-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Με 16 χιλιαρικα παιρνεις ενα μεταχειρο 106 ραλλυ 16ν για καθε μερα και ενα 1.3 για τα μέγαρα
θα βρεις κανένα χωρίς αεροτομή και 'χορηγούς'
όποιος ψάχνει βρίσκει..... το 16ν το έχω ήδη
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Με 16 χιλιαρικα παιρνεις ενα μεταχειρο 106 ραλλυ 16ν για καθε μερα και ενα 1.3 για τα μέγαρα
θα βρεις κανένα χωρίς αεροτομή και 'χορηγούς'
όποιος ψάχνει βρίσκει..... το 16ν το έχω ήδη
...και όχι ότι να 'ναι...κύριοι...των Ραλί και του όχλου...αλλά 16v GTi...
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Με 16 χιλιαρικα παιρνεις ενα μεταχειρο 106 ραλλυ 16ν για καθε μερα και ενα 1.3 για τα μέγαρα
θα βρεις κανένα χωρίς αεροτομή και 'χορηγούς'
όποιος ψάχνει βρίσκει..... το 16ν το έχω ήδη
ψιτ για Rallye συζητάμε, ότι GTi
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Με 16 χιλιαρικα παιρνεις ενα μεταχειρο 106 ραλλυ 16ν για καθε μερα και ενα 1.3 για τα μέγαρα
θα βρεις κανένα χωρίς αεροτομή και 'χορηγούς'
όποιος ψάχνει βρίσκει..... το 16ν το έχω ήδη
ψιτ για Rallye συζητάμε, ότι GTi
Μιλάμε για κάτι εντελώς διαφορετικο ε?
-
Ναι Χρήστο, εσύ είσαι Premium.-
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Ναι Χρήστο, εσύ είσαι Premium.- -
Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
Το Ignis πλέον όχι μόνο αισθητικά , αλλά και τεχνολογικά κυρίως (βλέπε πίσω ακαμπτο άξονα π.χ. ) είναι ξεπερασμένο. Το vts έχει τελική τιμή αρκετά πάνω απο 16000 ίσως κοντά στα 17000 με πινακίδες μεταλλικά χρώματα κτλ.... Είναι και γαλλικό(προσωπική άποψη καθαρά..... δε τα πάω καθόλου τα γαλλικά). Τα colt 1.3(ϊσως το μόνο που θα έπερνα εκτός του 160SR ΜΕΧΡΙ 16000 , είναι και αρκετά φθηνότερο ), ibiza 1.4 101hp , polo 1.4 101 hp , punto 1.4 16v 95 hp , fiesta 1.6 kai 1.6 S , micra 1.4 kai 1.4 racing ,και fabia 101 hp είναι μεν φθηνότερα (μερικά όχι πολύ) αλλά είναι πολύ πίσω σε επιδόσεις Και συμπεριφορά ( με εξαίρεση το fiesta s για τη συμπεριφορά και μόνο). Για αυτό είπα ότι μέχρι 16000 160SR και μετά το χάος....1)To C2 έχει 15800Ε.
Το micra160sr έχει 16800Ε.Ακριβότερο το micra.
2)To C2 έχει 0-100 9.4
Το micra160sr έχει 0-100 10.1Τα ίδια και στο χιλιόμετρο,ένα+δευτερόλεπτο διαφορά.
Το C2 έχει τελική 202
Το micra160sr έχει τελική 1853)Για να μην μιλήσουμε για αισθητική και στενοχωρηθούμε
Δεν ξέρω αν πίσω από το micra160sr βρίσκεται το χάος,αυτό που ξέρω είναι ότι μπροστά από το micra160sr βρίσκεται το C2...τουλάχιστον
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Το Ignis πλέον όχι μόνο αισθητικά , αλλά και τεχνολογικά κυρίως (βλέπε πίσω ακαμπτο άξονα π.χ. ) είναι ξεπερασμένο. Το vts έχει τελική τιμή αρκετά πάνω απο 16000 ίσως κοντά στα 17000 με πινακίδες μεταλλικά χρώματα κτλ.... Είναι και γαλλικό(προσωπική άποψη καθαρά..... δε τα πάω καθόλου τα γαλλικά). Τα colt 1.3(ϊσως το μόνο που θα έπερνα εκτός του 160SR ΜΕΧΡΙ 16000 , είναι και αρκετά φθηνότερο ), ibiza 1.4 101hp , polo 1.4 101 hp , punto 1.4 16v 95 hp , fiesta 1.6 kai 1.6 S , micra 1.4 kai 1.4 racing ,και fabia 101 hp είναι μεν φθηνότερα (μερικά όχι πολύ) αλλά είναι πολύ πίσω σε επιδόσεις Και συμπεριφορά ( με εξαίρεση το fiesta s για τη συμπεριφορά και μόνο). Για αυτό είπα ότι μέχρι 16000 160SR και μετά το χάος....
1)To C2 έχει 15800Ε.
Το micra160sr έχει 16800Ε.Ακριβότερο το micra.
2)To C2 έχει 0-100 9.4
Το micra160sr έχει 0-100 10.1Τα ίδια και στο χιλιόμετρο,ένα+δευτερόλεπτο διαφορά.
Το C2 έχει τελική 202
Το micra160sr έχει τελική 1853)Για να μην μιλήσουμε για αισθητική και στενοχωρηθούμε
Δεν ξέρω αν πίσω από το micra160sr βρίσκεται το χάος,αυτό που ξέρω είναι ότι μπροστά από το micra160sr βρίσκεται το C2...τουλάχιστον
και μπροστα απο το c2 το ignis 0-100 σε 8.9...
-
baspats
επιμένεις με το Ignis...γιατί πήρες όμως GPunto?
Γιατί στην θεωρία καλά να το προτείνουμε όταν έρθει η ώρα να δώσουμε το χρήμα αλληθωρίζουμε...Α και παρέθεσες το στοιχείο που σε συμφέρει γιατί:
τελική έχει 185Km/h
απόδοση 109 ίππους
και αισθητική αρχές δεκαετίας '90. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
baspatsεπιμένεις με το Ignis...γιατί πήρες όμως GPunto?
Γιατί στην θεωρία καλά να το προτείνουμε όταν έρθει η ώρα να δώσουμε το χρήμα αλληθωρίζουμε...Α και παρέθεσες το στοιχείο που σε συμφέρει γιατί:
τελική έχει 185Km/h
απόδοση 109 ίππους
και αισθητική αρχές δεκαετίας '90.το ignis το βαζω στην ιδια κατηγορια με το c2 δηλαδη το μονο που ενδιαφερει καποιον ειναι οι επιδοσεις και τιποτε αλλο... εχω ξεφυγει απο την τρελλα τον επιδοσεων το grande punto το ειδα σαν πιο ολοκληρωμενο αμαξι απ'ολα τα υπολοιπα λαι ας μην ειναι πυραυλος... και ειναι το μονο που με ενθουσιασε τοσο οταν μπηκα μεσα... Πριν κανενα χρονο ημουν ετοιμος να παρω το ignis πιστευω οτι εκανα την σωστη επιλογη τοτε και δεν το πηρα...το c2 μου φαινεται υπερβολικα λιγο σαν αυτοκινητο που προσπαθει με ενα λογοτυπο και εναν πολυ καλο κινητηρα να γινει sport αμαξι αλλα εμενα δεν μου γεμιζει το ματι ... αποψη μου παντα...
-
Πότε έπεσε το C2 Κατω απο τα 16000 ? Το 2005 που αγορασα εγώ το κ12 1.4 racing και ήμουν στο ίδιο δίλημα ( μικρό ..... μέχρι 16000) το C2 vts έβγαινε τελική κοντά στα 17000 με ζάντες, μεταλλικά κτλ. 160SR δεν υπήρχε .(Επιμένω ότι δεν έχει πάνω απο 16000 ρώτησα για ανταλλαγή με το δικό μου πρίν ελάχιστες μέρες) .... ούτε CZ3.Τότε οι επιλογές MOY περιορίζονταν στις εξής 2: Micra ή fabizapolo .
Ίσως δε κατάλαβες αλλά δεν έβαλα στη σύγκριση C2 vts με 160SR για ξανακοίτα τι έγραψα.....
Για το Ignis αν διαβάσεις μια απο τις πολλές δοκιμές που έχουν κάνει ολα τα ελληνικά περιοδικά στα μικρά GT αν και πιο δυνατό κανένα δε έχει αναφέρει κάτι καλό σε αυτό το αμάξι πέρα του μοτέρ του και των recaro...εκτος αν θες συνέχεια στις στροφές να πηγαίνεις με 3 ρόδες.... πάρε citroen τότε αλλά το βάτραχο....
Άλλωστε δεν είναι το παν το 0-100 σε ένα αμαξι..... ούτε καν η τελική του ....έλεος.
Όπως είπε και ο baspats αμάξι θέλει να αγοράσει ο άνθρωπος όχι να κάνει dragster. -
Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
Πότε έπεσε το C2 Κατω απο τα 16000 ? Το 2005 που αγορασα εγώ το κ12 1.4 racing και ήμουν στο ίδιο δίλημα ( μικρό ..... μέχρι 16000) το C2 vts έβγαινε τελική κοντά στα 17000 με ζάντες, μεταλλικά κτλ. 160SR δεν υπήρχε .(Επιμένω ότι δεν έχει πάνω απο 16000 ρώτησα για ανταλλαγή με το δικό μου πρίν ελάχιστες μέρες) .... ούτε CZ3.Τότε οι επιλογές MOY περιορίζονταν στις εξής 2: Micra ή fabizapolo .
Ίσως δε κατάλαβες αλλά δεν έβαλα στη σύγκριση C2 vts με 160SR για ξανακοίτα τι έγραψα.....
Για το Ignis αν διαβάσεις μια απο τις πολλές δοκιμές που έχουν κάνει ολα τα ελληνικά περιοδικά στα μικρά GT αν και πιο δυνατό κανένα δε έχει αναφέρει κάτι καλό σε αυτό το αμάξι πέρα του μοτέρ του και των recaro...εκτος αν θες συνέχεια στις στροφές να πηγαίνεις με 3 ρόδες.... πάρε citroen τότε αλλά το βάτραχο....
Άλλωστε δεν είναι το παν το 0-100 σε ένα αμαξι..... ούτε καν η τελική του ....έλεος.
Όπως είπε και ο baspats αμάξι θέλει να αγοράσει ο άνθρωπος όχι να κάνει dragster.να ενας ανθρωπος που με καταλαβαινει!!!
-
Αφού θέλεις και αυτοκίνητο εκτός από γκαζομηχανή, καλά έκανες και πήρες το GPunto.
-
Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
Πότε έπεσε το C2 Κατω απο τα 16000 ? Το 2005 που αγορασα εγώ το κ12 1.4 racing και ήμουν στο ίδιο δίλημα ( μικρό ..... μέχρι 16000) το C2 vts έβγαινε τελική κοντά στα 17000 με ζάντες, μεταλλικά κτλ. 160SR δεν υπήρχε .(Επιμένω ότι δεν έχει πάνω απο 16000 ρώτησα για ανταλλαγή με το δικό μου πρίν ελάχιστες μέρες) .... ούτε CZ3.Τότε οι επιλογές MOY περιορίζονταν στις εξής 2: Micra ή fabizapolo .
Ίσως δε κατάλαβες αλλά δεν έβαλα στη σύγκριση C2 vts με 160SR για ξανακοίτα τι έγραψα.....
Για το Ignis αν διαβάσεις μια απο τις πολλές δοκιμές που έχουν κάνει ολα τα ελληνικά περιοδικά στα μικρά GT αν και πιο δυνατό κανένα δε έχει αναφέρει κάτι καλό σε αυτό το αμάξι πέρα του μοτέρ του και των recaro...εκτος αν θες συνέχεια στις στροφές να πηγαίνεις με 3 ρόδες.... πάρε citroen τότε αλλά το βάτραχο....
Άλλωστε δεν είναι το παν το 0-100 σε ένα αμαξι..... ούτε καν η τελική του ....έλεος.
Όπως είπε και ο baspats αμάξι θέλει να αγοράσει ο άνθρωπος όχι να κάνει dragster.Παίρνω όσα περισσότερα μπορώ στα χρήματα που δίνω. Εάν εσύ θες Ιgnis ή GPunto 1.4 με 17άρες οk!
Aλλά μην κατακρίνεις αυτόν που θα επιλέξει το C2 VTS.Ίσως δε κατάλαβες αλλά δεν έβαλα στη σύγκριση C2 vts με 160SR για ξανακοίτα τι έγραψα.....
Δεν το έβαλες αλλά εφόσον μετά το Micra το χάος είναι αναπόφευκτο να συγκριθεί με το εν λόγω όχημα μιας και έγινε λόγος.
-
Ο χρήστης baspats έγραψε:
να ενας ανθρωπος που με καταλαβαινει!!!
Bεβαίως ...δεν μπορούμε να συμφωνούμε όλοι μαζί σου.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
baspatsεπιμένεις με το Ignis...γιατί πήρες όμως GPunto?
Γιατί στην θεωρία καλά να το προτείνουμε όταν έρθει η ώρα να δώσουμε το χρήμα αλληθωρίζουμε...Α και παρέθεσες το στοιχείο που σε συμφέρει γιατί:
τελική έχει 185Km/h
απόδοση 109 ίππους
και αισθητική αρχές δεκαετίας '90.ΤΕΛΙΚΗ:
Για τελικη, 215 κοντερισια απο μελος του ignissportclub.gr
Και οι περισσοτεροι του club ανετα πανω απο 200!!!ΑΠΟΔΟΣΗ:
Δεν εχει 109 αλλα 115 πραγματικα...
http://www.aas.com.sg/features/archive/f02044.htmΑΙΣΘΗΤΙΚΗ:
http://img165.imageshack.us/my.php?imag ... nta8ft.jpg
-
Ο χρήστης bad boy έγραψε:
ΤΕΛΙΚΗ:
Για τελικη, 215 κοντερισια απο μελος του ignissportclub.gr
Και οι περισσοτεροι του club ανετα πανω απο 200!!!Το λες μόνος σου...κοντερίσια...ξέρεις πόσο κλέβουν ψηλά τα αναλογικά
ταχύμετρα; Χώρια το ότι η εξαίρεση δεν κάνει τον κανόνα.
Τα 200 που βλέπουν οι περισσότεροι είναι στην πραγματικότητα 185-188.
Οχι ότι παίζει κάποιο ρόλο αλλά για την συζήτηση.ΑΠΟΔΟΣΗ:
Δεν εχει 109 αλλα 115 πραγματικα...
http://www.aas.com.sg/features/archive/f02044.htmStill -10hp at least. 1.5L μεν αλλά το πλασάρετε ως ανταγωνιστή
του C2 VTS 1.6L.ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ[...]
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι άκρως ξεπερασμένο...παραπέμπει δεκαετία
'90...αλλά περί ορέξεως... -
ειναι 15αρι με 10α αλογα λιγοτερα αλλα σε 0-100, φαναρια και 400αρι το δερνει χαλαρα το c2!!!
Σε ρεπριζ απο οσο θυμαμαι ειναι τα ιδια...Οσο για την αισθητικη του '90 που λες, το Ignis Sport εχει αγωνιστικο αερα εξωτερικα και εσωτερικα, χωρις περιττα πραγματα και ισως για αυτο σε χαλαει.
Ε δε μπορουμε να περιμενουμε απο ενα αυτοκινητο που φτιαχτηκε για να προσφερει γρηγορη και σπορ οδηγηση, μπιχλιμπιδια και look mercedes!!!Το καθε ενα πρεπει να το κρινουμε για το σκοπο που κατασκευαστηκε!!!
Και το Ignis Sport ικανοποιει και με το παραπανω αυτο το σκοπο...!
Μαχη στα 16000 euro..