-
Παρουσιάζω στους φίλους των παλιών αυτοκινήτων αυτό το συγκριτικό που βρήκα!!!
-
Παρουσιάζω στους φίλους των παλιών αυτοκινήτων αυτό το συγκριτικό που βρήκα!!!
-
Παρουσιάζω στους φίλους των παλιών αυτοκινήτων αυτό το συγκριτικό που βρήκα!!!
-
Πολύ καλό! Πού το πέτυχες;
Στη σελίδα που μας παρουσιάζεις οι επιδόσεις των αυτοκινήτων αξιολογούνται με τη μέγιστη ταχύτητα και το χρόνο για τα 400μ και τα 1000μ από στάση. Γνωρίζει κανείς πώς εξελίχθηκαν οι μέθοδοι μέτρησης των επιδόσεων; Πότε χρησιμοποίησαν το '0-100χλμ/ω', τις επιταχύνσεις εν κινήσει; Πότε τα παρουσίασαν στον κόσμο;
Να ρωτήσω ακόμα, είναι η σειρά τους στη φωτογραφία αντίστοιχη με τη σειρά τους στον πίνακα; Ευχαριστώ.
-
Το 0-100 είναι αρκετά παλιό. Πάντως, είμαι σίγουρος ότι μεγάλο μέρος της σημερινής μορφής των δοκιμών οφείλεται στα Αγγλικά περιοδικά, που είχαν μια πολύ μακρόχρονη παρουσία.
-
Αυτό είναι από παλιο Γαλλικό περιοδικό που ξέθαψα...
Η σειρά ΔΕΝ είναι ίδια ...
Αλλά δεν ξέρω όλα τα αυτοκίνητα...Είμαι σίγουρος για το 6ο...γιατί αυτό έχω (Citroen Ami8)
Το 1ο μάλλον το Simca...
και προφανώς το 5ο ο Σκαραβαίος..
Τα υπόλοιπα θα τα ψάξω σύντομα...! -
From Left to right:
1- SIMCA, 2-Honda, 3-NSU, 4-BLMC(=Mini Cooper), 5-Σκαραβαίος, 6-Ami8, 7-Renault6, 8-Kadett, 8-Fiat850 -
Άλλο ένα δωράκι με μερικά cabrio του 69 !
fac τι έχουμε εδώ?
πάνω αριστερά fiat, στην μέση Mehari, δεξιά triumph κάτω δεξιά το 504 και τα άλλα??
-
Oχι, πάνω αριστερά είναι το Matra. Η σειρά είναι:
Πάνω L->R: 1. matra, 2. Mehari, 3.Triumph
Κάτω L->R: 1. Δεν το αναγνωρίζω (CG ή SIATA), 2. Fiat, 3.Δεν το αναγνωρίζω (SIATA ή CG), 4.Peugeot. Τα CG & SIATA τα αγνοώ και ως φίρμες. Αν γνωρίζει κανείς, ας μας δώσει περισσότερα στοιχεία. -
Ο χρήστης fac έγραψε:
Τα CG & SIATA τα αγνοώ και ως φίρμες. Αν γνωρίζει κανείς, ας μας δώσει περισσότερα στοιχεία.Θα βρώ σύντομα!
-
Τα Links έχουν χαθεί μήπως κάποιος μπορεί να διορθώσει???
-
CG Γαλλία (1967-1973)
Τα CG κατασκευάζονταν στο Μπρι Κομ Ρομπέρ από τους Gesslin και Durand, χρησιμοποιώντας κυρίως εξαρτήματα Simca. Το αμάξωμα ήταν πολυεστερικό. Πουλήθηκαν μόνο ως αυτοκίνητα αγώνων. Στη συνέχεια η εταιρεία μετονομάστηκε σε Jide.
Siata Ιταλία (1949-1970)
Αυτό το μικρό εργοστάσιο, έχοντας επικεντρωθεί πριν τον πόλεμο σε τροποποιήσεις αυτοκινήτων Fiat, κατασκεύασε από το 1949 μια μεγάλη σειρά σπορ αυτοκινήτων, εξοπλισμένων με κινητήρες από 494 έως 1990 κ.ε Το 1960 ακολούθησε μια στενή συνεργασία με την Abarth. Τα πιο διάσημα μοντέλα Siata υιοθέτησαν κινητήρες των 843,1295, 1481 και 1579 κ.ε. Ένα από τα τελευταία Siatas εξοπλίστηκε με 4 κύλινδρο κινητήρα 843 κ.ε τοποθετημένα στο πίσω μέρος του αμαξώματος και διθέσιο αμάξωμα τύπου κάμπριο.
Siata SPRING
CG 1200 S
Τρομερές photo!!!!
http://www.allsportauto.com/english/modules.php?name=Sportphoto&zl_idMD=531
Ένα δείγμα :
-
Οποτε εκανα λάθος και το πάνω αριστερά είναι το CG 1200 S. Άρα το κάτω αριστερά είναι το ματρά (το οποίο νόνισα ότι αναγνώρισα ...)
-
εμφανισιακά ωραίο το Siata πάντως....
για δικό μου σίγουρα θα προτιμούσα το Φίατ :love:
(τι αμαξάρες έβγαζε και τι κάρα βγάζει....αχ πίκρα...)
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
εμφανισιακά ωραίο το Siata πάντως....για δικό μου σίγουρα θα προτιμούσα το Φίατ :love:
(τι αμαξάρες έβγαζε και τι κάρα βγάζει....αχ πίκρα...)
Σπύρος
Η παρηγοριά είναι ότι αυτό συμβαίνει για πολλές μάρκες!!!
-
ε όχι και πρηγοριά ρε συ Κώστα!
παρηγοριά είναι να ξεχνάνε οι ιστορικές μάρκες την ιστορία τους και να πέφτουν στο επίπεδο ανταγωνιστών τους με κάνα-δύο δεκαετίες ζωής???εμένα προσωπικά πολύ με στενοχωρεί αυτό.
από το πανέμορφο φίατ 124 σπάιντερ φτάσαμε σ'αυτό το...πράγμα (ούτε το όνομά του δε θυμάμαι, τον διάδοχο το μαρέα μωρέ...) που δεν βλέπεται και στόχο έχει το αγοραστικό κοινό της Κία και της Daewoo....
από τη flaminia και τη fulvia, η lancia έφτασε στην αδιάφορη Delta τελευταίας γενιάς και σε αμερικανοπρεπείς λιμουζίνες....
υπάρχουν βέβαια άπειρα παραδείγματα ακόμα. Στενοχωρέθηκα πάλι
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ε όχι και πρηγοριά ρε συ Κώστα!
παρηγοριά είναι να ξεχνάνε οι ιστορικές μάρκες την ιστορία τους και να πέφτουν στο επίπεδο ανταγωνιστών τους με κάνα-δύο δεκαετίες ζωής???εμένα προσωπικά πολύ με στενοχωρεί αυτό.
από το πανέμορφο φίατ 124 σπάιντερ φτάσαμε σ'αυτό το...πράγμα (ούτε το όνομά του δε θυμάμαι, τον διάδοχο το μαρέα μωρέ...) που δεν βλέπεται και στόχο έχει το αγοραστικό κοινό της Κία και της Daewoo....
από τη flaminia και τη fulvia, η lancia έφτασε στην αδιάφορη Delta τελευταίας γενιάς και σε αμερικανοπρεπείς λιμουζίνες....
υπάρχουν βέβαια άπειρα παραδείγματα ακόμα. Στενοχωρέθηκα πάλι
Σπύρος
Αν αρχίσουμε να λέμε για όλες τις μάρκες τι βγάζανε παλιά και τι βγάζουν τώρα δεν θα τελειώσουμε ποτέ !!!
Εξαιρέσεις για εμένα είναι η Alfa romeo, τα νέα μοντέλα της Citroen και της Renault και ίσως κάτι ακόμα που ξεχνάω!
-
Εμένα πάντως μου αρέσει και η Thesis και η Y. Επίσης το Albea δεν είναι διάδοχος του Marea αλλά του Palio.
Υ.Γ. ή οι φωτογραφίες είναι πολύ μεγάλες ή κατι δεν πάει καλά καθε φορά που ανοίγω το θέμα βλέπω και κάτι παραπάνω. Αντίθετα βλέπω κανονικά τις photos από τα αμάξια -
Τώρα τις είδα ολόκληρες και δεν ήταν και τόσο μεγάλες περίεργο....
-
μενω εκπληκτος.....ενα τετοιο triumph ειχε ο πατερας μου το 1988 περιπου
2 συγκριτικά τεστ του 1969 !!!