-
Γιατί να μας πειράξει; Αφού ήταν ο μεγαλύτερος fan της
-
Δεν ξερω αν η tvr θα λειψει απο την αυτοκινηση ( πιθανοτατα οχι...) εμενα παντως εχει κολλησει στο μυαλο μου ο ηχος κ η επιβλητικη παρουσια μιας cerbera που εβλεπα ανα τακτα χρονικα διαστηματα στο κεντρο τoυ coventry οταν σπουδαζα εκει (πριν 3-4 χρονια). Ειχα δει κ ακουσει VIPER , DB7, μεχρι και xj220 μιας κ το coventry ειναι εδρα της jag , αλλα την αισθηση που σου εδινε η cerbera δεν την ειδα σε κανενα απο τα παραπανω supercars. Ουσιαστικα μιλαμε για πρωτογονο ηχο αλα κ brutal εμφανιση σε βαθμο κραυγαλεο , αλλα τουλαχιστον δεν ειχε τπτ το αποστειρωμενο...
Μακαρι να να μην κλεισει αυτη η εταιρια.
http://www.tvr.co.uk -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Γιατί να μας πειράξει; Αφού ήταν ο μεγαλύτερος fan τηςΚαλά, μπορεί να μην ήταν ο μεγαλύτερος fan της, αλλά σίγουρα ήταν μεταξύ των fan εκείνων που είχαν τα λεφτά και τα 'μπαλάκια' που απαιτούνταν προκειμένουν να 'εξελίξει' και να φέρει την TVR μπροστά.
Ο Θανάσης είχε μια πολύ επιφανειακή και δη 'στατική' κυρίως έκθεση (μιας και εκεί επικέντρωσε τις εντυπώσεις που απεκόμισε...) σε ένα customized (όπως όλα συνήθως!) του οποίου το τελικό αποτέλεσμα απλά δεν του άρεσε προσωπικά, και με γεια του και χαρά του.
Προφανώς δεν υπάρχει λόγος να προχωρήσουμε σε σύγκριση με κάποιο αντίστοιχο αυτοκίνητο της Ferrari, μιας και οποιοδήποτε τέτοιο αυτοκίνητο κάνει άλλες δυο φορές επάνω τα λεφτά οποιουδήποτε TVR.
Εφάμιλλα όνειρα αυτοκίνησης, σε άλλη διάσταση όμως (από πολλές πλευρές!) -
Στατική δεν ήταν, γιατί με πήγε μια βόλτα ο ιδιοκτήτης της.
ΟΚ εκεί πάω πάσο.. με το που πατάει το γκάζι σε κολλάει στο κάθισμα και σπινάρει ακόμα και με τρίτη.
Και ο ήχος από άλλο πλανήτη.
Σε αυτά τα δυο δεν διαφωνώ.Απλά κοιτάω τα πράγματα με μια σφαιρικότητα, δηλαδή ένα αυτοκίνητο μου αρέσει γενικότερα σαν πακέτο…
Αν είχα ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν θα το πήγαινα συνέχεια τέρμα για να το ευχαριστιέμαι, θα ήθελα και το εσωτερικό του να είναι καλύτερο, ομορφότερο (πάντα για τα γούστα μου). Και πάνω από όλα να μην κουβαλάει τόσα ¨χαζά¨ πράγματα επάνω του.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Γράφετε, γράφετε, γράφετε. Γιατί για να εξηγήσετε τι;.Οι μονολιθικές απόψεις δεν αλλάζουν, όπως δε θα αλλάξει και η γνώμη όσων αγαπούν αυτού του τύπου τις εταιρείες.
Για τους λόγους του ο καθένας αγαπά αυτά τα αυτοκίνητα. Μακάρι να βρεθεί τρόπος να συνεχίσει την πορεία της αυτή η εταιρεία.
+1
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Γράφετε, γράφετε, γράφετε. Γιατί για να εξηγήσετε τι;.
Οι μονολιθικές απόψεις δεν αλλάζουν, όπως δε θα αλλάξει και η γνώμη όσων αγαπούν αυτού του τύπου τις εταιρείες.
Για τους λόγους του ο καθένας αγαπά αυτά τα αυτοκίνητα. Μακάρι να βρεθεί τρόπος να συνεχίσει την πορεία της αυτή η εταιρεία.
+1
Μ'αρέσουν αυτές οι περιφραστικές απόψεις σαν του Spitfire!!!
Μου θυμίζουν, στο αντίστροφο, το πόσο εκφραστικό είναι ένα TVR σε όποια διάσταση κι αν δεις και κρίνεις κάποιο μοντέλο... -
-
Μιας και τα έλεγα και εδώ, ρίξτε και μια ματιά και εδώ για να δείτε και την συνέχεια...
Υ.Γ.
Είδατε πολλούς Ρώσους να αποτυγχάνουν στις διεθνείς επενδύσεις που πραγματοποιούν τελευταία. Ευτυχώς που ο μικρός Smolenski έχει μαζί με τα χρήματα και το πάθος αλλά και την διάθεση να κάνει αυτήν την ιστορική εταιρία μια μικρή αυτοκινητοβιο'τεχνία' με διεθνές πλέον βεληνεκές όχι μόνο όσον αφορά στο 'γραφικό' του design των αυτοκινήτων και τις εξωπραγματικές επιδόσεις, αλλά και με άμεσο αντίκρυσμα στις πωλήσεις, μιας και η Euro 4 compliant στάμπα είναι προ των εξατμίσεών της!Πάμε μαζί την προσευχούλα μπας και στείλουμε λίγη περισσότερη θετική ενέργεια εκεί πάνω στο βαρετό κατά τον JC, Lancaster, μπας και ζωντανέψει ακόμα περισσότερο ο τόπος, μαζί με την μελωδία των straight 6!
[list:3totow62]Καρτερ ημων το εν της μηχανης,
αγιασθητω το βολαν σου,
ελθετω η μπαταρια σου,
γεμισθητω το ρεζερβουαρ σου,
ως εν λιπαντικον και επι της μηχανης,
το στροφαλον ημων τον επιουσιον,
σωσε ημην σημερον και αφες ημην
απο τα μικροπροβληματα των ηλεκτρικων,
ως και ημεις αφιεμεν τις βαλβιδες ημων,
στων αντιπροσωπων και των μηχανικων,
αλλα ρησε ημας απο τα ιμιτασιον,
AVIN[/list:u:3totow62] -
*Ο χρήστης **
[list** έγραψε:*
Καρτερ ημων το εν της μηχανης,
αγιασθητω το βολαν σου,
ελθετω η μπαταρια σου,
γεμισθητω το ρεζερβουαρ σου,
ως εν λιπαντικον και επι της μηχανης,
το στροφαλον ημων τον επιουσιον,
σωσε ημην σημερον και αφες ημην
απο τα μικροπροβληματα των ηλεκτρικων,
ως και ημεις αφιεμεν τις βαλβιδες ημων,
στων αντιπροσωπων και των μηχανικων,
αλλα ρησε ημας απο τα ιμιτασιον,
AVIN[/list:u:3j4xh98f]Τωρα αλλαξα θρησκεια εγινα απο χριστιανος ορθοδοξος σε χριστιανος αυτοκινητοδοξος.
Τεο μας εστειλες
-
Ιδού τα καλά μαντάτα...
http://www.pistonheads.com/tvr/default. ... ryId=14489
Ετοιμαστείτε να κυκλοφορήσουν 'Σαγκάρες' στας Ευρώπας με πτυχίο και βούλα από τα ΚΤΕΟ!
-
-
Έεετσι!! Τέτοιο μύθοι δε σβήνουν έτσι εύκολα...!!
-
-
Παντα ηθελα να εχω ενα TVR να το βγαζω μονο για μια βολτα την εβδομαδα και μετα στο γκαραζ.Μακαρι να γινουν πιο αξιοπιστα και πιο καλοφτιαγμενα και να παραμεινει αυτη η σχεδιαση και οι επιδοσεις.
-
Όσοι τα έχουν μόνο για μια βόλτα δεν τα έχουν, κι ας τους μένουν καμμιά φορά στο δρόμο!
Αν εξαιρέσουμε την πρόσφατη ανακοίνωση για τους νέους κινητήρες από την Ρικάρντο, ακόμα και τα παλαιότερα πλέον χαίρουν τριετούς!!! εργοστασιακής εγγύησης, και μάλιστα χωρίς να απαιτείται πλέον ο επαναπατρισμός οποιουδήποτε κινητήρα στο Blackpool για rebuild!
Τα local service shops (ποιο θα είναι αυτό στην Ελλάδα; ) θα έχουν την δυνατότητα να ασχολούνται εξ ολοκλήρου με κάθε είδους επισκευή που αφορά τους κινητήρες...
Ας περιμένουμε λοιπόν να δούμε τί φρούτο θα βγάλει η Ρικάρντο (που ως γνωστόν είναι γαμ@τη εταιρία... ) για τα τέρατα του Blackpool, τα οποία όπως ανακοινώθηκε τελικά θα περιοριστούν σε μια μιρκή μετακόμιση του εργοστασίου λίγο παραδίπλα, ενώ οι διοικητικές και μαρκετίστικες υπηρεσίες μόνο θα μετακομίσουν λίγο μακρύτερα...
kai btw, όλοι όσοι απολύθηκαν νωρίτερα, επαναπροσλήφθηκαν από τηον εταιρία!
Σας είπα, Ρώσος τσάμπα λεφτά ΔΕΝ δίνει! Οσο μικρός κι αν είναι ο Σμολένσκι, ξέρει πολύ καλά να πού τα βάζει και από πού να βγάλει
-
Καλά... αν ήμουν Βρετανός και είχα την δυνατότητα να κάνω την υπέρβαση και να αγοράσω ένα αρκούντως ακριβό αυτοκίνητο, τότε ούτε που θα γύριζα να κοιτάξω τα φορτωμένα biturbo SW και τα κουπέ που ξεκινούν από τα 1.6lt (άντε 2.0lt)...
Δαγκωτό TVR!!! Ειδικά όταν πρωτοείδα το Tuscan και τα χρώματα στα οποία βγαίνει... μου φάνηκε ως κάτι απίστευτα εξωτικό. Ακόμη κι αν υπολείπεται μιας 911, δεν παύει να κινείται σε σφαίρες εξωπραγματικές για τα αυτοκινητιστικά δεδομένα.
Και είναι όμορφο να ξέρεις πως υπάρχει μια τέτοια εταιρία... που σε κάνει να νιώθεις μοναδικός με το μισό κόστος σε σχέση με μια Ferrari.
Αν θα έφτανα τελικά ως το ταμείο, αυτό δεν το ξέρω. Αλλά αν θα προτιμούσα βόλτα με TVR αντί για την 911 που βλέπω σχεδόν καθημερινά... δεν χρειάζεται ερώτημα...
Ίσως είναι μόνο η ιδέα, ίσως είναι κυρίως θέμα αισθητικής. Αλλά υπάρχει έστω κι ένας που θα οδηγήσει ένα TVR, και κλείνοντας την πόρτα πίσω του θα πει 'σιγά, τι χρειάζεται αυτή η εταιρία, το χρηματοδοτικό της Hyundai δεν το έχει...';!;
Ή, για να το θέσω αλλιώς, ποιος δεν θα έκανε σαν τρελός να οδηγήσει ένα TVR; Οκ, οι κάτοχοι supercars ας μην απαντήσουν.
Και, αν και είναι λίγο άσχετο, προσωπικά μπορώ να σκεφτώ αρκετά αυτοκίνητα υποδεέστερα από τα Rover κατά καιρούς... πόσο μάλλον από τα TVR...
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Και είναι όμορφο να ξέρεις πως υπάρχει μια τέτοια εταιρία... που σε κάνει να νιώθεις μοναδικός με το μισό κόστος σε σχέση με μια Ferrari.
To κόστος είναι στο 1/3 μιας Φερράρι, και στο μισό ενός 'σκαραβαίου' του Weissach
Θεωρώ πως αν εξαιρέσεις την μέχρι πρότινο ελεγχόμενη αξιοπιστία των μοτέρ της, τα αμάξια του Blackpool 'μιλάνε' ψυχή τε και σώματι! Τόσο από ωμή δύναμη όσο και από σχεδίαση και ομορφιά!
Μέχρι στιγμής, τα περισσότερα μηχανικά και μη μέρη σχεδιάζονται και παράγονται in-house, εν αντιθέσει με τα λοιπά φασονατζίδικα dream cars τα οποία απλά συναρμολογούνται στην γραμμή παραγωγής από την εταιρία που βάζει την στάμπα στο καπό τους, έχοντας από πίσω τους η καθεμιά μυριάδες προμηθευτών για κάθε αντίστοιχο ανταλλακτικό !
Δεν αμφισβητώ βέβαια το ορθόν, από την βιομηχανική και QA μεριά, της επιλογής των κατασκευαστριών εταιριών, αλλά στην TVR οι όροι hand-made, home-made & limited run έχουν πραγματική υπόσταση...
Ας ελπίσουμε πλέον πως η μονάδα παραγωγής ονείρων του Μπλάκπουλ
θα είναι σύντομα σε θέση να διαθέσει νέα μοντέλα σε όλη την υφήλιο, κάνοντάς μας για πολλοστή φορά να χάσουμε τον ύπνο μας... -
Quote from cnn.com;
End of era for cult UK carmaker
POSTED: 1133 GMT (1933 HKT), October 18, 2006LONDON, England (Reuters) -- Sports car maker TVR, one of Britain's few remaining independent auto makers, is to end vehicle production at its Blackpool factory with the loss of up to 260 jobs when operations are outsourced overseas.
The company, which was bought in 2004 by Nikolai Smolensky, the son of Russian banker Alexander Smolensky, said on Wednesday cars would be produced in Europe with engines built in Britain.
'We are extremely sorry that, after a period of uncertainty and raised hopes that we could continue production ourselves in Blackpool, we have had to make this decision,' Nikolai Smolensky said in a statement.
'We need to secure the future of the company and move it forward. I am afraid we see no other way to do so.'
The job losses are another blow for the British car industry which will see 2,300 jobs go at Peugeot's plant at Ryton in January next year.
The mews that all TVR car production is to end in Britain will be a shock to workers. Staff had been told in April that it was hoped production at the Bispham, Blackpool site would be relocated to new premises in the Lancashire area.
'This is a bitter blow for Blackpool and an iconic British sports car,' union official Dave McCall said on Wednesday.
'It is particularly hard to take in after everyone's hopes had been raised just a few months ago when workers who had been laid off were taken back.'
TVR was founded in 1947 by Trevor Wilkinson and the cars have an ardent following among drivers who appreciate their dramatic looks and distinctive engine tone. Made of fibreglass and initially powered by engines from large manufacturers like Ford and Rover, they were little more than kit cars in the early years.
But while other kit manufacturers went bust, TVR kept its fan base and developed its own muscular engines which it housed in stylish, aerodynamic bodies.
Their light weight and powerful V8 or straight-six motors make some TVRs as fast as top range Porsches and Ferraris, but at a far cheaper price.
They have also become increasingly popular with high profile owners like top flight footballers and film stars.
A TVR Tuscan Speed Six starred alongside John Travolta and Halle Berry in the Hollywood movie 'Swordfish'.
-
-
Kάποιοι θα πουν RIP (rest in piece) TVR!
Eγώ απλά περιμένω να δω πού το πάει ο Pώσος! Mιας και δεν έχω δει πολλούς Pώσους επενδυτές να 'χάνουν' λεφτά (και image) από TETOIEΣ επενδύσεις, περιμένω να δω πως θα κινηθεί στο άμεσο EU4-5 μέλλον!
TVR - Σε 6 μήνες θα κλείσει?