-
Aντε παλι απο την αρχη...
ΒΜW F1'07
-
Aντε παλι απο την αρχη...
ΒΜW F1'07
-
Aντε παλι απο την αρχη...
ΒΜW F1'07
-
Παντως η BMW δεν κανει τιποτα για να προσελκυσει το γυναικείο πληθυσμό στον κόσμο της f1!!
Για να σκιαζονται οι οχτροι ειναι όλοι...
-
O Heidfeld μιλαμε πραγματικα αγνωριστος...
-
Αν συνεχίσει έτσι, στην παρουσίαση του 2008 θα λανσάρει το λουκ 'Άρης Βελουχιώτης'
-
To shakedown πήγε μάλλον καλά οπότε αναμένουμε ακόμη περισσότερα στο μέλλον.
Η F2007 δείχνει ομορφότερη τελικά στο δρόμο απ'ότι στο εργοστάσιο ενώ πρώτη φορά δεν βλέπουμε το βασικό χορηγό στην ΄΄πρώτη΄΄ της χρονιάς. (όλο και αυστηρότεροι αντικαπνιστικοί νόμοι; )Οι τιφόζι πάντα στο φόντο
ο παλιός δείχνει πιο προβληματισμένος από τον πιτσιρικά στο βάθος...
-
θεωρώ πιο όμορφη την R27 όπως και την MP4-22 αλλά περί ορέξεως...
http://f1.racing-live.com/f1/photos/img ... 160107.jpg
-
Καλούλες είναι αλλά δεν είναι κόκκινες και στερούνται αλόγου!
Να πω την αλήθεια τα σύγχρονα μονοθέσια δεν τα θεωρώ όμορφα.
-
Ο χρήστης ipan έγραψε:
Η F2007 δείχνει ομορφότερη τελικά στο δρόμο απ'ότι στο εργοστάσιο ενώ πρώτη φορά δεν βλέπουμε το βασικό χορηγό στην ΄΄πρώτη΄΄ της χρονιάς. (όλο και αυστηρότεροι αντικαπνιστικοί νόμοι; )Δεν θέλουν να αποκαλύψουν ακόμα το καινούριο λογότυπο της Marlboro πάνω στο μονοθέσιο, αυτό είναι όλο.
-
η Renault πραγματοποίησε στην πίστα του Silverstone το shakedown της καινούριας R27 με τον δοκιμαστή της, Nelson Piquet jr στο τιμόνι. Επρόκειτο για απλά αεροδυναμικά τεστ σε ευθεία γραμμή (και συγκεκριμένα στην ευθεία της Hangar) και όχι ένα ολοκληρωμένο τεστ, ωστόσο ήταν αρκετά για να εκτεθεί το καινούριο δημιούργημα της γαλλικής ομάδας σε αδιάκριτα μάτια. Αν και το τελευταίο παραμένει θέμα υπό συζήτηση (καθώς οι φωτογραφίες δεν προέρχονται από κάποιον ακροβολισμένο παπαράτσι, πράγμα που αφήνει τους καχύποπτους να υποθέσουν η ομάδα τις άφησε να διαρρεύσουν έτσι ώστε να συγκεντρώσει μερικές επικεφαλίδες εν καιρώ απανωτών παρουσιάσεων από τις υπόλοιπες ομάδες) το γεγονός είναι ότι οι πρώτες φωτογραφίες της R27 είναι ήδη διαθέσιμες!
Το ρύγχος ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία με αυτό της R26, ωστόσο είναι λίγο πιο «τετραγωνισμένο», με πιο τονισμένες γραμμές. Η εμπρός αεροτομή είναι περσινή. Η R27 φαίνεται ότι διατηρεί το σχεδιασμό της εμπρός ανάρτησης που πρωτοεμφανίστηκε στην R27 με τα κάτω ψαλίδια να στηρίζονται σε μια τριγωνική κατασκευή που συνδυάζει τα κατασκευαστικά πλεονεκτήματα της μονοκάρινης λύσης με τα αεροδυναμικά της δικάρινης, ή χωρίς καρίνα (ψαλίδια που καταλήγουν κατευθείαν στο σασί) λύσης. Ο αεραγωγός του κινητήρα είναι πιο φαρδύς, ενώ τα καλύμματα των ψυγείων είναι ιδιαίτερα επιθετικά, με ακόμη βαθύτερο σκάψιμο στο κάτω μέρος τους.
Τη μεγαλύτερη έκπληξη προκαλεί η τοποθέτηση των καθρεπτών, οι οποίοι έχουν απομακρυνθεί από το cockpit, ακολουθώντας το παράδειγμα της περσινής Ferrari, έτσι ώστε να μην παρεμβάλλονται στη ροή του αέρα που κατευθύνεται προς την πίσω αεροτομή. Κατά συνέπεια, οι καθρέπτες στηρίζονται επάνω στα πτερύγια που εντοπίζονται στα πλαϊνά των εισαγωγών αέρα των ψυγείων!
Από το πλάι διακρίνεται ο επιθετικός σχεδιασμός των καλυμμάτων των ψυγείων. Τα πτερύγια και οι καμινάδες επάνω σε αυτό είναι περσινά, όπως και τα barge boards, ενώ εξοικονόμηση χώρου έχει πραγματοποιηθεί και στο κάλυμμα του κινητήρα.
Ο αεροδυναμικός διαχύτης είναι ο περσινός, ενώ η πίσω αεροτομή διαφοροποιείται από την περσινή στο κεντρικό υποστήριγμα που είναι πλέον διπλό (αντί του μονού της R26) όπως δυο είναι και τα υποχρεωτικά διαχωριστικά στοιχεία μεταξύ των δυο πτερυγίων της. H κατασκευή απορρόφησης συγκρούσεων πίσω από το κιβώτιο είναι πιο ογκώδης και δεν παρουσιάζει την καμπυλότητα που έφερε σε αυτό το σημείο η R26, ενώ επάνω από το φως υπάρχει ένα μικρό πτερύγιο.
Πολύ πιο χαμηλό το αμάξωμα γύρω από το κιβώτιο. Οι εξατμίσεις εξέχουν πλέον περισσότερο από το αμάξωμα, περιβάλλονται από καμινάδες, και είναι τοποθετημένες λίγο πιο απομακρυσμένα από τον επιμήκη νοητό κεντρικό άξονα του μονοθεσίου.
VIVE LE SPORT! -
Kαι λιγο γευση απο σκουντερια!!
-
Κ λιγο γευση απο mcdonalds
-
Νομίζω οτι το McLaren ειναι το ομορφότερο αυτή τη στιγμή με FERRARI & RENAULT να ακολουθούν ΤΟΥΟΤΑ, ΒΜW
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Νομίζω οτι το McLaren ειναι το ομορφότερο αυτή τη στιγμή με FERRARI & RENAULT να ακολουθούν ΤΟΥΟΤΑ, ΒΜWΘα είναι όμως και αξιόπιστο?
-
εμενα το mclaren μου φαινεται το πιο ασχημο.
αηδιαστικη 'καμπουρα' πανω απο τον κινητηρα και ενα κολοχρωμα που δε σε αφηνει να καταλαβεις τι γινεται με αντανακλασεις πανω στα φτερακια και λοιπα. ξεχασα και την αηδιαστικη μυτη.......... μπλιαχ.η φερραρι νομιζω οτι θελει κιαλλο ασπρο , παραειναι κοκκινη
-
Ο χρήστης lack έγραψε:
Νομίζω οτι το McLaren ειναι το ομορφότερο αυτή τη στιγμή με FERRARI & RENAULT να ακολουθούν ΤΟΥΟΤΑ, ΒΜW
Θα είναι όμως και αξιόπιστο?
Αν θέλουν να αποφύγουν τις μαζικές απολύσεις το καλό που τους θέλω είναι να το κάνουν αξιόπιστο!!
-
Ο Schumi θα την δοκιμάσει την f2007(?), γιατί δεν νομίζω να αντισταθεί!!
-
τελικα επικρατει μπερδεμα σχετικα με τη williams. αυτο που ειχαμε στο παλιο ποστ ηταν μια FW28 με αδιευκρινιστο paintjob. αυτο θα μοιαζει μαλλον με το τελικο αλλα FW29 δεν υπαρχει ακομα ως αμαξι.
-
Είπαμε και στο πρηγουμενο θέμα, interim livery FW28..
Παρουσιάσεις μονοθεσίων-2007