-
για το θέμα των ατυχημάτων θα συμφωνήσω ότι είναι θέμα προσοχής που δείχνουμε.
Σπανιότατα θα δεις κάποιον με παλιό να οδηγάει επικύνδινα
Δεν μιλάμε για το παλιό που έχει το 70+ σε ηλικία, αλλά για αυτόν που το έχει συνειδητά σαν αντίκα.
-
Ίσως έχετε δίκιο ρε παιδιά...
Πάντως αποφεύγω να το κατεβάζω το 304 στο κέντρο...ίσως και για να μην ανεβάσει καμιά θερμοκρασία σε μποτιλιάρισμα...
-
Κατά τη γνώμη μου,τα 'ιστορικά' καλοσυντηρημένα αυτοκίνητα πρέπει να αντιμετωπίζονται ως δείγματα βιομηχανικού πολιτισμού,κατά τον τρόπο που οφείλουμε να αντιμετωπίζουμε αρχιτεκτονήματα παλαιοτέρων εποχών..
Με δεδομένο τον ελάχιστο αριθμό τους (των καλοσυντηρημένων-πιστοποιημένων),κάθε είδος περιορισμού της κίνησής τους εμπεριέχει έναν τόνο απολυτότητας στην εφαρμογή των κανονισμών,που προσωπικά την βρίσκω υποκριτική και ανούσια...
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Με δεδομένο τον ελάχιστο αριθμό τους (των καλοσυντηρημένων-πιστοποιημένων),κάθε είδος περιορισμού της κίνησής τους εμπεριέχει έναν τόνο απολυτότητας στην εφαρμογή των κανονισμών,που προσωπικά την βρίσκω υποκριτική και ανούσια...+1
-
Λοιπόν φίλοι μου ιστορικοί .....
Δείτε τι βρήκα παρκαρισμένο στον Ν.Κόσμο !!!!Και για να τεστάρω τις γνώσεις σας .... όποιος το αναγνωρίσει θα κερδίσει τον σεβασμό του γράφοντος !!! (σιγά τα ωά...)
-
Buick Eight!!!!
late 40s
Ουάουουουου.....
-
Ελα, βρε Νάσο .....
Εσύ τον είχες κερδίσει τον σεβασμό μου με το σπαθί σου (εκείνο το πράσινο με τις 4 ρόδες)
-
επειδη καποια στιγμη το ειχαμε θιξει το θεμα:
για οσους πιστευουν οτι το κλασικο αυτοκινητο (και ειδικα το προπολεμικο) ειναι κατι γι αυτους που εχουν ΠΟΛΛΑ χρηματα να διαθεσουν....
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160053736244
-
-
-
απο το περυσινο Ακροπολις
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
επειδη καποια στιγμη το ειχαμε θιξει το θεμα:για οσους πιστευουν οτι το κλασικο αυτοκινητο (και ειδικα το προπολεμικο) ειναι κατι γι αυτους που εχουν ΠΟΛΛΑ χρηματα να διαθεσουν....
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160053736244
Πουλήθηκε τελικά £3,100.00 !!!!!
-
1939 Auto Union D-Type προς πώληση!!
http://abcnews.go.com/Video/playerIndex?id=2686011
Retromobile
Friday 16 and Saturday 17 February 2007Paris – The highlight of Christie’s International Motor Cars next sale on 17 February 2007 will be an extremely rare 1939 Auto Union D-Type. Thought to be one of only two in existence, the car will lead the sale at Rιtromobile 2007, one of Europe’s most prestigious exhibitions for automotive collectors.
One of the most important cars in motor-racing history, it won the 1939 Belgrade grand prix at the hands of Nuvolari, and today enjoys a near-mythical status due to its rarity. It is expected to break current records and become the most expensive car ever to be sold at auction.
With an eye on his country’s international standing, German chancellor Adolf Hitler, upon arriving in power in 1933, promised 500,000 Reichmarks to the constructor who could build a Grand Prix car ready for the 1934 season. However, following a meeting with engineer Ferdinand Porsche and the driver Hans Stuck, Hitler was persuaded to share this sum between Mercedes and the newly-formed Auto Union company.
The car designed by Porsche was revolutionary; the driver was placed in front of the engine and the fuel tanks, and all four wheels benefited from independent suspension. Never ceasing to win Grands Prix across Europe, the model evolved throughout the years into this, the D-Type.
The arrival of war interrupted this famous era of racing, and the cars were lost or destroyed during the hostilities that followed. It is therefore even more extraordinary that this car should survive.
Taken to Russia for its technology to be studied, it was here its disassembled parts were discovered, completely apart from the body and waiting to be crushed. Sent from Russia to England, the body was recreated by Rod Jolley Coachbuilding to the exact dimensions of the original, upon these original underpinnings. The car was fully restored by Crosthwaite and Gardiner, and was tested for the first time by Dick Crosthwaite at the Nόrburgring in October 1994. It has been meticulously preserved in the same state ever since.
This may be considered to be among the most important cars ever to pass under the gavel; Christie’s is extremely proud to have been entrusted with its sale.
-
Και μια φωτογραφία με τον Nuvolari
http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 037842&l=d
-
Πρίν δυό βδομάδες,είδα ένα παλιό άουντι,που δεν το είχα ξαναδει ποτέ.
Ηταν κουπέ,δίπορτο,πολύ μεγάλο (ή έτσι μου φάνηκε) και πιθανότατα να είχε και ανακλινόμενα φωτιστικά σώματα εμπρός.Πολύ έντονες γωνίες και κατεβασμένη μούρη.Ενα αγρίμι.Πορτοκαλί χρώμα.Δεν μπόρεσα να το φωτογραφήσω,ούτε καν να το δώ λίγο καλύτερα,μιάς και ήταν σταθμευμένο όταν το πέρασα απο δίπλα οδηγώντας.Σας λέει κάτι η περιγραφή μου;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Πρίν δυό βδομάδες,είδα ένα παλιό άουντι,που δεν το είχα ξαναδει ποτέ.
Ηταν κουπέ,δίπορτο,πολύ μεγάλο (ή έτσι μου φάνηκε) και πιθανότατα να είχε και ανακλινόμενα φωτιστικά σώματα εμπρός.Πολύ έντονες γωνίες και κατεβασμένη μούρη.Ενα αγρίμι.Πορτοκαλί χρώμα.
Σας λέει κάτι η περιγραφή μου;μου θυμίζει ένα πορτοκαλί ami οπως το περιγράφεις.
(:offtopicviii: καλά ντε μια πλάκα κάναμε)
-
To δικό σου δεν είναι απλό ami.Eίναι αγρίami
-
καλό!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Πρίν δυό βδομάδες,είδα ένα παλιό άουντι,που δεν το είχα ξαναδει ποτέ.
Ηταν κουπέ,δίπορτο,πολύ μεγάλο (ή έτσι μου φάνηκε) και πιθανότατα να είχε και ανακλινόμενα φωτιστικά σώματα εμπρός.Πολύ έντονες γωνίες και κατεβασμένη μούρη.Ενα αγρίμι.Πορτοκαλί χρώμα.Δεν μπόρεσα να το φωτογραφήσω,ούτε καν να το δώ λίγο καλύτερα,μιάς και ήταν σταθμευμένο όταν το πέρασα απο δίπλα οδηγώντας.Σας λέει κάτι η περιγραφή μου;
Οχι δεν μου λεει.
Μηπως εδειχνε για ιδιοκατασκευη; Ξερεις πηρα λαμαρινα και βαριοπουλα και εφτιαξα ΤΟ κουκλι. -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Πρίν δυό βδομάδες,είδα ένα παλιό άουντι,που δεν το είχα ξαναδει ποτέ.
Ηταν κουπέ,δίπορτο,πολύ μεγάλο (ή έτσι μου φάνηκε) και πιθανότατα να είχε και ανακλινόμενα φωτιστικά σώματα εμπρός.Πολύ έντονες γωνίες και κατεβασμένη μούρη.Ενα αγρίμι.Πορτοκαλί χρώμα.Δεν μπόρεσα να το φωτογραφήσω,ούτε καν να το δώ λίγο καλύτερα,μιάς και ήταν σταθμευμένο όταν το πέρασα απο δίπλα οδηγώντας.Σας λέει κάτι η περιγραφή μου;
Οχι δεν μου λεει.
Μηπως εδειχνε για ιδιοκατασκευη; Ξερεις πηρα λαμαρινα και βαριοπουλα και εφτιαξα ΤΟ κουκλι.Τσούκ.Ηταν σίγουρα απο εργοστάσιο.Μού ψιλοθύμισε μπέεμβέ οχτάρι το μέγεθος και το σχήμα.Η μούρη απο μπροστά είχε πολύ ιδιαίτερο σχήμα,Στάβωνε προς τα κάτω η πάνω ακμή και πρός τα πάνω η κάτω ακμή
Τα κυκλάκια της άουντι γυάλιζαν πάντως
ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [#2]