-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=7705Έχει δίκιο ο Ikar, αφού μιλάμε για μελλοντική έκδοση του Ιmpreza που δεν έχει παρουσιαστεί ακόμη καλύτερα να παραμείνουμε στη παλαιότερη συζήτηση. Ας συνεχίσουμε εκεί...
-
το θεμα παιδια ειναι η σουμπαρου να μην κανει παλι το λαθος να ανεβασει και την τιμη του sti πανω απο 48000-49000.νομιζω οτι ετσι ακομη περισσοτερο κοσμο θα προσελκυσει.φετος αρκετοι για διαφορους λογους τετοιους δεν το εχουν προτιμησει.και να αναφερω οτι οταν ο πωλητης σου αναφερει της subaru,τι να το κανεις το sti αφου η μονη διαφορα με το wrx ειναι το εμεργο διαφορικο,περιτρανα βλεπουμε και την απαξιωση εκ των εσω...τοτε για ενα διαφορικο η τιμη διαφερει 13000 ε?
αν το φτιαξει και λιγο περισσοτερο μεσα με διαφορα μπλιμπλικια και ανεσεις που να απευθυνονται και σε οικογενειακες στιγμες τοτε θα ειναι αρκετα ολοκληρωμενο -
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
το θεμα παιδια ειναι η σουμπαρου να μην κανει παλι το λαθος να ανεβασει και την τιμη του sti πανω απο 48000-49000.νομιζω οτι ετσι ακομη περισσοτερο κοσμο θα προσελκυσει.φετος αρκετοι για διαφορους λογους τετοιους δεν το εχουν προτιμησει.και να αναφερω οτι οταν ο πωλητης σου αναφερει της subaru,τι να το κανεις το sti αφου η μονη διαφορα με το wrx ειναι το εμεργο διαφορικο,περιτρανα βλεπουμε και την απαξιωση εκ των εσω...τοτε για ενα διαφορικο η τιμη διαφερει 13000 ε?
αν το φτιαξει και λιγο περισσοτερο μεσα με διαφορα μπλιμπλικια και ανεσεις που να απευθυνονται και σε οικογενειακες στιγμες τοτε θα ειναι αρκετα ολοκληρωμενοΔεν είναι μόνο το ενεργό διαφορικό που έχει διαφορά αλλά και όλο το σύστημα ανάρτησης απο όσο ξέρω για αυτό και στον δρόμο ειδικά στις στροφές η διαφορά είναι πάρα πολύ μεγάλη.
-
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
και να αναφερω οτι οταν ο πωλητης σου αναφερει της subaru,τι να το κανεις το sti αφου η μονη διαφορα με το wrx ειναι το εμεργο διαφορικο,περιτρανα βλεπουμε και την απαξιωση εκ των εσω...τοτε για ενα διαφορικο η τιμη διαφερει 13000 ε?Δεν ειναι μονο το DCCD (ρυθμιζομενο κατ' επιλογη μεσαιο διαφορικο) η μονη διαφορα, στην ουσια μιλαμε για αλλο αυτοκινητο και οι περισσοτεροι πωλητες δεν ξερουν τι τους γινεται ή προκειμενου να μην χασουν καποιον πελατη που βρισκει το sti ακριβο του πασαρουν το wrx σαν και καλα παραπλησιο μοντελο με 'ασημαντες' διαφορες
Μερικες διαφορες που μου ερχονται αυτην την στιγμη:
Πισω μπλοκε διασκατο διαφορικο, πολυ πιο αμεσο
Μπροστα μπλοκε διαφορικο helical, το wrx δεν εχει καθολου μπλοκε μπροστα
Μεγαλυτερα φρενα (Brebo) εμπρος πισω
6αρι σαζμαν που αντεχει πολλους κανιβαλισμους σε αντιθεση με το 5αρι
Διαφορετικη πολλαπλη εισαγωγης πιο παχια-χοντρη
Πιο μεγαλη τουρμπινα
Ημισφυριλατα πιστονια
Βαλβιδες εισαγωγης (sodium)
AVCS μεταβλητο χρονισμο των εκκεντροφορων απο τα μοντελα 2001 και μετα (μονο τα καινουργια 2,5λιτρα Wrx νομιζω πως μεταβλητο χρονισμο)
Μεγαλυτερο I/C
Πιο κοντη κρεμαριερα
Αλλες αναρτισεις πολυ πιο σφιχτες
Διαφορετικο σαλονι
Αλλο καντραν
και αρκετα αλλα που δεν θυμαμαι αυτην την στιγμη**αν το φτιαξει και λιγο περισσοτερο μεσα με διαφορα μπλιμπλικια και ανεσεις **που να απευθυνονται και σε οικογενειακες στιγμες τοτε θα ειναι αρκετα ολοκληρωμενο
Αν το κανει αυτο που λες και φορτωσει το αυτοκινητο ενα καρο μπλιμπλικια, τοτε δεν θα αρεσει σε μενα, αλλα και σε αρκετους πιστευω ακομα που ξερουν για πιο σκοπο υπαρχουν αυτα τα αυτοκινητα (Sti-Evo)
Το αποτελεσμα θα ειναι να εχει παρει καμια 100-150 αχρηστα κιλα παραπανω και......... -
με αυτα που αναφερετε φιλοι μου διαπιστωνω πληρως την δικη μου αποψη,αλλα και αλλων που παντα ελεγαν οτι το wrx με το sti δεν εχουν ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ
Εμενα προσωπικα παντα μου αρεσει πολυ το subaruκαι μιλησα περισσοτερο για μπλιμπλικοειδη και οχι κατι το ιδιαιτερο περισσοτερο απο την αποψη οτι ειναι εσωτερικα ηδη πιο ωραιο απο το evo και με ενα παραπανω βημα πιανει και μια ακομη γκαμα πιο απαιτητικων πελατων.για φαντασου το και πολεμικη μηχανη και λειτουργικοτατο!!!!
-
Είναι παλιό photoshop αλλά τώρα το βρήκα!
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
παντως προχθες τα καλυτερα φρενα που υποτιθεται ειναι απ το wrx αποδειχτηκαν λιγα σε ορεινο πλακωμα.εδειξαν σημαδια κοπωσης παρολο που ειχε κρυο κ ψιλοβροχο.Τα jurid (τακακια) που φορας ειναι αρκετα μαλακα με καλο δαγκωμα στην αρχη και πολυ καλη αισθηση στην πολη, αλλα για κανιβαλισμους δεν κανουν, κοινως τελειωνουν πολυ γρηγορα.
EBC yellow stuff και Ferodo ds2500 τα εχω δοκιμασει και τα δυο, με τα πρωτα να αποτελουν την καλυτερη επιλογη για μενα και τιμη οχι πανω απο 190
-
Axxxx ναχε και το super YAW του Μιτσαρα!
-
-
Αν ειναι αυτο το νεο impreza, τοτε τρεχω να παρω το τωρινο!
Σαν lada samara ειναι πισω(βεβαια ειναι φουλ στις ταινιες) -
Δεν ξερω εαν εχει αναφερθει αλλα στη Διεθνη? εκθεση Θεσ/νικης ειχε μια εκδοση του τωρινου με κινητηρα 1.5 και 105 αλογα με τιμη καπου 18-19000
-
φοράει όντως σαμάρι..
-
Eλπιζω να μην εχει 3αναποσταριστει.
-
[quote='Tsardas']Δεν ξερω εαν εχει αναφερθει αλλα στη Διεθνη? εκθεση Θεσ/νικης ειχε μια εκδοση του τωρινου με κινητηρα 1.5 και 105 αλογα με τιμη καπου 18-19000
-
Βαζω εδω για οσους ενδιαφερονται μια παραθεση απο το φορουμ μας με ολες τις φωτογραφιες του νεου Ιμπρεζα που υπαρχουν στο διαδυκτιο αν και δεν θα μοιαζει κανενα με το τελικο προιον πιστευω οπως συνηθιζει παντα να κανει η Σουμπαρου:
http://www.scooby.gr/forums/showthread. ... 41&page=12
-
και ενω εμεις περιμενουμε το νεο impreza τα τζαπονια χαιρονται εκδοσεις οπως Αυτη
-
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
και ενω εμεις περιμενουμε το νεο impreza τα τζαπονια χαιρονται εκδοσεις οπως Αυτηαντε και το φερνουν εδω...
το θεμα ειναι ποσο θα κανει... -
Μα αυτό δεν είναι το νέο Impreza αλλά το facelift. Κοιτάξτε μια σελίδα πίσω να δείτε το επόμενο
-
Νεο Impreza