αλλάζει κάτι αρκετά σε σχέση με το βενζινοκίνητο που οδήγησα, δεν με ενθουσιάζει. Δεν μου αρέσει καθόλου εξωτερικά (αυτό δεν αλλάζει) και μου φάνηκε τεχνηέντως βαρύ (δε μπορώ να το εξηγήσω) και με μέτριο τιμόνι. Κατά τα άλλα πολύ καλό οικογενειακό αυτοκίνητο. Άραγε να υπάρχει πουθενά το υβριδικό για τεστ;
Ίσως να κοιτούσες και το νέο Sportage, μέσα δεν έχει καμία σχέση με tucson, τουλάχιστον έτσι φαίνεται από τα βίντεο που έχουν κυκλοφορήσει.
Επισης το hybrid στη συγκεκριμένη υλοποίηση δείχνει να είναι πιο σπιρτοζικο από το ανάλογο του tucson.
Υπάρχει το ανάλογο νήμα εδώ. -
@Lap , γούστα είναι αυτά , έχεις δίκιο, αλλά εμένα ιδίως μπροστά δε μου αρέσει καθόλου , στις άλλες πλευρέ πες συνηθίζεται ,θα μου πεις πάλι, λες και θα το βλέπεις από μέσα; αλλά δεν μπορώ να το χωνέψω. Αναφορικά με το υ.γ. ευχαριστώ !!!
@gatoz , δε ξέρω αν είναι τόσο χάλια η τετρακίνηση αλλά ότι βιντεάκι έχω δει βάζει το διπλοσύμπλεκτο σε safe mode σε εύκολες καταστάσεις.
Μεταχειρισμένα παλιά είδα μόνο το disco3 (έρωτας ανικανοποίητος) γνωστού που πουλιόταν, μετά έκανα έρευνα , ήξερα για το θέμα της αεροανάρτησης , μετά διάβασα ότι έχει σχεδόν κατασκευαστικό πρόβλημα ο 2,7 , ότι τα υποπλαίσια θέλουν αλλαγή σαν αναλώσιμα και κάπου εκεί ηρέμησα. Δε θέλω άλλο αυτοκίνητο 15 ετίας , έχω να οδηγήσω σύγχρονο (λέμε τώρα) από όταν έδωσα τη guilieta. Το μίκρα είναι χαμάλης.
Το compass δεν το έχει η leasing ετοιμοπαράδοτο νομίζω και μέσα στη μελέτη μου διαβάζω ότι ο συνδυασμός κινητήρα-μπαταρίας της Psa είναι πιο μελετημένος, οπότε μου τελείωσε και αυτό. Επίσης 19αρες .....
Που το κόλλησες το 3008 ; Προσπαθώ να καταλάβω που βάζετε όλοι το όριο του δασικού και που τα υπόλοιπα. Εγώ προσωπικά εκτός δρόμου εννοώ εκεί που απαιτείται κοντό κιβώτιο , όλα τα άλλα αντιμετωπίζονται (δεν εννοώ προφανώς λάσπες παχιές , χιόνια εως το γόνατο κ.λπ.) -
Το αδικείς το Compass. Ειδικά εκτός δρόμου θα είναι καλύτερο από τα υπόλοιπα. Αν πας δε στην έκδοση Tailhawk δεν συγκρίνεται παρά μόνον με τα αντίστοιχα Land Rover: https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-jeep-compass-4xe-limited
-
@realzeus said in Μάταιη προσπάθεια αγοράς τετρακίνητου SUV:
Το αδικείς το Compass. Ειδικά εκτός δρόμου θα είναι καλύτερο από τα υπόλοιπα. Αν πας δε στην έκδοση Tailhawk δεν συγκρίνεται παρά μόνον με τα αντίστοιχα Land Rover: https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-jeep-compass-4xe-limited
πλεον το εχω 'παει'
και εχω παραγγειλει και ενα.
οχι, δεν ειναι αυτο που νομιζεις.
σκεψου κατι σε 3008 με αλλο καλουπι
το κανανε οι γαλλοι μουτι
Μάταιη προσπάθεια αγοράς τετρακίνητου SUV