Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TSI forum
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. TSI forum
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    42
    36
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickolas last edited by

      Νομίζω πως στα Τεχνικά Θέματα αξίζει το δικό του Forum αυτή η γενιά κινητήρων, για τα πιθανά προβλήματα (φευ!) αλλά και για τις προοπτικές βελτιώσεων.

      Ως τώρα υπάρχει ένας κινητήρας στα 1.400 κυβικά με 2 εκδόσεις στα 140 και 170 άλογα.

      Αφορμή για το topic η φήμη ότι θα υπάρξει και νέος κινητήρας στα 3,6 λίτρα με ~350 άλογα, ο οποίος και θα εξοπλίσει την κορυφαία έκδοση του ΤΤ (μήπως και ένα RS3 λέω εγώ?)

      http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/203645/tt_gets_audis_rs_treatment.html

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickolas last edited by

        Νομίζω πως στα Τεχνικά Θέματα αξίζει το δικό του Forum αυτή η γενιά κινητήρων, για τα πιθανά προβλήματα (φευ!) αλλά και για τις προοπτικές βελτιώσεων.

        Ως τώρα υπάρχει ένας κινητήρας στα 1.400 κυβικά με 2 εκδόσεις στα 140 και 170 άλογα.

        Αφορμή για το topic η φήμη ότι θα υπάρξει και νέος κινητήρας στα 3,6 λίτρα με ~350 άλογα, ο οποίος και θα εξοπλίσει την κορυφαία έκδοση του ΤΤ (μήπως και ένα RS3 λέω εγώ?)

        http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/203645/tt_gets_audis_rs_treatment.html

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickolas last edited by

          Νομίζω πως στα Τεχνικά Θέματα αξίζει το δικό του Forum αυτή η γενιά κινητήρων, για τα πιθανά προβλήματα (φευ!) αλλά και για τις προοπτικές βελτιώσεων.

          Ως τώρα υπάρχει ένας κινητήρας στα 1.400 κυβικά με 2 εκδόσεις στα 140 και 170 άλογα.

          Αφορμή για το topic η φήμη ότι θα υπάρξει και νέος κινητήρας στα 3,6 λίτρα με ~350 άλογα, ο οποίος και θα εξοπλίσει την κορυφαία έκδοση του ΤΤ (μήπως και ένα RS3 λέω εγώ?)

          http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/203645/tt_gets_audis_rs_treatment.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Z
            zardoz last edited by

            Καλά τα 140 άλογα (ειλικρινά θα ήταν στις επιλογές μου αν είχε βγεί νωρίτερα),
            αλλά νομίζω ότι κάτι πρέπει να ειπωθεί και για το ζήτημα της κατανάλωσης των TSI.

            Στον πίνακα φαίνεται...

            • Ότι κάτι 1.8άρια θα εξαφανιστούν από την αγορά (αναρωτιέμαι τί θα κάνουν οι
              αντίστοιχες εταιρίες προς τεχνολογική απάντηση στο TSI

            • Ότι δυστυχώς και ο TSI δεν είναι και από τις καλύτερες επιλογές σε ζήτημα
              κατανάλωσης (από την άλλη μεριά, 140 άλογα πρέπει να ταιστούν ).

            • Ότι περιέργως και ο 1.6FSI δεν είναι ούτε αυτός και από τους οικονομικότερους.
              Είναι γενικώς στην 'μέση' και μάλιστα με ακριβότερη βενζίνη (98RON) που κανονικά τον
              ανεβάζει περισσότερο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              popol-ros last edited by

              μα πως οδηγανε αυτοι που βγαζουν αυτες τις καταναλωσεις????

              τι σκατα, εγω ουτε στον υπνο μου μπορω να τις βγαλω

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Z
                zardoz last edited by

                Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                μα πως οδηγανε αυτοι που βγαζουν αυτες τις καταναλωσεις????
                τι σκατα, εγω ουτε στον υπνο μου μπορω να τις βγαλω

                Είπαμε, είναι με όλα τα extras κλειστά, με 100ml βενζίνη στο τεπόζιτο και με
                (στανταρντ) απόβαρο οδηγό 75kgr (νομίζω), και 'ιδανικές' αλλαγές ταχύτητας.

                Αν είσαι ο ντετέκτιβ Mόνκ ΝΑΙ μπορείς 'θεωρητικά' να οδηγείς έτσι.
                Ειδάλλως αυξάνεις τα 'θεωρητικά' νούμενα 15-20% και είσαι μέσα'

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  ratanplan last edited by

                  Σε κατανάλωση εντός πόλης το Άστρα 1400 (το G) και το focus 1600 TiVCT που υποτίθεται ότι καιει και λιγότερο ΔΕΒ υπάρχει περίπτωση να δούνε αυτά τα νούμερα παρα μόνο την περίοδο του 15Αυγουστου ή αν ενοούν εντός πόλης.....ας πούμε της Τήνου....σε τέτοιες πολεις κάτι γίνετε, η κατανάλωση του TSI πάντως, απο ότι βλέπω και εδω μέσα, δεν απέχει πολύ απο την πραγματικότητα.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                    μα πως οδηγανε αυτοι που βγαζουν αυτες τις καταναλωσεις????

                    τι σκατα, εγω ουτε στον υπνο μου μπορω να τις βγαλω

                    Στις καταναλώσεις Εθνικής, εύκολα πλησιάζεις, αλλά εσύ με τέτοιο πόδι, κομματάκι δύσκολο. Πάνε μια φορά με 120 (και ανοίγματα για προσπεράσεις) και θα εκπλαγείς.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • Z
                      zardoz last edited by

                      Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

                      η κατανάλωση του TSI πάντως, απο ότι βλέπω και εδω μέσα, δεν απέχει πολύ απο την πραγματικότητα.....

                      Είπαμε, ΟΛΕΣ οι πραγματικές καταναλώσεις ΠΑΝΤΑ είναι περίπου 1..1.5..2lt
                      ποιό πάνω, και φυσικά και του TSI. Αν ηλιθιωδώς θεωρούμε ότι τα 140 άλογα
                      δεν θα θέλουν αντίστοιχο τάισμα, μάλλον αρχίσαμε λάθος το thread
                      και θα ευλογούμε
                      'FSI, VVTi, TiVCT, Twinport καίνε αλλά όχι ο TSI κλπ κλπ '

                      και το focus 1600 TiVCT που υποτίθεται ότι καιει και λιγότερο ΔΕN υπάρχει περίπτωση να δούνε
                      αυτά τα νούμερα παρα μόνο την περίοδο του 15Αυγουστου ή αν ενοούν εντός πόλης.....της Τήνου

                      Εδώ εννοείται ότι κάνεις ΛΑΘΟΣ. **Για δες λίγο την υπογραφή μου... 8.5lt/100km **και
                      οδηγώ ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΛΗ (και κάπως ΕΠΑΡΧΙΑ). Παρεπιπτόντως ολες οι καταχωρήσεις βενζίνης 5μιση
                      μήνες που έχω το αυτοκίνητο είναι στο http://www.sprintmonitor.de (έχω 9000χλμ), οπότε ο κανόνας
                      του +1.5lt στις θεωρητικές μετρήσεις ουσιαστικά επαλληθεύεται εκ του αποτελέσματος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nickolas last edited by

                        Σημειώστε πάντως ότι όλα τα TSI ακόμα έχουν πολύ λίγα χιλιόμετρα και ότι η τελική κατανάλωση μάλλον θα είναι μικρότερη κατά 0,5λ ή και περισσότερο ανά 100χλμ.

                        Στο μέλλον δηλαδή πραγματικά θα πέσει στα επίπεδα των μικρομεσαίων 1600/1400 υπερισχύοντας ίσως εκτός πόλης και υστερώντας εντός. Αλλά θα μιλάμε για διαφορές το πολύ 1λ/100χλμ. σε κάθε περίπτωση!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harryv last edited by

                          Εξ όσων είδα στη VW πέρα από το ΤFSI, τόσο TSI όσο και το GT βγαίνουν και με DSG. Αν έχει κανείς περισσότερες πληροφορίες για το κιβώτιο αυτό, ας κάνει μια ενημέρωση. Συγκεκριμένα με ενδιαφέρουν :
                          α) Υπάρχει και πλήρης αυτόματη λειτουργία ? Αν ναι, με πόσες σχέσεις ?
                          β) Στη σειριακή, οι αλλαγές γίνονται με αυτιά ή μπρος - πίσω το μοχλό ?
                          γ) Υπάρχει συμπλέκτης για όπισθεν ή τέλος πάντων πως επιλέγεις όπισθεν σε αυτά τα κιβώτια ? Κάτω από 1η ? Υπάρχει ασφάλεια σε περίπτωση λάθους επιλογής ?
                          δ) Από αξιοπιστία τι λένε ?

                          Δυστυχώς στο ελληνικό site της VW δε παρέχεται καμμια πληροφορία σχετικά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            spiros last edited by

                            Καταναλωση ΤSI:

                            http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11649

                            Και, τέλος πάντων, ένα σημαντικό πειστήριο για το αξιόμαχο της προσπάθειάς τους είναι η κατανάλωση: ύστερα από 6.000 και πλέον «δημοσιογραφικά» χλμ. στην πλάτη του Golf GT, με μέση κατανάλωση 10,7 λίτρα/100 χλμ., δεν μπορούμε παρά να δηλώσουμε ενθουσιασμένοι! Πολύ σπάνια οι μετρήσεις μας έδειξαν πάνω από 12 λίτρα/100 χλμ., ενώ σε πιο ήπιους ρυθμούς είδαμε και 9,5 λίτρα, όταν ο 2λιτρος TFSI του Leon απαιτεί κατά μέσο όρο 13,6, δεν έπεσε ποτέ κάτω από τα 10 και υπό πίεση «χτύπησε» πάνω από 15 λίτρα/100 χλμ. Κάντε πρόχειρα τις πράξεις και θα ανακαλύψετε ότι, σε αντίστοιχο ρυθμό κίνησης (με το Golf να μένει πεισματικά κολλημένο στην ουρά του Leon), μιλάμε για διαφορά της τάξης του 30%-35% στην κατανάλωση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              ata last edited by

                              Παιδιά πως στρώνεται αυτό το αυτοκίνητο? Χρειάζεται κάποια ειδική μεταχείριση λόγω turbo? Μέχρι τώρα λέω να ακολουθήσω τα βασικά απαλά γκάζι και καμιά φορά να το ανοίγω κιόλας σε όλες τις στροφές.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                ratanplan last edited by

                                zardoz όλα τα TD Focus TiVCT που είχαμε είχαν κατανάλωση γύρω στο 11, εκτός απο ένα που ο πωλητής έμενε Προς Ραφήνα και έκανε χλμ ΑΟ χωρίς σταμάτα ξεκίνα, το 11 δεν το θεωρώ καλό πάντως...σαν πραγματική κατανάλωση. Για το TSI δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, ο πίνακας λέει 9,5 αστική, και 11 να είναι, είναι μια χαρά πάντως -για αστική-

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mad-max-13 last edited by

                                  Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                  Καταναλωση ΤSI:

                                  http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11649

                                  Και, τέλος πάντων, ένα σημαντικό πειστήριο για το αξιόμαχο της προσπάθειάς τους είναι η κατανάλωση: ύστερα από 6.000 και πλέον «δημοσιογραφικά» χλμ. στην πλάτη του Golf GT, με μέση κατανάλωση 10,7 λίτρα/100 χλμ., δεν μπορούμε παρά να δηλώσουμε ενθουσιασμένοι! Πολύ σπάνια οι μετρήσεις μας έδειξαν πάνω από 12 λίτρα/100 χλμ., ενώ σε πιο ήπιους ρυθμούς είδαμε και 9,5 λίτρα, όταν ο 2λιτρος TFSI του Leon απαιτεί κατά μέσο όρο 13,6, δεν έπεσε ποτέ κάτω από τα 10 και υπό πίεση «χτύπησε» πάνω από 15 λίτρα/100 χλμ. Κάντε πρόχειρα τις πράξεις και θα ανακαλύψετε ότι, σε αντίστοιχο ρυθμό κίνησης (με το Golf να μένει πεισματικά κολλημένο στην ουρά του Leon), μιλάμε για διαφορά της τάξης του 30%-35% στην κατανάλωση.

                                  φιλαρακι μου με golf gt (tsi) δεν εχει μου λεει καταφερει να πεσει κατω απο τα 12 λιτρα ενω εχει χτυπησει και 17αρες...

                                  υποτειθετε οτι οταν κανεις μια δοκιμη και βγαζεις ελαχιστη μεγιστη και μεση καταναλωση πρεπει να κινεισαι αντιστοιχα...και οχι να γλυκαινεις τον sponsor.....

                                  δωστε μου εμενα το GT απο βουλιαγμενη μεχρι σουνιο και 8α σου πω ποσα 16-18 L/100km θα γραψει...

                                  και δεν το λεω για το TSI
                                  εδω και το δικο μου λενε οτι μεγιστη ειχανε δει 14 χιλιομετρα αλλα εγω 13-14 βλεπω υπο νορμαλ για μενα συν8ηκες ενω σε οριακες περιπτωσεις εχει φτασει τα 17 μεγιστη και τα 6,7 ελαχιστη

                                  αρα γενικα κατι δεν μας λενε καλα οι κυριοι που κανουν τα τεστ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hammer_ last edited by

                                    MAD-MAX-13, μήπως έχεις βαρύ πόδι; Κι εγώ στην πίστα έχω γράψει 16-17 με το 1300άρι μου, αλλά εκτός πίστας αν τύχει και γράψω 8+ είναι σίγουρο ότι με έκλεψε ο βενζινάς...

                                    Αυτό που θέλω να πω είναι ότι διαφέρει πολύ το στυλ οδήγησης το καθενός και δεν μπορείς να βγάλεις εύκολα συμπεράσματα από ένα άτομο. Η έρευνα που είχε κάνει ο funkyreverend ίσως μας πει πιο πολλά πάντως.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mad-max-13 last edited by

                                      το ποδι μου μπορει να γινει ασηκωτο αλλα και πουπουλο...

                                      γενικα το κυνηγαω...

                                      σε πιστα περιεργος ειχα καψει 14λ...

                                      (Celica TS)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Z
                                        zardoz last edited by

                                        Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                                        zardoz όλα τα TD Focus TiVCT που είχαμε είχαν κατανάλωση γύρω στο 11, εκτός απο ένα που ο πωλητής έμενε Προς Ραφήνα και έκανε χλμ ΑΟ χωρίς σταμάτα ξεκίνα, το 11 δεν το θεωρώ καλό πάντως...σαν πραγματική κατανάλωση. Για το TSI δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, ο πίνακας λέει 9,5 αστική, και 11 να είναι, είναι μια χαρά πάντως -για αστική-

                                        Επιμένεις λοιπόν ότι με 9.5 θεωρητική πόλης το TSI θα έχει 11 πραγματική
                                        ενώ το focus με 8.7 θεωρητική πάλι έχει 11 πραγματική.

                                        Εγώ είμαι κάτοχος TiVCT και έχω την μικτή κατανάλωση που βλέπεις στην υπογραφή
                                        μου (και μιλάμε για όλα τα χιλιόμετρα που έχω κάνει από την αγορά του αυτοκινήτου).

                                        Ο κατοχος MAD-MAX-13 για το TSI ήδη με κάλυψε πιό πάνω.

                                        Εντάξει, γουστάρουμε ότι +35 άλογα είναι καλά, όπως και -2 sec 0..100km, αλλά αν αρχίσουμε
                                        να μαγειρεύουμε και τις καταναλώσεις για να αποδείξουμε ότι τα 140 άλογα δεν τρώνε, τότε
                                        μάλλον πρέπει να αποσυρθούμε από το thread αυτό και να ξαναγυρίσουμε στην πραγματικότητα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mad-max-13 last edited by

                                          μια διορθωση δεν ειμαι κατοχος golf gt...

                                          το εγραψα και νωριτερα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • kubiak
                                            kubiak last edited by

                                            §

                                            MAD-MAX-13, έχεις πολύ βαρύ πόδι...
                                            Πρέπει να κάνεις πολύ βίαιες επιταχύνσεις και να οδηγείς σε υψηλές στροφές...

                                            Οι καταναλώσεις που λες (συμπεριλαμβανομένης και του φίλου σου) είναι υπερβολικές και ταιριάζουν μόνο σε στυλ οδήγησης που αντιστοιχεί σε συνθήκες πίστας...

                                            §

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr