-
Εχοντας παραγγείλει ένα Subaru impreza 2.0R σκέφτομαι αντι για το 205-50 16'' να του βάλω 215-45- 17''
To μόνο θέμα είναι ότι γενικά ακούω ότι οι 17 αρες ζάντες είναι ιδιαίτερα ευαίσθητες στις απειρες λακούβες την ελλhνικών δρόμων μιας και σε 17αρα ζάντα το προφίλ ποτε δεν είναι πάνω απο 45 εως 50 .
Εχει κανείς εμπειρία επί του θέματος?
-
Εχοντας παραγγείλει ένα Subaru impreza 2.0R σκέφτομαι αντι για το 205-50 16'' να του βάλω 215-45- 17''
To μόνο θέμα είναι ότι γενικά ακούω ότι οι 17 αρες ζάντες είναι ιδιαίτερα ευαίσθητες στις απειρες λακούβες την ελλhνικών δρόμων μιας και σε 17αρα ζάντα το προφίλ ποτε δεν είναι πάνω απο 45 εως 50 .
Εχει κανείς εμπειρία επί του θέματος?
-
Εχοντας παραγγείλει ένα Subaru impreza 2.0R σκέφτομαι αντι για το 205-50 16'' να του βάλω 215-45- 17''
To μόνο θέμα είναι ότι γενικά ακούω ότι οι 17 αρες ζάντες είναι ιδιαίτερα ευαίσθητες στις απειρες λακούβες την ελλhνικών δρόμων μιας και σε 17αρα ζάντα το προφίλ ποτε δεν είναι πάνω απο 45 εως 50 .
Εχει κανείς εμπειρία επί του θέματος?
-
απο 225/45/17 να σου πω οτι δεν εχουμε και σπουδαια προβληματα, δε ξερω τι διαφορες στη τιμη των ελαστικων υπαρχουν για τις 16αρες ζαντες...
-
Πρόβλημα ιδιαίτερο δεν θα έχεις! Ούτως ή άλλως βέβαια θα πρέπει να είσαι προσεκτικός με τις λακκούβες, είτε φοράς 14-15-16' είτε 17 και πάνω!
-
Οτι πληρωσεις παιρνεις, εγω ειχα στο GT μου 17αρες με 215/40/17 χωρις το παραμικρο προβλημα αλλα ηταν ζανταρες (OZ Superturismo EVO ειδικη εκδοση για το Impreza ομοια εμφανισιακα με αυτη που φορουσε το αγωνιστικο του 2000)!
Μια φορα γυριζοντας απο Αθηνα λογω διαφορας στο οδοστρωμα μετα απο στρωσιμο νεας ασφαλτου απο ενα σημειο και μετα (σαν να χτυπας σε χαμηλο πεζοδρομιο με 140χλμ) ενω εγω δεν επαθα τιποτα μια Μερσεντες και μια Αλφα που ειχαν αντιστοιχα ζαντες βελτιωτων στραβωσαν και οι 4 και στα δυο αυτοκινητα και μειναν εκει, μου εκανε εντυπωση ειδικα που ειχα πιο χαμηλο προφιλ απο αυτους και ουτε καν λαστιχο δεν πειραχθηκε!
Τωρα εχω 225/40/18 και με σκληροτερη μαλιστα αναρτηση αλλα παλι δεν εχω προβλημα και παλι πληρωσα κατι παραπανω για ζαντες, φυσικα παντα καλα λαστιχα πανω με τα Ιαπωνικα κατα κανονα να εχουν τον πιο σκληρο/ανθεκτικο σκελετο και τα Ευρωπαικα τον πιο μαλακο παροτι και παλια και τωρα φορω Michelin για ανεση κρατημα και μακροζωια!
-
το 16ρι έχει ύψος ελαστικού 10.25cm και το 17ρι 9.68cm
στο δικό μου απο 185/55/14 (10.18cm)σε 195/45/15 (8.78cm) είδα μεγάλη διαφορά προς το χειρότερο .... σε άνεση ...κόψιμο στα πολλά... και γενικά μόνο καλύτερη κατευθηντικότητα σε πολύ καλή ασφαλτο και με άνω σων 150χαω
βασικά πρέπει να ελεγξεις πολλυυυυ... το βάρος της νέας ζάντας και την αντοχή της ....
για το αμάξι σου .....Oz superleggera ή Oz ultraleggera ΄ή kosei K1
τώρα μιας και αναφέρθηκε και πιο πάνω Oz superturimo.... πολύ βαριά
αλλα δεν στραβώνει με τίποτα (παθών απο το βάρος της) !!! -
τώρα μιας και αναφέρθηκε και πιο πάνω Oz superturimo.... πολύ βαριά
αλλα δεν στραβώνει με τίποτα (παθών απο το βάρος της) !!!Καμια σχεση με αυτες που παραγονται για τα αλλα αυτοκινητα, και ελαφρια ειναι και φυσικα γερη, δοκιμασμενο οπως ειπα αλλα δεν πουλιεται Ευρωπη, οριστε σε 18αρα:
-
μήπως είναι μαγνήσιο ή κάτι τέτοιο ?? και πανάκριβες
βγάζει και η Compomotive ... ελαφριες και γερές... αλλά από μαγνήσιο
-
Nα υποθέσω λοιπόν jimtheo ότι και η P1 της Prodrive που είναι κι αυτή OZ θα είναι καλή σαν επιλογή για 17'' αλλα υπάρχει και το θέμα της τιμής σε σχέση με την απλή ΟΖ.
Το μόνο κακό αγαπητέ johnkyr με τις μαγνησίου είναι η σχεδόν τριπλάσια τιμή απ ό,τι μου είπαν και επίσης το ότι είναι παραγγελία οπότε αν χρειαστείς κάποτε μια ζάντα μάλλον είναι πολύ δύσκολο...
-
Οχι δεν ειναι μαγνησιου παιδες αφου παραγονται κανονικα στο Ιαπωνικο εργοστασιο της ΟΖ για χρηση δρομου, οι αγωνιστικες ομως της φωτογραφιας ειναι.
Ο Ρ1 ειναι πολυ γερες οντως και ειναι επισης ΟΖ.
Για τιμη ειναι συζητησιμο, δες τα μηνυματα σου! -
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
Το μόνο κακό αγαπητέ johnkyr με τις μαγνησίου είναι η σχεδόν τριπλάσια τιμή απ ό,τι μου είπαν και επίσης το ότι είναι παραγγελία οπότε αν χρειαστείς κάποτε μια ζάντα μάλλον είναι πολύ δύσκολο...Τo 206 μου φοράει από τη μάνα του πεντάκτινες 17άρες με λάστιχα 205/40 και κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής από τρύπες (με πίεση 37.5 εμπρός αντί 35 που προτείνει ο κατασκευαστής για νορμάλ οδήγηση). Το περίεργο είναι ότι ως αξεσουάρ/ανταλλακτικό έχουν 240 Ευρώ έκαστη, ενώ οι [κράματος] Μαγνησίου της Peugeot Sport, ίδιας διάστασης (7x17') τις οποίες φοράει και το αγωνιστικό S1600 έχουν 200 Ευρώ η μία...
-
lpat2001
Τιμές ελαστικών στις δυο διαστάσεις που περιγράφεις;
-
Για τα Τoyo T1R που έψαξα είναι περίπου 680 ευρώ οι 17'' και 510 οι 16''
-
εμενα οι 17 αρες στο ΤΑΠΕΡ ειναι μία χαρά και στράβωσα τις 14αρες στο μικρό
(δηλαδη εκεί που δε προσέχω τις ...αμησα) -
Οι 17άρες του TypeR πρέπει να είναι τέρατα αντοχής! Μετά από 33 χιλιάδες χιλιόμετρα τις τσεκάρισα όταν άλλαξα λάστιχα και είναι τζάμι. ΟΚ, τις προσέχω κιόλας (αποφεύγω λακούβες κοκ.) και δεν κυκλοφορώ σχεδόν καθόλου μέσα στην πόλη (και δια ροπάλου απαγορεύονται ανεβάσματα σε πεζοδρόμια κτλ.) αλλά και πάλι έχω πέσει 2 φορές σε κάτι λακουβάρες Η κατάστασή τους δείχνει πως, ανάλογα με την ποιότητα και τη χρήση, δεν είναι απαγορευτικές οι 17άρες...
Ζάντες 17 ιντσών κι ελληνικοί δρόμοι