Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαχύτης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διαχύτης
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    25
    1098
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:
      Τέσπα, δεν είναι ο τομέας μου, αλλά επειδή πρέπει να περάσω μηχανική ρευστών φέτος, θα ρωτήσω τον επικουρών (και διδάσκοντα πια, γιατί ο κ. Γούλας είναι απασχολημένος με την Εγνατία οδό) και θα σας πω. Αύριο μάλλον θα ξέρω.

      Ο Παλικαράς σας κάνει;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        argyrismm last edited by

        szdxcvbn

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          ast last edited by

          Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:
          Άφησε και ένα υπονοούμενο για συνεργασία με τις πάνω πτέρυγες οι οποίες ως γνωστόν λειτουργούν ανάποδα από το αεροπλάνο και χρησιμοποιούν την καλυτέρευση της ροής του διαχύτη

          Υπάρχει περίπτωση η ομαλότερη εκροή του αέρα από τον διαχύτη να μειώνει την τύρβη, που αλλιώς θα χαλούσε τη ροή στην πτέρυγα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            karavlaxos last edited by

            Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:
            Αχιλλέας Παλληκαράς said (sto peripou):

            α) ο διαχύτης ομαλοποιεί την ροή του πίσω μέρους
            β) υπάρχει λόγω του επίπεδου πατώματος που είναι κοντά στο έδαφος (το οποίο δημιουργεί αρνητική άντωση
            γ) μειώνει διάφορες δίνες πίσω από το μονοθέσιο
            δ) δίνει καλύτερη συμπεριφορά (δεν το εξήγησε παραπάνω γιατί δεν σκέφτηκα να τον ρωτήσω)
            ε) μειώνει την οπισθέλκουσα (φυσικά...)
            στ) άφησε και ένα υπονοούμενο για συνεργασία με τις πάνω πτέρυγες οι οποίες ως γνωστόν λειτουργούν ανάποδα από το αεροπλάνο και χρησιμοποιούν την καλυτέρευση της ροής του διαχύτη

            και ο διαχύτης λειτουργεί όπως η θερμοδυναμική συσκευή, σε αντίθεση με αυτό που είπα πριν.

            Δημήτρη δες τα pm σου

            ειδες που ειχα δικιο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              argyrismm last edited by

              dfgvhbn

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                ast last edited by

                Τεταρτοετής συνάδελφος στον ενεργειακό.
                Γνωρίζω κι εγώ κάποια πράγματα για την τύρβη.
                Το σχόλιο μου πήγαινε στην (στ) διαπίστωση σου, μήπως δηλαδή έβαλαν διαχύτη στο IX και
                για να κάνει πιο αποτελεσματική την πτέρυγα.
                Σκέφτομαι κατά πόσον χωρίς τον διαχύτη η τύρβη της ροής από το πάτωμα θα αποκολλούσε υπό συνθήκες τη ροή πάνω της.
                Ο catalyst δεν έχει μυριστεί ακόμα το νήμα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 2 / 2
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr