-
Νομίζω πως στα Τεχνικά Θέματα αξίζει το δικό του Forum αυτή η γενιά κινητήρων, για τα πιθανά προβλήματα (φευ!) αλλά και για τις προοπτικές βελτιώσεων.
Ως τώρα υπάρχει ένας κινητήρας στα 1.400 κυβικά με 2 εκδόσεις στα 140 και 170 άλογα.
Αφορμή για το topic η φήμη ότι θα υπάρξει και νέος κινητήρας στα 3,6 λίτρα με ~350 άλογα, ο οποίος και θα εξοπλίσει την κορυφαία έκδοση του ΤΤ (μήπως και ένα RS3 λέω εγώ?)
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/203645/tt_gets_audis_rs_treatment.html
-
Νομίζω πως στα Τεχνικά Θέματα αξίζει το δικό του Forum αυτή η γενιά κινητήρων, για τα πιθανά προβλήματα (φευ!) αλλά και για τις προοπτικές βελτιώσεων.
Ως τώρα υπάρχει ένας κινητήρας στα 1.400 κυβικά με 2 εκδόσεις στα 140 και 170 άλογα.
Αφορμή για το topic η φήμη ότι θα υπάρξει και νέος κινητήρας στα 3,6 λίτρα με ~350 άλογα, ο οποίος και θα εξοπλίσει την κορυφαία έκδοση του ΤΤ (μήπως και ένα RS3 λέω εγώ?)
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/203645/tt_gets_audis_rs_treatment.html
-
Νομίζω πως στα Τεχνικά Θέματα αξίζει το δικό του Forum αυτή η γενιά κινητήρων, για τα πιθανά προβλήματα (φευ!) αλλά και για τις προοπτικές βελτιώσεων.
Ως τώρα υπάρχει ένας κινητήρας στα 1.400 κυβικά με 2 εκδόσεις στα 140 και 170 άλογα.
Αφορμή για το topic η φήμη ότι θα υπάρξει και νέος κινητήρας στα 3,6 λίτρα με ~350 άλογα, ο οποίος και θα εξοπλίσει την κορυφαία έκδοση του ΤΤ (μήπως και ένα RS3 λέω εγώ?)
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/203645/tt_gets_audis_rs_treatment.html
-
Καλά τα 140 άλογα (ειλικρινά θα ήταν στις επιλογές μου αν είχε βγεί νωρίτερα),
αλλά νομίζω ότι κάτι πρέπει να ειπωθεί και για το ζήτημα της κατανάλωσης των TSI.Στον πίνακα φαίνεται...
-
Ότι κάτι 1.8άρια θα εξαφανιστούν από την αγορά (αναρωτιέμαι τί θα κάνουν οι
αντίστοιχες εταιρίες προς τεχνολογική απάντηση στο TSI -
Ότι δυστυχώς και ο TSI δεν είναι και από τις καλύτερες επιλογές σε ζήτημα
κατανάλωσης (από την άλλη μεριά, 140 άλογα πρέπει να ταιστούν ). -
Ότι περιέργως και ο 1.6FSI δεν είναι ούτε αυτός και από τους οικονομικότερους.
Είναι γενικώς στην 'μέση' και μάλιστα με ακριβότερη βενζίνη (98RON) που κανονικά τον
ανεβάζει περισσότερο.
-
-
μα πως οδηγανε αυτοι που βγαζουν αυτες τις καταναλωσεις????
τι σκατα, εγω ουτε στον υπνο μου μπορω να τις βγαλω
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
μα πως οδηγανε αυτοι που βγαζουν αυτες τις καταναλωσεις????
τι σκατα, εγω ουτε στον υπνο μου μπορω να τις βγαλωΕίπαμε, είναι με όλα τα extras κλειστά, με 100ml βενζίνη στο τεπόζιτο και με
(στανταρντ) απόβαρο οδηγό 75kgr (νομίζω), και 'ιδανικές' αλλαγές ταχύτητας.Αν είσαι ο ντετέκτιβ Mόνκ ΝΑΙ μπορείς 'θεωρητικά' να οδηγείς έτσι.
Ειδάλλως αυξάνεις τα 'θεωρητικά' νούμενα 15-20% και είσαι μέσα' -
Σε κατανάλωση εντός πόλης το Άστρα 1400 (το G) και το focus 1600 TiVCT που υποτίθεται ότι καιει και λιγότερο ΔΕΒ υπάρχει περίπτωση να δούνε αυτά τα νούμερα παρα μόνο την περίοδο του 15Αυγουστου ή αν ενοούν εντός πόλης.....ας πούμε της Τήνου....σε τέτοιες πολεις κάτι γίνετε, η κατανάλωση του TSI πάντως, απο ότι βλέπω και εδω μέσα, δεν απέχει πολύ απο την πραγματικότητα.....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
μα πως οδηγανε αυτοι που βγαζουν αυτες τις καταναλωσεις????τι σκατα, εγω ουτε στον υπνο μου μπορω να τις βγαλω
Στις καταναλώσεις Εθνικής, εύκολα πλησιάζεις, αλλά εσύ με τέτοιο πόδι, κομματάκι δύσκολο. Πάνε μια φορά με 120 (και ανοίγματα για προσπεράσεις) και θα εκπλαγείς.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
η κατανάλωση του TSI πάντως, απο ότι βλέπω και εδω μέσα, δεν απέχει πολύ απο την πραγματικότητα.....
Είπαμε, ΟΛΕΣ οι πραγματικές καταναλώσεις ΠΑΝΤΑ είναι περίπου 1..1.5..2lt
ποιό πάνω, και φυσικά και του TSI. Αν ηλιθιωδώς θεωρούμε ότι τα 140 άλογα
δεν θα θέλουν αντίστοιχο τάισμα, μάλλον αρχίσαμε λάθος το thread και θα ευλογούμε
'FSI, VVTi, TiVCT, Twinport καίνε αλλά όχι ο TSI κλπ κλπ 'και το focus 1600 TiVCT που υποτίθεται ότι καιει και λιγότερο ΔΕN υπάρχει περίπτωση να δούνε
αυτά τα νούμερα παρα μόνο την περίοδο του 15Αυγουστου ή αν ενοούν εντός πόλης.....της ΤήνουΕδώ εννοείται ότι κάνεις ΛΑΘΟΣ. **Για δες λίγο την υπογραφή μου... 8.5lt/100km **και
οδηγώ ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΛΗ (και κάπως ΕΠΑΡΧΙΑ). Παρεπιπτόντως ολες οι καταχωρήσεις βενζίνης 5μιση
μήνες που έχω το αυτοκίνητο είναι στο http://www.sprintmonitor.de (έχω 9000χλμ), οπότε ο κανόνας
του +1.5lt στις θεωρητικές μετρήσεις ουσιαστικά επαλληθεύεται εκ του αποτελέσματος. -
Σημειώστε πάντως ότι όλα τα TSI ακόμα έχουν πολύ λίγα χιλιόμετρα και ότι η τελική κατανάλωση μάλλον θα είναι μικρότερη κατά 0,5λ ή και περισσότερο ανά 100χλμ.
Στο μέλλον δηλαδή πραγματικά θα πέσει στα επίπεδα των μικρομεσαίων 1600/1400 υπερισχύοντας ίσως εκτός πόλης και υστερώντας εντός. Αλλά θα μιλάμε για διαφορές το πολύ 1λ/100χλμ. σε κάθε περίπτωση!
-
Εξ όσων είδα στη VW πέρα από το ΤFSI, τόσο TSI όσο και το GT βγαίνουν και με DSG. Αν έχει κανείς περισσότερες πληροφορίες για το κιβώτιο αυτό, ας κάνει μια ενημέρωση. Συγκεκριμένα με ενδιαφέρουν :
α) Υπάρχει και πλήρης αυτόματη λειτουργία ? Αν ναι, με πόσες σχέσεις ?
β) Στη σειριακή, οι αλλαγές γίνονται με αυτιά ή μπρος - πίσω το μοχλό ?
γ) Υπάρχει συμπλέκτης για όπισθεν ή τέλος πάντων πως επιλέγεις όπισθεν σε αυτά τα κιβώτια ? Κάτω από 1η ? Υπάρχει ασφάλεια σε περίπτωση λάθους επιλογής ?
δ) Από αξιοπιστία τι λένε ?Δυστυχώς στο ελληνικό site της VW δε παρέχεται καμμια πληροφορία σχετικά.
-
Καταναλωση ΤSI:
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11649
Και, τέλος πάντων, ένα σημαντικό πειστήριο για το αξιόμαχο της προσπάθειάς τους είναι η κατανάλωση: ύστερα από 6.000 και πλέον «δημοσιογραφικά» χλμ. στην πλάτη του Golf GT, με μέση κατανάλωση 10,7 λίτρα/100 χλμ., δεν μπορούμε παρά να δηλώσουμε ενθουσιασμένοι! Πολύ σπάνια οι μετρήσεις μας έδειξαν πάνω από 12 λίτρα/100 χλμ., ενώ σε πιο ήπιους ρυθμούς είδαμε και 9,5 λίτρα, όταν ο 2λιτρος TFSI του Leon απαιτεί κατά μέσο όρο 13,6, δεν έπεσε ποτέ κάτω από τα 10 και υπό πίεση «χτύπησε» πάνω από 15 λίτρα/100 χλμ. Κάντε πρόχειρα τις πράξεις και θα ανακαλύψετε ότι, σε αντίστοιχο ρυθμό κίνησης (με το Golf να μένει πεισματικά κολλημένο στην ουρά του Leon), μιλάμε για διαφορά της τάξης του 30%-35% στην κατανάλωση.
-
Παιδιά πως στρώνεται αυτό το αυτοκίνητο? Χρειάζεται κάποια ειδική μεταχείριση λόγω turbo? Μέχρι τώρα λέω να ακολουθήσω τα βασικά απαλά γκάζι και καμιά φορά να το ανοίγω κιόλας σε όλες τις στροφές.
-
zardoz όλα τα TD Focus TiVCT που είχαμε είχαν κατανάλωση γύρω στο 11, εκτός απο ένα που ο πωλητής έμενε Προς Ραφήνα και έκανε χλμ ΑΟ χωρίς σταμάτα ξεκίνα, το 11 δεν το θεωρώ καλό πάντως...σαν πραγματική κατανάλωση. Για το TSI δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, ο πίνακας λέει 9,5 αστική, και 11 να είναι, είναι μια χαρά πάντως -για αστική-
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Καταναλωση ΤSI:http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11649
Και, τέλος πάντων, ένα σημαντικό πειστήριο για το αξιόμαχο της προσπάθειάς τους είναι η κατανάλωση: ύστερα από 6.000 και πλέον «δημοσιογραφικά» χλμ. στην πλάτη του Golf GT, με μέση κατανάλωση 10,7 λίτρα/100 χλμ., δεν μπορούμε παρά να δηλώσουμε ενθουσιασμένοι! Πολύ σπάνια οι μετρήσεις μας έδειξαν πάνω από 12 λίτρα/100 χλμ., ενώ σε πιο ήπιους ρυθμούς είδαμε και 9,5 λίτρα, όταν ο 2λιτρος TFSI του Leon απαιτεί κατά μέσο όρο 13,6, δεν έπεσε ποτέ κάτω από τα 10 και υπό πίεση «χτύπησε» πάνω από 15 λίτρα/100 χλμ. Κάντε πρόχειρα τις πράξεις και θα ανακαλύψετε ότι, σε αντίστοιχο ρυθμό κίνησης (με το Golf να μένει πεισματικά κολλημένο στην ουρά του Leon), μιλάμε για διαφορά της τάξης του 30%-35% στην κατανάλωση.
φιλαρακι μου με golf gt (tsi) δεν εχει μου λεει καταφερει να πεσει κατω απο τα 12 λιτρα ενω εχει χτυπησει και 17αρες...
υποτειθετε οτι οταν κανεις μια δοκιμη και βγαζεις ελαχιστη μεγιστη και μεση καταναλωση πρεπει να κινεισαι αντιστοιχα...και οχι να γλυκαινεις τον sponsor.....
δωστε μου εμενα το GT απο βουλιαγμενη μεχρι σουνιο και 8α σου πω ποσα 16-18 L/100km θα γραψει...
και δεν το λεω για το TSI
εδω και το δικο μου λενε οτι μεγιστη ειχανε δει 14 χιλιομετρα αλλα εγω 13-14 βλεπω υπο νορμαλ για μενα συν8ηκες ενω σε οριακες περιπτωσεις εχει φτασει τα 17 μεγιστη και τα 6,7 ελαχιστηαρα γενικα κατι δεν μας λενε καλα οι κυριοι που κανουν τα τεστ
-
MAD-MAX-13, μήπως έχεις βαρύ πόδι; Κι εγώ στην πίστα έχω γράψει 16-17 με το 1300άρι μου, αλλά εκτός πίστας αν τύχει και γράψω 8+ είναι σίγουρο ότι με έκλεψε ο βενζινάς...
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι διαφέρει πολύ το στυλ οδήγησης το καθενός και δεν μπορείς να βγάλεις εύκολα συμπεράσματα από ένα άτομο. Η έρευνα που είχε κάνει ο funkyreverend ίσως μας πει πιο πολλά πάντως.
-
το ποδι μου μπορει να γινει ασηκωτο αλλα και πουπουλο...
γενικα το κυνηγαω...
σε πιστα περιεργος ειχα καψει 14λ...
(Celica TS)
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
zardoz όλα τα TD Focus TiVCT που είχαμε είχαν κατανάλωση γύρω στο 11, εκτός απο ένα που ο πωλητής έμενε Προς Ραφήνα και έκανε χλμ ΑΟ χωρίς σταμάτα ξεκίνα, το 11 δεν το θεωρώ καλό πάντως...σαν πραγματική κατανάλωση. Για το TSI δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, ο πίνακας λέει 9,5 αστική, και 11 να είναι, είναι μια χαρά πάντως -για αστική-Επιμένεις λοιπόν ότι με 9.5 θεωρητική πόλης το TSI θα έχει 11 πραγματική
ενώ το focus με 8.7 θεωρητική πάλι έχει 11 πραγματική.Εγώ είμαι κάτοχος TiVCT και έχω την μικτή κατανάλωση που βλέπεις στην υπογραφή
μου (και μιλάμε για όλα τα χιλιόμετρα που έχω κάνει από την αγορά του αυτοκινήτου).Ο κατοχος MAD-MAX-13 για το TSI ήδη με κάλυψε πιό πάνω.
Εντάξει, γουστάρουμε ότι +35 άλογα είναι καλά, όπως και -2 sec 0..100km, αλλά αν αρχίσουμε
να μαγειρεύουμε και τις καταναλώσεις για να αποδείξουμε ότι τα 140 άλογα δεν τρώνε, τότε
μάλλον πρέπει να αποσυρθούμε από το thread αυτό και να ξαναγυρίσουμε στην πραγματικότητα. -
μια διορθωση δεν ειμαι κατοχος golf gt...
το εγραψα και νωριτερα...
-
§
MAD-MAX-13, έχεις πολύ βαρύ πόδι...
Πρέπει να κάνεις πολύ βίαιες επιταχύνσεις και να οδηγείς σε υψηλές στροφές...Οι καταναλώσεις που λες (συμπεριλαμβανομένης και του φίλου σου) είναι υπερβολικές και ταιριάζουν μόνο σε στυλ οδήγησης που αντιστοιχεί σε συνθήκες πίστας...
§
TSI forum