-
ΤΟ FIAT COUPE 20V (ΙΔΙΩΣ,ΧΩΡΙΣ ΟΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΔΙΟΛΟΥ ΑΔΙΑΦΟΡΕΣ) ΥΠΗΡΞΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ FIAT .
AN KAI Η FIAT ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΖΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ, ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΧΕΙ.... ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, 220 ΑΛΟΓΑ, DESIGN ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΓΥΡΝΑΕΙ ΚΕΦΑΛΙΑ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΡΕΤΡΟ ΚΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ.....ΑΛΛΑ.........ΑΛΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ!
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ????ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΣΑ ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΜΑΞΙΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ''SPORT'' ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ ΤΟΥΣ ΒΑΣΕΩΝ (ΒΛΕΠΕ FOCUS,CIVIC,IMPREZA,EVO).... ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΣΠΟΙΛΕΡ,ΑΕΡΟΤΟΜΕΣ ΚΛΠ ΝΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΚΑΠΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ...
ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ EΜΠΝΕΥΣΜΕΝΩΝ KAI ΟΜΟΡΦΩΝ COUPE???
-
ΤΟ FIAT COUPE 20V (ΙΔΙΩΣ,ΧΩΡΙΣ ΟΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΔΙΟΛΟΥ ΑΔΙΑΦΟΡΕΣ) ΥΠΗΡΞΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ FIAT .
AN KAI Η FIAT ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΖΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ, ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΧΕΙ.... ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, 220 ΑΛΟΓΑ, DESIGN ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΓΥΡΝΑΕΙ ΚΕΦΑΛΙΑ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΡΕΤΡΟ ΚΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ.....ΑΛΛΑ.........ΑΛΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ!
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ????ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΣΑ ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΜΑΞΙΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ''SPORT'' ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ ΤΟΥΣ ΒΑΣΕΩΝ (ΒΛΕΠΕ FOCUS,CIVIC,IMPREZA,EVO).... ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΣΠΟΙΛΕΡ,ΑΕΡΟΤΟΜΕΣ ΚΛΠ ΝΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΚΑΠΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ...
ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ EΜΠΝΕΥΣΜΕΝΩΝ KAI ΟΜΟΡΦΩΝ COUPE???
-
ΤΟ FIAT COUPE 20V (ΙΔΙΩΣ,ΧΩΡΙΣ ΟΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΔΙΟΛΟΥ ΑΔΙΑΦΟΡΕΣ) ΥΠΗΡΞΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ FIAT .
AN KAI Η FIAT ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΖΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ, ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΧΕΙ.... ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, 220 ΑΛΟΓΑ, DESIGN ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΓΥΡΝΑΕΙ ΚΕΦΑΛΙΑ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΡΕΤΡΟ ΚΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ.....ΑΛΛΑ.........ΑΛΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ!
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ????ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΣΑ ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΜΑΞΙΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ''SPORT'' ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ ΤΟΥΣ ΒΑΣΕΩΝ (ΒΛΕΠΕ FOCUS,CIVIC,IMPREZA,EVO).... ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΣΠΟΙΛΕΡ,ΑΕΡΟΤΟΜΕΣ ΚΛΠ ΝΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΚΑΠΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ...
ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ EΜΠΝΕΥΣΜΕΝΩΝ KAI ΟΜΟΡΦΩΝ COUPE???
-
Ίσως δεν πουλαγε πολύ. Και μην ξεχνάς ότι ο κινητήρας τουρμπο δυσκολευόταν να πιάσει τα καινούργια όρια εκμπομπών ρύπων (φαντάζομαι).
Πάντως υπάρχουν πολλά ωραία κουπέ αυτήν την στιγμή. Να ένα
-
Nαι Agisd.. και εγω με την σειρα μου θα προτεινα το RX8... αλλα το Fiat Coupe ηταν ενα αμαξι που ηταν και στα 8-9 μυρια σε αντιθεση με τα αλλα που ξεκινουν απο τα 10.
Πραγματικα παντως ειναι αξιο αποριας πως ενα τοσο πετυχημενο μοντελο δεν το αντικατεστησαν.... εστω ενα Stilo Coupe να εκαναν, κατα τα προτυπα της Alfa 147 Sprint.... oopppsss τι ειπα??? Να ενας λογος που δεν βγαζει η Fiat ενα νεο Coupe! Θα εκοβε ασχημα την Alfa!
Aστα, τι να λεμε? Εχουνε πιασει το νοημα λαθος και νομιζουν πως ο κοσμος θελει πολυμορφικα. Παντως πιστευω πως πρεπει να ξαναβγαλουν ενα Coupe με χωρους καλους και για τους πισω επιβατες και με ενα καλο κινητηρα... αλλα τελος παντων με τα ευχολογια δεν γινεται τιποτα.
-
Πούλαγε και πολύ καλά μάλιστα το Fiat Coupe. Η επίσημη αιτιολογία για την κατάργησή του ήταν (τι άλλο;) οι ρύποι. Αν και η αλήθεια είναι ότι μπορούσε να συνεχίσει να είναι εξίσου ισχυρό και ροπάτο - ίσως μάλιστα και περισσότερο - και να είναι εντός προδιαγραφών. Απλά η Fiat εδώ και αρκετό καιρό σε θέματα κινητήρων παίζει κατενάτσιο.
Αλήθεια, Άγη, αυτή τη φάλαινα που έδειξες σε ποια παραλία τη βρήκες να έχει εξωκείλει;
-
paidia egw xerw oti h fiat stamathse to coupe giati eixe emfylio polemo se afth thn kathgoria me thn GTV. kai epeidh ithele na anathesei ta akriva aytokinhta sthn alfa romeo stamathse na paragei to coupe....mias kai o pateras mou eixe 2 coupe (ena 1800 kai ena 16v turbo to opoio htan polla parapanw aloga apo to mama ) tha symfwnhsw me tous ypoloipous pws htan poly ebneysmeno aytokinhto
-
παιδια τι αντοχή λέτε να χει ο τουρμπο του κουπέ? εννοώ αν ποτέ αξιώσει ο θεος να βρεθεί μεταχειρισμένο σε καλή τιμή μέχρι πόσα χιλιομετρα λέτε?
-
Αν αληθεύει αυτό που είπε ο Βαγγέλης, τη GTV έπρεπε κανονικά να καταργήσουν. Τα είχε φάει για τα καλά τα ψωμιά της, το εσωτερικό της ήταν ένα μάτσο χάλια σε σχέση μ'αυτό του Coupe, ενώ η οδική της συμπεριφορά δεν άρμοζε σε ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας (πιο πολλά μούτρα κι απ'τα Ibiza Cupra).
Τι να πω; Άλλη μια βλακεία της FIAT. Και μετά αναρωτιέται κανείς γιατί πάει για φαλιμέντο.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αλήθεια, Άγη, αυτή τη φάλαινα που έδειξες σε ποια παραλία τη βρήκες να έχει εξωκείλει;
Φάλαινα, το G35; Όχι ρε Ντίνο. Αυτό είναι ωραίο αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Φάλαινα, το G35; Όχι ρε Ντίνο. Αυτό είναι ωραίο αυτοκίνητο.Νομίζω πως δεν εννοούσε ότι είναι άσχημο αλλά μάλλον υπερβολικά μεγάλο και ακριβό για VW και μάλιστα Jetta. Τουλάχιστον έτσι δείχνει.
Αν το Fiat Coupe εθεωρείτο από πολλούς -και όχι άδικα- ως 'η Φεράρι των φτωχών' το συγκεκριμμένο πώς να το ονομάσει κανείς? 'Η CLK των φτωχών';
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Φάλαινα, το G35; Όχι ρε Ντίνο. Αυτό είναι ωραίο αυτοκίνητο.
Νομίζω πως δεν εννοούσε ότι είναι άσχημο αλλά μάλλον υπερβολικά μεγάλο και ακριβό για VW και μάλιστα Jetta. Τουλάχιστον έτσι δείχνει.
Αν το Fiat Coupe εθεωρείτο από πολλούς -και όχι άδικα- ως 'η Φεράρι των φτωχών' το συγκεκριμμένο πώς να το ονομάσει κανείς? 'Η CLK των φτωχών';
Είναι ένα Infiniti (Nissan) G35 3.5 lt V6 280HP, RWD, 6 speed, Brembo brakes etc. Στοιχήζει γύρω στα 35000 ευρώ.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Είναι ένα Infiniti (Nissan) G35 3.5 lt V6 280HP, RWD, 6 speed, Brembo brakes etc. Στοιχήζει γύρω στα 35000 ευρώ.Ουπς! είμαι μ@#$%ας!
Όπως κατάλαβες μπερδεύτηκα με την υπογρφή σου. Φαίνεται πως είμαι ερωτευμένος...
Ελπίζω τουλάχιστον να γέλασες.
-
Αισθητικά - από αυτήν την όψη τουλάχιστον - δε βρίσκω κάτι που να με τραβάει στο G35. Από κάπου φέρνει λίγο στην Πόρσε 356, από αλλού στο αποτυχημένο αισθητικά Lexus SC430...
Για μένα όμορφο είναι ένα αυτοκίνητο που έχει καλές αναλογίες και ξεχωρίζει χωρίς να προσπαθεί υπερβολικά για να το πετύχει.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αισθητικά - από αυτήν την όψη τουλάχιστον - δε βρίσκω κάτι που να με τραβάει στο G35. Από κάπου φέρνει λίγο στην Πόρσε 356, από αλλού στο αποτυχημένο αισθητικά Lexus SC430...Για μένα όμορφο είναι ένα αυτοκίνητο που έχει καλές αναλογίες και ξεχωρίζει χωρίς να προσπαθεί υπερβολικά για να το πετύχει.
Πρέπει να το δεις από κοντά, είναι αρκετά όμορφο. Φυσικά είναι σεβαστών διαστάσεων...αλλά αν το οδηγήσεις θα καταλάβεις...
-
35000 euro?@#@$@#%$#^%&**&^(&*(^(
άντε καλά!!! το λέξους βγήκε πιο μετά απο το ινφινιτι? -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
35000 euro?@#@$@#%$#^%&**&^(&*(^(
άντε καλά!!! το λέξους βγήκε πιο μετά απο το ινφινιτι?Οχι το Λέξους βγήκε πρώτα αλλά είναι σχεδόν στην διπλή τιμή από το Ινφίνιτι.
-
καλά θα πάρω το ινφινιτι...παραγγελία εδώ στην ελλάδα και φορολογία, παίρνω αντί γιαυτό διαμέρισμα με εσωτερική πισίνα!!!!
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Φυσικά είναι σεβαστών διαστάσεων...αλλά αν το οδηγήσεις θα καταλάβεις...Ώπα. Πόσο σεβαστών διαστάσεων; Εγώ πάντως το δηλώνω ξεκάθαρα ότι για τις παρούσες μου ανάγκες, ο,τιδήποτε με μήκος πάνω από 4 μέτρα και 30 εκατοστά δε μου φαίνεται απαραίτητο. Ξέρω ότι έτσι παίρνει η μπάλα και την υπέροχη Alfa 156 και την κουπέ που ετοιμάζεται, αλλά πρέπει να σταθμίζουμε και τις ανάγκες μας. Το αυτοκίνητο δεν είναι 'πίτσα με το μέτρο', ούτε ισχύει το 'bigger is better'.
-
δηλαδή το scoda superb απορρίπτεται?
όποιος ξέρει κάτι για την αντοχή του κουπε τουρμπο ας πει...ελπίζω να μην είναι νταιγου!
FIAT COUPE 20V...ΕΝΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ....