-
Αθήνα: Σημαντική μείωση στις τιμές πώλησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων Ι.Χ. προβλέπεται να υπάρξει από την 1η Ιανουαρίου 2004. Με τη σχετική τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή το υπουργείο Οικονομικών, η Ελλάδα συμμορφώνεται στις αποφάσεις της ΕΕ.
Όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του Βήματος της Τρίτης, με βάση την τροπολογία, για κανένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο δεν θα καταβάλλεται μεγαλύτερο τέλος ταξινόμησης - φόρος από αυτόν που παραμένει ενσωματωμένος στην αξία ομοειδών μεταχειρισμένων οχημάτων που είναι ήδη ταξινομημένα και κυκλοφορούν στην Ελλάδα.
Για παράδειγμα, για ένα αυτοκίνητο του 1995 που ταξινομήθηκε στη Γερμανία και εισάγεται από την 1η Ιανουαρίου 2004 στην Ελλάδα, θα καταβάλλεται τόσος φόρος όσος παραμένει ενσωματωμένος σε όχημα ίδιου τύπου και μάρκας που κυκλοφορεί στη χώρα μας και ταξινομήθηκε το 1995.
Σήμερα, τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα κατατάσσονται σε τέσσερις διαφορετικές κλίμακες φορολογίας, ανάλογα με τους ρύπους.
Με τη νέα διάταξη, όχι μόνο καταργούνται όλες οι κλίμακες που επιβαρύνουν την τελική τιμή, αλλά η φορολογία που θα επιβάλλεται πλέον στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα είναι μικρότερη ακόμα και από αυτή των καινούργιων.
Επειδη ειμαι πολυ συγκινημενος παο αυτο που διαβασα, μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ακριβως σημαινουν ολα τα παραπανω? Γιατι δεν νομιζω να σημαινουν οτι εγω σαν ιδιωτης μπορω να φερω αυτοκινητο απ'εξω και να του βγαλω πινακιδες χωρις να πληρωσω τα μαλλια της κεφαλης μου
-
Αθήνα: Σημαντική μείωση στις τιμές πώλησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων Ι.Χ. προβλέπεται να υπάρξει από την 1η Ιανουαρίου 2004. Με τη σχετική τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή το υπουργείο Οικονομικών, η Ελλάδα συμμορφώνεται στις αποφάσεις της ΕΕ.
Όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του Βήματος της Τρίτης, με βάση την τροπολογία, για κανένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο δεν θα καταβάλλεται μεγαλύτερο τέλος ταξινόμησης - φόρος από αυτόν που παραμένει ενσωματωμένος στην αξία ομοειδών μεταχειρισμένων οχημάτων που είναι ήδη ταξινομημένα και κυκλοφορούν στην Ελλάδα.
Για παράδειγμα, για ένα αυτοκίνητο του 1995 που ταξινομήθηκε στη Γερμανία και εισάγεται από την 1η Ιανουαρίου 2004 στην Ελλάδα, θα καταβάλλεται τόσος φόρος όσος παραμένει ενσωματωμένος σε όχημα ίδιου τύπου και μάρκας που κυκλοφορεί στη χώρα μας και ταξινομήθηκε το 1995.
Σήμερα, τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα κατατάσσονται σε τέσσερις διαφορετικές κλίμακες φορολογίας, ανάλογα με τους ρύπους.
Με τη νέα διάταξη, όχι μόνο καταργούνται όλες οι κλίμακες που επιβαρύνουν την τελική τιμή, αλλά η φορολογία που θα επιβάλλεται πλέον στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα είναι μικρότερη ακόμα και από αυτή των καινούργιων.
Επειδη ειμαι πολυ συγκινημενος παο αυτο που διαβασα, μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ακριβως σημαινουν ολα τα παραπανω? Γιατι δεν νομιζω να σημαινουν οτι εγω σαν ιδιωτης μπορω να φερω αυτοκινητο απ'εξω και να του βγαλω πινακιδες χωρις να πληρωσω τα μαλλια της κεφαλης μου
-
Αθήνα: Σημαντική μείωση στις τιμές πώλησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων Ι.Χ. προβλέπεται να υπάρξει από την 1η Ιανουαρίου 2004. Με τη σχετική τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή το υπουργείο Οικονομικών, η Ελλάδα συμμορφώνεται στις αποφάσεις της ΕΕ.
Όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του Βήματος της Τρίτης, με βάση την τροπολογία, για κανένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο δεν θα καταβάλλεται μεγαλύτερο τέλος ταξινόμησης - φόρος από αυτόν που παραμένει ενσωματωμένος στην αξία ομοειδών μεταχειρισμένων οχημάτων που είναι ήδη ταξινομημένα και κυκλοφορούν στην Ελλάδα.
Για παράδειγμα, για ένα αυτοκίνητο του 1995 που ταξινομήθηκε στη Γερμανία και εισάγεται από την 1η Ιανουαρίου 2004 στην Ελλάδα, θα καταβάλλεται τόσος φόρος όσος παραμένει ενσωματωμένος σε όχημα ίδιου τύπου και μάρκας που κυκλοφορεί στη χώρα μας και ταξινομήθηκε το 1995.
Σήμερα, τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα κατατάσσονται σε τέσσερις διαφορετικές κλίμακες φορολογίας, ανάλογα με τους ρύπους.
Με τη νέα διάταξη, όχι μόνο καταργούνται όλες οι κλίμακες που επιβαρύνουν την τελική τιμή, αλλά η φορολογία που θα επιβάλλεται πλέον στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα είναι μικρότερη ακόμα και από αυτή των καινούργιων.
Επειδη ειμαι πολυ συγκινημενος παο αυτο που διαβασα, μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ακριβως σημαινουν ολα τα παραπανω? Γιατι δεν νομιζω να σημαινουν οτι εγω σαν ιδιωτης μπορω να φερω αυτοκινητο απ'εξω και να του βγαλω πινακιδες χωρις να πληρωσω τα μαλλια της κεφαλης μου
-
Μη μου πεις?
Ρε λες ρε να ναι αληθεια?
-
'για κανένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο δεν θα καταβάλλεται μεγαλύτερο τέλος ταξινόμησης - φόρος από αυτόν που ** παραμένει ενσωματωμένος ** στην αξία ομοειδών μεταχειρισμένων οχημάτων που είναι ήδη ταξινομημένα και κυκλοφορούν στην Ελλάδα'
Όλά τα λεφτά είναι εδώ, όποιος καταφέρει να ερμηνέυσει αυτό το πράγμα είναι θεός.
-
εχω την εντυπωση οτι ειναι αυτο που περιμεναμε ολοι...
-
νομιζω οτι βρηκα τι καταληλη φατσουλα για το θεμα!!!
http://www.calibra.de/forum/images/smilies/whoa.gif
http://www.calibra.de/forum/images/smilies/whoa.gif
http://www.calibra.de/forum/images/smilies/whoa.gif
http://www.calibra.de/forum/images/smilies/whoa.gif -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
'για κανένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο δεν θα καταβάλλεται μεγαλύτερο τέλος ταξινόμησης - φόρος από αυτόν που ** παραμένει ενσωματωμένος ** στην αξία ομοειδών μεταχειρισμένων οχημάτων που είναι ήδη ταξινομημένα και κυκλοφορούν στην Ελλάδα'Η απλή ερμηνία είναι ότι:
- κοιτάμε τι φόρο θα πλήρωνε το αυτοκίνητο για να εισαχθεί στην Ελλάδα τότε που ήταν καινούργιο.
- κόβουμε κάτι για τα μάτια της ΕΟΚ ώστε ο φόρος να είναι κάπως μικρότερος και να μην φάμε κι άλλο πρόστιμο από το δικαστήριο.
-
Λίγο πιο αντιπροσωπευτικά θέματα στα topics!?
Μας βοηθά όλους! -
Παρατηρώ ότι έχουμε μια τάση να ενθουσιαζόμαστε αρκετά ως λαός (και μετά τον αρχικό ενθουσιασμό να το ξαναρίχνουμε στη γκρίνια και το μπινελίκι). Θέλει λίγο περισσότερη ψυχραιμία το θέμα.
-
υπηρχε αντιστοιχο θεμα το οποιο επειδη το θυμομουν το επανεφερα με καποιο σχετικο σχολιο για να μην ανοιξω νεο!!!!
μαλλον περασε απαρατηρητο!!!!
παρ'ολα αυτα ειναι το ''μεταχειρισμενα αυτοκινητα''
-
AlexastraG sorry, δεν το ειχα δει.
Παιδια και εγω αυτο καταλαβα, οτι δεν θα πληρωνουμε τα 250% (πραδειγμα για μοντελλο με ρυπους 94-00) στην φορολογητεα αξια που λεει το εγχειριδιο των τελωνειων, αλλα τον φορο που θα πληρωνε ως τελος ταξινομησης για το ιδιο αυτοκινητο οταν πουλιοταν στην Ελλαδα, μειωμενο κατα ενα ποσοστα αναλογα με την ηλικια του αυτοκινητου.
το θεμα ειναι οτι ετσι μαλλον μπορουμε να εκμεταλλευτουμε τις ξεφτυλα τιμες των μεταχειρισμενων σε Αγγλια και Γερμανια, σε λογικα πλαισια κυβισμου.
Ας περιμενουμε να δουμε, αλλα αμα μπορει καποιος να ερμηνευσει το κομματι που λεει για τον φορο, ας γραψει τι καταλαβαινει.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
AlexastraG sorry, δεν το ειχα δει.Παιδια και εγω αυτο καταλαβα, οτι δεν θα πληρωνουμε τα 250% (πραδειγμα για μοντελλο με ρυπους 94-00) στην φορολογητεα αξια που λεει το εγχειριδιο των τελωνειων, αλλα τον φορο που θα πληρωνε ως τελος ταξινομησης για το ιδιο αυτοκινητο οταν πουλιοταν στην Ελλαδα, μειωμενο κατα ενα ποσοστα αναλογα με την ηλικια του αυτοκινητου.
το θεμα ειναι οτι ετσι μαλλον μπορουμε να εκμεταλλευτουμε τις ξεφτυλα τιμες των μεταχειρισμενων σε Αγγλια και Γερμανια, σε λογικα πλαισια κυβισμου.
Ας περιμενουμε να δουμε, αλλα αμα μπορει καποιος να ερμηνευσει το κομματι που λεει για τον φορο, ας γραψει τι καταλαβαινει.
κανενα προβλημα!!!
η Γερμανια και οι αλλες ευρωπαικες χωρες σιγουρα θα εχουν πολλες δελεαστικες προτασεις.......η Αγγλια ομως με τα δεξιοτιμονα μαλλον δεν ειναι οτι καλυτερο για επιλογη!!!
ασχετο.........αλλα για την ιστορια και μονο και με την ευκαιρια αυτη γνωριζετε γιατι στην Αγγλια και οχι μονον [ιαπωνια,αυστραλια,κυπρο και δεν ξερω που αλλου] εχει επικρατησει η κινηση σε αντιθετη λωριδα απο οτι στον υπολοιπο κοσμο;;;;;
σιγουρα πολλοι το γνωριζετε αλλα επειδη σιγουρα υπαρχουν και αλλοι που τους ειναι αγνωστο και επειδη σημερα μπορει και να φαινεται και λιγο αστειο ας το αναφερουμε!!!
η απαντηση ειναι οτι σαν δεξιοχειρες οι περισσοτεροι των ανθρωπων τους προηγουμενους αιωνες οταν μετακινουνταν με αλογα ηταν πιο ''βολικο'' να εχουν το σπαθι τους αλλα και τον εχθρο απο τα δεξια τους ωστε να μπορουν πιο ανετα να τον αντιμετωπισουν
αυτη η συνηθεια λοιπον του να κινουνται στους δρομους και στα μονοπατια προς την αριστερη πλευρα ωστε να ειναι ελευθερη η δεξια σε ορισμενες χωρες αλλα και στις απο πολλα χρονια αποικιες τους παρεμεινε εως και σημερα!!! -
Αλέξανδρε, όντως αυτός είναι ο λόγος, αλλά εγώ το έχω ακούσει κάπως διαφορετικά Ως δεξιόχειρες, βάζαν το σπαθί τους στην αριστερή μεριά ,για να τα τραβάνε με μια κίνηση,όταν τους έλεγε ο αρθούρος π.χ. Οποτε 'οδηγούσαν ' έτσι ώστε τα σπαθιά να είναι στην απέξω μεριά του δρόμου και να μην χτυπάνε με τα σπαθιά των..αντίθετα διερχόμενων οχημάτων
Λέτε μια και οδεύουμε σε εκλογές, να αρθεί πια αυτή η τργικοκωμωδία των φόρων;;;!!! Θα πάρω 4 σουϊφτάκια από γερμανία να βρίσκονται -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Αλέξανδρε, όντως αυτός είναι ο λόγος, αλλά εγώ το έχω ακούσει κάπως διαφορετικά Ως δεξιόχειρες, βάζαν το σπαθί τους στην αριστερή μεριά ,για να τα τραβάνε με μια κίνηση,όταν τους έλεγε ο αρθούρος π.χ. Οποτε 'οδηγούσαν ' έτσι ώστε τα σπαθιά να είναι στην απέξω μεριά του δρόμου και να μην χτυπάνε με τα σπαθιά των..αντίθετα διερχόμενων οχημάτων
.....................:και αυτος ειναι ενας καλος λογος .........αλλα για φαντασου να πρεπει να ξιφομαχεις με καποιον που ειναι αριστερα σου κρατωντας το ξιφος με το δεξι και το αλογο να κυτταζει ευθεια μπροστα;;;;;;;
μαλλον δεν ειναι και πολυ βολικο!!! εαν δε ο αντιπαλος χειριζεται το ξιφος με το αριστερο εξισου καλα οσο και με το δεξι τοτε........ εισαι ιστορια!!!!!
-
Καλά, έτσι και είναι αλήθεια αυτό... Αρχίζω να μαζεύω ευρώπουλα για Lancia Montecarlo!!!
-
βρε, στις μάχες δεν τηρούσαν..τον ΚΟΚ!
Σους έλληνες θα έπρεπε να υπήρχε, ως συνέχεια, η οδήγηση στα αριστερά!!Να μουτζούνουν με το καλό τους αντίθετα ερχόμενους ..μονομάχους. Βέβαια, τώρα χαιρετάνε τους γνωστούς τους-περαστικούς με το..καλό χέρι,από το ανοιχτό παράθυρο, για να μην γκρινιάζουμε για όλα,(κόβωντας την κυκλοφορία βεβαίως, ειδικά στην επαρχία ) -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Καλά, έτσι και είναι αλήθεια αυτό... Αρχίζω να μαζεύω ευρώπουλα για Lancia Montecarlo!!!λυπαμαι που θα σε απογοητευσω ομως μονο καταλυτικα αυτοκινητα επιτρεπεται να εισαγωνται για κυκλοφορια στην Ελλαδα..........τα υπολοιπα μονο για ανταλλακτικα ή για το [προσωπικο] μας...... μουσειο!!!!!!
αληθεια ενα καταλυτικο μοντελο δεκαετιας 80 μπορει να εισαχθει για κυκλοφορια;;;; ή πρεπει να ειναι νεωτερης γενιας;;;;;;
και αν ναι ποια η φορολογια του αραγε;;;;;;
-
ΚΑΝΕΙ΅ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ!!!!!!
Φυσικα καιμπορεις να εισαγεις μη καταλυτικο, αλλα με τοπ τωρινο καθεστος θα πρεπει να πληρωσεις τα μαλια της κεφαλης της δικια σου και μερικων φιλων χεβυμεταλαδων ....Αμα διαβασεις το 1ο ποστ, ακριβως αυτο λεει , οτι με το καινουριο συστημα ο φορος που θα πρεπει να πληρωσεις ΔΕΝ θα εχει πια σχεση με την αντιρυπαντικη τεχνολογια. Δηλαδη δεν θα παιζουν τα ποσοστα επι της φορολογησιμης αξιας με βαση τους ρυπους, οπως γινεται σημερα.
Τωρα αν οταν γινει αυτο απαγορψουν την εισαγωγη μη καταλυτικων αυτοκινητων, τοτε δεκτον. ΑΛΛΑ τωρα φυσικα και μπορεις να φερεις 'βρωμικο' -
εμένα δεν μου ακούγεται πάντως ρόδινο...
ΑΜΑΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!