-
Όπως θα μάθατε μαλλον η audi κερδισε στο le mans με ενα πρωτοτυπο... diesel.
Το παραξενο με το αμαξι ήταν ότι ηταν τελειως αθόρυβο και πιο δύσκολο στην οδηγηση (έτσι ειπαν οι οδηγοί δλδ).
πώς θα σας φαινόταν ένα σουπερκαρ με τετοιο κινητήρα; με τα πολλα υπέρ που έχει δλδ...
Και όμως καπου ακουσα οτι δεν ειναι μακρυα που θα μπει ακόμα και στην F1 ο ντίζελ...
-
Όπως θα μάθατε μαλλον η audi κερδισε στο le mans με ενα πρωτοτυπο... diesel.
Το παραξενο με το αμαξι ήταν ότι ηταν τελειως αθόρυβο και πιο δύσκολο στην οδηγηση (έτσι ειπαν οι οδηγοί δλδ).
πώς θα σας φαινόταν ένα σουπερκαρ με τετοιο κινητήρα; με τα πολλα υπέρ που έχει δλδ...
Και όμως καπου ακουσα οτι δεν ειναι μακρυα που θα μπει ακόμα και στην F1 ο ντίζελ...
-
Όπως θα μάθατε μαλλον η audi κερδισε στο le mans με ενα πρωτοτυπο... diesel.
Το παραξενο με το αμαξι ήταν ότι ηταν τελειως αθόρυβο και πιο δύσκολο στην οδηγηση (έτσι ειπαν οι οδηγοί δλδ).
πώς θα σας φαινόταν ένα σουπερκαρ με τετοιο κινητήρα; με τα πολλα υπέρ που έχει δλδ...
Και όμως καπου ακουσα οτι δεν ειναι μακρυα που θα μπει ακόμα και στην F1 ο ντίζελ...
-
ξεχνάμε εντελώς grand prix σε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη αν μπουν οι diesel στην F1 ε;
-
-
Oι σημερινοί ντήζελ και τουρμποντήζελ είναι αλλού!
Χαρακτηριστικώς αναφέρω ότι π.χ. οι ρεπρίζ της περίφημης BMW 330i ίσα που φτάνουν αυτές της 320d. Ας μη μιλήσουμε γι' αυτές της 330d (51 κιλά ροπής γαρ...)Το θέμα είναι να τα ποτίζεις ντήζελ και όχι το μαζούτ που πωλείται στην Ελλάδα. Η ηλιθία απαγόρευση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι το λιγότερο...
Για υπεραυτοκίνητα ίσως είναι ακόμη νωρίς, αλλά τα σημερινά σεντάν είναι τόσο βαριά που μόνο η ροπή των ντηζελοκινητήρων μπορεί να τα κινήσει αξιοπρεπώς.
-
Παρόλο που είμαι fun των diezel έχουν κάποια αρνητικά:
- Δεν στροφάρουν ψηλά
- Έχουν μεγάλο βάρος και άρα κάνουν πιο υποστροφικά τα αυτοκίνητα.
Ειδικά το πρώτο είναι πολύ σπαστικό. Ένα σπο αυτοκίνητο πρέπει να φτάνει άνετα πάνω από 6500 σαλ και όσο πιο ψηλά τόσο πιο καλά
Με ένα ντίζελ είναι σαν να σου πέρνουν την μπουκιά από το στόμα κάπου εκέι στις 4-5000σαλ
-
Και από ήχο; Μπορείτε να φανταστείτε μια 360cs ας πούμε με ντίζελ; Με τίποτα!
-
λετε να γινει καμμιά στραβή και τελικά να μη νοείται αγωνιστικό χωρίς κινητήρα ντίζελ;;;;
Να υπενθυμίσω ότι.............. πριν από μια 25αριά χρονάκια τα ίδια ακριβως ελεγαν για τα τετρακινητα. Έξτρα βάρος μπλα μπλα...
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
...Η ηλιθία απαγόρευση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι το λιγότερο...Χωρίς να θέλω να κάνω το συνήγορο του διαβόλου πιστεύω ότι από περιβαλλοντικής άποψης καλά κάνουν και δεν επιτρέπουν την κυκλοφορία ντίζελ Ι.Χ. στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Παρά την όποια ανάπτυξη των κινητήρων ντίζελ αυτοί παραμένουν ιδιαίτερα ρυπογόνοι σε συγκεκριμένα μικροσωματίδια που επιβαρύνουν το φαινόμενο του θερμοκηπίου, οδηγώντας ταυτόχρονα σε μεγένθυνση της τρύπας του όζοντος. Το φαινόμενο αυτό μάλιστα μεγενθύνεται ακόμα περισσότερο εξαιτίας της άθλιας ποιότητας του ντίζελ που εισάγεται ή παράγεται στην Ελλάδα. Τώρα θα μου πείτε και γιατί οι άλλες χώρες επιτρέπουν την κυκλοφορίας τους ε; Θα σας απαντήσω λοιπόν ότι ίσως δεν υποφέρουν στον ίδιο βαθμό από την ατμοσφαιρική ρύπανση που προκαλείται σε μεγάλο βαθμό εξαιτίας των ιδιαίτερων κλιματικών χαρατηριστικών της Ελλάδος, είτε έχουν αποδεχτεί την επιβάρυνση που προκαλεί η χρήση του ντίζελ, κάτι που δεν πρέπει υποχρεωτικά να κάνουμε και μεις.
- Δεν στροφάρουν ψηλά
...
Ειδικά το πρώτο είναι πολύ σπαστικό. Ένα σπο αυτοκίνητο πρέπει να φτάνει άνετα πάνω από 6500 σαλ και όσο πιο ψηλά τόσο πιο καλά
Αυτό δεν το καταλαβαίνω! Τι σημασία έχει αν ο κινητήρας φτάνει τις 7000rpm ή τις 5000rpm; Αφού και τα δύο αμάξια στον κόφτη τους θα κινούνται με την ίδια ταχύτητα και πιθανότερα το ντίζελ θα φτάσει σ' αυτόν πιο γρήγορα λόγω μεγαλύτερης επιτάχυνσης. Με λίγα λόγια το να κολλάει κανείς στις 5000rpm δεν έχει σημασία μιας και τα χαω/1000rpm είναι πολύ περισσότερα στην αντίστοιχη σχέση ενός ντιζελοκινητήρα απ' ότι ενός βενζινοκινητήρα. Εκτός αυτού οι ντιζελοκινητήρες αποδίδουν σε μεγαλύτερο εύρος στροφών και δε χρειάζεται να πιέζεις τον κινητήρα για να επιταχύνεις με χαμηλές στροφές λειτουργίας.
Υ.Γ. Γουστάρω πολύ τα ντίζελ αυτοκίνητα με τις τρελές ροπές τους, τη χαμηλή τους κατανάλωση, τα μικρά έξοδα συντήρησης, κτλ και χαλαρά θα έπαιρνα ένα, αυτό όμως δε σημαίνει ότι η κυβέρνηση οφείλει να νομιμοποιήσει την κυκλοφορία τους εφόσον αποδεικνύεται επιστημονικά ότι θα επιβαρύνουν και άλλο την ατμοσφαιρική ρύπανση.
- Δεν στροφάρουν ψηλά
-
Είναι θέμα αίσθησης το σροφάρισμα αλλά προσφέρει και 'διάρκεια' στην παροχή ισχύος. Δεν μπορώ να στο εξηγήσω πιο 'μαθηματικά'.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Είναι θέμα αίσθησης το σροφάρισμα αλλά προσφέρει και 'διάρκεια' στην παροχή ισχύος. Δεν μπορώ να στο εξηγήσω πιο 'μαθηματικά'.Λες με diesel να έχεις κενά στην παροχή ισχύος? Η Vette δεν νομίζω ότι έχει και πολύ ψηλά τον κόφτη.
Και γω γουστάρω να στροφάρω στον Θεό αλλά είναι καθαρά θέμα συνήθειας πιστεύω και όχι ουσίας.
-
Kid
τελικά δεν είσαι και τοσο ασχετος!
Υπογραφή CARυοθραύστης
-
Ως προς τη ρύπανση στην Ελλάδα, όπως παραδέχεται και ο aserf, κύρια υπεύθυνη είναι η άθλια ποιότητα του καυσίμου ντήζελ. Αν δεν αλλάξει αυτό, δεν θα έχει κανένα νόημα η άρση της απαγόρευσης.
Κατά τα λοιπά, χωρίς να είμαι βιοχημικός, αντιλαμβάνομαι ότι τα καυσαέρια βενζίνης και ντήζελ έχουν έκαστο τα μειονεκτήματά του. Δεν νομίζω ότι υπάρχει αθώο καυσαέριο.
Των ντήζελ τουλάχιστον, είναι αναλογικώς λιγότερα, λόγω μικρότερης κατανάλωσης. -
Η όπελ δεν είχε βγάλει έναν ντίζελ με 100+ αλογα στο λίτρο?
Τι απεγινε;
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
Η όπελ δεν είχε βγάλει έναν ντίζελ με 100+ αλογα στο λίτρο?Τι απεγινε;
Ναι, είχε βγάλει και τον φορούσε το Vectra. Αν θυμάμαι καλά το αυτοκίνητο ξεπερνούσε τα 200 άλογα με 50+ κιλά ροπής, τελική της τάξης των 240+, επιτάχυνση 0-100 της τάξης των 6+ δευτερολέπτων και κατανάλωση της τάξης των 9 λίτων/100χλμ.
Το τι απέγινε άγνωστο... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και από ήχο; Μπορείτε να φανταστείτε μια 360cs ας πούμε με ντίζελ; Με τίποτα!Μια 645 παρακαλώ για μένα και ας είναι ντήζελ..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Είναι θέμα αίσθησης το σροφάρισμα αλλά προσφέρει και 'διάρκεια' στην παροχή ισχύος. Δεν μπορώ να στο εξηγήσω πιο 'μαθηματικά'.
Λες με diesel να έχεις κενά στην παροχή ισχύος? Η Vette δεν νομίζω ότι έχει και πολύ ψηλά τον κόφτη.
Και γω γουστάρω να στροφάρω στον Θεό αλλά είναι καθαρά θέμα συνήθειας πιστεύω και όχι ουσίας.
Αν μιλάμε για καθημερινές σβέλτες μετακινήσεις φυσικά και είναι θέμα συνήθειας.
Αν μιλάμε όμως για supercars, για αγώνες και γενικώς για καταστάσεις που οδηγείς στο όριο φυσικά και χρειάζεται το στροφάρισμα.
Νομίζω ότι το 99% των οδηγών θέλει ένα εύστροφο μοτέρ με άμεση απόκριση στο γκάζι, ελαφρύ βολάν κτλ. που για να πάει γρήγορα θα το δουλεύει ψηλά.
Και όχι ένα diesel με θεόμακρο κιβώτιο που δε θα χρειάζεται να αλλάζει καν ταχύτητες λόγω της τρελής ροπής.Η αλήθεια είναι όμως ότι λόγω του ότι οι περισσότεροι κινούμαστε στους δημόσιους δρόμους και κυρίως μέσα στην πόλη είναι δύσκολο να καταλάβουμε πλήρως τη σημασία των rpm.
Νομίζω ότι πρέπει κάποιος να βρεθεί σε περιβάλλον αγώνα, με αγωνιστικό αυτοκίνητο και τη λειτουργία του κινητήρα στον κόφτη για να καταλάβει τη διαφορά αυτού του στυλ από το 'έχω ροπή και στρίβω με μια πάνω πηγαίνοντας και πάλι γρήγορα'.Με λίγα λόγια η άποψή μου είναι: μακριά τα diesel (με τη σημερινή τους μορφή) από τα supercars και τους αγώνες!
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Με λίγα λόγια η άποψή μου είναι: μακριά τα diesel (με τη σημερινή τους μορφή) από τα supercars και τους αγώνες!Κι όμως, το R10 κέρδισε στο LeMans
-
Ναι βρε, δεν είπα ότι 'δεν πάνε'.
Προφανώς αν η απόδοσή του ήταν καλή είχε κάθε δικαίωμα να κερδίσει, και μπράβο του.Απλά εγώ δεν τα θέλω.
Diesel..... supercars?