-
Θέλω να πάρω μία χοάνη Pipercross(σφουγγαρένια) και βλέπω στο site της εταιρείας πως βγάζει για κάθε μοντέλο άλλο κωδικό χοάνης.Ξέρετε μήπως αν,εκτός από τη διαφορά που μπορεί να έχει η μία χοάνη από την άλλη στην τοποθέτηση,και γι'αυτό υπάρχει και ο διαφορετικός κωδικός λογικά,υπάρχει κάποια διαφορά στην λειτουργία τους.Δηλαδή μπορώ να βάλω μια χοάνη που βγαίνει για άλλο αμάξι,αν αυτή μπορεί να τοποθετηθεί στην πεταλούδα μου εννοείται,ή έχουν καποια άλλη διαφορά εκτός από αυτή της τοποθέτησης?
-
Θέλω να πάρω μία χοάνη Pipercross(σφουγγαρένια) και βλέπω στο site της εταιρείας πως βγάζει για κάθε μοντέλο άλλο κωδικό χοάνης.Ξέρετε μήπως αν,εκτός από τη διαφορά που μπορεί να έχει η μία χοάνη από την άλλη στην τοποθέτηση,και γι'αυτό υπάρχει και ο διαφορετικός κωδικός λογικά,υπάρχει κάποια διαφορά στην λειτουργία τους.Δηλαδή μπορώ να βάλω μια χοάνη που βγαίνει για άλλο αμάξι,αν αυτή μπορεί να τοποθετηθεί στην πεταλούδα μου εννοείται,ή έχουν καποια άλλη διαφορά εκτός από αυτή της τοποθέτησης?
-
Θέλω να πάρω μία χοάνη Pipercross(σφουγγαρένια) και βλέπω στο site της εταιρείας πως βγάζει για κάθε μοντέλο άλλο κωδικό χοάνης.Ξέρετε μήπως αν,εκτός από τη διαφορά που μπορεί να έχει η μία χοάνη από την άλλη στην τοποθέτηση,και γι'αυτό υπάρχει και ο διαφορετικός κωδικός λογικά,υπάρχει κάποια διαφορά στην λειτουργία τους.Δηλαδή μπορώ να βάλω μια χοάνη που βγαίνει για άλλο αμάξι,αν αυτή μπορεί να τοποθετηθεί στην πεταλούδα μου εννοείται,ή έχουν καποια άλλη διαφορά εκτός από αυτή της τοποθέτησης?
-
καλυτερο θα ηταν να βαλεις την χοανη με τον κωδικο που σου δινει η εταιρεια.Αυτες δουλευουν αναλογα με το τυπο του κινητηρα.Κανε μια δυναμομετρηση μαζι με την χοανη να δεις αν αυξηθηκε η δυναμη η μονο ο θορυβος.
-
Ο χρήστης koutsou έγραψε:
καλυτερο θα ηταν να βαλεις την χοανη με τον κωδικο που σου δινει η εταιρεια.Αυτες δουλευουν αναλογα με το τυπο του κινητηρα.Κανε μια δυναμομετρηση μαζι με την χοανη να δεις αν αυξηθηκε η δυναμη η μονο ο θορυβος.Όντως δουλεύουν με τον τύπο του κινητήρα ή αυτό είναι ψιλομούφα?
-
Ναι αν και δεν εννοώ τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα,μάλλον έχεις δίκιο στο σκεπτικό σου.Ευχαριστώ παιδιά
-
Αυτο που ξερω ειναι οτι παιζει ρολο εκτος απο την παροχη που μπορει να δωσει η χωανη (χοντρικα το μεγεθος της), το σχημα της, και οι σωληνωσεις. Για αυτο επιλεγω πάντα κιτ φιλτροχωάνης (περα απο την αξιοπιστια). Όλα ειναι φυσική των ρευστων. και η λεπτομερεια παιζει τον ρολο της.
Αρα, η γνωμη μου ειναι οτι χωάνη απο χωάνη διαφερει, ακομα και αν ειναι για ιδιες ιπποδυνάμεις
-
Ο χρήστης koutsou έγραψε:
Κανε μια δυναμομετρηση μαζι με την χοανη να δεις αν αυξηθηκε η δυναμη η μονο ο θορυβος.Μόνο στο θόρυβο και ίσως μια μικρή διαφορά στο δυναμόμετρο μπορεί να δεις. Γιατί αν μετρήσεις 0-100 δεν θα δεις καμία διαφορά σε χρόνο ότι χοάνη και να βάλεις.
-
Ο χρήστης jim01 έγραψε:
Αυτο που ξερω ειναι οτι παιζει ρολο εκτος απο την παροχη που μπορει να δωσει η χωανη (χοντρικα το μεγεθος της), το σχημα της, και οι σωληνωσεις. Για αυτο επιλεγω πάντα κιτ φιλτροχωάνης (περα απο την αξιοπιστια). Όλα ειναι φυσική των ρευστων. και η λεπτομερεια παιζει τον ρολο της.Αρα, η γνωμη μου ειναι οτι χωάνη απο χωάνη διαφερει, ακομα και αν ειναι για ιδιες ιπποδυνάμεις
Αν θυμάμαι καλά, η K&N ανέφερε στο site της ότι για δύο φιλτροχοάνες ίδιου εμβαδού επιφάνειας φιλτραρίσματος, η παχύτερη έχει καλύτερη ροϊκότητα. Βέβαια, μεγαλύτερη φιλτροχοάνη δεν σημαίνει και καλύτερη, ειδικά για μικρούς κινητήρες.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Κανε μια δυναμομετρηση μαζι με την χοανη να δεις αν αυξηθηκε η δυναμη η μονο ο θορυβος.
Μόνο στο θόρυβο και ίσως μια μικρή διαφορά στο δυναμόμετρο μπορεί να δεις. Γιατί αν μετρήσεις 0-100 δεν θα δεις καμία διαφορά σε χρόνο ότι χοάνη και να βάλεις.
Το ξέρω οτι δε θα χω καλύτερες επιδόσεις απλά αναζητώ να δώσω έναν καλύτερο ήχο στο μοτέρ μου.Αυτή τη βδομάδα θα το υπερκυβίσω από 1400 σε 1800 και θα ήθελα να ακούγεται και λίγο πιο ωραία,αν και μπορεί να σας ακουστεί λίγο καγκουριά αυτό..
-
Όσον αφορά τα εσωτερικά μέρη σε μερικούς κινητήρες γίνεται αυτό αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί να το κάνεις αφού στοιχίζει πολύ περισσότερο. Εκτός αν βρεις ένα 1800 που πάγωσε το χειμώνα και έσπασε το μπλοκ.
-
Ο χρήστης b@tm@n έγραψε:
Αυτή τη βδομάδα θα το υπερκυβίσω από 1400 σε 1800 και θα ήθελα να ακούγεται και λίγο πιο ωραία,αν και μπορεί να σας ακουστεί λίγο καγκουριά αυτό..corolla?
-
Έχω ένα MG Zr 105,είναι μία καλή λύση ο υπερκυβισμός στα μοτέρ μας,αφού αλλάζοντας τα εμβολοχιτώνια,το στρόφαλο,τις μπιέλες και επαναπρογραμματίζοντας τον εγκέφαλο μπορούμε να το κάνουμε 1800.Έχω ήδη πάρει τα απαραίτητα ανταλλακτικά από Αγγλία και τώρα θα μπω συνεργείο μες τη βδομάδα για να κάνω τη μετατροπή(όχι εγώ βέβαια).Είχα σκεφτεί να αλλάξω όλο τον κινητήρα γιατί λογικά θα ναι πιο απλή η μετατροπή αλλά επειδή έμαθα πως για να μαστε 100% σίγουροι για το νέο κινητήρα πρέπει να τον ανοίξουμε για να δούμε σε τί κατάσταση είναι,αποφάσισα να κάνω τον υπερκυβισμό γιατί θα ξέρω σε τί κατάσταση είναι το καπάκι κτλ...
Έχουνε διαφορά οι χοάνες?