Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μύρισε ο συμπλέκτης.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μύρισε ο συμπλέκτης.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    4
    933
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos-vrs last edited by

      Καλησπέρα στο φόρουμ. Καθώς οδηγούσα και πήγαινα με 120 χλμ περίπου και 5η ταχύτητα, συνειδητοποίησα ότι όταν πατούσα φρένο μέχρι μέσα η ταχύτητα έπεφτε πάρα πολύ αργά. Το χειρότερο είναι ότι στην προσπάθειά μου να κατεβάσω ταχύτητα σε 4η, ακουγόταν μια πολύ δυνατή βουή και δε με άφησε να κατεβάσω. Σταμάτησα με τα πολλά και το αυτοκίνητο μύρισε έντονα και έβγαλε μερικό καπνό. Πάω να βάλω πάλι μπροστά, με το που βάζω μπρος με ακινητοποιημενο αυτοκίνητο και νεκρά (ή 1η, δε θυμάμαι) ακούγεται βουητό λες και πατάς γκάζι στο φουλ, λες και έχει κολλήσει! Έρχεται η οδική, ώσπου να έρθει έχει κρυώσει το αυτοκίνητο εντωμεταξυ, και παίρνει μπροστά κανονικά, χωρίς θόρυβο κλπ. Το ελέγχει ο κύριος, μου λέει πιεσες απλά τον δίσκο πλατο, δεν έχει να κάνει με φρένο ούτε με γκάζι. Μου λέει ίσως το πιεσες στην 5η και να βλέπω πιο πολύ τις στροφές, παρά την ταχύτητα. Επίσης μου είπε ότι τώρα που κρυωσε είναι μια χαρά και έτσι το πήρα κι έφυγα. Δεν μπορώ να πω ότι μετά κατάλαβα κάτι διαφορετικό. Μου είπε ότι δεν χαλασε, απλά ίσως από το συμβάν να μειώθηκε ο χρόνος ζωής του δίσκου πλατο. Επίσης ότι ίσως τώρα να απομονώνει πιο ψηλά. Δεν ξέρω, είμαι νέος οδηγός και νιώθω ότι πλέον φοβάμαι να βάλω 5η σε εθνική... Σε τέτοιο σημείο. Δε με άφηνε να κατεβάσω ταχύτητα, βούιζε του θανατα μέχρι να κρυώσει, και αν δεν είχα και χώρο/χρόνο μπροστά μου να σταματήσει, δεν ξέρω και τι θα μπορούσε να είχε συμβεί. Γνώμες για το τι μπορεί να έκανα λάθος; Δεν μπορώ ακόμη να καταλαβω...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Λογικά ότι σου είπαν είναι το σωστό. Πίεσες το δίσκο το οποίο σημαίνει ότι μίκρυνε ο χρόνος ζωής του. Επίσης υποψιάζομαι ότι δεν γνωρίζεις σε κάποιο βαθμό την χρήση του συμπλέκτη στις λλαγές ταχυτήτων. Ψάξε το λίγο, όχι τίποτ άλλο, αλλά να μην χρειστείς αλλαγή δίσκο πλατώ πολύ πριν την ώρα του.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • bassstarlet
          bassstarlet last edited by

          Μήπως ασυναίσθητα, πάταγες ελαφρά τον συμπλέκτη, ενώ ταξίδευες με 5η;

          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            harisma23 last edited by harisma23

            Γενικά δεν πρέπει να κρατάς το πόδι σου πάνω στο συμπλέκτη, αφού αλλάξεις ταχύτητα. Γιατί εσύ μπορεί να νομίζεις ότι δεν τον πατάς, αλλά αυτός να πατιέται. Αλλάζουμε ταχύτητα και μετά ξεκουράζουμε το αριστερό πόδι στο footrest και όχι πάνω στο συμπλέκτη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr