-
Felleas ευχαριστώ πολύ. Οι γνώσεις σου για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι απίστευτες!
Λοιπόν, από όσα διάβασα στις τελευταίες 20 + σελίδες έχω να παρατηρήσω τα εξής:
Όντως ο κινητήρας δεν έχει απόκριση χαμηλά κάτι που σου δίνει την αίσθηση ότι δεν πάει. Σαν να είναι μπουκωμένος.
Όντως ο μπάσος ήχος του κινητήρα εξασθενίζει ή και χάνεται όσο περνούν τα χιλιόμετρα (τώρα βρίσκομαι στις 39.000). Γιατί όμως;
Όντως μπορεί να είναι οικονομικό στην κατανάλωση όταν δεν το πιέζεις, αλλάζεις συχνά ταχύτητα, κρατάς αποστάσεις από τα προπορευόμενα οχήματα αποφεύγοντας έτσι τα άσκοπα φρεναρίσματα, γενικά οδηγείς με τη φόρα.
Το μεγάλο μου παράπονο αφορά την άνεση και ακόμα περισσότερο την ηχομόνωση. Υπάρχουν φορές που νομίζω ότι θα σπάσει, χωρίς να γίνομαι γραφικός.
Ερώτηση: υπάρχει τρόπος να αποθηκευθεί το forum σε ένα ενιαίο έγγραφο (pdf, doc etc) μιας και περιέχει πολλές και χρήσιμες πληροφορίες;
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
147 Q2 versionΕπιτέλους!!!! Και κάτι ενδιαφέρον από την AR στο μηχανολογικό τομέα. Μόνο για εμφάνιση και ποιότητα ακούγαμε.
Κρίμα που είναι μόνο για τους πετρελαιοκινητήρες. Κακά τα ψέμματα όμως λόγω της αυξημένης ροπής τους αυτοί είναι που το χρειάζονται.
Ας το δούμε τουλάχιστον στον δίλιτρο της 147... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
147 Q2 version
Επιτέλους!!!! Και κάτι ενδιαφέρον από την AR στο μηχανολογικό τομέα. Μόνο για εμφάνιση και ποιότητα ακούγαμε.
Κρίμα που είναι μόνο για τους πετρελαιοκινητήρες. Κακά τα ψέμματα όμως λόγω της αυξημένης ροπής τους αυτοί είναι που το χρειάζονται.
Ας το δούμε τουλάχιστον στον δίλιτρο της 147...Θα το ήθελα ως extra και στην 1.6.. Γιατί όχι?
-
Σιγά μη θέλει και τετρακίνηση η 1,6... Εδώ οι 17ρες που φοράει το δικό μου θεωρώ ότι είναι υπερβολή (στερνή μου γνώση κλπ)
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
147 Q2 version
Επιτέλους!!!! Και κάτι ενδιαφέρον από την AR στο μηχανολογικό τομέα. Μόνο για εμφάνιση και ποιότητα ακούγαμε.
Κρίμα που είναι μόνο για τους πετρελαιοκινητήρες. Κακά τα ψέμματα όμως λόγω της αυξημένης ροπής τους αυτοί είναι που το χρειάζονται.
Ας το δούμε τουλάχιστον στον δίλιτρο της 147...Θα το ήθελα ως extra και στην 1.6.. Γιατί όχι?
-
Ναι σωστά κατάλαβα ότι εννοούσες extra και όχι υποχρεωτικά, αλλά θεωρώ ότι δεν έχει λόγο ύπαρξης το Q2 σε μια 1,6. Εδώ γκρινιάζουμε ότι δεν έχουμε ροπή και θέλουμε και μπλοκέ τρομάρα μας...
Από την άλλη σε μια GTA σε συνδυασμό με απενεργοποίηση του VDC... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Σιγά μη θέλει και τετρακίνηση η 1,6... Εδώ οι 17ρες που φοράει το δικό μου θεωρώ ότι είναι υπερβολή (στερνή μου γνώση κλπ)Για τόρσεν μπροστά διαφορικό συζητάμε και όχι για 4κίνηση.
Επίσης δε νομίζω να σε χάλαγε το torsen ακόμα και στο 1.6.
Μια χαρά θα δούλευε και εκεί. -
Τι να σου πω. Απόψεις είναι αυτές. Απλά όπως είπα τα 120 είναι λίγα για να βάζουμε τέτοιες λέξεις στο λεξιλόγιό μας όπως τετρακίνηση ή μπλοκέ.
Από εκεί και πέρα περί ορέξεως κωλοκυθόπιτα. Ένα παιδί που γνώρισα μου είπε ότι έχει το καινούριο Tigra 1,4 με 17' ζάντες... Η ερώτησή μου ήταν άμεση: 'Τσουλάει τουλάχιστον ή μπα;'
Και μη μου πεις ότι το Tigraki με τα 90 άλογα είχε ανάγκη 17ρες για να στρίψει... Πολύ pimp my ride έχουν γίνει οι ελληνικές αντιπροσωπείες με τις θεόρατες ζάντες! -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Τι να σου πω. Απόψεις είναι αυτές. Απλά όπως είπα τα 120 είναι λίγα για να βάζουμε τέτοιες λέξεις στο λεξιλόγιό μας όπως τετρακίνηση ή μπλοκέ.Για την 4κίνηση ναι. Είναι περιττό. Αλλά επιμένω ότι ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης μια χαρά θα δουλέψει και με 120 άλογα.
Εδώ στα rallye που είναι και περισσότερο σκληρά δουλεύει μια χαρά και δεν θα δουλέψει στην 147? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Για την 4κίνηση ναι. Είναι περιττό. Αλλά επιμένω ότι ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης μια χαρά θα δουλέψει και με 120 άλογα.
Εδώ στα rallye που είναι και περισσότερο σκληρά δουλεύει μια χαρά και δεν θα δουλέψει στην 147?+1
-
Στην ευρωπαϊκή άσφαλτο το LSD στα 120HP έιναι άχρηστο....
Στην Ελλάδα ακόμα και σε Cinquecento θα ήταν χρήσιμο
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Στην ευρωπαϊκή άσφαλτο το LSD στα 120HP έιναι άχρηστο....Στην Ελλάδα ακόμα και σε Cinquecento θα ήταν χρήσιμο
Μα για Ελλάδα δε συζητάμε τόσην ώρα???
-
http://www.autoexpress.co.uk/news/motor ... o_147.html
Alfa Romeo 147 1.9 JTD Q2
-
Ψάχνοντας για την ενίσχυση της ακαμψίας του πλαίσιου της 147 μιας και συχνά μπαίνω στην πίστα έπεσα πάνω σε αυτά.
τραβέρσες/υποπλαίσια της 156 GTA
Είναι το ανταλλακτικό Νο14 στην εικόνα.Δένουν αριστερά και δεξιά την γέφυρα με το πάτωμα (περίπου κάτω από τα καθίσματα),
Βελτιώνουν αισθητά την στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος και στοιχίζουν περίπου 80-90 Ε το ζευγάρι.
Μπροστά στα υποπλαίσια υπήρχαν αναμονές αλλά πίσω στο σασί όχι.
Έγιναν τρύπες τοποθετήσαν χωνευτά παξιμάδια και όλα καλά.
Εντυπώσεις άριστες για το value for money!
Στο στρίψειν οι κλίσεις είναι ακόμα μικρότερες και το ήδη σφιχτό πλαίσιο πλέον δεν διαμαρτύρετε καθόλου.
Γλύτωσα και κάτι τριγμούς που είχα προφανώς λόγο μεγαλύτερης ακαμψίας. -
Δηλαδή με την αύξηση της ακαμψίας μειώνονται οι κλίσεις;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δηλαδή με την αύξηση της ακαμψίας μειώνονται οι κλίσεις;σωστή ερώτηση.
Μειώνοντε οι κλίσεις στην δικιά μου 147 η οποία φοράει Intrax Coilovers και αντιστρεπτικές GTA.
Δηλαδή είναι αρκετά δεμένη και με λίγες κλίσεις.
Έτσι λοιπόν παρατήρησα σε συγκεκριμένες κλειστές στροφές με 2ές πατημένες και πολύ καλό οδόστρωμα ότι έχω λιγότερες κλίσεις με τις λάμες.Λογικό μιας και πλέον δεν στρεβλώνει το αμάξωμα.
-
Μου φαίνεται δύσκολο να μπορείς να παρατηρήσεις την αύξηση της ακαμψίας του αμαξώματος με το μάτι. Μήπως σου φαίνεται ότι έχει λιγότερες κλίσεις γιατί πηγαίνει καλύτερα;
-
Eγώ ακόμα να καταλάβω γιατί η αύξηση της ακαμψίας μείωσε τις κλίσεις. Μήπως εννοείς ότι με τις αναρτήσεις μείωσες και άλλο τις κλίσεις;
-
δεν είπα μειώθηκαν, αλλά ότι μου δίνει την εντύπωση ότι μειώθηκαν.
Προφανώς δεν στρεβλώνει πλέον το πλαίσιο και πέρνω αυτήν την αίσθηση. -
147 Q2 Tv Spot
Youtube Video
Alfa 147 forum