-
Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:
Τέσπα, δεν είναι ο τομέας μου, αλλά επειδή πρέπει να περάσω μηχανική ρευστών φέτος, θα ρωτήσω τον επικουρών (και διδάσκοντα πια, γιατί ο κ. Γούλας είναι απασχολημένος με την Εγνατία οδό) και θα σας πω. Αύριο μάλλον θα ξέρω.Ο Παλικαράς σας κάνει;
-
szdxcvbn
-
Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:
Άφησε και ένα υπονοούμενο για συνεργασία με τις πάνω πτέρυγες οι οποίες ως γνωστόν λειτουργούν ανάποδα από το αεροπλάνο και χρησιμοποιούν την καλυτέρευση της ροής του διαχύτηΥπάρχει περίπτωση η ομαλότερη εκροή του αέρα από τον διαχύτη να μειώνει την τύρβη, που αλλιώς θα χαλούσε τη ροή στην πτέρυγα;
-
Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:
Αχιλλέας Παλληκαράς said (sto peripou):α) ο διαχύτης ομαλοποιεί την ροή του πίσω μέρους
β) υπάρχει λόγω του επίπεδου πατώματος που είναι κοντά στο έδαφος (το οποίο δημιουργεί αρνητική άντωση
γ) μειώνει διάφορες δίνες πίσω από το μονοθέσιο
δ) δίνει καλύτερη συμπεριφορά (δεν το εξήγησε παραπάνω γιατί δεν σκέφτηκα να τον ρωτήσω)
ε) μειώνει την οπισθέλκουσα (φυσικά...)
στ) άφησε και ένα υπονοούμενο για συνεργασία με τις πάνω πτέρυγες οι οποίες ως γνωστόν λειτουργούν ανάποδα από το αεροπλάνο και χρησιμοποιούν την καλυτέρευση της ροής του διαχύτηκαι ο διαχύτης λειτουργεί όπως η θερμοδυναμική συσκευή, σε αντίθεση με αυτό που είπα πριν.
Δημήτρη δες τα pm σου
ειδες που ειχα δικιο
-
dfgvhbn
-
Τεταρτοετής συνάδελφος στον ενεργειακό.
Γνωρίζω κι εγώ κάποια πράγματα για την τύρβη.
Το σχόλιο μου πήγαινε στην (στ) διαπίστωση σου, μήπως δηλαδή έβαλαν διαχύτη στο IX και
για να κάνει πιο αποτελεσματική την πτέρυγα.
Σκέφτομαι κατά πόσον χωρίς τον διαχύτη η τύρβη της ροής από το πάτωμα θα αποκολλούσε υπό συνθήκες τη ροή πάνω της.
Ο catalyst δεν έχει μυριστεί ακόμα το νήμα;
Διαχύτης