Πετρελαιοκίνητο για μέσα στη πόλη

66 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
dimvelkoss
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 02/08/2019 - 13:37
Πετρελαιοκίνητο για μέσα στη πόλη

Γεια σας παίδες,

θέλω να ρωτήσω σχετικά με τους κινητήρες πετρελαίου μέσα στην πόλη. Ξέρω σχετικά με τους euro 5 και euro 6 και το γεγονός ότι μπορεί να απαγορευτούν αλλά δεν αναφέρομαι σε αυτό.

Έχω βρει ένα πολύ καλό μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο του 2016, bmw με euro6 κινητήρα και σκέφτομαι σοβαρότατα να το πάρω αλλά χθες που ήμουν στο συνεργείο και μιλούσα με τον μηχανικό είπα να τον ρωτήσω αν με παροτρύνει να το πάρω ή όχι. Ο άνθρωπος μου είπε ότι δεν θα το σύστηνε για αυτοκίνητο πόλης επειδή τα πετρελαιοκίνητα είναι λέει αμάξια για μεγάλες αποστάσεις και αν το χρησιμοποιείς απλά μέσα στην πόλη δεν θα προλάβει λέει να έρχεται σε πλήρη λειτουργία ο εγκέφαλος και η εσωτερική κάψη δεν θα γίνεται πλήρως οπότε θα επιβαρύνεται η μηχανή και κάτι τέτοια που δεν τα θυμάμαι όλα. Ισχύει κάτι τέτοιο;

Έχω πολλούς γνωστούς που έχουν πετρελαιοκίνητα και τα χρησιμοποιούν για πόλη, κανείς δεν μου έχει αναφέρει ότι είχε θέμα λόγω αυτού.

Εσείς τι λέτε; Ισχύουν αυτά; Έχει κάποιος πετρελαιοκίνητο και μπορεί να μου πει την γνώμη του;

Ευχαριστώ

up
1 user has voted.
Tsardas
Εικόνα Tsardas
Offline
Last seen: Πριν από 3 εβδομάδες 3 ημέρες
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Μαλλον  εχει δικιο ο

Μαλλον  εχει δικιο ο μηχανικος. Το πετρελαιο θελει χιλιομετρα σε ανοιχτους δρομους και μεσαιες - μεγαλες αποστασεις.

up
2 users have voted.
REALZEUS
Εικόνα REALZEUS
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά 28 δευτερόλεπτα
Joined: 01/02/2009 - 16:06
Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις

Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας. 

up
3 users have voted.
cson
Offline
Last seen: Πριν από 5 ημέρες 11 ώρες
Joined: 05/04/2007 - 20:44
REALZEUS wrote:

REALZEUS wrote:

Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας. 

Το πετρελαιο μαλλον εννοεις την μαστιγα των ασυντηρητων ταξι ,φορτηγων και λοιπων επαγγελματικων που κυκλοφορουν και ειναι φρικη οταν εισαι πισω τους. Γιατι εδω μιλαμε για euro 5 & 6.

up
2 users have voted.
MONMAN2
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 39 λεπτά
Joined: 21/03/2008 - 20:48
Πάντως αν κρίνω απο τις

Πάντως αν κρίνω απο τις πραγματικές καταναλώσεις των βενζινοκίνητων στον αστικό κύκλο ακόμα και η BMW ,πετρελαιοκίνητη, κάνει για πόλη  και τι αν χρειάζεται μια βόλτα στον περιφεριακό με τέρμα γκάζια μια φορά την εβδομάδα το 5,8 μέση θα γίνει 6 , μόνο υβριδικά εχουν τέτοιες καταναλώσεις και με 20% ακριβότερο καύσιμο .

up
1 user has voted.
meco
Offline
Last seen: Πριν από 6 ημέρες 10 ώρες
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Ο μηχανικός έχει εν μέρη

Ο μηχανικός έχει εν μέρη δίκιο. Το σύστημα εξαγωγής δεν προφταίνει να έρθει σε σωστή θερμοκρασία και όχι ο εγκέφαλος σε πλήρη λειτουργία (άλλο πάλι και τούτο). Αν το χρησιμοποιείς και για εκτός πόλης διαδρομές τουλάχιστον 50 συνεχόμενων χιλιομέτρων 3-4 φορές το μήνα τότε είναι ok διαφορετικά γύρευε τη δουλειά σου. Εγώ πάντως μεταχειρισμένο diesel δεν θα έπαιρνα εκτός και αν μου το χαρίζανε οπότε και στην πιθανή πολυδάπανη βλάβη θα το πετούσα.
Ένα μπουκωμένο φίλτρο DPF θα σπαταλήσει όλο το κέρδος από την μειωμένη κατανάλωση και πιθανόν θα χρειαστεί και επιπλέον χρήματα. Για αντικατάσταση δεν το συζητώ. Επίσης ευαισθησία έχουν και οι αντλίες πετρελαίου υψηλής πίεσης οι οποίες είναι εξωφρενικά ακριβές.  Για το κέρδος από την κατανάλωση έχω να κάνω δύο επισημάνσεις. Έχω παρατηρήσει ότι η κατανάλωση στην πόλη για το diesel αυτοκίνητο που έχω σχεδόν  διπλασιάζεται (+90%) συγκριτικά με την εκτός πόλης ενώ στο βενζινοκίνητο που έχω η αντίστοιχη αύξηση είναι περίπου 40%. Θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου ότι καλό είναι να βάζεις μόνο από το "καλό" πετρέλαιο και όχι το απλό. Έγώ για παράδειγμα βάζω μόνο diesel Avio και μόνο από συγκεκριμένο πρατήριο.
Προσωπικά για μέσα στην πόλη υβριδικό ή ηλεκτρικό. Ακόμα καλύτερα και φθηνότερα (στην αγορά) ένα σύγχρονο χαμηλού κυβισμού μικρό αυτοκίνητο. Δεν καίνε τίποτα και στην ουσία είναι πάμφθηνα.

up
2 users have voted.
xenos
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 14 λεπτά
Joined: 07/02/2003 - 21:05
meco wrote:

meco wrote:

Ο μηχανικός έχει εν μέρη δίκιο. Το σύστημα εξαγωγής δεν προφταίνει να έρθει σε σωστή θερμοκρασία και όχι ο εγκέφαλος σε πλήρη λειτουργία (άλλο πάλι και τούτο).

Θεωρώ πολύ δύσκολο (όχι απίθανο) να είπε τέτοιο πράγμα, ακόμα και ο πιο άσχετος μηχανικός. Ίσως δεν έγινε σωστά η μεταφορά του σχολίου.

up
1 user has voted.
Super@T
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 2 ώρες
Joined: 09/08/2012 - 22:16
Πόσος χρόνος πιστεύετε ότι

Πόσος χρόνος πιστεύετε ότι πρέπει να περάσει για να έρθει το «... σύστημα εξαγωγής ...» ...καταλύτες μάλλον, σε θερμοκρασία λειτουργίας;

up
1 user has voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 27 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
cson wrote:

cson wrote:

REALZEUS wrote:

Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας. 

Το πετρελαιο μαλλον εννοεις την μαστιγα των ασυντηρητων ταξι ,φορτηγων και λοιπων επαγγελματικων που κυκλοφορουν και ειναι φρικη οταν εισαι πισω τους. Γιατι εδω μιλαμε για euro 5 & 6.

 

Ας είναι και euro 100, μετά από 2-3 χρόνια θα είναι euro 0.5, από κακή συντήρηση, από βγαλμένο dpf, από μάστορες που δουλεύουν τη ματσόλα, από οδηγούς που δεν γνωρίζουν ότι τα καινούργια ντηζελάκια θέλουν διαφορετική οδήγηση από τα βενζίνης, από πετρέλαιο σκουπίδια κλπ, κλπ. Καλή η τεχνολογία αλλά για Ελβετούς οδηγούς και Ελβετικά συνεργεία με Ελβετικά καύσιμα.

up
2 users have voted.
REALZEUS
Εικόνα REALZEUS
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά 28 δευτερόλεπτα
Joined: 01/02/2009 - 16:06
cson wrote:

cson wrote:

REALZEUS wrote:

Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας. 

Το πετρελαιο μαλλον εννοεις την μαστιγα των ασυντηρητων ταξι ,φορτηγων και λοιπων επαγγελματικων που κυκλοφορουν και ειναι φρικη οταν εισαι πισω τους. Γιατι εδω μιλαμε για euro 5 & 6.

 

Ότι και να έχουν, τα μικροσωματίδια και το ΝΟx που παράγουν είναι σε υψηλά επίπεδα σε σχέση με έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα.

up
3 users have voted.
cson
Offline
Last seen: Πριν από 5 ημέρες 11 ώρες
Joined: 05/04/2007 - 20:44
REALZEUS wrote:

REALZEUS wrote:

cson wrote:

REALZEUS wrote:

Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας. 

Το πετρελαιο μαλλον εννοεις την μαστιγα των ασυντηρητων ταξι ,φορτηγων και λοιπων επαγγελματικων που κυκλοφορουν και ειναι φρικη οταν εισαι πισω τους. Γιατι εδω μιλαμε για euro 5 & 6.

 

Ότι και να έχουν, τα μικροσωματίδια και το ΝΟx που παράγουν είναι σε υψηλά επίπεδα σε σχέση με έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα.

 

Υπαρχει καπου συγκριτικο ρυπων παρομοιας ισχυος κινητηρων ντιζελ vs βενζινης με την αναλυση ρυπων να δω το ποσοστο? Euro 5 ή 6 και οι δυο . Ψαχνω καιρο κατι τετοιο και δεν εχω βρει, τωρα με αυτη τη κουβεντα το θυμηθηκα. 

up
1 user has voted.
cson
Offline
Last seen: Πριν από 5 ημέρες 11 ώρες
Joined: 05/04/2007 - 20:44
21 Quadra wrote:

21 Quadra wrote:

cson wrote:

REALZEUS wrote:

Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας. 

Το πετρελαιο μαλλον εννοεις την μαστιγα των ασυντηρητων ταξι ,φορτηγων και λοιπων επαγγελματικων που κυκλοφορουν και ειναι φρικη οταν εισαι πισω τους. Γιατι εδω μιλαμε για euro 5 & 6.

 

Ας είναι και euro 100, μετά από 2-3 χρόνια θα είναι euro 0.5, από κακή συντήρηση, από βγαλμένο dpf, από μάστορες που δουλεύουν τη ματσόλα, από οδηγούς που δεν γνωρίζουν ότι τα καινούργια ντηζελάκια θέλουν διαφορετική οδήγηση από τα βενζίνης, από πετρέλαιο σκουπίδια κλπ, κλπ. Καλή η τεχνολογία αλλά για Ελβετούς οδηγούς και Ελβετικά συνεργεία με Ελβετικά καύσιμα.

 

Αυτο ισχυει παντου σε ολα τα καυσιμα και η σωστη χρηση και συντηρηση εξαρταται απο το επιπεδο του λαου. Μη μπερδευομαστε με τη μαυριλα των ντιζελ και ξεχναμε τα αοσμα εξισου επικυνδινα καυσερια των βενζινων σε ασυντηρητα μοτερ. 

up
1 user has voted.
meco
Offline
Last seen: Πριν από 6 ημέρες 10 ώρες
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Ανάλογα. Έγραψα και πιο πάνω

Ανάλογα. Έγραψα και πιο πάνω ότι μία διαδρομή συνεχόμενη τουλάχιστον 50χλμ 3-4 φορές το μήνα είναι μάλλον αρκετή.

up
1 user has voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 27 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
cson wrote:

cson wrote:

21 Quadra wrote:

cson wrote:

REALZEUS wrote:

Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας. 

Το πετρελαιο μαλλον εννοεις την μαστιγα των ασυντηρητων ταξι ,φορτηγων και λοιπων επαγγελματικων που κυκλοφορουν και ειναι φρικη οταν εισαι πισω τους. Γιατι εδω μιλαμε για euro 5 & 6.

 

Ας είναι και euro 100, μετά από 2-3 χρόνια θα είναι euro 0.5, από κακή συντήρηση, από βγαλμένο dpf, από μάστορες που δουλεύουν τη ματσόλα, από οδηγούς που δεν γνωρίζουν ότι τα καινούργια ντηζελάκια θέλουν διαφορετική οδήγηση από τα βενζίνης, από πετρέλαιο σκουπίδια κλπ, κλπ. Καλή η τεχνολογία αλλά για Ελβετούς οδηγούς και Ελβετικά συνεργεία με Ελβετικά καύσιμα.

 

Αυτο ισχυει παντου σε ολα τα καυσιμα και η σωστη χρηση και συντηρηση εξαρταται απο το επιπεδο του λαου. Μη μπερδευομαστε με τη μαυριλα των ντιζελ και ξεχναμε τα αοσμα εξισου επικυνδινα καυσερια των βενζινων σε ασυντηρητα μοτερ. 

 

Δεν τα ξεχνάμε αλλά μην αθωώνουμε τα μικροσωματίδια των ντήζδελ ακόμα και αν είναι αόρατα γιατί λειτουργούν προσθετικά στους πνεύμονες, η ιατρική κοινότητα των πνευμονολόγων στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες κρούουν καθημερινά τον κώδωνα του κινδύνου, αυτός είναι και ο λόγος που γίνονται συζητήσεις για την απαγόρευση των ντήζελ, δεν μπορείς να αγνοοείς αυτούς που ξέρουν καλύτερα για τις επιπτώσεις στον άνθρωπο και να μένεις στις ανακοινώσεις και στις προδιαγραφές των αυτοκινητοβιομηχανιών, είναι διαφορετικά τα κατάλοιπα στην ατμόσφαιρα ( τα δηλητήρια ) των βενζινοκινητήρων και διαφορετικά τα σωματίδια των ντήζελ, μην μπερδεύουμε τα πορτοκάλια με τις βίδες, είναι τόσο ανόμοια, κανείς δεν ζήτησε ποτέ την απαγόρευση των βενζινοκινητήρων σε αντίθεση με τους ντήζελ, αυτό από μόνο του κάτι λέει.

up
1 user has voted.
Super@T
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 2 ώρες
Joined: 09/08/2012 - 22:16
21 Quadra wrote:

21 Quadra wrote:

...

Δεν τα ξεχνάμε αλλά μην αθωώνουμε τα μικροσωματίδια των ντήζδελ ακόμα και αν είναι αόρατα γιατί λειτουργούν προσθετικά στους πνεύμονες, η ιατρική κοινότητα των πνευμονολόγων στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες κρούουν καθημερινά τον κώδωνα του κινδύνου, αυτός είναι και ο λόγος που γίνονται συζητήσεις για την απαγόρευση των ντήζελ, δεν μπορείς να αγνοοείς αυτούς που ξέρουν καλύτερα για τις επιπτώσεις στον άνθρωπο και να μένεις στις ανακοινώσεις και στις προδιαγραφές των αυτοκινητοβιομηχανιών, είναι διαφορετικά τα κατάλοιπα στην ατμόσφαιρα ( τα δηλητήρια ) των βενζινοκινητήρων και διαφορετικά τα σωματίδια των ντήζελ, μην μπερδεύουμε τα πορτοκάλια με τις βίδες, είναι τόσο ανόμοια, κανείς δεν ζήτησε ποτέ την απαγόρευση των βενζινοκινητήρων σε αντίθεση με τους ντήζελ, αυτό από μόνο του κάτι λέει.

up
1 user has voted.
cson
Offline
Last seen: Πριν από 5 ημέρες 11 ώρες
Joined: 05/04/2007 - 20:44
Το ότι θέλουν να απαγορεύσουν

Το ότι θέλουν να απαγορεύσουν τα ντίζελ, μόνο για ανθρωπιστικό λόγο δεν πιστεύω ότι γίνεται. Μάλλον ότι τα χαμηλά όρια που θέλουν να θεσπίσουν για να επιτευχθούν στα ντίζελ θέλει τεράστιο κόστος γιατί οι ντίζελ στη καύση τους είναι βρώμικοι και απαιτούν πανάκριβα συστήματα καθαρισμού καυσαεριων. Δεν πιστεύω όμως ότι ένα diesel euro 6 σημερα με ένα αντίστοιχο βενζίνης είναι πιο ρυπογόνο. Αν υπάρχουν κάποιες μετρήσεις θα ήθελα να τις αναρτήσετε .

up
1 user has voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 27 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Είναι διαφορετικοί οι ρύποι,

Είναι διαφορετικοί οι ρύποι, της βενζίνης είναι αέρια δηλητήρια και των ντήζελ αέρια δηλητήρια + μικροσωματίδια που συσσωεύονται στους πνεύμονες

πχ

https://www.telegraph.co.uk/science/2017/04/26/toxic-diesel-particles-penetrate-right-heart-scientists-warn/

 

up
2 users have voted.
Super@T
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 2 ώρες
Joined: 09/08/2012 - 22:16
Το καλό με τους

Το καλό με τους βενζινοκινητήρες είναι ότι δεν βγάζουν σωματίδια, για αυτό δεν έχουν βγει και φίλτρα σωματιδίων βενζίνης.

up
2 users have voted.
dgrgtc
Εικόνα dgrgtc
Online
Last seen: Πριν από 42 δευτερόλεπτα
Joined: 21/12/2005 - 23:49
Super@T wrote:

Super@T wrote:

Το καλό με τους βενζινοκινητήρες είναι ότι δεν βγάζουν σωματίδια, για αυτό δεν έχουν βγει και φίλτρα σωματιδίων βενζίνης.

Και όμως έχουν βγεί...το Peugeot 308 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που φόρεσε και τα Hyundai 1.0t φοράν φίλτρο σωματιδίων...και κάποια άλλα που δεν θυμάμαι...

up
1 user has voted.

1000 χλμ. μακριά

piliourits
Offline
Last seen: Πριν από 25 λεπτά 7 δευτερόλεπτα
Joined: 21/01/2019 - 01:19
Καλά θα ήταν να ρίξουμε

Καλά θα ήταν να ρίξουμε κατάρες στα ντήζελ και να γυρίσουμε στα βενζινοκίνητα βρωμόγκαζα που μας κ@υλώνουν ανά περιόδους, φαίνεται όμως πως οι πολύ καινούριες τεχνολογίες που υιοθετούνται και στους κινητήρες βενζίνης, όπως το direct injection, δημιουργεί κινδύνους για την υγεία από σωματίδια, επίσης:

https://www.sciencedaily.com/releases/2017/05/170523144338.htm

"First, diesel vehicles tainted their reputation with soot particles, then high nitric oxide emissions. So are owners of new gasoline cars environmentally friendly? Not always, says a new study led by Empa scientists: some direct-injection gasoline engines emit just as many soot particles as unfiltered diesel cars did in the past. Particle filters can remedy this."

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0959652617302706

Αν κάποιος, ειδικά ο φίλος που μας ρωτάει τη γνώμη για την αγορά συγκεκριμένου πετρελαιοκίνητου, αποφασίζει με περιβαλλοντικά κριτήρια, καλύτερα αν μπορεί να πάρει ένα ηλεκτροκίνητο (ώστε οι ρύποι που του αναλογούν να προκαλούν καρκίνο μόνο στους κατοίκους της Πτολεμαΐδας και όχι τους Αθηναίους και λοιπούς κατοίκους αστικών κέντρων που θα ζουν υγιείς στη θαλπωρή απ' τις χιλιάδες τζάκια νεόπτωχων γύρω τους, που θα καίνε μελαμίνες και φρέσκα ελατάκια πάλι σε 3 μήνες ).

αυτό που ενοεί ο κάθε μάστορας, είναι πως αν ένα ντιζελοκίνητο κινείται μόνο σε μικρές αστικές διαδρομές λίγων χιλιομέτρων, κινδυνέυει να μπουκώσει το φίλτρο σωματιδίων. αστική διαδρομή όμως δεν είναι και η παραλιακή; η αττική οδός; (υποθέτω πως ο φίλος που ρωτάει διαμένει στην αττική).

Αν το κριτήριο είναι το κόστος καυσίμου, ένα ντιζελοκίνητο καίει σημαντικά λιγότερο από ένα βενζινοκίνητο σε όλα τα σενάρια χρήσης, με μόνη "απαίτηση" να κινείται ανά διαστήματα και σε διαδρομές ανοιχτού αυτοκινητοδρόμου για να εξασφαλίζεται υγειές και καθαρό φίλτρο σωματιδίων. Εγώ αν έβρισκα πραγματικά καλής κατάστασης και τιμής ντίζελ θα το αγόραζα.

 

up
3 users have voted.
REALZEUS
Εικόνα REALZEUS
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά 28 δευτερόλεπτα
Joined: 01/02/2009 - 16:06
dgrgtc wrote:

dgrgtc wrote:

Super@T wrote:

Το καλό με τους βενζινοκινητήρες είναι ότι δεν βγάζουν σωματίδια, για αυτό δεν έχουν βγει και φίλτρα σωματιδίων βενζίνης.

Και όμως έχουν βγεί...το Peugeot 308 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που φόρεσε και τα Hyundai 1.0t φοράν φίλτρο σωματιδίων...και κάποια άλλα που δεν θυμάμαι...

 

Όλα όσα έχουν άμεσο ψεκασμό θα έχουν υποχρεωτικά από το 2020. Και πάλι όμως είναι πολύ χαμηλότερο το επίπεδο εκμομπών σε σχέση με τα πετρέλαια και φυσικά το ίδιο ισχύει και για το ΝOx.

up
1 user has voted.
Super@T
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 2 ώρες
Joined: 09/08/2012 - 22:16
dgrgtc wrote:

dgrgtc wrote:

Super@T wrote:

Το καλό με τους βενζινοκινητήρες είναι ότι δεν βγάζουν σωματίδια, για αυτό δεν έχουν βγει και φίλτρα σωματιδίων βενζίνης.

Και όμως έχουν βγεί...το Peugeot 308 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που φόρεσε και τα Hyundai 1.0t φοράν φίλτρο σωματιδίων...και κάποια άλλα που δεν θυμάμαι...

 

Ειρωνικό ήταν. smiley

up
1 user has voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 27 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Ιδανικά τα μικρά

Ιδανικά τα μικρά ντηζελοκίνητα είναι τα αυτοκίνητα των πωλητών που γυρίζουν συνεχώς στην επαρχία γράφοντας 60-100.000 χλμ τον χρόνο, αν ένας οδηγός κάνει 5-10 χλμ για να πάει στη δουλειά του και άλλα τόσα για να επιστρέψει και δεν βγαίνει ποτέ σε ανοιχτό δρόμο ώστε ο κινητήρας να κάνει ενεργητική αναγέννηση στο DPF τότε μοιραία θα συμβούν 2 πράγματα, θα βουλώσει σύντομα το DPF και θα χρεια΄στει ένα καλό ποσό χρημάτων για καθαρισμό ο οποίος δεν καθαρίζει το φίλτρο 100%, έτσι κάποια στιγμή θα χρειαστεί αντικατάσταση με μεγάλη πιυθανότητα να το καταργήσει λόγω του υψηλού κόστους.

Η άλλη χειρότερη περίπτωση στην οποία εμπίπτουν και οι νέες κοπέλες που δεν γνωρίζουν πολλά πράγματα και δεν καταλαβαίνουν τι είναι το ένα και το άλλο, θα δούν μια ωραία ημέρα ημέρα το αυτοκίνητο να μαρσάρει μέχρι το τέρμα των στροφών του και να μη σβύνει, να είναι τυλιγμένο στους λευκούς καπνούς μέχρι να γίνει το μπάμ και ο κινητήρας να γίνει τεύχη.

Η οδήγηση ενός σύγχρονου ντήζελ απαιτεί μια συγκεκριμένη γνώση την οποία πρέπει να αφομοιώσει ο / η οδηγός, τώρα ποιός θα την κάνει λιανά και κατανοητή στους οδηγούς είναι ένα άλλο θέμα, γιατί τα βιβλιαράκια των αυτοκινήτων δεν είναι ότι φιλικότερο.

ο Μηχανισμός της λειτουργίας του DPF και των παθητικών / ενεργητικών αναγεννήσεων είναι απλός στην κατανόηση του αν εξηγηθεί με απλά λόγια στους μη γνωρίζοντες. 

 

up
2 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 1 λεπτό
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Κολπακι αν κανετε λιγα

Κολπακι αν κανετε λιγα χιλιομετρα. Οδηγητε προκαλοντας στον κινητηρα μεγαλο φορτιο. Δηλαδη για παραδειγμα ανεβαστε σχεση στο κιβωτιο ταχυτητων και πατηστε τερμα το γκαζι απο αρκετα χαμηλες ταχυτητες . Σε λιγα λεπτα θα ζεματα ο κινητηρας ο καταλυτης οξειδωσης και το dpf και θα φτανει στην καταλληλη θερμοκρασια λειτουργιας πολυ γρηγορα.

up
2 users have voted.

Οπποίον κ’ είπησθα έπος, τοίον κ’ επακούσαις.

21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 27 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Η σωστή χρήση για καταστροφή

Η σωστή χρήση για καταστροφή των κουζινέτων του κινητήρα είναι αυτή που προτείνεις, τον λογαριασμό να γράψεις που να σου τον στείλουν...

up
2 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 1 λεπτό
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Γε ικα οδηγηση με ψηλο μεγαλο

Γενικα οδηγηση με ψηλο-μεγαλο φορτιο στον κινητηρα βοηθα να φτασεις γρηγοροτερα στην θερμοκρασια καλης λειτουργιας των συστηματων αντιρυπανσης.

Δεν εννοω με το που βαλεις μπροστα, εννοω γενικως να κινησε με μια σχεση πανω για ενα χρονκο διαστημα μεσα στην πολη.

Τα κουζινετα των ντιζελ εχουν αλλες αντοχες και το τουρμπο εξυπηρετει μια τετοιου τυπου οδηγηση, ενω παραλληλα τα πολυ ανεπτυγμενα συστηματα ψεκασμων δινουν ακριβως το απαιτουμενο καυσιμο (ακομα και σε μεγαλο φορτιο) για την ευρυθμη λειτουργια του κινητρα...το γνωριζεις αλλωστε.

Εδω στο σχεδιο (figure 2) του κειμενου γινεται επιμερισμος των παραγοντων fatigue και καταπονησης των εσωτερικων εξαρτηματων σε εναν κινητηρα.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.ijert.org/research/stress-analysis-of-connecting-rod-a-review-IJERTV3IS21037.pdf&ved=2ahUKEwjC7-aat_TjAhUMs4sKHQxxA0kQFjABegQIAhAB&usg=AOvVaw18BkHI9irX_28gucs025RY

Υ.γ για το forum τα βαζω.

up
1 user has voted.

Οπποίον κ’ είπησθα έπος, τοίον κ’ επακούσαις.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo