-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
update εντυπώσεων...Επιτέλους δεν χρειάζεται να παρκάρω το αυτοκίνητο όταν βρεχει!!!
Το Σ/Κ που μας πέρασε, είχα τη δυνατότητα να πάρω μια γεύση του τι κάνουν τα νέα μου 'παπουτσια' στο βρεγμένο και ομολογώ ότι έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Πολύ καλή ελκτική και πλευρική πρόσφυση και παράλληλα ομαλό και προβλέψιμο γλίστριμα, πολύ γλυκό θα έλεγα...Βέβαια σίγουρα παίζει ρόλο το ότι στο βρεγμένο ως τώρα ΔΕΝ είχα λάστιχα... Δεν είναι και κανένα σοβαρό σημείο αναφοράς τα 539, αλλά παρόλα αυτά τα SP01 μου φαίνονται πολύ καλά.
Εγώ πάλι με 16500χλμ προχθές στην βροχή απογοητεύτηκα......σπίναρε με την 1η συνεχώς σε σημείο να μην κάνω ούτε μέτρο
Μήπως 'τελειώνουν' στα 15000χλμ??
-
Σε τι δρόμο ήσουν? Έχει τύχει σε βρεγμένο Ελληνικό δρόμο (ΜΠΡΡΡΡΡΡ....) να σπινάρει το 250άρι μηχανάκι μου ΚΑΙ ΤΗΝ 4η!!!!
Τι να σου κάνουν τα λάστιχα εκεί? Σηκώνουν τα... λινά τους ψηλά...
Είναι πολλά τα άλογα Άρη...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Σε τι δρόμο ήσουν? Έχει τύχει σε βρεγμένο Ελληνικό δρόμο (ΜΠΡΡΡΡΡΡ....) να σπινάρει το 250άρι μηχανάκι μου ΚΑΙ ΤΗΝ 4η!!!!Τι να σου κάνουν τα λάστιχα εκεί? Σηκώνουν τα... λινά τους ψηλά...
Είναι πολλά τα άλογα Άρη...
Καλημέρα.
Στην παραλιακή Θεσνίκης...
-
Ντεν ξέρει και πολλά από εκεί πάνω καρντιά μου... Εγκώ χαμουτζί είμαι...
-
**Γιούπιιιιιι **:yahoo:
'Eνα πανέμορφο σύγχρονο λάστιχο για τους απανταχού 14ηδες!
Το Yokohama DNA S.drive σε διάσταση 185/55-14 με δείκτη 80V.
Τα τοποθέτησα πριν λίγες μέρες, είναι ολοκαίνουργια (21 εβδομάδα του 2006) και made in Japan παρακαλώ.
Κόστος 320ευρώ.Οι πρώτες εντύπωσεις είναι πολύ καλές, αλλά θα επανέλθω με νεότερα σχόλια όταν θα οδηγηθούν όπως τους αρμόζει .
-
Ο χρήστης rallye έγραψε:
**Γιούπιιιιιι **:yahoo:'Eνα πανέμορφο σύγχρονο λάστιχο για τους απανταχού 14ηδες!
Το Yokohama DNA S.drive σε διάσταση 185/55-14 με δείκτη 80V.
Τα τοποθέτησα πριν λίγες μέρες, είναι ολοκαίνουργια (21 εβδομάδα του 2006) και made in Japan παρακαλώ.
Κόστος 320ευρώ.Οι πρώτες εντύπωσεις είναι πολύ καλές, αλλά θα επανέλθω με νεότερα σχόλια όταν θα οδηγηθούν όπως τους αρμόζει .
Ωραίο ελαστικό...κρίμα που δεν βγαίνει σε 60άρι προφίλ.....
-
Ο χρήστης rallye έγραψε:
'Eνα πανέμορφο σύγχρονο λάστιχο για τους απανταχού 14ηδες!
Το Yokohama DNA S.drive σε διάσταση 185/55-14 με δείκτη 80V.
Τα τοποθέτησα πριν λίγες μέρες, είναι ολοκαίνουργια (21 εβδομάδα του 2006) και made in Japan παρακαλώ.
Κόστος 320ευρώ.Οι πρώτες εντύπωσεις είναι πολύ καλές, αλλά θα επανέλθω με νεότερα σχόλια όταν θα οδηγηθούν όπως τους αρμόζει .
Το DNA στον τύπο του σημαίνει ότι είναι διαφορετικό από το απλό Yokohama S-drive; Αν όχι, τότε βάση του τεστ που είχε κάνει το 4auto πριν από λίγο καιρό το ελαστικό αυτό έχει κορυφαία απόδοση στο στεγνό, εμφανίζει όμως τρομερά μειονεκτήματα στο βρεγμένο. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι παρουσίαζε την κορυφαία απόσταση ακινητοποίησης στο στεγνό, ενώ αντίθετα στο βρεγμένο βρέθηκε στις τελευταίες θέσεις.
Άποψή μου είναι ότι η συνολική ομοιογένεια είναι καλύτερη από την κορυφαία απόδοση στο στεγνό, οπότε προτιμάω να χαλάσω λίγο το βήμα και να βάλω τα πιο ολοκληρωμένα Michelin Pilot Exalto σε διάσταση 185/60-14, με σταθερή απόδοση σε κάθε είδους επιφάνεια και νο1 ή 2 σε απόδοση στο συγκεκριμένο τεστ.Υ.Γ. Παράλληλα, συνεχίζει να με εκπλήσσει η απόδοση των Bridgestone Potenza RE720, τα οποία παρά την ηλικία τους συνεχίζουν να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικά, προσεγγίζοντας σε απόδοση τα Michelin Pilot Exalto σε όλων των ειδών τις μετρήσεις.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Παντως ειναι μυθος οτι τα ημισλικ δεν κρατανε στα πολλα χλμ για πολυ ωρα.Οπως ολα τα υπολοιπα λαστιχα ετσι και αυτα συμφωνα με τον δεικτη ταχυτητας τους μπορουν να κινηθουν ανετα εως τα χλμ/ωρα που λεει αυτος ο δεικτης για οση ωρα θελουμε με ασφαλεια.
Σαπουνιάζουν εύκολα λέει το παιδί,και ότι φθείρονται υπερβολικά,όχι ότι καταστρέφονται.
Εσύ δέν παρατήρησες τίποτα σχετικο?Οχι μονο δεν παρατηρησα,αλλα δεν περιμενα να παρατηρησω τετοια φαινομενα γιατι θα ηταν ανασφαλες το ελαστικο.
(ουτε εγω ειπα οτι καταστρεφονται)
Η φθορα ειναι η φυσιολογικη παραπανω που συμβαινει σε ολες τις συνθηκες σε σχεση με νορμαλ λαστιχαΚαι εγώ πριν δοκιμάσω semislick φοβόμουνα διάφορα, τα λάστιχα είναι αλλού σε σχέση με το οποιοδήποτε νορμάλ λάστιχο.
Ακόμη και στο βρεγμένο είναι πολύ καλά, και ανάλογα με την μάρκα μπορεί να είναι και πιο καλό απο νορμάλ λάστιχο.
Στα κατά είναι η τιμή, η διάρκεια ζωής, ο θόρυβος κα ιτο εντονότερο κοπάνημα λόγο σκληρού πλαινού.........σε αποζημιώνουν αλλιώς!!
Φοράω 15 μήνες συνεχόμενα semislick κάθε μέρα, τα έχω οδηγήσει σε όλες τις συνθήκες και όχι σ/κ ή πίστα, οπότε είναι αρκετά σφαιρική η άποψη μου.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Υ.Γ. Παράλληλα, συνεχίζει να με εκπλήσσει η απόδοση των Bridgestone Potenza RE720, τα οποία παρά την ηλικία τους συνεχίζουν να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικά, προσεγγίζοντας σε απόδοση τα Michelin Pilot Exalto σε όλων των ειδών τις μετρήσεις.
Ποτέντζα και ξερό ψωμί ρε!!!
@@@@ τις 14άρες μου...