-
καλλημερα σε ολους! εχω ενα νισσαν μικρα κ12 1400 και μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα. ο ηλεκτρολογος το εσβησε και μου ειπε οτι η βλαβη που καταγραφηκε ειναι -υψηλη ταση- στον αισθητηρα λ μετα τον καταλυτη και μαλλον θα χρειαστει αλλαγη. το λαμπακι ξανααναψε μετα απο λιγα χιλιομετρα. και ρωταω μηπως υπαρχει κανενα βραχυκυκλωμα μηπως με ενα απλο καθαρισμα θα εφτιανε δεδωμενου οτι το αμαξι εχει κανει μονο 90000 χιλιομ και αυτα τα πραγματα κρατανε για 200000 απο οτι γνωριζω. αν ηταν καμενος ο λ δεν θα αναβε κατευθειαν το λαμπακι και οχι μετα απο λιγο? βενζηνη δεν νομιζω να ειναι γιατι το πηγα στον μηχανικο μετα απο λιγες ημερες και αφου το ειχα γεμισει πολες φορες. μπορει κανενας να με βοηθησει?
-
@gtass said in αισθητηρας λ:
καλλημερα σε ολους! εχω ενα νισσαν μικρα κ12 1400 και μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα. ο ηλεκτρολογος το εσβησε και μου ειπε οτι η βλαβη που καταγραφηκε ειναι -υψηλη ταση- στον αισθητηρα λ μετα τον καταλυτη και μαλλον θα χρειαστει αλλαγη. το λαμπακι ξανααναψε μετα απο λιγα χιλιομετρα. και ρωταω μηπως υπαρχει κανενα βραχυκυκλωμα μηπως με ενα απλο καθαρισμα θα εφτιανε δεδωμενου οτι το αμαξι εχει κανει μονο 90000 χιλιομ και αυτα τα πραγματα κρατανε για 200000 απο οτι γνωριζω. αν ηταν καμενος ο λ δεν θα αναβε κατευθειαν το λαμπακι και οχι μετα απο λιγο? βενζηνη δεν νομιζω να ειναι γιατι το πηγα στον μηχανικο μετα απο λιγες ημερες και αφου το ειχα γεμισει πολες φορες. μπορει κανενας να με βοηθησει?
Δεν νομίζω ότι χρειάζεσαι κάποια βοήθεια. Αλλάζεις αισθητήρα και όλα καλα. Δεν είναι και κανενα κόστος ιδιαίτερο. Προφανώς η κατανάλωσή είναι λίγο τσιμπημενη. Η όχι;
-
ο λ παρατηρεί μία κατάσταση, ότι αυτή τη στιγμή καίει πλούσιο. Να ερευνηθεί γιατί δεν πάει τόσο αέρας όσο πρέπει. Πάντα σε closed loop, και ο κινητήρας να χει φτάσει θερμοκρασία λειτουργίας 95 βαθμών
-
@gtass said in αισθητηρας λ:
καλλημερα σε ολους! εχω ενα νισσαν μικρα κ12 1400 και μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα. ο ηλεκτρολογος το εσβησε και μου ειπε οτι η βλαβη που καταγραφηκε ειναι -υψηλη ταση- στον αισθητηρα λ μετα τον καταλυτη και μαλλον θα χρειαστει αλλαγη. το λαμπακι ξανααναψε μετα απο λιγα χιλιομετρα. και ρωταω μηπως υπαρχει κανενα βραχυκυκλωμα μηπως με ενα απλο καθαρισμα θα εφτιανε δεδωμενου οτι το αμαξι εχει κανει μονο 90000 χιλιομ και αυτα τα πραγματα κρατανε για 200000 απο οτι γνωριζω. αν ηταν καμενος ο λ δεν θα αναβε κατευθειαν το λαμπακι και οχι μετα απο λιγο? βενζηνη δεν νομιζω να ειναι γιατι το πηγα στον μηχανικο μετα απο λιγες ημερες και αφου το ειχα γεμισει πολες φορες. μπορει κανενας να με βοηθησει?
Βάλε εμπορίου αναλόγως τι θα βρέις . Γύρω στο 100€ υπολόγισε. Απλώς το αλλάζεις και σβήνεις τη βλάβη . Συνήθως όριο έχουν 100,000 χιλιόμετρα .
αισθητηρας λ