-
Ο καθρέφτης στο σιβίκ μου είχε αρχίσει να μαγκώνει όταν άνοιγε/έκλεινε και μετά από λίγο καιρό ακούστηκε σαν κάτι να έσπασε μέσα και άρχισε να γυρνάει τρελά χωρίς να μαγκώνει στην ανοικτή ή κλειστή θέση.
Καινούριος στο Σαρακάκη έχει €176 (για HRV είναι πολύ ακριβότερος όπως έμαθα από φίλο που ενδιαφέρεται) και αποφάσισα να τον επισκευάσω.
Αφού έβγαλα
-
το καπάκι που σκεπάζει το καθρέφτη εσωτερικά - η μια βίδα δεν φαίνεται καλά, αν και με γερμανικό ίσως να μπορεί κάποιος να τη βγάλει και να μη χρειαστεί να βγει η ταπετσαρία
-
το χερούλι της πόρτας, τραβάς το χερούλι και έχει μια βίδα από πίσω
-
το άλλο χερούλι με τους διακόπτες, έχει μια βίδα στο βάθος και βγαίνει - το φις όπως σε όλα τα χόντα έχει κουμπάκι που το πατάς για να ανοίξει
-
τη ταπετσαρία - μια βίδα επάνω δεξιά και όλα τα άλλα κουμπωτά (το παράθυρο να είναι ανοικτό)
-
το φις του καθρέφτη
-
τις βίδες του καθρέφτη
Ο καθρέφτης είναι έτοιμος να βγει. Πατάς με ένα μικρό κατσαβίδι τα κλιπσάκια στο φις (το μόνο που κρατάει το καθρέφτη στο αυτοκίνητο) και μετά ο καθρέφτης πέφτει με δύναμη στο πεζοδρόμιο
Από κάτω έχει μια τρύπα στη μέση του καθρέφτη που κρατάει το γυαλί και το μοτέρ. Αφού βγεί αυτό έχει άλλες 7 (νομίζω) βίδες για να ανοίξει.
Αυτό που χάλασε είναι μια ροδέλα/ασφάλεια που κρατάει ένα πολύ ισχυρό ελατήριο συμπιεσμένο ώστε να κουμπώνει ο καθρέφτης (με 3 μπίλιες) στην ανοικτή ή κλειστή θέση. Η ροδέλα/ασφάλεια έφυγε από τη θέση της και ο καθρέφτης γυρίζει τρελά.
Αφού χτύπησα δυνατά πάνω στο πάγκο με ένα σφυρί τη ροδέλα για να κουμπώνει καλά στον άξονα (προσέχοντας να μη σπάσω τον υπόλοιπο καθρέφτη) χρησιμοποίησα μια πρέσα και ένα κλειδί που βγάζεις αισθητήρες λ (εγκοπή) για να πατήσω τη ροδέλα/ασφάλεια στη θέση της. Γράσαρα λίγο τη θέση με τις 3 μπίλιες για να γυρίζει εύκολα ο καθρέφτης και με τη δεύτερη προσπάθεια μπήκε στη θέση της μια χαρά.
Υπάρχουν άλλες 3 βίδες στο κάτω μέρος του καθρέφτη που αν βγούνε ίσως να γίνεται πιο εύκολα η δουλειά αλλά δεν μπόρεσα να τις βγάλω ** γιατί χρησιμοποιώ ηλίθια ηλεκτρικά εργαλεία που χαλάνε τις βίδες**
Συναρμολόγησα το καθρέφτη στο σπίτι μου και τον τοποθέτησα στο αμάξι (που είναι παρκαρισμένο πάνω στο πεζοδρόμιο).
ΑΥΤΗ Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ - ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΙ ΑΣ ΓΕΜΙΖΕΙ Η ΧΩΜΑΤΕΡΗ.
-
-
Ο καθρέφτης στο σιβίκ μου είχε αρχίσει να μαγκώνει όταν άνοιγε/έκλεινε και μετά από λίγο καιρό ακούστηκε σαν κάτι να έσπασε μέσα και άρχισε να γυρνάει τρελά χωρίς να μαγκώνει στην ανοικτή ή κλειστή θέση.
Καινούριος στο Σαρακάκη έχει €176 (για HRV είναι πολύ ακριβότερος όπως έμαθα από φίλο που ενδιαφέρεται) και αποφάσισα να τον επισκευάσω.
Αφού έβγαλα
-
το καπάκι που σκεπάζει το καθρέφτη εσωτερικά - η μια βίδα δεν φαίνεται καλά, αν και με γερμανικό ίσως να μπορεί κάποιος να τη βγάλει και να μη χρειαστεί να βγει η ταπετσαρία
-
το χερούλι της πόρτας, τραβάς το χερούλι και έχει μια βίδα από πίσω
-
το άλλο χερούλι με τους διακόπτες, έχει μια βίδα στο βάθος και βγαίνει - το φις όπως σε όλα τα χόντα έχει κουμπάκι που το πατάς για να ανοίξει
-
τη ταπετσαρία - μια βίδα επάνω δεξιά και όλα τα άλλα κουμπωτά (το παράθυρο να είναι ανοικτό)
-
το φις του καθρέφτη
-
τις βίδες του καθρέφτη
Ο καθρέφτης είναι έτοιμος να βγει. Πατάς με ένα μικρό κατσαβίδι τα κλιπσάκια στο φις (το μόνο που κρατάει το καθρέφτη στο αυτοκίνητο) και μετά ο καθρέφτης πέφτει με δύναμη στο πεζοδρόμιο
Από κάτω έχει μια τρύπα στη μέση του καθρέφτη που κρατάει το γυαλί και το μοτέρ. Αφού βγεί αυτό έχει άλλες 7 (νομίζω) βίδες για να ανοίξει.
Αυτό που χάλασε είναι μια ροδέλα/ασφάλεια που κρατάει ένα πολύ ισχυρό ελατήριο συμπιεσμένο ώστε να κουμπώνει ο καθρέφτης (με 3 μπίλιες) στην ανοικτή ή κλειστή θέση. Η ροδέλα/ασφάλεια έφυγε από τη θέση της και ο καθρέφτης γυρίζει τρελά.
Αφού χτύπησα δυνατά πάνω στο πάγκο με ένα σφυρί τη ροδέλα για να κουμπώνει καλά στον άξονα (προσέχοντας να μη σπάσω τον υπόλοιπο καθρέφτη) χρησιμοποίησα μια πρέσα και ένα κλειδί που βγάζεις αισθητήρες λ (εγκοπή) για να πατήσω τη ροδέλα/ασφάλεια στη θέση της. Γράσαρα λίγο τη θέση με τις 3 μπίλιες για να γυρίζει εύκολα ο καθρέφτης και με τη δεύτερη προσπάθεια μπήκε στη θέση της μια χαρά.
Υπάρχουν άλλες 3 βίδες στο κάτω μέρος του καθρέφτη που αν βγούνε ίσως να γίνεται πιο εύκολα η δουλειά αλλά δεν μπόρεσα να τις βγάλω ** γιατί χρησιμοποιώ ηλίθια ηλεκτρικά εργαλεία που χαλάνε τις βίδες**
Συναρμολόγησα το καθρέφτη στο σπίτι μου και τον τοποθέτησα στο αμάξι (που είναι παρκαρισμένο πάνω στο πεζοδρόμιο).
ΑΥΤΗ Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ - ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΙ ΑΣ ΓΕΜΙΖΕΙ Η ΧΩΜΑΤΕΡΗ.
-
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Λεωνίδα, πριν μια εβδομάδα έκανα ακριβώς την ίδια δουλειά στο ΥΑν και βγαίνει πολύ πιο εύκολα, δυστυχώς στη περίπτωση μου είχαν σπάσει 2-3 'αυτάκια' από τη ροδέλα/ασφάλεια. Πρέπει να βρω κάποια άλλη και να τον ξαναφτειάξω.
Γεια χαρά!
Εχω κι εγώ ένα Υ με πρόβλημα στον καθρεφτη... Τελικά τον επισκεύασες; Αν θέλεις δες λίγο και εδώ:
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=24232
Επειδή θα προσπαθήσω να επισκευάσω και το δικό μου, ίσως βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο με καμιά ιδέα!Γρηγόρης
Επισκευή καθρέφτη