Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread:GP Iσπανίας 2007
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread:GP Iσπανίας 2007
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 8 / 11
    Formula 1
    46
    220
    361
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
      Καλα venga χωρις παρεξηγηση ποσο καιρο βλεπεις μηχανοκινητο και δεν καταλαβαινεις ποιος εχει ποτε το προβαδισμα με μια στροφη?

      Μετα πας και βαζεις βιντεο απο Monza που τα αμαξια καβαλανε ολοκληρα τα κερμπ οταν στη συγκεκριμενη στροφη τα κερμπ ειναι μισο μετρο (που λεει ο λογος) ψηλα

      Ντάξει κάτι ερωτήσεις τώρα που κάνεις...Έπρεπε να το καβαλήσει το κέρμπ...Πετάει ο γάιδαρος...πετάει

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        Ο χρήστης Frontier έγραψε:

        και ποσα λεπτα λες να χρειαζονται για να το καταλαβει αυτο ενας οδηγος Φ1?
        μηπως κανα 8μηνο?

        Τι εννοείς;
        Τι να καταλάβει; Ότι το TC του 'κόβει' την έξοδό του απ'τη στροφή;

        Νομίζω πριν κανένα μήνα είχε πει σε μια συνέντευξη ότι η McLaren υστερεί στο TC σε σχέση με τη Ferrari, απλά σήμερα το είδα και εγώ αυτό με πλάνο τόσο από Massa όσο και Alonso.

        Πρόσεξε ότι δε γράφω κάτι για την επίδραση που είχε στο ρυθμό του μονοθεσίου το συμβάν της 1ης στροφής.

        εννοω οτι ειναι αστειο να συζηταμε εαν ενας οδηγος Φ1 δεν μπορει να καταλαβει εαν κατι στο οδηγικο του στυλ τον κανει αργο. Ακομη και αν δεν μπορει, υπαρχει η τηλεμετρια που θα του πει με απολυτη ακριβεια που και πως κανει το λαθος.

        απο εκει και περα, οι Μclaren ειναι σχεδον το ιδιο γρηγορες με τις Ferrari, δε το λεω εγω, το δειχνει ο Χαμιλτον.

        αρα αυτος που εχει το 'προβλημα' ειναι ο Αλονσο και οχι η 'αργη' Mclaren.

        **
        Καμία αντίρρηση πάνω σε αυτό, είναι κάτι που το έχει δηλώσει ο Alonso αρκετές φορές: ότι δεν έχει προσαρμοστεί απόλυτα στα BS, κάτι που αντιμετωπίζει και ο KR στη Ferrari.**

        Ο Massa δεν έχει πρόβλημα λόγω 'προϋπηρεσίας' και ο Hamilton λόγω 'απειρίας' (δεν έχει 'βιώσει' Michelin). Σε συνδιασμό με το περίεργο οδηγικό στυλ που έχει κάποιος, προκύπτουν αυτά.

        ουτε αυτο το πιστευω
        για μενα ειναι δικαιολογιες....

        δηλαδη ποσα χλμ πρεπει να γραψει ενας οδηγος αγωνων για να προσαρμοστει σε νεα δεδομενα???
        αλλωστε ολοι τους εχουν κανει απειρα χλμ δοκιμων και κουβαλουν και καποια πειρα πανω τους...

        αμα ηταν ετσι, οποτε αλλαζε η προσφυση της πιστας ή εβρεχε δε θα επρεπε να τερματιζει κανενας. Δεν ειναι το ιδιο, σα παραδειγμα το λεω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Ο χρήστης pasxos έγραψε:

          Απορω γιατι οι Μακλαρενικοι μας λενε 2ους...

          ...ρίχνε και καμιά ματιά στη βαθμολογία... για πρωτάθλημα πρόκειται και οχι για SR στο PS!!!

          Δε χρειαζεται..την ξερω τη βαθμολογια...Αν παιρνω εγω τις νικες στο χαριζω το πρωταθλημα...τι να το κανω;Το τσουκου τσουκου μπολ δε μου αρεσει.Προσωπικα και μονο.Αρα αλλη εννοια εχει για σενα το πρωταθλημα και αλλη για μενα..

          Ρε Πασχάλη γιατί γίνεσαι ισοπεδωτικός;
          Τελείωσε το πρωτάθλημα και δεν το έμαθα. Η έχεις σίγουρο ότι δεν θα νικήσει η ΜcL...;

          Μετά από όσο ξέρω το πρωτάθλημα κερδίζεται με την μεγαλύτερη συγκομιδή πόντων και όχι νικών. Το αν θεωρείται μάγκας κάποιος να παίρνει νίκες και να χάνει το παγκόσμιο τότε ναι προτιμώ την νορμάλ έννοια ...και όχι την κουλή που περιγράφεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            frontier last edited by

            Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
            Ο Alonso δεν κατηγορησε πουθενα το Massa, απλα ειπε οτι το συμβαν ηταν επικινδυνο. Ελεος δηλαδη μερικοι δεν ξερουν τι διαβαζουν...

            Frontier εισαι λαθος οτι εφταιγε ο Massa γιατι αμα δεις του αφησε παρα πολυ χωρο (τα 2/3 της πιστας) αλλα ο Alonso ρισκαρε να κλεισει τη γραμμη του βρισκομενος στην εξωτερικη, δεν υπαρχει καμια αμφιβολια για το φταιξιμο.

            Σε αυτή τη φωτό φίλε μου φαίνεται ότι ο Massa πήγε ευθεία, αντί να πάρει την αγωνιστική γραμμή της στροφής. Το πλάνο που δείχνεις είναι στην είσοδο της στροφής, η σύγκρουση έγινε στην έξοδο της στροφής:

            Παρατήρησε πόσο χώρο άφησε ο Alonso στο Massa για να αποφύγει την συγκρουση και ενώ ήταν μισό μονοθέσιο μπροστά. Παρ'όλα αυτά, ο Massa πήγε ευθεία (η φωτό αυτή μαζί με τη δική σου αυτό δείχνουν), αναγκάζοντας τον Alonso να βγει εκτός. Kαθαρή πορεία εμβολισμού.

            Όπως και να έχει, δεν αλλάζει κάτι, πάμε στον επόμενο αγώνα με περισσότερη γνώση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pasxos last edited by

              Ο χρήστης elteo έγραψε:

              Απορω γιατι οι Μακλαρενικοι μας λενε 2ους...

              ...ρίχνε και καμιά ματιά στη βαθμολογία... για πρωτάθλημα πρόκειται και οχι για SR στο PS!!!

              Δε χρειαζεται..την ξερω τη βαθμολογια...Αν παιρνω εγω τις νικες στο χαριζω το πρωταθλημα...τι να το κανω;Το τσουκου τσουκου μπολ δε μου αρεσει.Προσωπικα και μονο.Αρα αλλη εννοια εχει για σενα το πρωταθλημα και αλλη για μενα..

              Ρε Πασχάλη γιατί γίνεσαι ισοπεδωτικός;
              Τελείωσε το πρωτάθλημα και δεν το έμαθα. Η έχεις σίγουρο ότι δεν θα νικήσει η ΜcL...;

              Μετά από όσο ξέρω το πρωτάθλημα κερδίζεται με την μεγαλύτερη συγκομιδή πόντων και όχι νικών. Το αν θεωρείται μάγκας κάποιος να παίρνει νίκες και να χάνει το παγκόσμιο τότε ναι προτιμώ την νορμάλ έννοια ...και όχι την κουλή που περιγράφεις.

              Τυπικο παραδειγμα οτι καποιος απ τους δυο μας το βλέπει μισοαδειο και ο αλλος μισογεματο το ποτηρι.. Ολο αυτο που λεω εχει μια εννοια.Προτιμω να ειμαι μακραν πιο γρηγορος και να κερδιζω παρα να παιζω στα φυλαχτα και χωρις ιδιαιτερα ρισκα για να παρω το πρωταθλημα.Αυτη η στιγνη λογικη δεν ειναι για μενα (και για πολλούς ίσως).Ειναι λογική που σαφως εχει ο Ντενις.Αν και αν το σκεγτεις ακομα ειμαστε στην αρχη.Η διαφορα στην ταχυτητα αυτη τη στιγμη ειναι μεγαλη..Με τη αξιπιστια μπορουν στη συνεχεια να γινουν βηματα προόδου.Φερραρι ειναι αυτη αλλωστε,θα τη βρει τη λύση..Οχι οτι σπαει και με το παραμικρο το αμαξι. Απλα το θεμα ειναι ότι με Σουμαχερ και μασσα αυτη τη στιγμη θα ειχαμε 4 στα 4 1-2 και προφανως κατι φταιει που δεν εχει γινει αυτο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης pasxos έγραψε:

                Τυπικο παραδειγμα οτι καποιος απ τους δυο μας το βλέπει μισοαδειο και ο αλλος μισογεματο το ποτηρι.. Ολο αυτο που λεω εχει μια εννοια.Προτιμω να ειμαι μακραν πιο γρηγορος και να κερδιζω παρα να παιζω στα φυλαχτα και χωρις ιδιαιτερα ρισκα για να παρω το πρωταθλημα.Αυτη η στιγνη λογικη δεν ειναι για μενα (και για πολλούς ίσως).Ειναι λογική που σαφως εχει ο Ντενις.Αν και αν το σκεγτεις ακομα ειμαστε στην αρχη.Η διαφορα στην ταχυτητα αυτη τη στιγμη ειναι μεγαλη..Με τη αξιπιστια μπορουν στη συνεχεια να γινουν βηματα προόδου.Φερραρι ειναι αυτη αλλωστε,θα τη βρει τη λύση..Οχι οτι σπαει και με το παραμικρο το αμαξι. Απλα το θεμα ειναι ότι με Σουμαχερ και μασσα αυτη τη στιγμη θα ειχαμε 4 στα 4 1-2 και προφανως κατι φταιει που δεν εχει γινει αυτο.

                ε καλά μην σηκώσεις την κούπα εάν πάρει έτσι το πρωτάθλημα ο γαύρος...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros last edited by

                  Ο χρήστης Frontier έγραψε:

                  Ο Alonso δεν κατηγορησε πουθενα το Massa, απλα ειπε οτι το συμβαν ηταν επικινδυνο. Ελεος δηλαδη μερικοι δεν ξερουν τι διαβαζουν...

                  Frontier εισαι λαθος οτι εφταιγε ο Massa γιατι αμα δεις του αφησε παρα πολυ χωρο (τα 2/3 της πιστας) αλλα ο Alonso ρισκαρε να κλεισει τη γραμμη του βρισκομενος στην εξωτερικη, δεν υπαρχει καμια αμφιβολια για το φταιξιμο.

                  Σε αυτή τη φωτό φίλε μου φαίνεται ότι ο Massa πήγε ευθεία, αντί να πάρει την αγωνιστική γραμμή της στροφής. Το πλάνο που δείχνεις είναι στην είσοδο της στροφής, η σύγκρουση έγινε στην έξοδο της στροφής:

                  Παρατήρησε πόσο χώρο άφησε ο Alonso στο Massa για να αποφύγει την συγκρουση και ενώ ήταν μισό μονοθέσιο μπροστά. Παρ'όλα αυτά, ο Massa πήγε ευθεία (η φωτό αυτή μαζί με τη δική σου αυτό δείχνουν), αναγκάζοντας τον Alonso να βγει εκτός. Kαθαρή πορεία εμβολισμού.

                  Όπως και να έχει, δεν αλλάζει κάτι, πάμε στον επόμενο αγώνα με περισσότερη γνώση.

                  Δεν εχει αφησει ο Αλονσο χωρο στο Μασσα!!!
                  Ο Μασσα ειναι στη γραμμη του (φαινεται και απο αυτους που ακολουθουν), και τιποτε δεν τον υποχρεωνει να την χαλασει. Αυτος που ειναι εκτος γραμμης ειναι ο Αλονσο. Που βλεπεις οτι ο ΦΑ ειναι μπροστα σε αυτη τη φωτο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vengas last edited by

                    Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
                    Καλα venga χωρις παρεξηγηση ποσο καιρο βλεπεις μηχανοκινητο και δεν καταλαβαινεις ποιος εχει ποτε το προβαδισμα με μια στροφη?

                    Μετα πας και βαζεις βιντεο απο Monza που τα αμαξια καβαλανε ολοκληρα τα κερμπ οταν στη συγκεκριμενη στροφη τα κερμπ ειναι μισο μετρο (που λεει ο λογος) ψηλα

                    αντε πάλι...
                    Στη Μοντσα μπορούσε να κάνει ο Σουμάχερ το ίδιο με το Μάσσα σήμερα(να κάτσει στο κέντρο της αγωνιστικής γραμμής) με πολύ πιθανό να είχαμε καταστροφικά αποτελέσματα(ο Μοντόγια ήταν τόσο πιο μπροστά από τον Σουμάχερ όσο ο Αλόνσο σήμερα από το Μάσσα).Αυτό εννοούσε ο Αλόνσο στις δηλώσεις του σήμερα. Το ότι δεν πήγε δεξιά ο Μάσσα μπορεί να είχε καταστροφικά αποτελέσματα και για τους 2

                    Εντάξει δεν ξαναθίγω το ζήτημα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pasxos last edited by

                      Ο χρήστης elteo έγραψε:
                      ε καλά μην σηκώσεις την κούπα εάν πάρει έτσι το πρωτάθλημα ο γαύρος...

                      Ασχετο αλλα αυτα δε γινονται...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pininfarina last edited by

                        Ο χρήστης Frontier έγραψε:
                        Σε αυτή τη φωτό φίλε μου φαίνεται ότι ο Massa πήγε ευθεία, αντί να πάρει την αγωνιστική γραμμή της στροφής. Το πλάνο που δείχνεις είναι στην είσοδο της στροφής, η σύγκρουση έγινε στην έξοδο της στροφής:

                        Παρατήρησε πόσο χώρο άφησε ο Alonso στο Massa για να αποφύγει την συγκρουση και ενώ ήταν μισό μονοθέσιο μπροστά. Παρ'όλα αυτά, ο Massa πήγε ευθεία (η φωτό αυτή μαζί με τη δική σου αυτό δείχνουν), αναγκάζοντας τον Alonso να βγει εκτός. Kαθαρή πορεία εμβολισμού.

                        Όπως και να έχει, δεν αλλάζει κάτι, πάμε στον επόμενο αγώνα με περισσότερη γνώση.

                        Φιλε frontier κανεις λαθος, η επαφη συμβαινει ακριβως στη φωτο που εβαλα, και εγινε εξαιτιας της αποτομης κινησης του Alonso προς τα δεξια ενω οπως φαινεται στη φωτο ειχε πολυ περιθωριο στα αριστερα. Η φωτο που εβαλες ειναι μετα τη συγκρουση και εξαιτιας της φευγει ο Alonso ευθεια και ο Massa λιγο εκτος γραμμης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Ο χρήστης pasxos έγραψε:

                          ε καλά μην σηκώσεις την κούπα εάν πάρει έτσι το πρωτάθλημα ο γαύρος...

                          Ασχετο αλλα αυτα δε γινονται...

                          φέτος τσούκου τσούκου το πήρε...δεν έπαιξε μπάλα. Νομίζω;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            liostemi last edited by

                            Ο χρήστης pasxos έγραψε:
                            Αρα αλλη εννοια εχει για σενα το πρωταθλημα και αλλη για μενα..

                            Tο Πρωτάθλημα, έχει την αξία του Πρωταθλήματος. Και ακριβώς γι' αυτό π..#@*νται οι ομάδες μια ολόκληρη χρονιά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pasxos last edited by

                              Ο χρήστης liostemi έγραψε:

                              Αρα αλλη εννοια εχει για σενα το πρωταθλημα και αλλη για μενα..

                              Tο Πρωτάθλημα, έχει την αξία του Πρωταθλήματος. Και ακριβώς γι' αυτό π..#@*νται οι ομάδες μια ολόκληρη χρονιά.

                              Βρε συ,δε διαφωνω,σου ειπα απλα τι προτιμω εγω...Αν και αν πανε ετσι οπως εχουν τα πραματα δε βλεπω γιατι να μην το παρει η Φερραρι;

                              Οριστε και τι δηλωσε ο Haug για τη 'στιγμη' στην πρωτη στροφη...Τουλαχιστον δεν παει να βγαλει απ τη μυγα ξυγκι..

                              'Of course the incident did not help us, but it was a clean and courageous manoeuvre,' the German told the broadcaster Premiere. 'That can be the price you pay when you start the record from second place.'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pininfarina last edited by

                                Ο χρήστης vengas έγραψε:
                                αντε πάλι...
                                Στη Μοντσα μπορούσε να κάνει ο Σουμάχερ το ίδιο με το Μάσσα σήμερα(να κάτσει στο κέντρο της αγωνιστικής γραμμής) με πολύ πιθανό να είχαμε καταστροφικά αποτελέσματα(ο Μοντόγια ήταν τόσο πιο μπροστά από τον Σουμάχερ όσο ο Αλόνσο σήμερα από το Μάσσα).Αυτό εννοούσε ο Αλόνσο στις δηλώσεις του σήμερα. Το ότι δεν πήγε δεξιά ο Μάσσα μπορεί να είχε καταστροφικά αποτελέσματα και για τους 2

                                Venga τα συμβαντα ειναι τα ιδια με τη διαφορα οτι ο Massa δεν ειχε χωρο δεξια γιατι το συγκεκριμενο κερμπ ειναι ψηλο και αμα δεις το replay του αγωνα κανεις δεν το καβαλαει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vengas last edited by

                                  Ο χρήστης pininfarina έγραψε:

                                  αντε πάλι...
                                  Στη Μοντσα μπορούσε να κάνει ο Σουμάχερ το ίδιο με το Μάσσα σήμερα(να κάτσει στο κέντρο της αγωνιστικής γραμμής) με πολύ πιθανό να είχαμε καταστροφικά αποτελέσματα(ο Μοντόγια ήταν τόσο πιο μπροστά από τον Σουμάχερ όσο ο Αλόνσο σήμερα από το Μάσσα).Αυτό εννοούσε ο Αλόνσο στις δηλώσεις του σήμερα. Το ότι δεν πήγε δεξιά ο Μάσσα μπορεί να είχε καταστροφικά αποτελέσματα και για τους 2

                                  Venga τα συμβαντα ειναι τα ιδια με τη διαφορα οτι ο Massa δεν ειχε χωρο δεξια γιατι το συγκεκριμενο κερμπ ειναι ψηλο και αμα δεις το replay του αγωνα κανεις δεν το καβαλαει.

                                  Εχει όμως μαυρες γραμμές πάνω του και στις δύσκολες στιγμές το χρησιμοποιεί κάποιος αν δεν θέλει να τρακάρει .-

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    ματαια καθε περαιτερω εξηγηση

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • sprsk
                                      sprsk last edited by

                                      **Θηρίο η Μassa **.
                                      Εδειξε ότι το ήθελε
                                      Η Ferrari δείχνει να είναι ελαφρός μπροστά .
                                      Αν υπάρξουν αντιστοιχες εμφανίσεις και σταματήσει η Γκαντεμιά του 'Γουρλή' ίσως περάσει μπροστά και στους κατασκευαστές.
                                      Τελικά ορισμένοι Φωστήρες είχαν δίκιο για τα καυσιμα και το πλάνο του αγώνα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        liostemi last edited by

                                        Ο χρήστης pasxos έγραψε:
                                        Οριστε και τι δηλωσε ο Haug για τη 'στιγμη' στην πρωτη στροφη...Τουλαχιστον δεν παει να βγαλει απ τη μυγα ξυγκι..

                                        Παράθεση:
                                        'Of course the incident did not help us, but it was a clean and courageous manoeuvre,' the German told the broadcaster Premiere. 'That can be the price you pay when you start the record from second place.'

                                        Δεν έχω κάνει κανένα σχόλιο για το συμβάν, τα θεωρώ φυσιολογικά στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, και δεν θεωρώ υπεύθυνο το Massa, που έτσι κι αλλιώς, είμαι από τους λίγους που τον 'πάνε'.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pasxos last edited by

                                          FM: Both of us… But usually I was inside, so I had the car inside, so I don’t understand his point. It was just a normal race accident and as long as I am inside, close to the car going to the first corner, I will keep there. I will not move. So, if somebody was aggressive, it was Fernando, it was not me.

                                          Πολύ λογικότατη αποψη για το ο,τι εγινε... Ακριβως αυτο ισχυει.

                                          liostemi Δεν αναφερομουν σε σενα..απλα εβαα στο ποστ μου και τη δηλωση αυτη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cavallino last edited by

                                            Αν ο Massa πατούσε σε εκείνο το σημείο τα κερμπς, το αποτέλεσμα θα ήταν να τον πέρναγε άνετα ο Αλόνσο (και μετά να τον πήγαινε καροτσάκι). Δηλαδή 'μη φας, έχουμε γλάρο'! Drink milk.

                                            Πέραν της πλάκας, ο Massa μια φορά έκανε την καλοσύνη φέτος, στην Μαλαισία. Σήμερα ήταν απλά ξεκάθαρη η δήλωση: 'no more mr. Nice Guy'. Η προσπάθεια του Αλόνσο στην πρώτη στροφή ήταν να σπάσει τον τσαμπουκά του Μassa μια και καλή για φέτος. Αν έτρωγε τη φόλα ο Massa και έκανε την κυρία, η χρονιά του θα ήταν σφραγισμένη. Θα ήταν και επίσημα το 'pushover' του grid στην εκκίνηση. Ο Βραζιλιάνος δε massησε, έμεινε στη γραμμή του και πλέον είναι αυτός που πέταξε το γάντι στους αντιπάλους του για το ποια θα είναι η τύχη όποιου προσπαθήσει να το ξαναπαίξει έτσι. Καιρός ήταν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 8 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr