-
Σκεφτηκα (μεχρι να αρχισει το 'κυριως πιατο') να ποσταρουμε εδω 1-2 αγαπημενες ( ή την πιο αγαπημενη ) μας φωτο απο την F1
Αυτη ειναι η δικη μου ....
-
Σκεφτηκα (μεχρι να αρχισει το 'κυριως πιατο') να ποσταρουμε εδω 1-2 αγαπημενες ( ή την πιο αγαπημενη ) μας φωτο απο την F1
Αυτη ειναι η δικη μου ....
-
Σκεφτηκα (μεχρι να αρχισει το 'κυριως πιατο') να ποσταρουμε εδω 1-2 αγαπημενες ( ή την πιο αγαπημενη ) μας φωτο απο την F1
Αυτη ειναι η δικη μου ....
-
Φοβερή φωτό!!!!
-
Kλασικός Gilles. -
εγώ θα έβαζα την κόντρα αρνό-βιλνέβ, στο σημείο που βγαίνει από πίσω του δεξιά του και λοκάρει το μπροστινό στα φρένα...
ολα για όλα!
τη βρήκα
-
Off-topic - Quote απο το Bryan Herta σε ενα βιβλιο για αγωνιστικη οδηγηση:
'There are examples of guys who have driven cars crossed up all they way through their careers - Gilles Villeneuve for example. It's exciting to watch and sometimes I wish I drove more that way because it makes you look spectacular, but not a lot of good things come out of that. You're using your tyres more and you're putting your car in an unnatural position. Especially with a ground effects car, when you start changing the angle of attack of the car to the airstream, you start losing downforce. Once you start to slide and you're losing downforce too, you're just compounding your own problem'
Χωρις να εχω προλαβει το Gilles, πιστευω οτι οι Tarzan-ιες (κυριολεκτικα ) πρεπει να καταλογιζονται στα μειον του και οχι στα υπερ του οπως γινεται συχνα, μιας και η στρωτη οδηγηση (ιδια γραμμη σε καθε γυρο κλπ) ειναι που κανει εναν οδηγο κορυφαιο. Αλλωστε λογω του συγκεκριμενου στυλ αν δεν κανω λαθος παθαινε πιο συχνα απο αλλους λαστιχο.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
οι Tarzan-ιες (κυριολεκτικα ) -
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Off-topic - Quote απο το Bryan Herta σε ενα βιβλιο για αγωνιστικη οδηγηση:'There are examples of guys who have driven cars crossed up all they way through their careers - Gilles Villeneuve for example. It's exciting to watch and sometimes I wish I drove more that way because it makes you look spectacular, but not a lot of good things come out of that. You're using your tyres more and you're putting your car in an unnatural position. Especially with a ground effects car, when you start changing the angle of attack of the car to the airstream, you start losing downforce. Once you start to slide and you're losing downforce too, you're just compounding your own problem'
Χωρις να εχω προλαβει το Gilles, πιστευω οτι οι Tarzan-ιες (κυριολεκτικα ) πρεπει να καταλογιζονται στα μειον του και οχι στα υπερ του οπως γινεται συχνα, μιας και η στρωτη οδηγηση (ιδια γραμμη σε καθε γυρο κλπ) ειναι που κανει εναν οδηγο κορυφαιο. Αλλωστε λογω του συγκεκριμενου στυλ αν δεν κανω λαθος παθαινε πιο συχνα απο αλλους λαστιχο.
Δεν πειράζει. Ακόμα κι έτσι ήταν ο πιο γρήγορος από όλους, τουλάχιστον έτσι λέγανε οι αντίπαλοί του.
-
sorry αλλα ...αλλη 1
-
-
-
Και στην περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται:
http://www.f1-photo.com/index.cgi?Lang= ... irtual2005
-
I was making some more research on those old GP cars for the sig contest, more precisely on the Riley cars, and i found this two pics of what could be the first ever Grand Prix car with 6 wheels!!!
1933 Riley TT Racing Chassis Nr4/103
6-cyl. - 1500cc ERA - 220hp (on alcohol) 175hp (petrol)Pretty cool IMO.
-
-
Γιατί κοιτάει άραγε αμήχανα τον πιλότο που βρίσκεται εκεί ψηλά?
-
Ο Senna...
ΚΑΝΈΝΑΣ άλλος! Να είστε καλά παιδιά που μοιράζεστε τέτοιες φωτογραφίες! -
Ο χρήστης Autodelta έγραψε:
Ο Senna...
ΚΑΝΈΝΑΣ άλλος! Να είστε καλά παιδιά που μοιράζεστε τέτοιες φωτογραφίες!Συμφωνω!
Πολυ καλες οι pics! -
-
Japan 2005
Αγαπημενη F1 φωτο (56K warning )