-
Η καινούργια C-class απο την ΑMG με τον V8 της AMG 6.3λιτρα και 520ps.
Πιστεύω πως θα είναι πιο σπορ απο τις προηγούμενες C class AMG.
Οσο για το θέμα M3 killer...Μαλλον οχι...
-
Η καινούργια C-class απο την ΑMG με τον V8 της AMG 6.3λιτρα και 520ps.
Πιστεύω πως θα είναι πιο σπορ απο τις προηγούμενες C class AMG.
Οσο για το θέμα M3 killer...Μαλλον οχι...
-
Η καινούργια C-class απο την ΑMG με τον V8 της AMG 6.3λιτρα και 520ps.
Πιστεύω πως θα είναι πιο σπορ απο τις προηγούμενες C class AMG.
Οσο για το θέμα M3 killer...Μαλλον οχι...
-
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
Οσο για το θέμα M3 killer...Μαλλον οχι...Καμία Merc δεν το έπαιξε ποτέ Μ3 killer. Άλλος ο στόχος, άλλοι οι πελάτες. Καμία, εκτός από την 190 2.5-16 φυσικά
-
Θα δεχτεί της περιποιήσεις του τμήματος της AMG αλλά στα πλαίσια των Black Series.Έστω και λίγο να πλησιάζει σε φιλοσοφία την CLK 63,τότε θα ήταν κατι παραπάνω απο απλά ανταγωνιστικό....
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Οσο για το θέμα M3 killer...Μαλλον οχι...
Καμία Merc δεν το έπαιξε ποτέ Μ3 killer. Άλλος ο στόχος, άλλοι οι πελάτες. Καμία, **εκτός από την 190 2.5-16 φυσικά **:iconcool:
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Οσο για το θέμα M3 killer...Μαλλον οχι...
Καμία Merc δεν το έπαιξε ποτέ Μ3 killer. Άλλος ο στόχος, άλλοι οι πελάτες. Καμία, **εκτός από την 190 2.5-16 φυσικά **:iconcool:
Δεν το λέω για πλάκα. Αυτή, όντως κατασκευάστηκε με στόχο την Μ3 Ε30, για τους αγώνες, αλλά και για το δρόμο. Οι επόμενες γρήγορες C δεν είχαν τέτοιους στόχους.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Οσο για το θέμα M3 killer...Μαλλον οχι...
Καμία Merc δεν το έπαιξε ποτέ Μ3 killer. Άλλος ο στόχος, άλλοι οι πελάτες. Καμία, **εκτός από την 190 2.5-16 φυσικά **:iconcool:
Δεν το λέω για πλάκα. Αυτή, όντως κατασκευάστηκε με στόχο την Μ3 Ε30, για τους αγώνες, αλλά και για το δρόμο. Οι επόμενες γρήγορες C δεν είχαν τέτοιους στόχους.
για Μερκ καλη ηταν....
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Οσο για το θέμα M3 killer...Μαλλον οχι...
Καμία Merc δεν το έπαιξε ποτέ Μ3 killer. Άλλος ο στόχος, άλλοι οι πελάτες. Καμία, **εκτός από την 190 2.5-16 φυσικά **:iconcool:
Δεν το λέω για πλάκα. Αυτή, όντως κατασκευάστηκε με στόχο την Μ3 Ε30, για τους αγώνες, αλλά και για το δρόμο. Οι επόμενες γρήγορες C δεν είχαν τέτοιους στόχους.
ενταξει οχι και ετσι.
αυτο απο που το ακουσες;
αλλο Μ3 Ε30 και αλλο W201.
μην κοιτας τι μετατροπες κανεις στο αμαξι,
αλλα πως βγαινει το καθε αμαξι μανισιο και που αποσκοπει.
το ενα ειναι ενα σπορ κουπε,
και το αλλο μια μικρη λιμουζινα. -
IMHO αν εκεί στην Φρανκφούρτη θεωρούν ως σπορ όχημα ένα με V8 6.3 λίτρα και βάρος στους 2 τόννους τότε η Scaglietti είναι το πιο σπορ όχημα της αγοράς.
Ένα ακόμα όχημα της ματαιοδοξίας της AMG χωρίς προφανή χαρακτήρα πέραν από το τυπικό γερμανικό κατακιτσαριό.....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
IMHO αν εκεί στην Φρανκφούρτη θεωρούν ως σπορ όχημα ένα με V8 6.3 λίτρα και βάρος στους 2 τόννους τότε η Scaglietti είναι το πιο σπορ όχημα της αγοράς.Ένα ακόμα όχημα της ματαιοδοξίας της AMG χωρίς προφανή χαρακτήρα πέραν από το τυπικό γερμανικό κατακιτσαριό.....
η φρανκφουρτη που κολλαει;
τωρα αν θεωρεις την amg ματαιοδοξια,
και τα γερμανικα οχηματα καρακιτσαριο,
τοτε δικαιωμα σου.
γουστα ειναι αυτα,τα οποια σπανια εχουν σχεση με αντικειμενικοτητα.
η μερσεντες ποτε δεν ειχε στοχο να βγαλει καθαροαιμα σπορ αμαξια,
αν και το εχει κανει πολλες φορες.
να υποβιβαζεις ετσι μια εταιρεια με τοσο μεγαλη ιστορια στο χωρο του αυτοκινητου,
και εναν οικο οπως την amg,
δεν στεκει. -
Ο χρήστης kasel έγραψε:
η φρανκφουρτη που κολλαει;
στην έκθεση , μάλλον Stuttgart εννοούσε
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ένα ακόμα όχημα της ματαιοδοξίας της AMG χωρίς προφανή χαρακτήρα πέραν από το τυπικό γερμανικό κατακιτσαριό.....
γνωρίζεις κάτι παραπάνω απο εμάς, γιατί το αυτοκίνητο ΔΕΝ έχει βγεί στην παραγωγή...
-
Αν το πρόβλημα είναι στα κυβικά,τότε τύφλα να χουν τα Zonda(7.3 λίτρα), Viper(8.3) και η κάθε λογής Corvette.
Για το βάρος συμφωνώ,αλλά και πάλι δεν είναι απόλυτο.
Τέσπα,αν δεν οδηγηθεί το αμάξι δεν μπορεί να είναι κανείς σίγουρος... -
Διόρθωση για το Frankfurt με Stuttgart.....
Με ενοχλεί πάρα πολύ το γεγονός ότι ακόμα και σήμερα οι Daimler δεν έχει κατανοήσει το βασικό λόγο επιτυχίας της BMW. Δεν είναι στο less is more αλλά στο περισσότερο με λιγότερα.
Πως είναι δυνατόν ένα αμάξι με κινητήρα Αμερικάνικου μεγαθήριου και κατανομή βάρους 60-40 (στην καλύτερη περίπτωση) να κινηθεί σβέλτα και το κυριότερο διασκεδαστικά.
Μετά συζητάμε για το ESP++ και μία σειρά από ηλεκτρονικούς αγγέλους που πιθανά να μην ήταν τόσο απαραίτητοι σε μία έκδοση 300 κιλά ελαφρύτερη με πιο compact μάζες.
Συγκρίσεις με το Pagani Zonda δεν γίνονται και δεν πρέπει να γίνονται. Σύγκριση με το επερχόμενο Μ3 και S5 αν γίνουν δείχνουν το πόσο λάθος είναι η πορεία του συγκεκριμένου οχήματος.
Γιατί η Μ3 καθορίζεται ως επαρκής με 4.0 λίτρα και η AMG αποζητά τα 6.3??
Η S5 με την τετρακίνηση θα είναι πιο αργή από την C63??Δεν χρειάζεται να οδηγήσεις κάτι όταν βλέπεις ότι από πλευράς προδιαγραφών είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας.
Από εκεί και πέρα θα περιμένω και τους ειδικούς όταν το όχημα βρεθεί στο δρόμο για περισσότερα και τότε θα δούμε ποιός έχει δίκαιο και ποιός άδικο.....
-
^^
To Pagani το ανέφερα επειδή εσύ με τη σειρά σου ανέφερες τα πολλά κυβικά και ήθελα να σου δείξω οτι δεν υπάρχει πρόβλημα αν είναι πολλά τα κυβικά,αρκεί να χρησιμοποιούνται καλά και αποδοτικά...Σαν παράδειγμα,όχι σαν μέτρο σύγκρισης.Ένα ενδοMercedico παράδειγμα είναι και η CLK Black Series...Κατα τη γνώμη μου,η Mercedes θέλει και βγάζει μεγάλα μοτέρ και σε καμμιά περίπτωση δεν της λείπει η τεχνογνωσία.Πιστεύω οτι πολύ μεγάλο ρόλο παίζει η ροπή για την Mercedes παρά η απόλυτη ιπποδύναμη.
Αλλά μην ξεχνάμε οτι στην ουσία είναι διαφορετικός ο προσανατολισμός των 2 εταιριών.Μου αρέσει η BMW για τα απίστευτα μοτέρ της,την τεχνογνωσία της και τη διαρκή εξέλιξη αλλά απο την άλλη η Mercedes έχει έναν πιο αγχολυτικό χαρακτήρα που ναι μεν δεν σε πριζώνει τόσο,αλλά προσφέρει μια διαρκή 'ήρεμη' δύναμη (για ροπή είπα εε? ).
Αναμένουμε τα τέστ...
-
Ο χρήστης kasel έγραψε:
Οσο για το θέμα M3 killer...Μαλλον οχι...
Καμία Merc δεν το έπαιξε ποτέ Μ3 killer. Άλλος ο στόχος, άλλοι οι πελάτες. Καμία, **εκτός από την 190 2.5-16 φυσικά **:iconcool:
Δεν το λέω για πλάκα. Αυτή, όντως κατασκευάστηκε με στόχο την Μ3 Ε30, για τους αγώνες, αλλά και για το δρόμο. Οι επόμενες γρήγορες C δεν είχαν τέτοιους στόχους.
ενταξει οχι και ετσι.
αυτο απο που το ακουσες;
αλλο Μ3 Ε30 και αλλο W201.
μην κοιτας τι μετατροπες κανεις στο αμαξι,
αλλα πως βγαινει το καθε αμαξι μανισιο και που αποσκοπει.
το ενα ειναι ενα σπορ κουπε,
και το αλλο μια μικρη λιμουζινα.Η 2.5-16, όπως ΚΑΙ η Μ3 Ε30, κατασκευάστηκαν για να ομολογκαριστούν για το DTM, όπου και κοντραρίστηκαν έντονα μεταξύ τους, αλλά και με τις Alfa 155 Q4. Οι εκδόσεις δρόμου ήταν ένα βήμα πριν τις αγωνιστικές, όχι όπως σήμερα που δεν έχουν καμία σχέση.
Κατά τα άλλα μ' αρέσει που είσαι και σίγουρος το ότι είσαι σχετικός με το θέμα
-
Άλλες οι προτεραιότητες της Merc τότε απο αυτές της BMW όπως ακριβώς και σήμερα. Οι εκδόσεις όμως της 190Ε ως 2.3 και 2.5 16v έφτασαν τόσο κοντά στις Μ όσο καμία άλλη Merc.
-
Είναι αυτό μια μικρή λιμουζίνα;;;;;
-
Oυτε ο 6.3 της AMG ουτε ο small block της Corvette ειναι σημαντικα πιο βαριοι απο π.χ. εναν 4λιτρο V8. Μην μπερδευουμε τον κυβισμο με το βαρος. Πιστευω αν η C63 ειναι τελικα ''χειροτερη'' απο την Μ3, πιο πολυ θεμα επιλογων θα ειναι και οχι βασικης αρχιτεκτονικης.
Mercedes c63 amg