-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
[
Εδώ είναι το δίλημμα ντε.Αν ήθελες να βάλεις λάστιχα για δρόμο,τί θα έβαζες;
Ενερτζυ;bridg re 71!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
απο θορυβο δεν παρατηρησα καμια διαφορα σε σχεση τοσο με τα 720 οσο και τα 539..βεβαια το 1300αρι δεν ειναι και το πλεον αθορυβο οποτε μη σε παρω και στο λαιμο μου...
Αλλα ημι-σλίκ έχεις δοκιμάσει;Αν δέν βρήκες διαφορά στόν ήχο του ΡΕ-720 με τα 048,τότε σίγουρα κάνει πολύ φασαρία το ραλλάκι σου,και δεν τα καταλαβαίνεις
Σε σχεση με τα Ζ211 λεει. Για διαβασε λιγο καλυτερα ....
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
απο θορυβο δεν παρατηρησα καμια διαφορα σε σχεση τοσο με τα 720 οσο και τα 539..βεβαια το 1300αρι δεν ειναι και το πλεον αθορυβο οποτε μη σε παρω και στο λαιμο μου...
Αλλα ημι-σλίκ έχεις δοκιμάσει;Αν δέν βρήκες διαφορά στόν ήχο του ΡΕ-720 με τα 048,τότε σίγουρα κάνει πολύ φασαρία το ραλλάκι σου,και δεν τα καταλαβαίνεις
Σε σχεση με τα Ζ211 λεει. Για διαβασε λιγο καλυτερα ....
Ευχαριστω για την επισήμανση.
Αν κάτσεις όμως να διαβάσεις εσύ λίγο καλύτερα,θα αντιληφθείς ότι,αφού ο φίλος παραπάνω λέει ότι δέν βρίσκει διαφορά στόν θόρυβο μεταξύ ΡΕ-720 και Ζ211,αλλά εντοπίζει και μία αδυναμία στό ότι ο ήχος του 13αριού του μπορει να σκεπάζει τήν διαφορά τους,τον ξαναρωτάω έπειτα άν έχει δοκιμάσει κάι κάποιο άλλο ημι-σλίκ,για να ξεκαθάριζε τό άν με τα άλλα έβλεπε κάποια διαφορά
Ελπίζω να μή χρειαστεί να σου ξαναεξηγήσω
-
Οχι δεν χρειαζεται να μου ξαναεξηγησεις. Ανοιξα τα ματια μου , το διαβασα πολλες φορες προσεκτικα και καταλαβα....
Παντως στο λεω εγω προκαταβολικα. Τα Z211 κανουν λιγοτερο θορυβο απο τα RE540 και τα Silvestone. Νομιζω και απο τα 048, εχω ακουσει αγωνιστικο Micra που φοραγε 048 και πηγαινε με καπου 110-120 στην Εθνικη, να κανει πολυ θορυβο. Καλυπτε το θορυβο των RE540 που ειχα εγω... -
αν υπαρχει κατι που να κανει περισσοτερο θορυβο απο τα silverstone, τοτε μιλαμε για ΦΑΣΑΡΙΑ, οχι αστεια..
απο τα 70 και πανω βουιζαν και ειδικα στην αρχη νομιζα οτι μονιμως καποιος ηταν διπλα, πισω, πλαι μου... -
Νομιζω τα Silverstone κανουν σχεδον την ιδια φασαρια με τα 048...
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
αν υπαρχει κατι που να κανει περισσοτερο θορυβο απο τα silverstone, τοτε μιλαμε για ΦΑΣΑΡΙΑ, οχι αστεια..
απο τα 70 και πανω βουιζαν και ειδικα στην αρχη νομιζα οτι μονιμως καποιος ηταν διπλα, πισω, πλαι μου...Τα Γιόκο,και τα 032 και τα 048,νομίζω ότι κάνουν περισσότερο θόρυβο Τριαντάφυλλε.
Εκτός και άν παλιώτερα ήμουνα περισσότερο ευαίσθητος στό θόρυβο,μιάς και δέν τόν είχα συνηθίσει -
επειδη εχω φορεσει τα Hankook z211 σε 15 βεβαια αλλα σε ησυχο αμαξι(206 χωρις εξατμιση καν) ο θορυβος που κανουν ειναι ενα βουητο
στα 35-45 και στα 90-100...
απο εκει και περα τιποτα.
ομως ειναι ενοχλητικο και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ χρηση στην αθηνα.επισης δεν εχετε αναφερει οτι ολα αυτα τα ημισλικ αν πατε εθνικη με 150++ για λιγο σαπουνιαζουν υπερθερμαινονται δε κρατανε σωστα τα περισσοτερα και το κυριοτερο παθαινουν μεγαλη φθορα.
οποτε ΔΕΝ κανουν για overall χρηση. -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
επισης δεν εχετε αναφερει οτι ολα αυτα τα ημισλικ αν πατε εθνικη με 150++ για λιγο σαπουνιαζουν υπερθερμαινονται δε κρατανε σωστα τα περισσοτερα και το κυριοτερο παθαινουν μεγαλη φθορα.
οποτε ΔΕΝ κανουν για overall χρηση.Για ποιά λάστιχα ισχύει αυτό;
Δέν το έχω παρατηρήσει ποτέ,αλλά και ταξίδια με περισσότερο απο 150 δύσκολα πηγαίνω -
προσωπικα στο δικο μου 106 που τα ειχα βαλει (περιμενουν το επομενο track day), με προβληματισαν παρα πολυ απο ενα σημειο και μετα στην αθηνα, γιατι δε ζεσταινοντουσαν και γλυστρουσαν με μικρες ταχυτητες και στροφες απλες...
στην εθνικη, λογω θορυβου σπανιως πηγαινα πανω απο 120 και δεν ειχα παρατηρησει κατι.
να αναφερω οτι και το δικο μου 106 ειναι απο τα πιο ησυχα που υπαρχουν και μιλαω για τη σκληρη γομα.
συμφωνω οτι δεν ειναι για καθε μερα χρηση.. κοπανανε, γλυστρανε και κανουν θορυβο..
επαναλαμβανω μιλαω μονο για τα silverstone που εχω δοκιμασει και μονο για σκληρη γομα..
τωρα ειμαι με σιδερενιες ζαντες και δρομισιο ελαστικο.. -
To eχω δει στα ζ211 μου και το εχουν επισημανει αρκετοι στο 106κλαμπ οτι τα ημισλικ δεν κανει να τα τσιτωνεις πολυ ωρα στην εθνικη ...
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
προσωπικα στο δικο μου 106 που τα ειχα βαλει (περιμενουν το επομενο track day), με προβληματισαν παρα πολυ απο ενα σημειο και μετα στην αθηνα, γιατι δε ζεσταινοντουσαν και γλυστρουσαν με μικρες ταχυτητες και στροφες απλες...
στην εθνικη, λογω θορυβου σπανιως πηγαινα πανω απο 120 και δεν ειχα παρατηρησει κατι.
να αναφερω οτι και το δικο μου 106 ειναι απο τα πιο ησυχα που υπαρχουν και μιλαω για τη σκληρη γομα.
συμφωνω οτι δεν ειναι για καθε μερα χρηση.. κοπανανε, γλυστρανε και κανουν θορυβο..
επαναλαμβανω μιλαω μονο για τα silverstone που εχω δοκιμασει και μονο για σκληρη γομα..
τωρα ειμαι με σιδερενιες ζαντες και δρομισιο ελαστικο..Αυτα που λες, ισχυουν οντως για τα silverstone και μαλιστα και για τη μεσαια γομα (οσον αφορα το ζεσταμα...).
Απο την αλλη τα Z211 δεν εχουν ιδιαιτερες απαιτησεις ζεσταματος, ιδιως τα medium. Ουτε κοπανανε τοσο, σαφως δεν γλυστρανε και κανουν λιγοτερο θορυβο.
Αυτο που λετε για το ταξιδι παντως, δεν το εχω παρατηρησει γιατι δεν παω ταξιδια με το 106 πλεον. Ομολογω ειναι κατι που δεν το ειχα σκεφτει... -
Ας αρχίσουν οι χοροί λοιπόν !Αρχικά, θα ήθελα να μας πει ο tm ποιες ήταν ακριβώς οι μελέτες και δοκιμές που έγιναν στην πίστα των Μεγάρων με τα συγκεκριμένα ελαστικά, πότε, από ποιους και με τι είδους 106(ακούγεται πολύ φλου όλη αυτή η φράση).Τimkoul θεωρείς πως είναι ασφαλές το συμπέρσμα που βγάζεις για ένα ελαστικό αν το δοκιμάσεις σε ξένο αμάξι;Όσο για το group buy στο 106sc ενδιαφέρον θα είχε να δούμε ποιοι ήταν αυτοί που τα αγόρασαν τελικά και ποιοι αυτοί που τα κρίνουν με την πρώτη ευκαιρία ως 'δρομίσιο' ημισλίκ σε διάφορα forums και παίρνουν στο λαιμό τους όσους διαβάζουν.Εγώ τα φόρεσα αυτά τα ελαστικά(185-55/14 γόμα Η) σε rallye 16v με μαμά ανάρτηση και οι εντυπώσεις μου είναι οι εξής:Τα λάστιχα για τα πρώτα 10 λεπτά αν επιχειρούσες να τα πιέσεις υπερβολικά σε στροφές γλίστραγαν λίγο, αλλά σε καμία περίπτωση σε ανησυχητικό βαθμό.Είχαν πολύ σκληρά πλα'ι'νά, κάτι που γίνεται αντιληπτό σε ανωμαλίες του δρόμου, αλλά και στις στροφές.Η πρόσφυσή τους ήταν εκπληκτική και αυτό ήταν το κακό για εμένα, καθώς κράταγαν τόσο καλά που ανάγκαζαν το αμάξι να παίρνει μεγάλες κλίσεις, έτσι ξενέρωσα και τα έβγαλα.Επίσης, αξιοσημείωτο είναι πως όταν έσπαγε η πρόσφυση μπροστά(ήθελε λίγη προσπάθεια, σε αντίθεση με πίσω που ήταν εύκολο) η αντίδραση του αυτοκινήτου ήταν απότομη, κοινώς δεν σε προειδοποιούσε.Από ηχορύπανση όχι κάτι το ιδιαίτερο, ένα σταθερό, ήπιο ήχο, ο οποίος ήθελε προσπάθεια για να τον αντιληφθείς.Επίσης, κάτι πολύ θετικό είναι πως δεν πέταγαν πετραδάκια, σαν τα 540 για παράδειγμα(δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά έχω συνοδηγήσει σε 106 που τα φόραγε και ήταν σα να τρέχαμε στο Ακρόπολις...λέμε τώρα!).Να σημειώσω πως όσα χιλιόμετρα έκανα ήταν στην Πεντέλη-Άγιο Πέτρο.Μετά τα πήρε ο last in line(13άρι με μαμά ανάρτηση) και του άρεσαν, οπότε όπως καταλαβαίνετε τα πράγματα μάλλον περιπλέκονται γύρω από την υποκειμενική κρίση του καθενός μας.Πάντως, εγώ προσωπικά το θεωρώ καθαρά αγωνιστικό λάστιχο και όχι κορυφαίο δρομίσιο...άποψη που προωθήθηκε αρκετά από μέλη του 106sc που απ'όσο μπορώ να γνωρίζω δεν τα είχαν δοκιμάσει ποτέ στα αυτοκίνητά τους.Όσο για το θέμα του taurus δηλώνω κι εγώ 14άκιας και σίγουρα οι επιλογές για αυτούς που θέλουν να στρίβουν είναι λίγες, για να μην πω μία.Μετά από αρκετή έρευνα κατέληξα μεταξύ του 720 και του sp01.Όταν ήρθε όμως η ώρα της 'δακτυλοσκόπησης' των πλα'ι'νών τους το 720 νίκησε κατά κράτος!Άρα, σε 2 μερούλες φοράω τα 720 και ο θεός...στριφτερός.Η πρόταση του romilou είναι κάπως ανορθόδοξη καθώς αποτελεί βροχερό λάστιχο, όμως ο ίδιος διαλαλεί πως 'δουλεύει'...who knows!Tέλος, πρέπει να αναφέρω κάτι για τα Ρ700 Ζ καθώς σχεδόν από όλους έχουν φάει πολλή λάσπη αυτά τα λάστιχα.Νομίζω πως μέσα στις αναποδιές τους έχουν ένα μεγάλο + προσφέρουν απλόχερα γλίστρημα κάτι που προσωπικά εμένα μου φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον.Αυτά.
-
Βαγγελη να επισημανω πως ειναι 175/60/14 η διασταση οποτε για σας δυσκολο να κανει..
Οντως ειναι βροχερο λαστιχο αλλα με αρκετo πελμα και αρκετα μαλακο!!
Ισως το καλυτερο λαστιχο (τηρουμενων αναλογιων) που εχω οδηγησει σε πολιτικο αυτοκινητο!Δε νομιζω να βγαινει σε αλλη διασταση, αν και την 175/60 παλι δυσκολα τη βρισκεις!
-
to rainsport βγαινει σε 14???
-
Hunter...δεν εχω δοκιμασει αλλο ιμισλικ στο αμαξι μου...οποτε δεν μπορω να κρινω για θορυβο..
επισης .Bαγγελη...οταν τα ειχα πρωτοπαρει τα λαστιχα η αναρτηση μου ηταν σε καλη κατασταση...
τοτε δουλευαν μια χαρα!
τωρα πλεον που τα αμορτισερ ειναι αθλια..θα προτιμουσα ενα δρομισιο 175/60...
πλεον το αμαξι κραταει..γερνει και φευγει ατσαλα...αλλα δεν φταιει το λαστιχο γι'αυτο...
παντως... δεν ξερω τι λετε για τα ιμισλικ σε υψηλες ταχυτητες παντως τα ζ211 σε εμενα δεν δειχνουν να εχουν προβλημα...
παραδειγμα...στην Αττικη οδο απο Εθνικη προς μαρκοπουλο ειμαι παντα πανω απο 140-150 και με πολυ συχνα σταθερα στο 170-180....μεχρι και το αεροδρομιο που παιζει συχνα ρανταρ...(δηλαδη καπου στα 10 λεπτα οταν ειμαι πατημενος...)
δεν εχω παρατηρησει τπτ το ανησυχιτικο...
μαλιστα μετα κατηφοριζω και προς πορτο-ραφτη και στις στροφες επισης δεν βλεπω κατι το περιεργο..!ισως το ελαφρυ μου κουβαδακι να μην πιεζει και τοσο τα λαστιχα...
παντως αν εχετε τοσο κολλημα με το θορυβο κυλησης μαλλον δεν ειναι καλη επιλογη τα ιμισλικ...
Υ.Γ τα potenza 720 δεν τα ξαναβαζω που να με πληρωνουν!!!!
αφου τη γλιτωσα τη 1η φορα τη στουκα..μη πιεζω τη τυχη μου!!!:lol:το πλεον ακαταλληλο λαστιχο για καθημερινη χρηση στην πολη σε ενα ελαφρυ αμαξι...!!!
-
α, καλα!
ο επομενος!
(ενα παραπονο βγαζει το ποστ σου, ισως και λιγη κακια προς τους αλλους..) -
Ο χρήστης tm έγραψε:
α, καλα!
ο επομενος!
(ενα παραπονο βγαζει το ποστ σου, ισως και λιγη κακια προς τους αλλους..)Εχεις δικιο, αλλα περιμενα να το εχει ξεπερασει. Προφανως εκανα λαθος....
Παντως στην δικη του αποψη για το λαστιχο, δεν βρισκει κανενα αρνητικο περαν του οτι κραταει υπερβολικα (αν ειναι δυνατον να το θεωρει καποιος αρνητικο για ενα λαστιχο, μαλλον την αναρτηση του επρεπε να κοιταξει), αλλα παρολαυτα δηλωνει οτι δεν το ξαναβαζει και θα βαλει 720. Πιαστ' αυγο και κουρευτο δηλαδη.....
rallye (η Vagus_Gronholm αν θυμαμαι καλα ??? ) η αποψη μου ταυτιζεται με πολλων απο το 106sc που εβαλαν τα λαστιχα αυτα στο αυτοκινητο τους για καθημερινα. Μαλιστα πολλοι, τα εβγαλαν και αφου δοκιμασαν κατι αλλο, τα ξαναβαλαν μετα καταληγοντας στο ιδιο συμπερασμα, οτι δηλαδη ειναι το καλυτερο ημισλικ για 'δρομισια' χρηση. Αν θες, μπες στο 106sc και ρωτα. Αν θεωρεις την αποψη μου, μη εγκυρη, μην την ακολουθησεις, ειναι δικαιωμα σου. Το να βγαζεις εδω απωθυμενα απο κατι που εγινε πριν καιρο, σε αλλο forum το θεωρω αρρωστημενο.
-
Ένα γιατρό ρε παιδιά για τους δυο εδώ...καλά, είστε βαθιά νυχτωμένοι, κολλημένοι, όλα μαζί.tm απάντα σε ότι σε ρώτησα, αν βέβαια μπορείς, και άσε τις αερολογίες.timkoul koulάρισε και μίλα συγκεκριμένα.Κάτι σε έχει κάνει να 'πονάς' και να κουρεύεις αυγά.Πες μας τι είναι, μην ντρέπεσαι...Αν δεν απαντήσετε αφήνοντας τις μαλακίες και τις μαγκιές απ'το πληκτρολόγιο άντε γεια από μένα.
-
Ο χρήστης rallye έγραψε:
Ένα γιατρό ρε παιδιά για τους δυο εδώ...καλά, είστε βαθιά νυχτωμένοι, κολλημένοι, όλα μαζί.tm απάντα σε ότι σε ρώτησα, αν βέβαια μπορείς, και άσε τις αερολογίες.timkoul koulάρισε και μίλα συγκεκριμένα.Κάτι σε έχει κάνει να 'πονάς' και να κουρεύεις αυγά.Πες μας τι είναι, μην ντρέπεσαι...Αν δεν απαντήσετε αφήνοντας τις μαλακίες και τις μαγκιές απ'το πληκτρολόγιο άντε γεια από μένα.Δεν θυμαμαι να φανηκα πονεμενος πουθενα ...
Μιλησα πολυ συγκεκριμενα μεχρι τωρα οσον αφορα το θεμα του topic, που ειναι τα λαστιχα. Ολοι εδω μεσα εκφραζουν αποψεις και δεν ειναι υποχρεωμενοι να κανουν επαγγελματικα οργανωμενες δοκιμες για να τις γραψουν εδω μεσα, ουτε να παρουσιασουν αδιασειστα αποδεικτικα στοιχεια. Οταν καποιος (εγω στην προκειμενη περιπτωση), εκφερει μια αποψη για ενα λαστιχο και γραφει πχ, οτι το φοραει Χ χρονο, ή το εχει δοκιμασει στο δικο του αυτοκινητο στην πιστα, ή σε αλλο αυτοκινητο στην πιστα, αυτοματως σημαινει οτι εχει μια επαφη (μικρη ή μεγαλη) και νομιμοποιειται να εχει μια αποψη, την οποια εσυ μπορεις να αξιολογησεις οπως γουσταρεις. Το να γραφεις ομως :Ας αρχίσουν οι χοροί λοιπόν
σαφως προδιαθετει αρνητικα τον αλλο. Και μια και συνεχιζεις ζητωντας αποδειξεις τις οποιες κανεις δεν ειναι υποχρεωμενος να εχει:
Αρχικά, θα ήθελα να μας πει ο tm ποιες ήταν ακριβώς οι μελέτες και δοκιμές που έγιναν στην πίστα των Μεγάρων με τα συγκεκριμένα ελαστικά, πότε, από ποιους και με τι είδους 106(ακούγεται πολύ φλου όλη αυτή η φράση).Τimkoul θεωρείς πως είναι ασφαλές το συμπέρσμα που βγάζεις για ένα ελαστικό αν το δοκιμάσεις σε ξένο αμάξι;
και μετα αμφισβητεις ενα συνολο μελων ενος μεγαλου club :
Όσο για το group buy στο 106sc ενδιαφέρον θα είχε να δούμε ποιοι ήταν αυτοί που τα αγόρασαν τελικά και ποιοι αυτοί που τα κρίνουν με την πρώτη ευκαιρία ως 'δρομίσιο' ημισλίκ σε διάφορα forums και παίρνουν στο λαιμό τους όσους διαβάζουν.
σημαινει οτι απλως μπηκες εδω μεσα για να την πεις σε καποιους με τους οποιους εχεις ερθει σε διαμαχη στο παρελθον (με μενα πχ στο forum του 106sc στο θεμα για τα Μεγαρα και μην κανεις τον ανηξερο ...) και ουδολως σε ενδιεφερε η αποψη μας για το θεμα.
Για το ποιος λοιπον θελει γιατρο, καλυτερα διαβασε το δικο σου post, που παρολο που δεν βρισκεις αρνητικα στο λαστιχο (παρα μονο οτι κραταει πολυ .... ΗΜΑΡΤΟΝ δηλαδη !!! ), δεν το βαζεις και προτιμας το 720 !!!! Δικαιωμα σου φυσικα, αλλα δεν υπηρχε κανενας λογος να κανεις post σαν το παραπανω, εκτος αν στην τελικη, γουσταρεις να εκτιθεσαι βρε αδερφε ...
Γεια σου κι εσενα λοιπον ...
@@@@ τις 14άρες μου...